Al jaren de meest correcte ervaring

Mijn Colt is hier al jaren in onderhoud, Ik krijg altijd een gedegen prijsopgave alsook opgave van de te verwachte reparatie. Er werd ook nooit een reparatie bij verzonnen. Iets wat nog al een voorkomt. Ik beveel deze garage zonder aarzeling aan.

wordt altijd uiterst correct behandeld

in geval van een calamiteit staat dit bedrijf altijd direct kaar om je te helpen

fijne garage

altijd bereid om te helpen super !

Behulpzaam en aardig .

Goede service en meedenkend .

Eerlijke medewerkers prijskwaliteit zeer goed

Voor alle problemen wordt er naar een oplossing gezocht en gevonden. Medewerkers geven altijd een eerlijk advies over de onderdelen en de kosten. Prijskwaliteit is ook zeer goed.

Een hele fijne garage met een goede service en vriendelijk personeel

Gewoon goed

Gewoon een goed auto bedrijf waar je uitstekend wordt geholpen Niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar en kennis van zaken En fijne service

Deskundigheid, klantcontact

Auto hier gekocht en sindsdien hier ook tot volle tevredenheid in onderhoud.

Betrouwbaar en er wordt met je meegedacht.

Betrouwbaar en eerlijk bedrijf

Wij hebben hier een camper gekocht. Dit is van origine geen onderdeel van hun bedrijf maar desondanks super ontvangen. Gehele historie zat erbij en neutrale keuring uitgevoerd. Geen verkopers gelul maar eerlijke praat. Wij zijn ontzettend tevreden en helaas zitten ze te ver weg voor ons tbv onderhoud want anders zouden wij daar zeker onze auto en camper aan toevertrouwen.

Altijd naar tevredenheid onderhoud uitgevoerd. Ook als het even snel tussendoor moest.

Prima autobedrijf

Prijs in overleg en de auto wordt netjes afgeleverd

Goede service, aardige mensen

Zie boven: lijkt me duidelijk.

klantvriendelijk, prettig en zeer deskundig , goed en eerlijk bedrijf.

klantvriendelijk: je kan altijd bij ze terecht als er iets met de auto is. er wordt naar je geluisterd en lossen als het kan gelijk het probleem op. prettig en deskundig: je wordt altijd vriendelijk ontvangen ook al is het druk. bij problemen of reparaties wordt het goed uitgelegd wat er aan de hand is en wat er moet gebeuren. goed en eerlijk bedrijf: na reparatie is de auto prima in orde en tegen een billelijke prijs. er worden geen onnodige reparaties of ander dingen gedaan.

direct en goed geholpen

Prima ervaring met Autobedrijf RB, altijd goed en direct geholpen

zeer goede ervaringen

vriendelijk, snel en goed geholpen

Zeer vriendelijk en behulpzame mensen. Ook heel vakkundig. Is een voorbeeld voor andere bedrijven.

Een betrokken garage met uitstekende service

De service gaat in goed overleg, of het nu een kleine of grote beurt is, een APK of een andere voorkomende reparatie. De uitvoering is nauwkeurig en adequaat.

Betrouwbaar en vakkundig

RB staat altijd voor je klaar. Je wordt op een vriendelijke en deskundige wijze geholpen.

Altijd klantvriendelijk, goede en betrouwbare service

Ik vind de service prima. En advies over en het onderhoud van mijn auto zelf zijn top. Altijd vriendelijk ontvangen, dat vind ik erg prettig.

Gewoon prettige ervaring, een vakspecialist!

Een prettige klantgericht ervaring met RB

Vakkundig en vriendelijk.

Zij hebben het onderhoud van onze Fiat barchetta prima uitgevoerd. Ze hebben goede vakkennis en zijn zeer vriendelijk en realistisch. Duidelijke informatie over wat er moet gebeuren.

Kwaliteit voor den redelijke prijs

Wij hebben privé maar ook zakelijk onze 4 auto's in onderhoud. Zijn zeer tevreden. Top bedrijf vinden wij gezien onze ervaring

Is prima

Wordt altijd snel goedvindt vriendelijk geholpen

Vakkundig en altijd zeer attent.

Denken mee met de klant.