In 1 woord top

Wij kwamen wij zagen en wij kochten!! Wat een goed bedrijf Snel alles geregeld en super lekkere leuke attentie mogen ontvangen Wij zijn voorlopig voorzien nu maar zal zeker jullie voorstellen bij en aan andere!!

Erg klantvriendelijk en attent

Voor ons is het de eerste keer dat wij een auto bij Van Lonkhuijzen hebben gekocht. We zijn erg blij met de auto en de goede inruil. Je kunt rustig rondkijken en als je vragen hebt dan nemen ze alle tijd voor je. Afspraak is afspraak en ze leveren goede kwaliteit en persoonlijke service. Wij kunnen van Lonkhuijzen zeker aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel en efficiënt en vriendelijk

Snelle en goede service. Vriendelijke eigenaar. Persoonlijk in contact.

Snelle goede vriendelijke service

Zeer mooie auto gekocht en goede inruil

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top deal / dealer ga eens koffie drinken.

Het begon met een kop koffie. Fijn geholpen even gewacht met de beoordeling, maar we zijn erg blij met de auto en de deal. Er is alle tijd genomen, geen druk om te kopen met een goede uitleg van de auto. Dankjewel

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed advies en snel afgehandeld

Fijne ontvangst en goed ingespeeld op de wensen die wij hadden. Gekozen auto snel rijklaar gemaakt.

TOP

Nemen de telefoon op, reageren snel, doen wat ze beloven, afspraak is afspraak, eerlijk gezegd nóg beter dan je verwacht, heerlijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Ben heel blij met de auto die ik gekocht heb! Ik ben goed geholpen en geïnformeerd. Alles in een fijne informele en prettige sfeer. Voorlopig hoeft ik geen andere auto, maar bij de volgende ga ik zeker eerst weer naar Van Lonkhuizen auto’s. Bedankt voor de service enger wederzijds vertrouwen!

Betrouwbaar

Levert kwaliteit, zijn vriendelijke en eerlijk.

Hele fijne service

Ik werd goed geholpen. De auto was ook snel klaar. Vriendelijke en fijne service! Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

No nonsense, prachtige auto gekocht

Zonder afspraak langs, konden gelijk proefrit maken. Week daarop alles geregeld, snel, vakkundig en netjes afgeleverd, zonder poespas, Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

had een afspraak met de verkoper, om een Kia Xceed te bekijken. na het voor stellen , wist de verkoper dat ik email had gestuurd. om de auto te bekijken, na goed advies heb ik gekozen voor de witte Kia Xceed en hij bevalt goed

Prettige en vlotte samenwerking

Vanaf begin tot het einde was het een zeer aangenaam contact . Het is een fijn en warm familie bedrijf waar de klant voorop staat. We hebben het als zeer prettig ervaren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top bedrijf. Super service. Hier een super mooie auto gekocht. We hadden een probleem en zijn uiterst goed en vriendelijk geholpen. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Top personeel en eigenaar. Aardige en eerlijke mensen. Ik kom hier zeker terug voor mijn volgende auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn 5de auto aankoop hier.

Prettige samenwerking in koop en verkoop van auto's. Dit is de 5de auto die in de afgelopen jaaren bij Van Lonkhuizen heb gekocht. Voor mij een betrouwbaar bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service, soepele aankoop!

Prima service, soepele aankoop!

Top bedrijf

Fijn bedrijf en prettige benadering en goede service en kwaliteit.

Prima bedrijf!

Na een hartelijke ontvangst door Gertjan, de eigenaar van het bedrijf, een proefrit gemaakt in een Renault Captur. Na een korte onderhandeling deze voor een goede prijs gekregen, en 2 dagen later stond deze blinkend en wel voor mij klaar. Al met al niets dan lof voor dit bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer fijn geholpen en een mooie auto gekocht

Fijne garage met leuk personeel. Mooie auto’s in goede conditie. Fijn geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerlijk, betrouwbaar, prettige communicatie en service

3 maanden geleden heb ik een bedrijfswagen aangeschaft. Afgelopen week kreeg ik motorstoring en storing in de emissieregeling. Bij de Peugeot dealer gebracht en de Ad Blue tank diende vervangen te worden. Kosten ruim 1400,= Na contact te hebben opgenomen met van Lonkhuijzen en de vraag om de kosten te delen, werd hier direct positief op gereageerd. Dit had niemand kunnen voorzien en blijft balen. Maar wel enorm blij dat de bereidheid er was om een deel mee te betalen. Helaas was laten repareren bij van Lonkhuijzen een te grote afstand voor me, dus dit was een prima oplossing. Nogmaals dank voor de snelle actie, reactie en meedenken. Ik geeft nooit een 10, maar jullie zitten er dicht tegenaan :) **Vanwege privacy kan ik mijn naam niet openbaar delen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettige eigenaar die rustig de tijd neemt voor je

Mooie ocassion gekocht en huidige auto ingeruild. Zonder meerprijs werden er ook 2 nieuwe 20 inch voorbanden gemonteerd, heel netjes! Eigenaar nam rustig de tijd om ons de auto's te laten vergelijken, heel prettig. Auto ook scherp geprijst in vergelijking met de merkdealer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne manier van zaken doen

Zojuist de 2e auto gekocht bij Van Lonkhuijzen. De medewerkers zijn nuchter en transparant in zaken doen. Goede (inruil) prijs en goed afgewerkte (import) auto's voorzien van alle benodigde onderhoudsboekjes en NL handleidingen.

Een heel toegankelijk bedrijf

De medewerkers hebben ruime ervaring en heel klantvriendelijk. En een ruime keuze aan auto's tegen een goede prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service, heel fijn contact

Al bij het eerste telefonisch contact was er sprake van duidelijkheid. "we kunnen niet reserveren, we houden de auto vast als u langs komt". Dus niet, sorry hij is net verkocht maar we hebben nog een andere ..... We zijn zeer tevreden

• Deskundigheid/Vakmanschap

fijne mensen bij deze garage , echt een aanrader

ikw as op zoek naar een niro phev, hierin brabant ;-) waren de prijzen nier reëel wat ik bij zou moeten leggen op mijn suzuki 2021 s-cross. maar de deal in andelst was snel gemaakt, ik denk zelfs binnen de 15 minuten. duidelijkheid voorop, reëel zaken doen. michiel , bedankt voor de prima afwerking en openheid. hopelijk zijn de worstenbroodjes uit brabant goed bevallen :-)

Ambachtsweg 8

6673DK Andelst