Communicatie kan veel beter
Onze camper is voor APK en groot onderhoud bij Mulder geweest. Over de kwaliteit van de uitgevoerde reparaties heb ik nog geen mening. We hebben hem na het uitgevoerde onderhoud nog niet gebruikt.
Wel heb ik een dringend advies over de communicatie. Ruim van te voren een afspraak gemaakt en daarbij aangegeven wat er gedaan moest worden.
Op de 2e dag bericht ontvangen dat er meer gedaan moest worden.
Mijn vraag daarna wanneer hij gereed zou zijn geen antwoord gehad.
Op de 4e dag (5mei) naar de garage gereden waar niemand aanwezig bleek. Volgens de website waren ze gewoon open. Telefonisch contact gezocht, bandje, "Onze medewerkers zijn in gesprek, één moment geduld aub." Vervolgens na minuten geconstateerd dat er niemand in gesprek is. maar dat men gesloten is zonder dat dit gecommuniceerd wordt. Op de 5e dag een appje ontvangen "We waren gesloten en we zijn nog met de camper bezig". Verder geen verwachting o.i.d.
Op de 9e dag weer een appje. "Extra onderdelen besteld, meer werk dan gedacht". Verwachte kosten genoemd, akkoord gevraagd en gegeven. "Naar verwachting op dag 14 gereed" . Op de 12e dag appje "Camper gereed". Al met al is er goed gecommuniceerd over verwachte kosten maar zeer slecht over de duur en afwezigheid op 5 mei.