Filters

10

Duidelijk, eerlijk en snel.

Mijn ogen waren gevallen op een auto, 3 uur van te voren gebeld voor een proefrit, dit was mogelijk. Na deze proefrit onderhandelt en handen geschud. Na een lange week de auto opgehaald. Toen ik de auto kwam halen (overigens 45min te vroeg) werd ik direct geholpen en stond ik zo weer buiten. All met all goede ervaring, mooie autos, zeer aardig personeel en een mooi pand. Zeker een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Voldoende keus uit mooie occasions

Voldoende keus uit mooie occasions. Nadat ik op de website een auto had gezien een afspraak gemaakt voor een proefrit. De auto stond netjes klaar en goede uitleg gekregen. De website is up-to-date. Op de dag van aflevering kregen we al een foto van de auto met een mooie strik op de motorkap met de boodschap Tot straks. Erg leuk. Ook de aflevering verliep onder het genot van een kopje koffie erg naar wens. Na een paar dagen nog een lekkere verassing in de brievenbus ontvangen,en een telefoontje van de verkoper om te vragen of de auto bevalt. Hopelijk is de service ook dik in orde

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerlijk en snel en betrouwbaar

Heb kort geleden een Skoda mogen aanschaffen. Gekocht in vertrouwen aangezien ik aan de andere kant van NL woon. De auto is zoals beschreven tijdens het telefoongesprek. Auto werd op afspraak afgeleverd bij mij thuis. Tot dusver erg te spreken over de dealer als ook over de auto zelf. Ga ervan uit dat dit ook zo blijft.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Ben goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Awesome!!

Bought Skoda Karoq, nicely maintained. Kudos to Aarnoud, for making the process smooth !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Groot bedrijf met aandacht voor de klant

Altijd in vestiging Helmond geweest maar die sloot helaas. Inmiddels klant in Eindhoven op de Wekkerstraat. Groot bedrijf maar toch aandacht voor de klant. Fijne service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Goed

Goed vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
9

Netjes en geduldig geholpen, goede uitleg over de mogelijkheden.

Ik heb een fijne auto gekocht, en ben goed geholpen. Een mooie locatie met veel keus aan auto`s en mogelijkheden om het te financieren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Op alle punten goed begeleid Ook via app goed bereikbaar

  • Aanbevelen? Ja
8

bekwaam en goede service

Vriendelijk personeel, behulpzaam en service gericht. zoeken mee naar oplossing houden contact over verloop van werkzaamheden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
10

Goed, vriendelijk en professioneel

Mensen die er werken zijn betrokken en klantgericht. Ik kom al jaren bij dit autobedrijf en het valt nooit tegen. Ik ben blij dat er nog zo'n servicegerichte bedrijven zijn .

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
8

Klant vriendelijk

Fijne garage Zeker de gastvrouw

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

prima

Wederom uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Groot bedrijf maar toch voelt het klein en vertrouwd.

Ik heb met een fijn gevoel mijn auto bij jullie gekocht, Milan heeft ons er goed geholpen en heeft alles goed uitgelegd. ook had Milan de dag voor aflevering een appje gestuurd met een foto van de auto dat deze klaar stond voor aflevering, dit zijn toch de kleine puntjes die het net een extra ervaring geeft, vandaar de 5 sterren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Formidabel

De klantvriendelijkheid heeft mij verbaasd ik heb dit elders wel anders meegemaakt. Ga so door, en nog bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service. Boven verwachting

Super goede service. Ervaring was boven mijn verwachtingen. Ik zou iedereen aanraden om bij TB occasion Center te gaan. Dat heb ik ook gedaan bij vrienden, familie en kennissen. Ga zo door TB occasion. Vriendelijke medewerker en goede uitleg van alles. Netjes alles geleverd wat beloofd was. Ik ben zeeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig

Goede uitleg, checkt of alles in orde is.

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima - maar kan sterker qua klantcontact

Prima afhandeling. Qua toon mag het wel wat inlevender naar de klant. Gevoel dat backoffice eromheen goed in elkaar zit qua bericht sturen voor levering en auto klaarzetten met bloemen..

  • Aanbevelen? Nee
8

Uitstekend

Wij zijn goed geholpen Allen passen de fietsen niet meer op het rek

  • Aanbevelen? Ja
7

7

Afspraken nakomen en een goed gevoel geven.

  • Aanbevelen? Ja
9

ben gewoon tevreden over deze dealer.

Volgens mij is mijn auto ook erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
9

OK volgens afspraken

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Goede service

Gekregen waar voor kwam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
10

Top

Vanaf het moment van aanvraag voor een servicebeurt tot aan het weer ophalen van de auto perfect en vriendelijk geïnformeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Prima service, vriendelijk personeel

Vriendelijke snelle service als er echt iets aan de hand is (een keer een band moeten laten repareren via de snelservice). Daarnaast bij andere beurten wordt je goed op de hoogte gehouden, waarschuwing vooraf om de afspraak niet te vergeten en achteraf uitleg over wat er gedaan is. Vervangend vervoer altijd aanwezig. Kwaliteit altijd goed. (Prijs geen idee i.v.m. lease)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)

Bedrijfsgegevens

Balkweg 1

5232 BT 's-Hertogenbosch

073 646 4400

[email protected]

Over Autobedrijf Van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA & Volkswagen Bedrijfswagens dealer van Nederland, met vestigingen in Den Bosch, Eindhoven, Veldhoven, Oss, Boxtel, Breda, Halsteren en Roosendaal. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC). Daarnaast heeft Van den Udenhout in 2022 John Vermeulen Fietsplezier overgenomen en is John Vermeulen Fietsplezier in 2023 omgegoten in een nieuw jasje én heeft het een nieuwe naam gekregen genaamd: VELOO

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.