Gezellig en rustige lessen

Erg fijne ervaring. Duidelijke aanwijzingen en tips. Snelle reactie met duidelijke berichten.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele goede, leuke lessen gehad

Ik heb de lessen erg positief ervaren. Het waren leuke en leerzame lessen, waarbij het ook gezellig was. Tijdens de lessen werd alles duidelijk uitgelegd en kreeg ik tips hoe ik situaties aan kon pakken. Ook wordt er goed naar de leerling zelf gekeken, waardoor de lessen wordt afgestemd op wat bij je past en wat je nodig hebt. Ik raad het zeker aan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele fijne, leerzame en gezellige tijd gehad!

Ik zou iedereen rijschool Andries aanbevelen! Ze zijn echt gericht op de leerling. Er wordt gekeken en gevraagd naar wat de leerling nodig heeft! Hierdoor kan je ook oefenen op de dingen die je lastig vind en zit je zekerder achter het stuur. Zelf leste ik bij Jolanda, zij werkte in het begin met filmpjes. Ze stuurde elke week een filmpje van een bijzondere verrichting, die kon ik dan voor de les bekijken. Op die manier wordt er tijd bespaard en is de uitleg duidelijker :) Ik voelde me heel fijn tijdens het lessen, als er iets fout ging was dat helemaal niet erg! Echt een fijne rijschool!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Nooit te oud om te leren.

Andries heeft mensenkennis,weet wat je gedachten zijn. Negatieve gedachten zet hij om in positief. Hij laat je in zien dat je het kan,maar bovenal dat je zelf vertrouwen moet hebben. Wat andere rijscholen niet is gelukt,na ongelooflijk veel lessen heb ik handdoek in de ring gegooid en ben ik ermee gestopt. Na 21 jaar toch gedacht ik ga het proberen en heb Andries gebeld met mijn verhaal. Nou gedacht dat ik mijn rijbewijs bij hem in 1x zou halen. Je bent nooit te oud om te leren en geef vooral niet op. Andries bedankt voor de fijne lessen en het vertrouwen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gewoon correct super rijschool!

• Deskundigheid/Vakmanschap

In augustus 2021 begonnen bij Andries rijschool en op 9 december 2021 in 1x geslaagd. Erg blij met deze rijschool!! duidelijke uitleg gezellige lessen Ik raad zeker deze rijschool aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een hele plezierige fijne rijschool

Rijschool andries is een hele fijne deskundige rijschool. Ik ervaarde mijn lessen als plezierig, leerzaam en gezellig. De verkeerssituaties werden mij goed uitgelegd en ik kreeg goede tips wat ik beter kon doen, maar ook complimenten als ik de situaties netjes oplosde. Ik heb mij op mijn gemak gevoeld tijdens de lessen en een leuke tijd gehad.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele fijne en leerzame lessen.

De manier van lesgeven was fijn en leerzaam.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Rustig en duidelijke uitleg met veel geduld. Zeer tevreden!

Instructeur liet jezelf ook veel dingen kiezen bijv. wat jij graag zelf wilt oefenen. Ik vond dat erg fijn, zodat je de dingen die je lastig vond nog wat extra kon oefenen. Verder had de instructeur heel erg veel geduld, super fijn.

Top rijschool

Enorm gezellig waren de rijlessen. Goede duidelijke uitleg en niet duur. Zeker een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Autorijschool Andries is zeker aan te bevelen als rijschool.

Autorijschool Andries is zeker aan te bevelen als rijschool. Eigenlijk 1 van de betere rijscholen waar de volledige focus bij jou als leerling ligt. Ruimte om fouten te maken en gecomplimenteerd te worden door de rustige maar duidelijke rijinstructeur. Als leerling zit je altijd alleen in de auto, je hoeft niet 1-2 anderen op te halen. Hierdoor krijg je de volledige aandacht om te leren en te oefenen. Er is genoeg inzet vanuit het bedrijf om ook bijv theorie in te plannen, maar ook om te luisteren naar leerlingen betreffende de behoefte voor bijvoorbeeld rijles (Hoeveelheid, tijdsduur per les etc)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het is een hele fijne rijschool!

Eerst was ik heel onzeker achter het stuur, maar met de goede begeleiding ben ik nu zelfverzekerd achter het stuur!. Ze hebben mij goed begeleid.

Gezellig én leerzaam!

Ik heb een hele fijne tijd gehad. Ik werd erg op mijn gemak gesteld, kreeg complimentjes toen het goed ging en er werd duidelijk uitgelegd wanneer iets nog beter kon. Hierdoor is mijn zelfvertrouwen in het autorijden heel erg gegroeid! Ik heb gezellige en tegelijkertijd leerzame lessen gehad!

Goeie lessen gehad en in 1x geslaagd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Flexibele en goede rij instructeur!

Ik vond het prettig dat ik in de avond kon lessen en de lessen / begeleiding naar het examen was super, in 1x geslaagd! Bedankt!

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

Top rijschool

Had het niet beter kunnen treffen! Bedankt voor de gezellige lessen samen!

Geweldige begeleiding

Andries heeft oprecht tijd voor je! Vanaf de eerste minuut voel je je op je gemak bij hem. Andries legt alles duidelijk uit, is positief kritisch op hoe je rijdt en geeft hele bruikbare tips!

Deskundige opbouwende begeleiding naar BE

Autorijschool Andries verzorgd een goede begeleiding met zijn deskundigheid en ervaring. Hierdoor weet hij op een rustige manier de verbeterpunten aan te geven zodat je goed voorbereid bent voor het examen. Andries, bedankt !

Top rijschool!

Jolanda is een erg fijne instructrice! Ze is erg rustig en begripvol. Heb het alle uurtjes in de auto erg naar mijn zin gehad:)

Fijne en flexibele rijschool

Ontzettend prettig rijschool, Andries is een goede, duidelijke en fijne instructeur die rekening met je houdt en goed kan plannen. Met veel plezier me rijbewijs gehaald.

Met veel plezier gelest!

Ik heb altijd een fijn en veilig gevoel gehad tijdens het lessen. De sfeer in de auto is goed en je leert op je eigen tempo! Er is aandacht voor de dingen die je lastiger vindt zodat je met zelfvertrouwen naar het examen kan.

Goede rijschool

Ik vond het goed omdat alles stap voor stap, rustig wordt aangeleerd. Het zorgt voor een veilig gevoel en je mag fouten maken. Die bespreek je dan later en dat geeft de mogelijkheid tot reflecteren. Het is altijd gezellig in de auto en Andries is altijd op tijd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Was mijn beste keuze ooit!

Was niet mijn eerste keus maar wel heel blij dat ik hier ben gaan lessen. Voel me fijn als ik bij mijn rij-instructeur in de auto zit. Ook heb ik veel plezier als ik aan het lessen ben. Leer heel veel en krijgt duidelijke uitleg. Als ik iets fout doe wordt het direct gezegd en wordt daarbij uitleg gegeven en hoe ik het moet oplossen. Dat vind ik heel fijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede persoonlijke begeleiding door top instructeur

1 dags cursus BE rijbewijs op advies van Andries verdeeld over 2 dagen met aansluitend examen. Door goede rustige begeleiding ben ik in 1 keer geslaagd en zeer tevreden.

super fijne rijschool

Erg fijne lessen. er wordt goed gelet op hoe je rijd en de toekomende lessen wordt daar goed op ingestemd. er hangt een fijne sfeer in de auto en toch zijn de lessen ook erg leerzaam.