Geweldige begeleiding

Andries heeft oprecht tijd voor je! Vanaf de eerste minuut voel je je op je gemak bij hem. Andries legt alles duidelijk uit, is positief kritisch op hoe je rijdt en geeft hele bruikbare tips!

Deskundige opbouwende begeleiding naar BE

Autorijschool Andries verzorgd een goede begeleiding met zijn deskundigheid en ervaring. Hierdoor weet hij op een rustige manier de verbeterpunten aan te geven zodat je goed voorbereid bent voor het examen. Andries, bedankt !

Top rijschool!

Jolanda is een erg fijne instructrice! Ze is erg rustig en begripvol. Heb het alle uurtjes in de auto erg naar mijn zin gehad:)

Fijne en flexibele rijschool

Ontzettend prettig rijschool, Andries is een goede, duidelijke en fijne instructeur die rekening met je houdt en goed kan plannen. Met veel plezier me rijbewijs gehaald.

Met veel plezier gelest!

Ik heb altijd een fijn en veilig gevoel gehad tijdens het lessen. De sfeer in de auto is goed en je leert op je eigen tempo! Er is aandacht voor de dingen die je lastiger vindt zodat je met zelfvertrouwen naar het examen kan.

Goede rijschool

Ik vond het goed omdat alles stap voor stap, rustig wordt aangeleerd. Het zorgt voor een veilig gevoel en je mag fouten maken. Die bespreek je dan later en dat geeft de mogelijkheid tot reflecteren. Het is altijd gezellig in de auto en Andries is altijd op tijd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Was mijn beste keuze ooit!

Was niet mijn eerste keus maar wel heel blij dat ik hier ben gaan lessen. Voel me fijn als ik bij mijn rij-instructeur in de auto zit. Ook heb ik veel plezier als ik aan het lessen ben. Leer heel veel en krijgt duidelijke uitleg. Als ik iets fout doe wordt het direct gezegd en wordt daarbij uitleg gegeven en hoe ik het moet oplossen. Dat vind ik heel fijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede persoonlijke begeleiding door top instructeur

1 dags cursus BE rijbewijs op advies van Andries verdeeld over 2 dagen met aansluitend examen. Door goede rustige begeleiding ben ik in 1 keer geslaagd en zeer tevreden.

super fijne rijschool

Erg fijne lessen. er wordt goed gelet op hoe je rijd en de toekomende lessen wordt daar goed op ingestemd. er hangt een fijne sfeer in de auto en toch zijn de lessen ook erg leerzaam.

Perfecte rijschool

Het is een goede rijschool. Ze doen alles op je eigen tempo. Ook is het een fijne rijschool omdat er niemand anders bij in zit. En je hebt altijd dezelfde rij instructeur. Ze leeft echt met de leerling mee. Ook houd ze rekening met je beschikbaarheid.

Goede ervaring!

Prima uitleg fijne instructeur

Prima, goede uitleg en neemt de tijd ervoor

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele goede rijschool !

Een hele fijne rijschool, waarbij hele rustige en duidelijke instructie wordt gegeven. Echt een aanrader!

Fijne rijschool met 1 op 1 aandacht

Goede, duidelijke uitleg. Ook tijd voor een gezellig gesprekje tussendoor. Je wordt op je gemak gesteld en nemen de tijd voor de leerling. Kortom een zeer fijne ervaring en zeker aan te bevelen.

Duidelijke uitleg.

Tijdens de les duidelijke uitleg. Geduldig en rustig persoon.

Fijn om bij te lessen

Prima rijschool

Super goed

Jolanda is een hele gezellige vrouw, ziet je foutjes en maakt daar soms grapjes over zodat je t blijft onthouden en er niet onzeker over word. Het is fijn dat je altijd 1 op 1 les krijgt. Er worden ezels bruggetjes gebruikt zodat je alles goed onthoud. Het cbr word goed in de gaten gehouden, zodat je zsm examen kan doen(als je er klaar voor bent)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fantastische tijd gehad met een top instructeur!

Heb mijn vertrouwen terecht toevertrouwd aan Autorijschool Andries. Ben blij dat ik bij Andries heb mogen leren autorijden! Het was niet altijd even makkelijk en ondanks de enorme zenuwen voor de examens, stelde Andries me altijd enorm op mijn gemak. Hij werkt enorm gestructureerd en dit merk je in het contact buiten de rijlessen, maar ook tijdens het lessen.

Gezellig

Ik heb hier een goede ervaring gehad. De uitleg die ik gekregen heb was goed en makkelijk te begrijpen.

Hele fijne begeleiding

Ik was best wel zenuwachtig toen ik begon met rijlessen. Maar door de fijne begeleiding zit ik steeds meer ontspannen achter het stuur!

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede rijschool die met je meedenkt

Afgelopen jaar bezig geweest bij Andries voor mijn auto rijbewijs. De rijschool helpt je goed bij het plannen van je examens en helpt je tijdens het rijden ook waar nodig is.

Prima rijschool

Het is een prima rijschool geeft goede uitleg en gaat stapje voor stapje verder leren. Komt altijd afspraken na.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond het een super begeleiding

Op het begin wen je snel aan de auto omdat hij je gewoon alles laat doen. Daarna ga je steeds verder opbouwen totdat je alles onder de knie hebt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top rijschool waar je je op je gemak kan voelen

Deze rijschool is zeker een aanrader, erg fijne instructeur en voelde me op mijn gemak!

Zeer goede lessen

Veel geleerd in korte tijd