Rommelig en onprofessioneel.
Onze dochter had een rijinstructeur die er, naar onze mening, een bende van heeft gemaakt. Afspraken werden zonder overleg verzet, lessen waren dubbel, ze moest eerst met de bus naar Oldenzaal omdat hij niet naar Losser wilde rijden (daar is bij het inschrijven nooit iets over gezegd!!), soms had ze meer dan 2 weken geen les, december zou nog rommeliger worden ivm <privéreden>, in januari nieuwe instructeur...dus alles weer opnieuw.
Wat opvalt: volgens de internetpagina is het een pakket van 30 lessen (van 45 minuten). Na een telefoongesprek werd pas duidelijk dat er altijd dubbel wordt geboekt vanwege “wat kun je nou doen in 45 minuten” Volgens de dame aan de telefoon is dit bij de proefles allemaal besproken…maar dat is niet zoals het wordt herinnerd (en zij was er niet bij). Ook wordt aangegeven (toegegeven?) Dat men na “herstart” vanwege corona wellicht teveel klanten heeft aangenomen waardoor het allemaal zo is gelopen. Evengoed geen coulance vanuit Brookhuis maar 100% factuur.
Ze heeft dit van ons gekregen als verjaardagscadeau voor haar 18e...maar het is het beroerdste cadeau tot nu geworden!
Voor het plaatsen van deze review heb ik het precies zo besproken met Brookhuis, zij blijven bij hun standpunt dat wij ons eerder hadden moeten melden bij hun en dat de factuur staat. Deze wordt dus door ons betaald zoals het hoort. Mijn dochter gaat naar een andere rijschool, zoon start direct bij een ander. 2 klanten weg: ja zal het je maar willen veroorloven. Met wat coulance en goede afspraken was het heel anders gelopen...jammer.