Hulpvaardig, meedenken, goede service, vriendelijke mensen.
Alles perfect
prijsopgave niet op de laatste dag svp en extra werkzaamheden niet zonder overleg vooraf uitvoeren.
Alles werd gedaan zoals afgesproken, leen auto stond gereed, achteraf werden de werkzaamheden prima uitgelegd. Alles was goed geregeld.
Goede en snelle service
Ondanks drukte toch alle tijd genomen, en ons advies gegeven om een goede keuze te maken.
Positieve ervaring bij het zoeken naar een geschikte jonge occasion. Prettig contact en geode uitleg, zowel vooraf als bij aflevering.
Fijne geduldige redelijke verkoper. Goede afspraken kunnen maken die allemaal zijn nagekomen en als bonus een volle tank
Gebeld over een occasion, werd snel teruggebeld door de verkoper die alles goed en duidelijk had uitgelegd waardoor de koop soepel en vlot verliep. Ook de financiering was snel geregeld.
Goede ervaring en zeer tevreden
na aankoop 2 de hands auto naar me wens klaar gezet, na een paar dagen nog een paar puntjes gevonden voor reparatie, terug gereden voor een afspraak, maar alles kon direct verholpen worden, gewoon goede service,
Positieve ervaring
Beste Robbert, Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent over onze service. We hebben je klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
Originele beoordeling
30 April mijn Etron gebracht voor bandenwissel. Bij ophalen blijkt dat de gebruikte Bridgestones achter gelegd zijn en nieuwe Conti's voorop. Ben ik niet mee eens, wij betalen geen €80.000 lease over 4 jaar om op nieuwe en gebruikte banden van verschillende merken te rijden. Als eerste klantonvriendelijk behandeld maar later wordt fout erkend, moet maar zelf via werkplaatsplanner nieuwe afspraak maken, kan 2 maanden!! later. Toen wij leasetermijn terug geboekt hebben en betaling stopgezet ging het plotsklaps mondeling op 1 juni..... 1 juni weer dealerbezoek + 3,5 uur wachten en...... wederom verschillende banden, nu Goodyear voor met gebruikte Bridgestone achter en slechte behandeling en service. Uit kwaadheid en frustratie Etron 6 juni teruggebracht ter beeindiging contract, sleutels op de balie en klaar. Officieel nog leasetermijn tot 27 juli, dus 6,5 week eerder. Na veel correspondentie waarbij 0,0 verontschuldiging gemaakt is alleen maar dreigementen met incassoprocedure en afgifte aan BKR. Ook PON waarmee nu contact is stuurt afrekening met €1.134,85 extra kosten en geen woord of verontschuldiging over knullige fout op fout bij vd Udenhout. Wij hebben hier niet om gevraagd, van 30 April tot 1 juni veel correspondentie, ergernis en gemaakte kosten door ons ivm kostbaar tijdverlies als zelfstandige. Wij betalen nu alles correct tot 6 juni, minus de onterechte €1.134,85 "extra kosten", zonder 1 woord verontschuldiging of restitutie voor de gang van zaken door vd Udenhout. PON+vd Udenhout zetten incassoprocedure in en afgifte BKR volgens de ontvangen, schandelijk! Wij hebben notabene nog een 2e leaseauto van vd Udenhout lopen op ons bedrijf. Wordt vervolgd, dat gaan wij doen op alle media en Review sites die ons ter beschikking zijn. NB na inlevering op 6 juni 1 telefoontje naar Polestar en volgende ochtend 11.00u spiksplinternieuwe Polestar 2 gebracht aan kantoor, tijdelijk, tot mijn Polestar 3 in September geleverd gaat worden. Zo kan het dus ook...!
Beste Robbert, Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent over onze service. We hebben je klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
Deze keer ging er veel niet goed. Ik moest mijn auto in Oss afleveren omdat er aan de accu gewerkt moest worden. (door de brand in Den Bosch tijdelijk naar Oss, geen probleem voor mij.) Daar zou ook de leenauto klaarstaan. Ik had om een elektrische gevraagd bij het maken van de afspraak (weken geleden) maar ook dat is niet gehonoreerd. Kom ik aan in Oss moest ik toch naar Den Bosch en daar wisten ze weer van niets, hij zou toch naar Oss op transport moeten. 's Avonds zie ik in de app dat de auto in Boxtel staat, heel vreemd. Ook was er meer dan 50km met de auto gereden, zonder verdere uitleg. Als laatste was de auto aan de laadpaal gehangen om op te laden. Ik dacht, ok, heel fijn (ondanks dat hij niet helemaal leeg was). Bleek later dat dit met mijn eigen laadpas gedaan was, vind ik niet zo netjes, thuis laad ik veel goedkoper. Ik ben dit niet gewend van van den Udenhout.
Beste Erwin, Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent over onze service. We hebben je klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
Ben als een klant behandeld, ze namen de tijd voor ons, prima service.
goed ondanks grote drukte
Wij zijn keurig en netjes geholpen door Tjeu alles klopte en geen gekkigheid.
Prima service, handig dat je van te voren ziet wat het gaat kosten. Het enige jammere is dat ik wel de uitleg van de Carwash kaart kreeg maar uiteindelijk niet de kaart zelf. Gemiste kans.
Ik ben goed geholpen nadat in eerste instantie bleek dat ik geen aanspraak kon doen op de garantie die op moment van schrijven nog van toepassing is en met een probleem op de achterste motor van de E-tron. De garantie afdeling heeft het toch voor elkaar gekregen dat de garantie alsnog geclaimed kon worden. veel dank voor deze effort en service. Dat word erg gewaardeerd !
Bezoek was nodig vanwege Skoda connect update, ME 3.7. Haperingen en bugs in het infotainment systeem veroorzaakten onbegrijpelijke, onprettige ingrepen tijdens het rijden. Deze zijn terug te vinden in “mijn dossier.” Tevens liep de actieradius sterk terug van 429 naar 347 kilometer op 80% laadniveau bij dezelfde verbruikers (rijstijl, airco, e.d.). Het is te vroeg om te kunnen stellen dat vermelde punten zijn verdwenen, dit vereist een aantal laadmomenten en rijervaringen.
A.g.v. een indicatielampje ter controle naar de dealer. Na onderzoek bleek dat bij de volgende servicebeurt het defect kan worden verholpen.
Over het algemeen zijn mijn ervaringen uitstekend met van Udenhout, echter het vantevoren plannen van een afspraak duurt veel te lang tussen de planning en de uiteindelijke uitvoering
Goede service bij het onderhoud, goed advies bij de aankoop
Xxx
Bram, een zeer goede verkoper en als er problemen zijn, staat hij er, echt TOP!!
Heb deze week 2x contact gehad. Bij de eerste keer gaf ik aan dat er een storing was. Mevrouw kon de service afdeling niet bereiken. Ik zou worden teruggebeld, dit was na ruim 1 uur niet het geval. Waarop ik weer belde en toen ik mocht ik langskomen maar moest wel tussen 1,5 en 2 uur wachten. De melding was weg en ben daarom niet langsgekomen. Dinsdag om 15:30 belde ik opnieuw met dat mijn auto niet startte. En ik de 3 foutmeldingen wilde laten uitlezen op verzoek van Audi NL. Peggy kon de service afdeling weer niet bereiken. Ik zou worden teruggebeld tot op heden (inmiddels is het donderdag) niks meer gehoord. Ik snap dat het druk kan zijn in de vakantieperiode ivm collega’s die met verlof zijn. Alleen vind ik wel dat ik als klant altijd een terugkoppeling hoor te krijgen en helemaal als dat wordt toegezegd.
Beste Selim, Hartelijk dank voor je feedback. We vinden het vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent over onze service. We hebben je klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Autobedrijf Van den Udenhout
Balkweg 1
5232 BT 's-Hertogenbosch
Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA & Volkswagen Bedrijfswagens dealer van Nederland, met vestigingen in Den Bosch, Eindhoven, Veldhoven, Oss, Boxtel, Breda, Halsteren en Roosendaal. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC). Daarnaast heeft Van den Udenhout in 2022 John Vermeulen Fietsplezier overgenomen en is John Vermeulen Fietsplezier in 2023 omgegoten in een nieuw jasje én heeft het een nieuwe naam gekregen genaamd: VELOO
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.