zeer goed

in brommobiel land zijn veel slechte zaken wij rijden al van 1997 een brommobiel dus al heel wat mee gemaakt bij Rob komen wij al paar jaar de beurten aan de brommobiel worden goed uit gevoerd en klant gericht dus een aanraden verheul

Vakkundig, betrouwbaar en meedenkend!

Al vele jaren prima service en geen klachten. Soms wel wat mopperen (van mijn kant), maar het wordt altijd prima opgelost!

Weet precies wie je bent en welke brommobiel je rijdt. Geeft goed advies en denkt mee. Geeft ook aan wanneer een bepaalde brommobiel niet geschikt voor je is. Betaalbare en goede brommobielen. Service is ook prima.

perfect

professional vakkundig bedrijf en altijd betrouwbaar

perfect

kwaliteit en goede service

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helaas bij prijs en kwaliteit heb ik nu een wat mindere score omdat de auto na dure reparatie toch weer niet start, of dit helemaal aan de reparatie ligt valt natuurlijk te betwisten, ik wil het toch even aangeven dat het vrij vervelend is.

Bedankt voor uw beoordeling. Natuurlijk is het nooit leuk als er een hele dure reparatie is uitgevoerd en er daarna weer problemen ontstaan. Wat wel vermeld moet worden is dat het een Microcar Virgo van 20 jaar oud is, er heel veel achterstallig onderhoud was en de reparatie niks met de startmotor of startsysteem te maken heeft gehad. Startmotor is recent vervangen door vorige eigenaar, en betreft een imitatiedeel, wat waarschijnlijk de oorzaak is van het probleem.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ben zeer tevreden kan niks anders zeggen altyd behulpsaam ook als je ff tussen door komt en heel erg vriendelyk en begrip vol

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij Ron als klant en ben dan ook zeer tevreden over de service en deskundigheid van dit bedrijf.\r\nZou een ieder dan ook aanraden als u voor de aanschaf van een nieuwe of een gebruikte brommobiel staat zeker eens een kijkje te gaan nemen en eventueel een proefrit te gaan maken.\r\nHeb net mijn 5é nieuwe brommobiel de Ligier JS50 L Ultimate geleverd gekregen.\r\nAl met al ik ben nog steeds zeer tevreden over de service , deskundigheid en klantvriendelijkheid van dit bedrijf.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ron staat al jaren voor mij klaar. Een eerlijke garage die meedenkt en eerlijk is over reparaties en prijzen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar, deskundig, service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sympathieke uitstraling, prettig persoonlijk contact, gericht op de doelgroep (voornamelijk ouderen) en wint het op dit punt duidelijk van concurrent (?) W. in Veenendaal.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk en zeer klantvriendelijk. Persoonlijke aandacht en terzake kundig. Geen kletsverhaatjes!!#

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, er wordt echt tijd voor je gemaakt en het voelt oprecht aan. De aflevering was ook zeer netjes verzorgt zoals volle tank, afleverbeurt en thuisbezorgd met een stuk taart erbij

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en goede servic

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige mensen, goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben zeer tevreden over Ron Sterkenburg.\r\nAl weer onze vierde Minicar.\r\nWel in vier jaar tijd.\r\nAlle vier de Minicars mankeert wel wat.\r\nBeetje jammer want het zijn dure Minicars.\r\nKan Ron Sterkenburg niets aandoen.\r\nHoop dat het allemaal goed komt met onze mooie bakkie.\r\n

• Deskundigheid N.v.t.