• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service gerichte en zeer vriendelijke mensen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en kundig personeel. Goede uitleg wat er gedaan moeten worden met een correcte inschatting wat betreft prijs. Kan weer veilig de weg op.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, heel klantvriendelijke medewerkers!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend, jullie bedienen optimaal en ik voel me een gewaardeerde klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, staan altijd voor me klaar. Vervangend vervoer altijd aanwezig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijn en laagdrempelig bedrijf. Zij denken altijd met ons mee en zetten ons belang centraal. Zij hebben ons perfect geholpen bij het waarmaken van onze droom!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede wijn behoeft geen krans! Een geweldig bedrijf met prima en capabele mensen, van secretaresse tot monteur!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima. Vriendelijk en goede service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ga met elke beurt en APK naar van Bruchen en wordt altijd zeer goed geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf, snel reparatie, vriendelijke mensen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima bedrijf. Klantgericht en deskundig -voor zover ik dat kan beoordelen.\r\nIk ben zeer tevreden.\r\nEn over de prijs kan ik ook niet oordelen. Een auto laten onderhouden is altijd duur.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend meedenken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super. ze denken oplossing gericht en zeer klantvriendelijk!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, zeer tevreden, klantgericht en deskundige medewerkers!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds een maand ben ik de trotse eigenaar van een suzuki swift sport uit 2012. Heb deze bij van Bruchem in zwolle gekocht. Vanaf het moment dat ik de auto op de site heb zien staan tot aan de verkoop ben ik supers tevreden hoe alles verlopen is. Ik heb aldoor contact gehad met Marcel Steinebach. Het gevoel om de auto te kopen ging zeer prettig. Geen opdringerige verkopers die iets moeten verkopen maar je kan er rustig kijken en alles vragen. We werden voor de testrit welkom geheten en kregen netjes wat te drinken. De testrit zelf was ook prima. Daarna gingen we om de tafel zitten om tot de koop over te gaan. Ik had hierbij inruil van een auto waarbij er een hele nette prijs gegeven werd voor mijn auto. Marcel vertelde zelf al erg veel over de auto en ik hoefde daarom niet eens vragen te stellen. Er was kennis over de auto. Na 2 weken mocht ik de auto ophalen. Er werd wederom rustig de tijd genomen en alles wat gedaan zou worden is uitgelegt en toen de overdracht van de sleutels. Trots als een pauw mocht ik gaan maar niet te vergeten kreeg er nog een lekkere taart bij welke ons goed gesmaakt heeft. In de toekomst ga ik hier zekers heen voor mijn onderhoud hier weten ze wat klantenservice nog is en is de klant ook echt een koning ( in mijn geval koningin )!!!!!