Prima bedrijf

Korte afspraaktijd , correcte behandeling en leveren prima werk

Het was erg duur door de dure onderdelen, maar de afhandeling was prima!

Begonnen met een stervende accu bleken ook achteruitrijcamera en instrumentenpaneel kortsluiting te hebben en aan vervanging toe te zijn. Daarna bleek ook de huishoudaccu kapot te zijn. Dat leidde met een grote beurt, wisseling naar zomerbanden en een nieuwe distributieriem na 6 jaar tot een forse rib uit mijn lijf!

je wordt altijd geholpen

zijn vriendelijk en aardig

Top bedrijf

Goede service en je wordt goed op de hoogte gehouden wat er gebeuren moet en wat de kosten zijn.

prima niks mis mee !

prima garage en prima mensen , heel vriendelijk !

mijn ervaring , het zijn uitstekende vaklui. ik ben zeer tevreden.

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt. Het zijn uitstekende vaklui. Ik ben zeer tevreden.

De service is uitstekend.

Het is gemakkelijk een afspraak te maken en er wordt meegedacht in uit te voeren service. De uitvoering laat vakmanschap zien en de service is altijd super.

Zoals altijd erg tevreden!

Fijn dat jullie altijd meedenken en slimme oplossingen bedenken..

Vakkundig, klantvriendelijk, service en ook nog lieve mensen.

zeer goed

prima survice en hulp

Snelle service

Had een lekke band. Mocht direct langskomen , hadden zelf een reserve eronder gezet. Kwam prop erin, band gewisseld, alles opgepompt en weer op pad

in een woord Prima

vanaf het begin klant bij RB met volle tevredenheid kan ik zeggen.

Heel goed

Goed geholpen, vriendelijk personeel

Fantastisch

Snelle en goede service. Denken echt mee.

Kleine beurt en apk Fiat Panda grondig uitgevoerd. Op tijd gereed.

is erg goed

is erg goed

staan altijd voor je klaar.

Goede service.Komen altijd mijn auto ophalen en terug brengen.Fijne service.

accuraat en netjes

De oldtimer van mijn vrouw is bij hun al vanaf het begin in onderhoud. Mijn auto is nu 4 jaar oud en gaat volgend jaar ook bij hun in onderhoud.

Erg tevreden met de deskundigheid en klantvriendelijkheid

Ik ben al jaren een tevreden klant bij deze garage. Ze zijn deskundig en je wordt vriendelijk geholpen.

Snel en correct

Stonden direct klaar en hielden mij keurig op de hoogte van kosten en verloop

Super, Geweldig Geholpen

Autobedrijf RB, geeft goede service en advies. En goede partner wat betreft auto en techniek.

Prima vakmanschap en zeer betrouwbaar

Wij hebben meerdere auto's bij R&B in onderhoud. BMW 320D Alfa en Lancia tot volle tevredenheid en dat tegen redelijke prijzen

Ik ben alle keren prettig geholpen

Een groot voordeel van RB is dat de medewerkers meedenken met de klant. Samen zoeken we de meest geschikte oplossing.