Geslaagd in 1x!

Beide examens (theorie als praktijk) in 1x gehaald dankzij de expertise van collega-chauffeurs bij Brookhuis! Hele fijne ervaring, goede/duidelijke uitleg en mooi ritje tijdens praktijkexamen. Dankjewel voor afgelopen tijd!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Ik heb een theoriecursus gevolgd

Leuke en leerzame lessen

Ik heb mijn rijlessen positief ervaren ik heb veel geleerd. Bedankt voor Peter zijn goede uitleg en geduld.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B - Take Charge (elektrisch)

Hele leuke en leerzame plek om rijles te volgen!

Hele leuke rijschool en erg makkelijk met het plannen van je rijlessen! Voor alles in 1x geslaagd! Zeker aan te bevelen.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B, Ik heb een theoriecursus gevolgd

Gezellige rij-instructeur Duidelijke communicatie Ik heb de rijlessen altijd mooi/ gezellig gevonden

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Ontzettend leuke en leerzame dagopleiding.

In een keer BE rijbewijs gehaald door de leuke maar vooral leerzame lessen van Chantal. Complimenten voor de manier waarop ze les geeft.

Mijn ervaring was super

Ik heb snel en veel geleerd bij brookhuis, ze leren je alle handige truckjes en ze ze geven je goeie waarden tijdens je lessen zeker aan te raden!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Ik had een goede ervaring en Dennis is een zeer goede instructeur

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Prima ervaring met ervaren instructeur

De theorie en praktijk is goed te doen. Beetje ervaring is gewenst om het examen in 1 dag te doen. Fijne instructeur. Ik heb samen de dag gedaan met een andere kandidaat en dat was wel prettig want daar leer je ook van.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Netjes en goed geholpen met de juiste persoon vond ik

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Hele fijne ervaring gehad met brookhuis

Fijne rij instructeur.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Brookhuis is geweldig, het CBR is telleurstellend

Mijn ervaring met brookhuis is dat de rij instructeurs het bedrijf volmaakt maken. Roy was mijn instructeur en hij gaf zoveel liefde en motivatie aan mij tijdens het rijden. Hij wilde me zien slagen en deelde zijn oprechte ervaringen en begeleide me tot in de puntjes waar ik op moet letten.

Fijne rijschool goede communicatie

Broekhuis heb ik ervaren als goede, fijne en betrouwbare rijschool. Volgensmij wel iets prijzig, maar ik heb het wel in éen keer gehaald dus dat scheelt dan juist weer. Mijn instructeur was echter wel structureel altijd te laat. Ik denk dat hij 3 keer op tijd is geweest verder altijd minstens 5 minuten te laat en vaak ook wel 10 minuten. Vond t niet heel erg, maar je betaalt toch wel erg veel voor die lessen en als je alles bij elkaar optelt gaat het denk ik toch wel om 1 of twee hele lessen. Dat is mss wel 80 euro weggespoeld omdat de instructeur te laat kwam. Verder was het een goeie, fijne, gezellige instructeur

geslaagd !!

super

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie AM

Fijne instructeur en geen problemen

Ik ben in één keer geslaagd met dank aan mijn rijinstructeur. Tevens vond ik het erg prettig dat ik in meerdere termijnen het lesgeld kon betalen.

Leuk! Leuke rijinstructrice

Leuk ervaren, en fijne lessen!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Yes, BE in een dag gehaald!

Ingeschreven voor eensdagsopleiding BE. Ik had enige ervaring met rijden met aanhangwagen. Goede instructeur welke mij de juiste ‘hendels’ heeft gegeven voor gecontroleerd manoeuvreren met aanhangwagen.

Gehaald

Ik vond de rij instructieze niet vriendelijk, ze zat mij alleen ma af te zeiken en de jongen met wie ik les had ook. Terwijl het gewoon goed ging. Ik miste het vertrouwen in ons. Maar ze staat er ook om bekend niet dat dat zo goed is!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

hele fijne theorielessen als praktijklessen

instructeurs zijn ook allemaal vriendelijk en geduldig waardoor je je op je gemak gaat voelen en er is genoeg gelegenheid voor vragen en onduidelijkheden.

heb de opleiding als goed ervaren

ik heb de opleiding taxi vervoer gedaan heb dit dan ook met een positief resultaat afgerond

Peter is een uitstekende instructeur, erg punctueel en vaardig.

Ik heb erg veel baat gehad bij de tips en uitleg van Peter. Hij heeft me geholpen de kennis over de auto tot me te nemen, daarnaast mijn rijvaardigheid geprobeerd aan te leren. Peter geeft goede hulp/ondersteuning wanneer ik me gestrest voelde en helpt me “angst” te overwinnen.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Goede begeleiding met aandacht voor de leerling

10 minuten voor het eerste examen werd deze door het CBR geannuleerd. Brookhuis heeft alles in het werk gesteld om toch nog binnen 1 week alsnog een examen te kunnen doen. Extra dank aan Chantal voor de goede begeleiding.

Prima begeleiding

Je wordt goed voorbereidt op het examen!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Was duidelijk en makkelijk zolang je de aanwijzingen maar volgt die je aangereikt worden

Leuke dag. Adviezen aangenomen en uitgevoerd. Resultaat geslaagd. Mvg. Mano

Zeer pleasant

Goede en flexibele service, prettige instructeuren. Als er taart was na elke les was het een 10.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie A

Ik genoten van iedere les. Ondanks dat het in de stromende regen was soms. En ik wil Paul bedanken voor zijn geweldige begeleiding.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie A

Eekboerstraat 62