Altijd deskundig, behulpzaam en aardig!

Carver is voor Ron (en voor het moederbedrijd zelf denk ik ook) nog een relatief nieuw ding. En dus is er nog veel uit te zoeken en ontdekken. Ik heb ervaren dat Ron daar integer mee om gaat. Behulpzaam als hij weet wat er moet gebeuren, en eerlijk als dat niet zo is en Leeuwarden ingeschakeld moet worden.

luisterend oor en altijd bereid om te helpen

zolang Ron zijn bedrijf heeft met de minicars ben ik klant eerst samen met mijn partner nu alleen Begrijp dat hij graag nieuw verkoopt maar nu met mijn oude karretje blijven service en zorgen voor een goed en betrouwbare auto nummer één voor hem. Ron wat mij betreft een dikke duim.

Goede ervaring

Super service

Vakkundig met veel ervaring, maar ook vriendelijk!

Ron weet werkelijk alles over dit segment, van dieselmotoren tot elektro! Grote aanrader.

Service service service

Ron is “gewoon” heel behulpzaam. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. Zoek je een minicar of Carver, ga dan zeker langs bij Ron (of bel even).

voor ons altijd netjes binnen de perken

prima service helpt altijd en denkt mee ook als je wat minder te besteden hebt kijken of er alternatieven zijn zeer tevreden

Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam dikke 10

Heel goed

Wij gaan elke jaar met de brommobiel naar zuid Frankrijk, Ron heeft de brommobiel goed naar gekeken, We hebben geen probleem gehad. Het is gewoon één goeie geraga. Voert alles goed uit. Wij rijden al heel lang een brommobiel van 1997,dus we hebben wel wat ervaring met geragas . Ron minicursus is gewoon de beste Ron bedankt.

Snelle reactie

Iets laten weten als er een 80km versie kan getest worden . MVG Marc.

Erg vriendelijk

Mijn autootje moet er nog heen maar dat zal vast allemaal goedkomen Het is al een vriendelijke contact

Snelle service

Als er iets is , mag ik ron altijd bellen of appe!!!...

Tevreden

Nette afhandeling. Netjes. Vriendelijke. Beleefd. Zegt eerlijk hoe het er voorstaat. Geeft keurig aan wat het ongeveer gaat kosten in reparatie.

Top.

Een topbedrijf en zeer klant gericht.

Zeer attend. En prima vakmanschap!

Zeer attend. En prima vakmanschap!

Goed service Betrouwbaar Mooie prijzen voor onderhoud

Zeer vriendelijke mensen. Duidelijke correcte facturen. Gewoon goed in alles.

Ron Minicar doet alles voor zijn klanten om het op te lossen Top garage!

Al ruim 10 JAAR klant bij bij Ron Minicar in Veenendaal, en zeer tevreden! Ron staat altijd klaar voor zijn klanten en zorgt voor een oplossing, Daarbij is Ron Minicar een geweldige garage met de beste service. Kort samengevat :Een top garage!

zeer betrouwbaar en vakkundig

Hij adviseert in het belang van de klant.

Zoals altijd goede service

ik ben altijd goed geholpen

Top service

Goede ervaring klantvriendelijk

Super service

Hele goede ervaring Ron luisterd goed naar de klant. En de garage is heel goed bereikbaar

toppie

alles op tijd bezorgd en goed verpakt

Vanaf de eerste dag tot nu hele fyne ervaringen en veel weder zyds respect naar elkaar

Vanaf de eerste dag tot nu hele fyne ervaringen en weder zyds respect

Helemaal top

Fijne prijs kwailteit verhouding