vriendelijk en netjes geholpen

Duidelijk in rekening vooraf

Fijn contact via mail en telefoon. Vooraf de kostprijs doorgedreven wat ook fijn is. Vriendelijke man aan de telefoon en met brengen en halen van de auto.

Betrouwbare garage

Betrouwbare garage en hele fijne service.

Vakkundig, betrouwbaar en snel

Ga al vele jaren naar deze garage. Rij er zelfs 30 km voor omdat ik al vele jaren tevreden ben over geleverde diensten en service. Betrouwbaar, je weet wat je betaalt, goede kwaliteit en vriendelijk

Uitstekende service en deskundigheid voor een fair price

Audi A3 Cabrio gebracht voor een zomercheck en een kleine reparatie. Ook daadwerkelijk een kleine prijs voor de reparatie betaald. Altijd een goede service, vriendelijk en deskundig advies en de prijs valt altijd mee. Kom hier heel graag terug.

Topservice, vriendelijkheid en goede kwaliteit!

Goede service, bestellen van een onderdeel duurde wat langer dan gepland, maar tussendoor keurig gebeld dat ze me niet vergeten waren. Alles top geregeld.

Goede garage

In deze garage werkt vriendelijk personeel.Je bent er geen nummer. Duidelijke afspraken

Komt de afspraken na

Erg goeie garage met goeie service.

Ik heb er een Skoda Octavia gekocht. Ben erg tevreden. Ze hebben er nog een nieuwe distributie riem en multimedia riem op gezet + een beurt. Ik heb de auto zeer netjes afgeleverd gekregen en ben erg tevreden.

Gewoon goed

Straight forward, oftewel niet lullen maar poetsen ;) komen afspraken na, zijn vriendelijk en overleggen met je!

Snel en goed geholpen.

Vakkundig en goed geholpen .

Super goed behandeld

Goede ervaring met de monteurs

Ze proberen mee te werken om een zo goedkoop mogelijke oplossing/reparatie te realiseren

De Garage pribeert met niet-merkgebonden onderdelen de reparaties te doen om het voor de klant zo goedkoop mogelijk te maken.

Toppers

Boven gemiddelde garage, iedere keer weer. Geen onzin, zijn duidelijk, geven een quote en houden zich daaraan ook al valt het toch tegen. Eerlijk en daar houd ik van, dus al jaren met plezier klant.

Uitstekende garage

Wordt er prima geholpen

Vriendelijk en bereidwillig personeel, bedrijf niet te groot dus persoonlijker aandacht.

Nog niet zo veel ervaring maar tot noch toe geen klachten. Kom zeker terug, voor APK en de nodige beurten.

Heldere prijsopgave en prima service.

Goed geholpen.

Ondanks behoorlijke kosten een pluim voor het advies en de uiteindelijk (niet) in rekening gebrachte kosten.

Great support and service Joel and team. Keep up the good work, thanks

Wij zijn prima geholpen

Geen verassingen bij deze garage. Voor veel voorkomende zaken staan vaste prijzen. Wij kwamen voor een APK keuring en een grote beurt voor de auto. Vriendelijke medewerkers die ook goede adviezen geven aangaande je auto. Meestal kun je wachten en gebruik maken van de koffiehoek.

Snel geholpen, netjes afgewerkt.

Kundig ,vriendelijk en redelijk in prijs

Kom hier al enkele jaren en ben nog steeeds erg tevreden.Sympathieke en kundige ontvangst door Eric en goede monteurs. Als het wat langer gaat duren krijg ik leenauto mee,kortom top!

Snelle goede service

Ik ben snel en correct geholpen

Altijd TOP

Een garage waar de klant nog koning is !