Je wordt gastvrij ontvangen, goed, deskundig en snel geholpen. Men is proactief
Het was een fijne ervaring en binnen 4 weken kon ik al met mijn auto de weg op. Het was een 10 geweest als de matten niet waren vergeten. Hier moest ik de dag later nog voor terugkomen. Al met al een zeer positieve ervaring
2x gevraagd om een zomer/winterbanden wissel. Uiteindelijk een afspraak ingepland. Aangekomen op afgesproken dag en tijdstip, 45 min gewacht en toen kwamen ze vertellen dat de banden er niet waren. Zouden terugbellen wanneer het wel kon. Mij lijkt dat je de klant dan dezelfde dag nog terug belt….. helaas!
Beste J., Vanzelfsprekend vinden wij het erg vervelend dat het contact niet naar wens is verlopen. De melding is bekend bij de betreffende afdeling en er zal met u contact opgenomen worden om het proces verder in gang te zetten. Onze excuses voor het ongemak! Wij wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
Goede service, vriendelijke mensen, betrouwbaar , duidelijke communicatie, kortom al meer dan 15 jaar een prettige ervaring.
Verder nog geen ervaring met onderhoud
Alles is opgelost en de service is verleend. Enige waar ik gigantisch van baal is dat er een instelling terug gezet is waardoor de auto automatisch rijdt in stilstand na het remmen. Dit is nooit het geval geweest en hier was ik ook al aan gewend geraakt na 27.000 km. Hierdoor heb ik lak schade opgelopen na het inparkeren.
Hele fijne garage met fijne medewerkers, goede service en een duidelijk verhaal en hele mooie auto's in de verkoop!
verkoper denk mee en neemt echt de tijd.
Zoals altijd een prettige en vriendelijke service met goede uitleg/advies. Daarnaast lekkere koffie en een prettige wachtruimte om de tijd te overbruggen.
Zeer klantvriendelijk en een erg oplossingsgerichte werkwijze. Ik was de onderhoud afspraak vergeten en het was geen probleem om mij twee dagen later alsnog in te plannen. Zelf toen ik ook nog eens net voor 18u terug was om mijn auto op te halen was het geen probleem.
I had an great interaction with Mr. Aarnoud and it was simply wonderful. He was very patient in answering all our many many questions. The process was really smooth and was very easy. Mr. Aarnoud also made some adjustment to the scheduled delivery of the car according to our work timings which was such a sweet gesture! I have been driving the car for a week now and there is absolutely no problem with the car. I really like the vibe of the place and the way Mr. Aarnoud did business with us. I will surely recommend this dealership :)
Erg vriendelijk en goed geholpen bij de aanschaf en levering van mijn Skoda Enyac Leaseauto.
Goed geholpen, precies uitgevoerd waar naar is gevraagd. Fijne leen auto.
Alles was goed geregeld
Alles was perfect, de auto, instructie, aandacht
Beurtje goed uitgevoerd
Auto gebracht voor wintercheck en dataplug. Vriendelijke geholpen en deze keer was alles gratis.
Netjes en goed te woord gestaan en geholpen.
Ondanks dat mijn inschrijving was zoekgeraakt werd ik toch op een nette en adequate wijze geholpen, CHAPEAU
Zie bovenstaande.
Snel en kordaat geholpen. Fijn en vriendelijk contact die openstaan voor suggesties.
Altijd bereid samen oplossing te zoeken en afspraken na te komen.
Prima ervaring. Communicatie via de website tijdens de beurt is prima. Makkelijk om daarbij extra werkzaamheden goed- of af te keuren incl prijsopgaaf. Geen verrassingen.
Fijn bedrijf met deskundige medewerkers, denken altijd met je mee,jawel hier staat de klant op 1.
Goed geholpen en fijne communicatie in het aankoopproces
Balkweg 1
5232 BT 's-Hertogenbosch
Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA & Volkswagen Bedrijfswagens dealer van Nederland, met vestigingen in Den Bosch, Eindhoven, Veldhoven, Oss, Boxtel, Breda, Halsteren en Roosendaal. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC). Daarnaast heeft Van den Udenhout in 2022 John Vermeulen Fietsplezier overgenomen en is John Vermeulen Fietsplezier in 2023 omgegoten in een nieuw jasje én heeft het een nieuwe naam gekregen genaamd: VELOO
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.