Tevreden

Goede communicatie en goede service.

Alles keurig geregeld in goed overleg!

Het was goed!

Geweldige service voor een goede prijs

Afgelopen woensdag heeft mijn auto een onderhoudsbeurt gehad bij De Garage in Boxtel. Remschijven moesten vervangen worden. Alles is netjes geregeld. Wederom mijn complimenten voor het team daar.

Als altijd opgewekte, vakkundige bedrijvigheid. Ik kom terug!

Uitstekend service en heel vriendelijke medewerkers

Ik ben altijd huiverig om een tweedehands auto te kopen. Maar door de aankoop van deze auto is dit volslagen onterecht. Mijn vragen werden goed en eerlijk beantwoord. Extra werkzaamheden aan de auto zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd. Mede dankzij verkoper Joël van Gemert, die ons vriendelijk te woord stond, ben ik zeer tevreden over De Garage in Boxtel.

Goed geholpen.

Netjes geholpen, volgens afspraak. Geen onverwachte kosten!!

Tevreden van afspraak tot en met ophalen van mijn auto.

Uitstekend geholpen, dankzij flexibiliteit heel snel een passende auto gevonden.

Een super auto gekocht bij de Garage Boxtel, passend bij mijn wensen en budget. De auto is tiptop in orde afgeleverd en de communicatie verliep gemakkelijk.

Goed geregeld

Twee voorbanden zijn vervangen en een euvel n.a.v. een eerdere beurt is netje verholpen. De auto was ook nog eens mooi gepoetst. Wordt ook helder gecommuniceerd over wat moet gebeuren, en er worden geen onnodige werkzaamheden uitgevoerd.

Goede service.

Prettige omgang met klanten.

Altijd goed!

Zeer snelle sevice en vriendelijk personeel.

Goede service voor een goede prijs.

Altijd fijne begeleiding

De heren van de garage denken vaak mee in wat mogelijk is en wat prioriteit heeft, dat ervaar ik als zeer prettig. De rekeningen blijven soms schrikbarend hoog, maar ik denk dat zij daar weinig aan kunnen doen.

Gewoon goede service!

Gewoon een goede garage! Dicht bij huis, en je krijgt een mooie leenfiets. Ze overleggen met je over de reparaties die nodig zijn, zodat je weet wat je aan kosten kunt verwachten.

Heel fijn geholpen, goed advies en snelle service. Vriendelijk ook.

erg goed en snel geholpen. Fijne service en advies. Zou de garage zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen!

Vakkundig en vriendelijk

Meerdere malen bij de Garage geweest, met en zonder afspraak. Altijd direct geholpen, vakkundig en vriendelijk personeel.

Goed ontvangen

Prima service, klantvriendelijk

Komen afspraken na

Vlotte snelle service

Grote beurt en apk prima en snel afgehandeld!

Superrrr

Goede service. Aardig personeel

Zoals altijd, prima service!

Met een veilig gevoel weer de weg op, Van degarage Boxtel kun je op aan!

Goede en vriendelijke service

Zie boven

Een goede en vlotte reparatie uitgevoerd voor 1/3 van de prijs van de orginele dealer-garage

Afspraken worden prima nagekomen.

Zeer klantvriendelijk en een betaalbare prijs. Een echte aanrader. Je wordt niet op onnodige kosten gejaagd.

Goede prettige garage. Komen afspraken na

Andere auto hier gekocht,prettig geholpen. Verdere afspraken na gekomen.