heel goed

goede snelle service, jammer dat de Garage uit Boxtel weggaat

Persoonlijke aandacht

Afspraken worden nagekomen. Altijd vooraf bericht bij onverwachte reparaties. Jammer dat goede monteurs schaars worden. Het verdwijnen van deze vestiging zal zeker een gemis worden.

Beste garage Boxtel

Altijd perfecte kwaliteit en service!

Goede service en afspraak is afspraak.

Vele jaren goede onderhoud verkregen van Eric en zijn team. Grote dank. Echt jammer dat jullie weggaan uit Boxtel !!!!!!

Ik ben zeer tevreden

idem

super geholpen

vriendelijke deskundige baliemedewerker . werden netjes gebeld met wat ze gevonden hadden met de vraag of zij dit voor ons op mochten lossen ,met direct het kostenplaatje erbij.. daarna weer gebeld dat de auto klaar was .top

Goede en fijne garage

Een goede en fijne garage doen wat ze zeggen En komen de afspraken na

Al vele jaren klant ,dus ZEER tevreden.

Bij deze wil ik ERIC en zijn medewerkers, bedanken voor de jarenlange zeer goede service en de vriendschappelijke omgang met zijn klanten. Ik vindt het GEEN goede beslissing van de directie, om De Garage in Boxtel te sluiten per 15 augustus, maar dit is mijn persoonlijke mening en ik de motivatie niet ken voor dit besluit. Ik wens Eric en de andere medewerkers HEEL VEEL SUCCES in hun nieuwe werkomgeving. BEDANKT ALLEMAAL.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Beleefd en goed luisterend.

Probleem met sensor snel opgelost

Altij een tevreden klant geweest

Ik kom al jaren bij De Garage. Altijd even vriendelijk geholpen en weet precies waar je aan toe bent. Ik betreur het dat De Garage ophoudt te bestaan!

Kon meteen terecht, snel geholpen

Kon meteen terecht, snel geholpen

Goed werk mooie prijs

Prima!

Komt vriendelijk en betrouwbaar over!

Super geholpen meegedacht opgelost en top werk afgeleverd! Top…..

heel goed

netjes en goed geholpen.

Prima service en klantbehandeling

Volgens afspraak prima geholpen.

Een garage met hart voor de mensen alsmede de auto. Ik kwam voor de jaarlijkse APK keuring en kreeg advies aangaande de brandstof voor mijn auto. Ik zou een suplement bij de diesel moeten doen omdat ik weinig rijd en de auto dan (sporadisch) brandstofproblemen gaat krijgen waardoor de moter onregelmatig en stotend gaat lopen. Een storingsmelding werd kosteloos verholpen door de printplaat van de auto een reset te geven.

Ik heb goeie ervaring met de garage

helemaal goed

Geweldig zoals altijd!

Een Garage waar de klant nog koning is.

prima, correct.

klantgericht, punctueel