Was super leuk

Bedankt

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie CE aanhangwagen

Heel fijne ervaring

De lessen waren erg nuttig en gezellig. Ik keek er elke week weer naar uit en in de lessen werk je aan alles wat je maar nodig gaat hebben. Ik vond het erg fijn om hier te lessen maar ben natuurlijk wel blij met mijn rijbewijs! :)

Helemaal top!

Andre is een hele fijne instructeur. Hij straalt veel rust uit en straft je niet af op je fouten. Zo heb ik met vertrouwen leren rijden. Dat ik in 1x geslaagd ben is daar wel het bewijs van.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Goede leesen met aardige instructeurs

Ik vond dat er een goede manier van lesgeven was met aardige instructeurs. Als er iets mis was, hielpen de mensen achter de balie je op een goede en vriendelijke manier

Fijne en comfortabele lessen

Ik had les van Andre en vond hem heel erg fijn en hij gaf op een grappige en leuke manier les. De rijschool zelf van ook erge fijn qua contact en lessen wisselen etc. Ik heb niks te klagen en zou de rijschool zeker aanraden!

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Uitstekende manier van lesgeven!

De manier van lesgeven is mij goed bevallen. De instructeurs laten je niet maar wat aan modderen, maar doen het soms ook voor hoe het wel moet met een duidelijke uitleg. Als je hun advies opvolgt, is je kans op slagen zeer groot! Helemaal Top!

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie A motor

Goeie rijschool en aardige instructeur

Ik vond het leuk en ik heb opzich vrij snel mijn rijbewijs gehaald

Goede lessen, fijne instructeurs

Goede tijd gehad en ben in 1 keer geslaagd! Hou er rekening mee dat er wel wat vanuit jezelf moet komen met dingen regelen. Dat kwam niet echt proactief vanuit de rijschool.

Super fijne ervaring!

Ik heb een super goede ervaring met de rijschool. Zowel de lessen als het regelen van lessen was ideaal. Er wordt goed meegedacht.

Good

I've started the process in November 2022. After understanding how the school worked things got easier, however I think the waiting times could've been mentioned in the beginning, since I got a 20 hour lessons package and was finished with them months before my practical test. The new app is very practical.

Goed!

Een hele fijne en gezellige instructeur

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie AM scooter/bromfiets

Zeer tevreden over de flexibiliteit en uiteraard het resultaat!

Na het uitproberen van de motor was mijn keuze snel gemaakt. Bij Twin was veel mogelijk qua planning. Hier was ik niet alleen blij mee, maar ook mijn werkgever. Ik ben uitstekend voorbereid op mijn examens, waardoor ik beide examens de eerste keer heb gehaald. Super bedankt!

In 1x gelaagd met 4 rijles dagen

Duidelijke rij instructeur.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie C vrachtauto

Heel goed super aanrader beste van nederland

Vandaag mijn examen voor rijbewijs CE afgelegd en geslaagd. Mijn ervaring bij twin was top!! Goede uitleg goede, aardige geduldige rij instructeur Henk.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie CE aanhangwagen

Ik heb bij twin mijn scooter rijbewijs gehaald en ook mijn autorijbewijs. De begeleiding van mijn instructeur was top en het was altijd gezellig in de auto, een echt aanrader

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Top rijschool, veel geleerd in korte tijd.

Binnen een maand het motor rijbewijs gehaald bij Raymond. Leuke gezellige dames op kantoor, die je graag willen helpen.

Professioneel en persoonlijk

Vanaf het eerste contact was het gevoel goed bij verkeersschool twin. Heldere communicatie goeie voorlichting en uitleg over het traject. Je weet waar je aan toe bent. De lessen begonnen met een proefles waarin je mag proeven aan het rijden met een vrachtwagen en Henk een inschatting geeft hoeveel uren je nodig hebt. Vervolgens neem je contact op met Twin en krijg je altijd iemand aan de lijn die weet wie je bent en welke opleiding je gaat doen, echt super persoonlijk heel erg fijn. De lessen waren intensief maar heel leerzaam en wanneer je dan ook nog in 1 keer slaagt weet je dat het allemaal gewoon goed in elkaar zit bij ze. Heel veel dank en ik ga met veel plezier vrachtwagen rijden!

Top rijschool

Top rijschool goed ervaring raad iedereen aan

Heel erg fijn :)

Danny heeft me heel fijn opgeleid, waardoor ik in één keer mijn rijbewijs heb gehaald. Naast de fijne manier van lesgeven konden we altijd gezellig kletsen of ging Danny verhalen vertellen over zijn eigen ervaringen. Ik heb genoten van onze tijd in de lesauto en kan iedereen die zijn rijbewijs wil halen aanraden om bij Danny in te stappen. Verder was het hoofdkantoor telefonisch goed te bereiken en stond Astrid mij altijd vriendelijk te woord.

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Hele fijne rijschool die goed met je meedenken en erg betrokken zijn!

Ik ben erg tevreden over mijn ervaringen bij Twin! Heb helaas mijn rijbewijs niet in 1 keer gehaald maar telkens weer de motivatie vanuit de rijschool terug gekregen. Ze denken actief met je mee en kijken naar passende oplossingen voor jouw situatie. De rijlessen met André waren super! Fijne feedback, gevoel van vertrouwen en hele leuke gesprekken. Ik ga het missen! Of je nou op jonge of latere leeftijd start met lessen. Wat meer zekerheid nodig hebt of juist afgeremd moet worden op de weg. Twin is de rijschool voor jou!

top!

altijd netjes op tijd. fouten maken mag, goede uitleg over verkeerssituaties

altijd gezellig gehad met André

Altijd gezellig geweest in de auto met goede feedback

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Perfecte klik met rij instructeur

Perfecte klik. Streng waar nodig mild waar nodig. Had weinig zelfvertrouwen maar instructeur liet wat zekerde voelen waardoor ik beter ben gaan rijden. De lessen waren zeer gezellig waardoor je er ook doorheen rold

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Super goede lessen en fijne ondersteuning

De instructeurs zijn top en het kantoor helpt je snel

• Voor welke categorie volg je een rijopleiding? Categorie B auto

Uitstekende lessen met goede balans tussen serieus zijn en genieten.

Het meest fijne was toch wel dat de instructeur met max. 2 leerlingen rijd. Hierdoor leerden zij mij vrij gauw kennen en ook mijn rijgedrag. Ik kreeg daarom best concrete tips en er werd goed uitgelegd hoe die toe te passen. Daar merkte je wel de kwaliteit van de instructeurs. Als iets na een 2de keer alsnog niet goed ging werd er niet perse moeilijk over gedaan. Ze nemen de tijd. Ook is een ruimte voor een lolletje en genieten waar mogelijk. Communicatie met kantoor was verder ook prima. Ik kon hem altijd goed bereiken. Dus overall zeer tevreden!