Erg vriendelijk en zeer goede service.

Mijn ervaring met Ron minicars is altijd zeer goed geweest.Hij is behulpzaam,begripvol en in mijn geval altijd meedenkend en betrouwbaar.

Geweldige service van Ron

Wij zijn zeer tevreden. Wij kunnen geen minpunt bedenken. Heel blij met onze nieuwe microcar. Het is echt een aanrader. DANKJEWEL Ron

Ron Minicars? Een heel vriendelijk en betrouwbaar bedrijf!

Sinds jaar en dag onderhoudt Ron mijn brommobiel. En over alles ben ik supertevreden. Zijn service en vriendelijkheid, zijn betrouwbaarheid en kennis van zaken. Voor mij is er geen betere brommobielgarage denkbaar dan Ron Minicars in Veenendaal. Een tien! Met een griffel!

Top gaat voor zijn klant door het vuur.

Ik ben uiterst zeer tevreden over Ron, hij is zeer direct, het of het kan niet, uiteraard is hij commercieel, maar wel eerlijk en zeer betrouwbaar, ik kan me dan ook geen betere dealer voorstellen, en ik heb toch wel met 4 andere te maken gehad, maar werken op een heel andere manier. Ik had liever een vette 10 gegeven. Ron nogmaals bedankt.

Super aankoop

Ik heb een mijn motor gekocht bij Ron, we kregen een vriendelijk ontvangst en een goede overdracht. Super tevreden!

Bedankt voor deze mooie beoordeling Saar, heel veel plezier met je Brixton.

Keurig geholpen en netjes afgeleverd

Bedankt voor je mooie beoordeling Henny, hier doe ik het voor. Nogmaals heel veel plezier met de Microcar Mgo.

Voorrde 4e x weer tevreden gesteld

Welzijn voor de 4e keer weer uitgekomen bij Ron. We wonen nu een stuk uit de buurt van Veenendaal maar toch weer naar Ron Fijne vent die we al langere tijd kennen. Betrouwbaar en deskundig. Een aanrader voor ons en zeker voor toekomstige kopers van een 45 auto!, Bedankt Ron!

Jullie zijn al bijna 25 jaar klant Frank, begonnen met een Microcar Virgo ( met reclame :) ) en nu een hele mooie Microcar Highland X, ik ben blij dat jullie nog steeds klant zijn. Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. En natuurlijk heel veel plezier met de Highland X.

top service!!

auto netjes opgehaald vlg,s afspraak op de afgesproken tijd! ,onderhoud netjes uitgevoerd zodat we weer veilige km mogen maken!! mvg rik

goede sevice

correcte afhandeling en uitvoering van de gevraagde werkzaamheden.

Altijd deskundig, behulpzaam en aardig!

Carver is voor Ron (en voor het moederbedrijd zelf denk ik ook) nog een relatief nieuw ding. En dus is er nog veel uit te zoeken en ontdekken. Ik heb ervaren dat Ron daar integer mee om gaat. Behulpzaam als hij weet wat er moet gebeuren, en eerlijk als dat niet zo is en Leeuwarden ingeschakeld moet worden.

luisterend oor en altijd bereid om te helpen

zolang Ron zijn bedrijf heeft met de minicars ben ik klant eerst samen met mijn partner nu alleen Begrijp dat hij graag nieuw verkoopt maar nu met mijn oude karretje blijven service en zorgen voor een goed en betrouwbare auto nummer één voor hem. Ron wat mij betreft een dikke duim.

Goede ervaring

Super service

Vakkundig met veel ervaring, maar ook vriendelijk!

Ron weet werkelijk alles over dit segment, van dieselmotoren tot elektro! Grote aanrader.

Service service service

Ron is “gewoon” heel behulpzaam. Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. Zoek je een minicar of Carver, ga dan zeker langs bij Ron (of bel even).

voor ons altijd netjes binnen de perken

prima service helpt altijd en denkt mee ook als je wat minder te besteden hebt kijken of er alternatieven zijn zeer tevreden

Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam dikke 10

Wij gaan elke jaar met de brommobiel naar zuid Frankrijk, Ron heeft de brommobiel goed naar gekeken, We hebben geen probleem gehad. Het is gewoon één goeie geraga. Voert alles goed uit. Wij rijden al heel lang een brommobiel van 1997,dus we hebben wel wat ervaring met geragas . Ron minicursus is gewoon de beste Ron bedankt.

Snelle reactie

Iets laten weten als er een 80km versie kan getest worden . MVG Marc.

Erg vriendelijk

Mijn autootje moet er nog heen maar dat zal vast allemaal goedkomen Het is al een vriendelijke contact

Snelle service

Als er iets is , mag ik ron altijd bellen of appe!!!...

Tevreden

Nette afhandeling. Netjes. Vriendelijke. Beleefd. Zegt eerlijk hoe het er voorstaat. Geeft keurig aan wat het ongeveer gaat kosten in reparatie.

Top.

Een topbedrijf en zeer klant gericht.

Zeer attend. En prima vakmanschap!

Zeer attend. En prima vakmanschap!

Goed service Betrouwbaar Mooie prijzen voor onderhoud

Zeer vriendelijke mensen. Duidelijke correcte facturen. Gewoon goed in alles.

Ron Minicar doet alles voor zijn klanten om het op te lossen Top garage!

Al ruim 10 JAAR klant bij bij Ron Minicar in Veenendaal, en zeer tevreden! Ron staat altijd klaar voor zijn klanten en zorgt voor een oplossing, Daarbij is Ron Minicar een geweldige garage met de beste service. Kort samengevat :Een top garage!