Top garage!

Ga zo door.

Je wordt vriendelijk te woord gestaan Er wordt zoveel mogelijk aan jou aangepast vwb het maken van een afspraak Auto was snel klaar Werkzaamheden zijn gewoon goed en vakkundig

Super snel alles geregeld

Altijd goed geregeld

Goed advies

Vetrouw op kwaliteit.

Prima service en uitleg van verrichte werkzaamheden.

Ik ben zeer tevreden met de afhandeling van de werkzaamheden.

Optimale service en afhandeling

APK en kleine beurt snel afgewerkt en daarnaast een probleem met het versnelling schakelmechanisme zeer kundig opgelost.

goed en betrouwbaar

Vriendelijk geholpen en weer veilig rondrijden

Vriendelijk en keurig behandeld

Vriendelijk en keurig behandeld

Gewoon zoals het hoort!

Duidelijk, klant\gericht en meedenken met de klant

Heb goede ervaring met cd's garage Het verzoek van mij de auto op te halen is correct afgehandeld Goede service, prima personeel.

Gewoon goed

Goed telefonisch overleg over eventuele reparaties en kosten.

Goed vriendelijk en vakkundig

Goed, vriendelijk en vakkundig

Top service

Heb daar een audi a4 gekocht met bovag garantie. Auto bevalt goed, 2 dingen gehad en onder de garantie laten maken. Goede service geen moeilijk gedoe, gewoon netjes zoals het hoort. Bedankt voor de goeie service.

Na een afspraak snel en adequaat geholpen tegen een vooraf vastgestelde prijs.

Goede info Afhandeling volgens afspraak Goede communicatie

Goed!

Snelle afhandeling

Duidelijk. E-mail vooraf met de afspraak daarin zou de beschrijving mogen staan wat je hebt afgesproken Ze bellen vooraf wat het gaat kosten. Dus prima .

Vriendelijke verkoper, betrouwbare prijs

Auto gekocht en oude wagen ingeruild. Samen voor prima prijs. Fijne verkoper dringt je niks op en neemt de tijd. Ik hoop op de lange termijn vele veilige kilometers te maken met een goede betrouwbare nieuwe auto.

Goeie en eerlijke service

Ik bracht mijn auto voor de apk. Na de keuring werd ik opgebeld dat er wat reparaties uitgevoerd moesten worden. Ze vertelden mij eerlijk welke reparaties verplicht zijn voor apk en welke niet.

goed geholpen

Wij zijn goed geholpen, en overal over geïnformeerd als dat nodig was. service is goed

Geweldig!

Er kraakte wat in het vooronder van mijn Volkswagen Polo. Na een aantal weken begon dit mij meer en meer te irriteren. Uiteindelijk na werk langs De Garage gereden en verteld. Meteen is er een monteur bijgehaald en die wist na een test ritje meteen waar het om ging. Kosten aangegeven en meteen afspraak gemaakt. Gisteren zijn er nieuwe stangetjes geïnstalleerd in de voorwielophanging binnen een paar uurtjes. Na het ophalen kritisch geluisterd, GEEN geluiden. Ik geniet nu weer wanneer ik in mijn auto rijd door vakwerk!

Al jaren de beste ervaringen

Prima service zoals altijd

Altijd prettig en vriendelijk geholpen.

Staan altijd voor je klaar

Weten wat ze doen en netjes van tevoren prijsopgave geen verassingen achteraf

Goede uitleg over airco

Betrouwbaar klantgericht