Filters

10

Supertevreden

Vandaag kwam ik voor de eerste onderhoudsbeurt van mijn Seat Mii Electric bij garage van den Udenhout. Ik werd meteen vriendelijk tewoord gestaan en kreeg de nodige uitleg over de gang van zaken. Ter plaatse mocht ik wachten met een lekker kopje koffie erbij. Er is voldoende ruimte om comfortabel te zitten en op je laptop te werken of een boek/krant te lezen. Voor extra/onvoorziene kosten ontving ik via sms een overzicht van de vereiste werkzaamheden, zodat ik zelf kon beslissen wat er al dan niet uitgevoerd mocht worden. Met een simpele, digitale handeling van mijn kant, kon de monteur weer verder. Bij het afrekenen kreeg ik "autodropjes voor onderweg", een kortingbon voor hun wasstraat en een brede glimlach. Toen ik buiten mijn auto niet zo gauw kon vinden, schoten meteen twee monteurs te hulp. Lachend zwaaiden ze mij uit. Volgende keer ga ik met plezier weer terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
9

nette zaak met goed personeel

Je wordt er netjes geholpen, verkoper denkt mee, aandacht voor de klant, attent bijv. door lekkernij thuis bezorgd na aankoop

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima ervaring , netjes geholpen.

Ik heb de aanschaf van mijn occaision bij Van Tilburg-Bastianen als zeer prettig ervaren. De begeleiding van de verkoper was heel goed , en ook administratief werd alles prima geregeld. Bij vragen , direct antwoord e.d.

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom supertevreden met mijn aankoop!

Voor de tweede keer goed geholpen door Dennis. De verkoper nam de tijd om mij te begeleiden bij mijn keuze en was zeker niet opdringerig. Ook bij aflevering kreeg ik een complete uitleg over mijn nieuwe auto. Een paar dagen na levering nog een heerlijk presentje ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed, prettig geholpen.

Wij zijn hier goed ontvangen door een vriendelijke jongeman die ons te woord heeft gestaan en prima geadviseerd en geholpen. Er werd goed met ons meegedacht en niets was teveel om ons tevreden te stellen. Uiteindelijk hebben wij hier dus ook onze nieuwe auto gekocht. Prettige bijkomstigheid........ ze hebben lekkere koffie!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer fijne ervaring en keurige aflevering

Wij werden zeer goed geholpen en de service was uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nieuwe auto opgehaald

Mijn nieuwe Taigo opgehaald. Heel het traject super geholpen. Top service. Bedankt Thijs vd Linden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
8

Tevreden

Aankoop Audi en inruil auto ging vlot en netjes. Na aflevering van de Audi A3 heb ik helaas nog een aantal zaken moeten constateren die mijn inziens niet in orde zijn. Hier over zal ik contact opnemen met de werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tot heden is het allemaal erg klantvriendelijk geweest

Ik heb tot nu toe enkel contact gehad met de receptie en een verkoper.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Zoals afgesproken

De auto heeft goed onderhoud gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Helder en transparant, meedenkend en oplossingsgericht

Goede voorlichting gehad en afstemming op persoonlijke situatie. Ik ben geen onderhandelaar of koopjesjager en wil graag "to the point" benaderd worden. Daar werd prima op gereageerd. Ervaringen elders (Hyundai) waren compromisloos en afstandelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
9

Gemak, snelle afhandeling en goede service

Het was eenvoudig een afspraak te maken. Contact op locatie en afstand verliep vlot en men kwam mij tegenmoet in de (klein beetje extra) kosten in een twijfelgeval.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Warm welkom voor klant en auto

Snel en makkelijk geholpen worden, prima uitleg over wat er gebeurd is met de auto en wat er echt moet gebeuren. De crossans en koffie waren heerlijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
10

Net bedrijf en goede service

Netjes geholpen, zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn contact, super service

Wij hebben op afstand een Skoda kamiq gekocht en onze auto erop ingeruild. Tijdens het proces was het contact vriendelijk en makkelijk. De auto is thuisbezorgd en per whatsapp een uitleg filmpje gehad. Een paar dagen na de bezorging per post nog een leuke attentie gehad. Nathalie Bedankt voor het fijne contact en super inzet! Ik ga nog lang van mijn Skoda genieten maar mocht ik ooit weer op zoek zijn weet ik jullie te vinden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk met veel aandacht Voorde klantwensen

  • Aanbevelen? Ja
8

Perfect

Alles netjes en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Hele lieve mensen die je helpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig ontvangst door de verkoopleider en secretaresse

Alles werd vanaf het begin zeer goed uitgelegd, ook na verschillende mails van mij naar de verkoopleider Thijs toe. Zeker een 10+ waard.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

Het proces is prima en dus naar tevredenheid verlopen.

Als klant werden we tijdige geïnformeerd en voor eventuele vragen konden we altijd bellen. Vijf jaar geleden is door ons ook een auto geleased bij U waarbij we ook prima zijn geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
9

je wordt altijd deskundig professioneel geholpen

je wordt altijd deskundig professioneel geholpen, en de cappuccino is altijd lekker

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Van a tot z super geregeld

Super geregeld allemaal, van informatie op De website, tot de aflevering van de auto, in mijn geval alles in 1 week!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

goed

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
8

Goed, informatief en vriendelijk

Er werd voldoende tijd voor mij genomen om mij te woord te staan. Veel informatie had ik niet nodig had reeds een Up gehad, maar de veranderingen werden kenbaar gemaakt. Er werd alle tijd genomen en kreeg ook koffie aangeboden, heb ook nog een cadeautje thuis gestuurd wat ik zeer op prijs gesteld heb.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Goede service, vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss

Bedrijfsgegevens

Balkweg 1

5232 BT 's-Hertogenbosch

073 646 4400

[email protected]

Over Autobedrijf Van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA & Volkswagen Bedrijfswagens dealer van Nederland, met vestigingen in Den Bosch, Eindhoven, Veldhoven, Oss, Boxtel, Breda, Halsteren en Roosendaal. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC). Daarnaast heeft Van den Udenhout in 2022 John Vermeulen Fietsplezier overgenomen en is John Vermeulen Fietsplezier in 2023 omgegoten in een nieuw jasje én heeft het een nieuwe naam gekregen genaamd: VELOO

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.