Zeer goede en rustige instructeur die duidelijk uitleg wat je moet doen en zorgt dat alles soepel achter elkaar aan loopt tijdens de les. Echt super!!!

super goed en duidelijk

duidelijk uitgelegd heeft wel even geduurd maar dan heb ik hem ook heel erg bedankt aan René!!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Heel goed geregeld met hele goede instructrice

Dag is goed georganiseerd ieders met goede informatie voorziening. Instructrice is van buitengewone kwaliteit. Heldere uitleg en altijd met veel geduld In 1 keer E achter B gehaald

Goede instructeur, fijne uitleg

Voor het praktijkexamen heb ik les gehad. Ik had een goede instructeur en een fijne uitleg! Het examen is mij ook 100% meegevallen. Ik had een aardige examinator en het examen ging mij goed af!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie AM

Goede ervaring.

Fijne ervaring!

Goede rijschool.

Een fijne rijschool om een rijopleiding bij te volgen. Goede instructeurs en klantvriendelijke ‘klantenservice’.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B, Ik heb een theoriecursus gevolgd

Zeer goed!

Verschillende lessen gehad; goede begeleiding, goede lessen, duidelijke training om het examen in één keer goed af te leggen.

Het ging mooi!

Alles goed uitgelegd en gezellige dag

leuke rijschool

een rijschool die rustig de lessen geeft een dingen goed uitlegt. Naast dat ook leuke ritten gemaakt en veel geleerd.

Hele goeie instructeurs

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie A

Veel te commercieel, belang van leerling staat niet voorop.

Ten eerst is de instructeur prima en daar is niets op aan te merken. De organisatie begint na een par lessen al over noodzakelijke extra lessen terwijl ze op hun site een totaalpakket aanbieden. Nadat een leerling gezakt is duurt het veel te lang voor men deze weer inplant voor een examen. Allemaal om extra lessen te verkopen.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Perfect. Leerzaam en gezellig. Het examen was een kopie van de lessen

Goede begeleiding, goede en rustige instructeur (Ron) die ons perfect heeft voorbereid op het examen.

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Ik vond het zeer prettig Zou ook zeker aan vrienden of familie die ook hun Motorrijbewijs willen halen aanraden om te lessen bij jullie. Ik vond dat Mark heel fijn les gaf en is gewoon een top kerel.

Was gezellig en duidelijk

Was perfect

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Leerzame lesdag met een succesvolle uitslag

Hele leuke en leerzame ochtendopleiding met aansluitend in de middag een examen voor rijbewijs BE. Erg prettige docente die het me goed heeft kunnen uitleggen, waardoor ik 's middags geslaagd ben voor het rijbewijs.

soepel en snel

Efficiënt dagje met goede instructie.

Gezellige en leerzame rijlessen

Tijdens de rijlessen altijd erg gezellig en goede uitleg van situaties!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Leuke en leerzame dag! Uiteindelijk het BE examen succesvol afgesloten!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie BE

Veel geleerd op een leuke manier

Ik heb leuke en leerzame lessen gehad van marco, ik kon er altijd mezelf zijn en het hoefde niet altijd te serieus , behalve op de momenten dat het echt nodig was , dat was fijn

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Een hele fijne rijschool!

Ik heb een hele fijne tijd gehad! Alles werd goed en rustig uitgelegd. Er word rekening met je gehouden en ze zijn flexibel! Hele goede ervaring hier aan overgehouden!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Top rijschool en instructeur!

Ik heb zowel mijn AVB als AVD in één keer gehaald, mede dankzij Mark. Zijn uitleg is altijd helder en duidelijk geweest. Mark is de beste rij instructeur die ik heb gehad!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie A

Prima ervaring met Brookhuis.

Goede begeleiding (Chantal). Prettig in omgang. Resultaat behaald. En… in 1 keer!

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie B

Het was super, heel erg leuk

X

• Voor welk rijbewijs heb je een opleiding gevolgd? Categorie AM

Altijd prettige rijlessen en goed geïnformeerd

Kelvinstraat 1 B

7575AS Oldenzaal