Zeer goede lessen

Veel geleerd in korte tijd

Gezellige, vakbekwame vent

Andries is een man met veel kennis van zaken. Door zijn nuchtere kijk en het makkelijk uitleggen van situaties, maakt het een fijne instructeur. Ga zo door!

Kwaliteit en vertrouwd

Een fijne rijschool en in 1 keer geslaagd. Jolanda is rustig, maar is er echt om je te leren rijden. Ze denkt ook goed mee met dingen waar je moeite mee hebt. Verder is het erg prettig dat je bij deze rijschool de volgende "leerling" niet hoeft op te halen of thuis te brengen. Een ander plus punt is dat soepel zijn mochten sommige lessen door omstandigheden niet doorgaan. Er zijn twee mogelijkheden als het gaat om auto's van basic tot wat meer modern. Ik heb ook geen negatieven ervaringen gehad en kan ze daarom aanraden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool met goede begeleiding

Zeer leerzame lessen, goede begeleiding. Zeer tevreden over de lessen die ik hier heb gehad en hoe ik bij hun mijn rijbewijs heb kunnen halen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg snelle en fijne service!

De lessen waren erg leerzaam en gezellig! Ik had een goede klik met mijn rij-instructrice. Zij was erg duidelijk en heeft mij goed geholpen om zelfstandig te kunnen rijden. Complimenten voor mijn rij-instructrice Jolanda. Ik ga de leerzame en gezellige lessen missen. De service was ook erg snel. Je hoefde maar te appen of ik had al gelijk een reactie terug! Erg fijn! Bedankt voor alles!!

Goede en duidelijke lessen

Andries geeft duidelijke uitleg. Geeft aan wat goed gaat en wat beter kan. Laat je met goede oefeningen leren van je eigen fouten. Hierdoor leer je het rijden snel(ler) aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goeie rijschool, goeie rijinstructeur en een goeie ervaring opgedaan en veel geleerd!

Absoluut een aanrader!

Heel klantvriendelijk en goede houding tegenover de leerling. Je rijdt alleen zonder andere leerlingen erbij, goede prijskwaliteit. Hele goede kwaliteit en plezier in het werk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede ervaring met deze rijschool

Mijn rijles ervaring was goed met jolande was altijd op tijd en ik heb veel geleerd

Super rijschool !

Andries kan het rustig en duidelijk uitleggen. Hij heeft veel geduld en weet je goed op je gemak te stellen. Het aanhanger-rijbewijs heb ik in 1x bij hem gehaald.

Gezellige en leerzame lessen

Tijdens de lessen werd tijd genomen voor extra uitleg wanneer nodig. Alles werd uitgelegd op een goed tempo. Prettig te combineren met school/andere werkzaamheden door goede beschikbaarheid van de instructeur.

Rustig en vriendelijke instructeur

Op een rustige en vriendelijke manier mijn lessen kunnen volgen. Andries legt alles goed uit en heeft er geen problemen mee als hij dingen 5 of 6 keer moet uitleggen :-)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super fijne begeleiding gehad!

Super fijne begeleuding gehad voor het halen van mijn BE rijbewijs.

Geweldige Rijschool

Vandaag voor het BE rijbewijs bij autorijschool Andries geslaagd. Hele fijne professionele instructeur die goed uitlegt wat de bedoeling is en alle tijd voor je neemt. Zeker aan te bevelen van mij een 10 Andries! Rick

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne rijschool met zeer goeie begeleiding

Wordt goed begeleid met de lessen en als je vragen hebt wordt dat goed en duidelijk uitgelegd

Leerzaam en goed

Lange tijd besteed aan het rijden, het heeft uiteindelijk allemaal goed uitgepakt. Het was leerzaam en je wordt goed op je gemak gesteld, ook bij fouten

Zeer tevreden!

Rustig, deskundig en betrouwbaar

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede rijschool en zeker aan te bevelen!

Leuke een leerzame lessen gehad bij Jolanda. Ze legt alles rustig en duidelijk uit. Ze neemt de tijd voor je, denkt met je mee, is enthousiast en gezellig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snelle service kon met 3 weken terecht. Neemt de tijd voor je.

super

• Deskundigheid/Vakmanschap

Lessen was fijn helaas wel iets langer over gedaan dat ik wou maar ben er super blij mee dat ik mijn rijbewijs heb gehaald. Als je iets niet snapte of niet begreep leggen ze het gerust nog een keer uit en daarna word het geoefend met je waneer de situatie haalbaar is. Dus top

Goede rijschool!

Erg leerzame lessen gevolgd bij Andries. Legt alles rustig uit en helpt je meedenken wanneer je niet direct slaagt! Gezellige rijlessen gehad en nu zelf de weg op (:

Hele goede rij instructeur

Ik heb hartstikke genoten van de rijlessen, en hij heeft mij heel goed geholpen met de dingen die ik lastig vond!

Super enthousiaste rijschool

Ze willen je met alles helpen. Heel duidelijk qua uitleg en eventueel voorbeelden.