Prettig contact en goede service.

Alle problemen worden goed en vakkundig opgelost !

Positief

Goede afspraken en informatie over de stand van zaken en afhandeling.

Top bedrijf

Klantgericht, vriendelijk, hulpvaardig hoge kwaliteit en van alle markten thuis

Prettige, klantvriendelijke garage

Afspraak maken prima Communicatie uitstekend Doen wat er is afgesproken

Ik ben vriendelijk, efficiënt en goed geholpen.

Er heerst een goede sfeer in dit bedrijf, ik krijg de ruimte vragen te stellen. Ook alle aandacht voor uitleg over de reparaties. Vriendelijke medewerkers. Extra service, mijn auto werd veilig geparkeerd, zodat ik hem na de APK keuring en reparaties een dag later kon ophalen. goede prijs.

Altijd goede service ben zeer tevreden!

Na de APK zelfs even de olie gepeild dank jullie wel!

Vriendelijk en snel

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de APK was snel uitgevoerd. Heb ook het vertrouwen dat de werkzaamheden netjes worden gedaan

Prima geholpen!

Prima service. Ben zeer tevreden!

Gewoon in een woord . Prima bedrijf .

Ik woon in Geldrop en kreeg een leen auto mee. Geweldig toch !!

Zeer tevreden over de geboden service

Klantvriendelijkheid. uitleg voor tijdens en daarna was duidelijk

Zeer fijn en betrouwbaar

Bij binnenkomst vond ik het al een Nette en fijn garage. Ik werd goed opgevangen door de verkoper en de onderlinge afspraken die we hadden gemaakt werd keurig nagekomen.

Snelle vlotte service

`s morgens brengen, in de loop van de dag krijg je te horen wat het kost, leggen het uit, en vragen bij bep. zaken of ze het moeten aanpassen of niet. 1s avonds de wagen klaar.

Dik tevreden

gkkkfk

Weer zeer goede service

Zoals altijd geweldige service en snel geholpen

Het is gemakkelijk om een afspraak te maken.

Men is behulpzaam denkt met je mee en het is er niet zo kolosaal.

Prima!

Goed, snel en netjes geholpen. Duidelijk wat er gedaan is. Vriendelijk personeel. Kortom tevreden!

Snel geholpen bij koelingsprobleem

Eerder last van weglekkende koelvloeistof wat ik eenvoudig zelf heb kunnen aanvullen. Destijds geen oorzaak kunnen vinden bij het onder druk zetten van het systeem. Nu opnieuw te laag koelvloeistof niveau en nieuwe afspraak gemaakt. Ik kon meteen terecht en nu kwam bij onderzoek toch oorzaak naar boven: in slang van koelsysteem zat scheur precies op plaats slangklem. Dit is nu verholpen en we verwachten dat hiermee lek boven is. Voor de zekerheid 2 flessen koelvloeistof in de kofferbak gelegd

Goede kwaliteit/ prijs ratio

Op tijd Nette uitleg en behandeling Goede prijs

Kon heel snel terecht

Kon na bellen meteen terecht, werd goed geholpen en de factuur viel ook nog eens mee.

APK laten doen, snel geregeld

Afspraak online gemaakt, auto afgezet en binnen no time was deze alweer klaar. Helder gecommuniceerd.

Duidelijk in de kosten

Super tevreden!!!!!!

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk en goede service

Vriendelijk en goed geholpen

Uiterst correct

Precies op tijd, zoals afgesproken en een goede inspectie van mijn auto

Netjes behandeld.

Ik ben netjes behandeld, ś morgens gebracht en ś middags weer netjes gebeld. En ze hadden een leenfiets, zodat ik niet hoefde te lopen. Prima geregeld.