Filters

7

Ik heb een zeer goede ervaring in het algemeen met een kleine uitzondering

Het enige minpunt was dat er geen instructie boek in de auto aanwezig was en dat het apart besteld moest worden, hetgeen pas op de dag van aflevering geconstateerd werd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettige ervaring, goed geholpen

De verkoopadviseur die ons bij ons eerste bezoek te woord stond, was zeer vriendelijk en heeft ons goed op weg geholpen. Ook de proefritten met twee autos heeft hij keurig voorbereid, waarna de koop snel gesloten was. De aflevering van de nieuwe� auto was een beleving op zich, waarbij de verkoopadviseur zich van zijn beste kant liet zien!

  • Aanbevelen? Ja
10

Is zeer goed geweest

Hartelijk ontvangst inleving in mijn wensen en meedenkend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Eerlijke verkoper, service loopt en is prima

Nou ja vw is okay, we kunnen niet allemaal Porsche rijden

  • Aanbevelen? Ja
10

Beste ervaring tot nu toe

Koop regelmatig, eens in de paar jaar een gebruikte auto. De ervaring met TB occasion center was uitstekend te noemen. Snel, accuraad en de gekochte auto is perfect in orde. De service ter plekke ook. Mocht iemand een tweede hans auto willen kopen dan raad ik dit bedrijf aan. Dank nog voor de goede service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Superb!

Vriendelijk geholpen. Auto netjes afgeleverd. Ben tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring met TB

Vriendelijk en netjes geholpen, duidelijke afspraken gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
7

afwikkeling goed voorgeschiedenis bedrijf slecht

Koen heeft zaak goed en netje opgelost, jammer dat we dit vooraf zelf hebben moeten aanpakken, communicatie was nihil en niet van deze tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Goede en snelle service

Aandachtspunt wellicht telefonische bereikbaarheid werkplaats..

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
9

Alles goed geregeld.

Correcte aflevering conform afspraken.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

heb nieuwe caddy bij jullie gekocht ,was gewoon goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
8

Snel geholpen.

Duidelijke uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
10

Zeer prettig

Heb een nieuwe audi gekocht, maar twijfelde in het begin welke ik zou nemen. Ben daarbij perfect geholpen. Op een rustige, duidelijke en zeer prettige manier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
9

Gastvrij en professioneel ontvangen en geholpen.

Bij de aankoop van een nieuwe SKODA Kodiaq

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

Zeer tevreden

Klantvriendelijk en komen afspraken na.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Goede sevice.

Ben bij deze vestiging netjes en goed geholpen door Thijs een fijne en behulpzame verkoper met verstand van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

Hele mooie ervaring.

Ben daar erg welkom geheten werd mij meteen koffie aangeboden,daarna hebben wij verschillende modellen bekeken waaronder de VW T-Cross ,na enige vakkundige uitleg is mijn keuze hierop gevallen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
10

betrouwbare kwaliteit en service.

Ik ontdekte een defecte lamp een de voorzijde van mijn auto, waardoor ik minder zag in het donker en minder zichtbaar was voor andere weggebruikers. Ik reed naar de garage en werd daar terstond geholpen. Vriendelijk personeel nodigde me uit om plaats te nemen in een wachtruimte. Na ca 15 minuten was het euvel verholpen en kon ik weer goed zichtbaar de weg op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veghel
10

goede service

alles klopte en was correct. Enige minpuntje was dat de service -terwijl ik erop wachtte- 1,5 uur zou duren, maar toch wat uitgelopen is. Tip: Kan gebeuren, maar informeer de wachtende klant tussentijds.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veghel
8

Zeer gastvrij!

Keurige informatie! Ik mis alleen het Nederlandse instructieboekje.

  • Aanbevelen? Ja
9

Vertrouwd goede service

Prima ervaring van een servicebeurt. Snelle afhandeling, goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
10

Goede service en aardige medewerkers.

,

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

Netjes, snel en correct geholpen

Opvolging n.a.v. een diagnose goed opgepakt, Bart Vranken en Elwin Kuipers hebben het probleem vastgepakt, uitgezocht en ervoor gezorgd dat we maar 1 keer terug hoefde te komen. Klant blij, wij blij! Chapeau mannen ga zo door!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Compleet geholpen en ontzorgd

Thijs heeft mij echt geholpen van selectie auto tot en met dagelijks gebruik en ontdekken van de auto. Thijs is niet alleen een goede verkoper. Hij is servicegericht, kan inleven/inschatten wie er tegenover hem zit en levelt dan goed. In mijn geval: best veel ondersteuning en uitleg nodig. Thijs is een verkoper waar je voor je volgende auto bij terugkomt. Hij verdient een maximale score!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
6

Service goed, leenauto laat te wensen over

Auto voor schade weggebracht naar Carlux Oss. Schade aan auto netjes opgelost maar de leenauto welke ik heb meegekregen was geen visite kaartje. Deze was vies van binnen, er was een storingsmelding in het display. Verlichting was dusdanig afgesteld dat het gevaarlijk was om er in de avond mee te rijden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss

Bedrijfsgegevens

Balkweg 1

5232 BT 's-Hertogenbosch

073 646 4400

[email protected]

Over Autobedrijf Van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA & Volkswagen Bedrijfswagens dealer van Nederland, met vestigingen in Den Bosch, Eindhoven, Veldhoven, Oss, Boxtel, Breda, Halsteren en Roosendaal. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC). Daarnaast heeft Van den Udenhout in 2022 John Vermeulen Fietsplezier overgenomen en is John Vermeulen Fietsplezier in 2023 omgegoten in een nieuw jasje én heeft het een nieuwe naam gekregen genaamd: VELOO

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.