jullie zijn onovertroffen

Voor jullie een positief en hoopvol jaar!

altijd zeer behulpzaam, snel en goed.

Alle werkzaamheden worden goed en snel uitgevoerd. /als vrouwelijke auto bezitter heb ik niet het gevoel dat ze een loopje met je nemen. Dit heb ik wel in een andere Fiat garage meegemaakt. Ondanks mijn verhuizing van Maassluis naar 's-Hertogenbosch, toch voor de service van mijn Fiat bij R & B in Maassluis gebleven.

Goede service, werken netjes en laten altijd weten welke onderdelen/kosten er de volgende beurt aan gaan komen.

Geen gedoe altijd goed en betrouwbaar

Eindelijk een fijne garage

Prima bedrijf

Korte afspraaktijd , correcte behandeling en leveren prima werk

Het was erg duur door de dure onderdelen, maar de afhandeling was prima!

Begonnen met een stervende accu bleken ook achteruitrijcamera en instrumentenpaneel kortsluiting te hebben en aan vervanging toe te zijn. Daarna bleek ook de huishoudaccu kapot te zijn. Dat leidde met een grote beurt, wisseling naar zomerbanden en een nieuwe distributieriem na 6 jaar tot een forse rib uit mijn lijf!

je wordt altijd geholpen

zijn vriendelijk en aardig

Top bedrijf

Goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden wat er gebeuren moet en wat de kosten zijn.

prima niks mis mee !

prima garage en prima mensen , heel vriendelijk !

mijn ervaring , het zijn uitstekende vaklui. ik ben zeer tevreden.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt. Het zijn uitstekende vaklui. Ik ben zeer tevreden.

De service is uitstekend.

Het is gemakkelijk een afspraak te maken en er wordt meegedacht in uit te voeren service. De uitvoering laat vakmanschap zien en de service is altijd super.

Zoals altijd erg tevreden!

Fijn dat jullie altijd meedenken en slimme oplossingen bedenken..

Vakkundig, klantvriendelijk, service en ook nog lieve mensen.

zeer goed

prima survice en hulp

Snelle service

Had een lekke band. Mocht direct langskomen , hadden zelf een reserve eronder gezet. Kwam prop erin, band gewisseld, alles opgepompt en weer op pad

in een woord Prima

vanaf het begin klant bij RB met volle tevredenheid kan ik zeggen.

Heel goed

Goed geholpen, vriendelijk personeel

Fantastisch

Snelle en goede service. Denken echt mee.

Kleine beurt en apk Fiat Panda grondig uitgevoerd. Op tijd gereed.

is erg goed

is erg goed

staan altijd voor je klaar.

Goede service.Komen altijd mijn auto ophalen en terug brengen.Fijne service.

accuraat en netjes

De oldtimer van mijn vrouw is bij hun al vanaf het begin in onderhoud. Mijn auto is nu 4 jaar oud en gaat volgend jaar ook bij hun in onderhoud.

Erg tevreden met de deskundigheid en klantvriendelijkheid

Ik ben al jaren een tevreden klant bij deze garage. Ze zijn deskundig en je wordt vriendelijk geholpen.