Filters

10

Proactief deskundig klantvriendelijk

Je wordt gastvrij ontvangen, goed, deskundig en snel geholpen. Men is proactief

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veghel
9

Zeer tevreden

Het was een fijne ervaring en binnen 4 weken kon ik al met mijn auto de weg op. Het was een 10 geweest als de matten niet waren vergeten. Hier moest ik de dag later nog voor terugkomen. Al met al een zeer positieve ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
1

Bandenwissel

2x gevraagd om een zomer/winterbanden wissel. Uiteindelijk een afspraak ingepland. Aangekomen op afgesproken dag en tijdstip, 45 min gewacht en toen kwamen ze vertellen dat de banden er niet waren. Zouden terugbellen wanneer het wel kon. Mij lijkt dat je de klant dan dezelfde dag nog terug belt….. helaas!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
10

Een fijn en betrouwbaar autobedrijf !

Goede service, vriendelijke mensen, betrouwbaar , duidelijke communicatie, kortom al meer dan 15 jaar een prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
10

Aflevering van nieuwe auto q4

Verder nog geen ervaring met onderhoud

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
8

Alles is opgelost en de service is verleend

Alles is opgelost en de service is verleend. Enige waar ik gigantisch van baal is dat er een instelling terug gezet is waardoor de auto automatisch rijdt in stilstand na het remmen. Dit is nooit het geval geweest en hier was ik ook al aan gewend geraakt na 27.000 km. Hierdoor heb ik lak schade opgelopen na het inparkeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
10

Hele fijne garage met fijne medewerkers

Hele fijne garage met fijne medewerkers, goede service en een duidelijk verhaal en hele mooie auto's in de verkoop!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

prettige samenwerking. verkoper denk mee !

verkoper denk mee en neemt echt de tijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
10

prettige en vriendelijke service

Zoals altijd een prettige en vriendelijke service met goede uitleg/advies. Daarnaast lekkere koffie en een prettige wachtruimte om de tijd te overbruggen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

Zeer klantvriendelijke service

Zeer klantvriendelijk en een erg oplossingsgerichte werkwijze. Ik was de onderhoud afspraak vergeten en het was geen probleem om mij twee dagen later alsnog in te plannen. Zelf toen ik ook nog eens net voor 18u terug was om mijn auto op te halen was het geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

Wonderful experiece of buying my first car!

I had an great interaction with Mr. Aarnoud and it was simply wonderful. He was very patient in answering all our many many questions. The process was really smooth and was very easy. Mr. Aarnoud also made some adjustment to the scheduled delivery of the car according to our work timings which was such a sweet gesture! I have been driving the car for a week now and there is absolutely no problem with the car. I really like the vibe of the place and the way Mr. Aarnoud did business with us. I will surely recommend this dealership :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg vriendelijk

Erg vriendelijk en goed geholpen bij de aanschaf en levering van mijn Skoda Enyac Leaseauto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

Netjes, op tijd en volgens afspraak.

Goed geholpen, precies uitgevoerd waar naar is gevraagd. Fijne leen auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss
10

Alles was goed geregeld

Alles was goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Aankoop auto

Alles was perfect, de auto, instructie, aandacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Snelle en deskundige service

Beurtje goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Alles volgens afspraak gedaan

Auto gebracht voor wintercheck en dataplug. Vriendelijke geholpen en deze keer was alles gratis.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
8

Netjes te woord gestaan en geholpen.

Netjes en goed te woord gestaan en geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

Ondanks dat mijn inschrijving was zoekgeraakt werd ik toch op een nette en adequate wijze geholpen, CHAPEAU

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Alle facetten uitstekend in orde.

Zie bovenstaande.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
7

Goed geholpen, prima service!

Snel en kordaat geholpen. Fijn en vriendelijk contact die openstaan voor suggesties.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Altijd bereid samen oplossing te zoeken en afspraken na te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veghel
10

Prima

Prima ervaring. Communicatie via de website tijdens de beurt is prima. Makkelijk om daarbij extra werkzaamheden goed- of af te keuren incl prijsopgaaf. Geen verrassingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Weer uitstekend geholpen

Fijn bedrijf met deskundige medewerkers, denken altijd met je mee,jawel hier staat de klant op 1.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss
10

Goed geholpen bij de aankoop

Goed geholpen en fijne communicatie in het aankoopproces

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Balkweg 1

5232 BT 's-Hertogenbosch

073 646 4400

[email protected]

Over Autobedrijf Van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA & Volkswagen Bedrijfswagens dealer van Nederland, met vestigingen in Den Bosch, Eindhoven, Veldhoven, Oss, Boxtel, Breda, Halsteren en Roosendaal. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC). Daarnaast heeft Van den Udenhout in 2022 John Vermeulen Fietsplezier overgenomen en is John Vermeulen Fietsplezier in 2023 omgegoten in een nieuw jasje én heeft het een nieuwe naam gekregen genaamd: VELOO

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.