Prima service, nette medewerkers, duidelijke uitleg en ook goed overleg over eventuele reparaties
Ik ben erg goed geholpen tijdens mijn oriëntatie naar een nieuwe leasewagen . Ook bij de aflevering ruime uitleg gehad over de werking van diverse systemen .
Juiste informatie vooraf, info tijdens het bezoek aan de garages prettige afhandeling
Alles wat je van een service beurt mag verwachten; duidelijkheid, op tijd en nog een beetje extra service
Goede service en deskundigheid
Ongeveer 2 weken geleden een Etron afgenomen. De functies predictive effiency assist en lane assist functioneren niet naar behoren, laten we stellen ze functioneren niet, de functies moeten uit gezet worden om enigszins normaal te kunnen rijden. De Etron rijdt echter zeer onvriendelijk zonder lane assist, deze functie heb je bij deze auto nodig wil je de auto rijden zoals je dat mag verwachten van deze klasse. Als bestuurder heb je dus geen optie, de lane assist moet aan en je zal met zeer grote regelmaat het stuur 1-2 cm moeten draaien om de indicator uit te houden. Dit heeft tot gevolg dat je zwabberend over de weg gaat hetgeen niet het doel van lane assist is en zeker niet past bij deze prijsklasse. Te pas en te onpas verandert de snelheid en zonder enige reden licht de gele 'stuur' indicator op en komt de waarschuwing dat de handen aan het stuur gehouden moet worden en zelf tot SOS wil overgaan, dit terwijl beide handen aan het stuur zijn. De beste service medewerker laat mij overkomen dat dit iets is waar ik mee zal moeten leven, Audi kan er niets aan doen (of misschien de serviceafdeling Den Bosch kan hier niets aan doen). Dit lijkt laatste lijkt mij sterk. Ik heb 8 jaar ervaring met een A6 met lane assist (techniek van 2011) en een dergelijke dramatische lane assist nu met de Etron (laatste stand van de techniek -voorsprong door techniek zoals Audi dit vermarkt- ) heb ik nog niet mee hoeven maken. Ik heb de service medewerker aangegeven dat ik dit niet accepteer. Het kwam over of het hem niet leek te deren. Bij het weggaan liep ik Bob Goethart (de verkoper van de Etron) tegen het lijf en heb hem mijn ervaring gedeeld. Uit zijn feedback maak ik op dat deze problemen niet normaal zijn en hij zou actie ondernemen. Ik heb nog geen feedback of actie ontvangen. Alle beoordelingen hieronder zijn zo ondermaats dat zelfs 1 ster teveel is. Helaas moest ik een ster selecteren. (persoonlijke toelichting 0620014924)
Prima service
Although there were issues with the production of the car leading to delay in delivery, we were given clear description of the situation and we were very satisfied with the service of the Udenhout dealership.
Prettige service
goede uitleg geen opdringerige gedoe goed verlopen
Mijn ervaring is : Verkoop gesprekken: super tevreden, mijn vragen over techniek zijn tot bepaald niveau goed beantwoord. alleen jammer dat Audi Connect nog niet geheel werkt, bij het eerst volgende bezoek wordt hier naar gekeken. Prijs / kwaliteit: kan ik nog niet geheel over oordelen. Mijn vorige Audi 2,5 TDI Quattro heeft mij 19,5 jaar trouwe dienst bewezen, dus voor deze nieuwe S4 nog even afwachten !!
De recepcionist van de bedrijfswagens heeft duidelijke uitleg gegeven en afspraken voor 100% nagekomen.
Alles heel goed verlopen.
60.000 km. beurt: prima geïnformeerd en geholpen door fijne, klantgerichte medewerkers. Jammer dat de twee nieuwe banden niet (goed) waren gebalanceerd, terwijl ik dat vooraf nog extra had benadrukt. Dat euvel is vervolgens wel op prima wijze door Van den Udenhout verholpen.
Goede ontvangst, goede service, klantvriendelijk en meedenkende.
Toen mijn stadslicht kapot ging vroeg ik van den Udenhout wat de reparatie zou kosten. Volgens van den Udenhout zou de koplamp hiervoor geheel vervangen moeten worden. Van de prijs (900 euro) schrok ik behoorlijk en vroeg naar noodoplossing, zodat de auto voorlopig door de APK kwam. Hiervoor zou een onderzoek van een dag nodig zijn. Na het zo genaamde onderzoek werd de prijs van de reparatie verhoogd naar 1250 euro en werden mij onderzoekkosten in rekening gebracht. Later bleek dat er nooit een onderzoek plaats gevonden kon hebben (wat wel in rekening was gebracht) en de reparatie (bij een andere garage) door vervanging van een origineel VW reserveonderdeel slechts 250 euro kostte. Advies vraag altijd de vervangen onderdelen op en blijf bij de reparatie staan.
Auto had inspectiebeurt nodig. Afspraak gemaakt, auto gebracht, leenfiets mee, in middag auto weer opgehaald en tussendoor telefonisch op de hoogte gehouden. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
Zoals gebruikelijk was alles supersnel geregeld, klasse service van de beste autodealer van de regio
Voor de derde maal goed kunnen slagen bij vd Udenhout. Vanaf moment van binnenkomst tot en met de aflevering heb ik mij echt klant gevoeld
wat een ervaring nadat ik de vorige dealer vaarwel gezegd had. Supervriendelijk te woord gestaan en zeer professioneel geholpen.. wat een heerlijkheid..er werd goed geluisterd naar mijn wensen. er werd advies gegeven waar ik het even niet wist.. en voila, auto was gekozen en besteld. Goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en op een leuke wijze, met een persoonlijk filmpje, te horen gekregen dat mijn nieuwe auto klaar stond. bij het ophalen van de auto goede uitleg gekregen en hem meegenomen. Volgende dag werd ik nog even gebeld of ik tevreden was en of er nog vragen waren. Wat een superservice van een geweldige verkoper.
Heb het idee, dat ik deze al gevuld heb, maar als nog: Zeer goed geholpen
het is een uitstekende garage waarbij je tijdens de tijd dat de auto in onderhoud is op de hoogte gehouden wordt van noodzakelijke reparaties . ook de haal - breng service is een uitstekend idee om de klant optimaal te bedienen .
Alles is naar wens verlopen
Er word goed meegedacht. Fijne service en bovenal heel erg vriendelijk.
Word altijd correct te woord gestaan, heldere communicatie. Van het maken van de afspraak tot aan het ophalen van mijn auto verloopt het proces goed!
Balkweg 1
5232 BT 's-Hertogenbosch
Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA & Volkswagen Bedrijfswagens dealer van Nederland, met vestigingen in Den Bosch, Eindhoven, Veldhoven, Oss, Boxtel, Breda, Halsteren en Roosendaal. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC). Daarnaast heeft Van den Udenhout in 2022 John Vermeulen Fietsplezier overgenomen en is John Vermeulen Fietsplezier in 2023 omgegoten in een nieuw jasje én heeft het een nieuwe naam gekregen genaamd: VELOO
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.