Ik had om 11 uur een afspraak gemaakt de dag ervoor voor een vw polo te kijken en kopen krijg ik 1uur van tevoren telefoon dat die auto een keer gekocht is aan een andere vestiging belachelijk vind dat niet klant vriendelijk
Beste heer Swanenberg, wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Bedankt in ieder geval dat u hier melding van heeft gemaakt. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) mailen naar [email protected]? Dan nemen wij graag contact met u op om tot een gewenste oplossing te komen.
Als mijn auto's naar de garage gaan en er niet meer wordt uitgevoerd dan wat ik vooraf had verzocht, doen de auto en de garage datgene wat ik van ze verwacht. Dan kan ik alleen maar tevreden zijn.
Goede service, fijne ontvangst bij een servicebeurt. Ook fijn dat er een mooie horecagelegenheid bij is waar je op het gemak kan wachten tot je auto klaar is onder het genot van een goede bak koffie en iets lekkers te eten.
Ruim vantevoren afspraak gemaakt. Ik zou een leenfiets krijgen maar die was er even niet. Toen een gratis elektrische fiets meegekregen. Niet zo gemakkelijk om deze via de app en alles mee te nemen, maar met een geduldige vriendelijke Marco is het gelukt...
goede en deskundige begeleiding
Deskundig advies bij aankoop en daarna zeer goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces en bijzonder klantvriendelijk geholpen tijdens de aflevering van de auto.
De service bij de vestiging in Eindhoven is uitstekend. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het onderhoud is goed inclusief de toelichting op elk onderhoud is uitgevoerd en waarom dit is gedaan. Ook het contact en overleg over additioneel onderhoud dat gewenst is en dat wordt geconstateerd gedurende de reguliere service is goed.
Hele fijne en deskundige ervaring met John die werkzaamheden is bij deze Volkswagen dealer.
afspraken worden niet na gekomen. en vervolgens gelogen door de des betreffende verkoper. Gisteren ben ik binnen geweest voor een occasion. hier is alles voor op papier gezet en afgesproken dat ik vandaag terug zou komen. Nu snap ik dat reserveren geen mogelijkheid is in de huidige setting, dus hadden we afgesproken dat ik gebeld zou worden op het moment er iemand anders voor was. vervolgens bel ik van morgen op om een tijd af te spreken en krijg ik te horen dat de auto al verkocht is? ik vraag hoe dit komt en er wordt gezegd dat de auto door een andere collega verkocht is. Helaas was de beste man er niet van op de hoogte dat ik via via weet dat hij hem verkocht heeft. eenmaal aangekomen in de showroom wordt er tegen mij gezegd dat hij het ook zo vervelend vindt maar mij graag aan een andere auto helpt. waarop ik zeg "Ik weet toevallig meer dan jij denkt" daarop komt dan uiteraard ook een schrik reactie. vervolgens veranderd het verhaal 3 keer, gaat het van een ander filiaal naar een andere collega naar uiteindelijk de ja ik heb je gewoon niet gebeld en deze auto verkocht "sorry". en dat breed glimlachend. vervolgens zegt mijn vader welke erbij was dat zijn nieuwe auto hier ook niet door laat gaan en op dat moment was alles mogelijk. van extra korting tot service en opties. dit is uiteraard te laat. Nooit van den Udenhout meer voor mij
Beste Martijn, wat vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service in vestiging Den Bosch. Bedankt in ieder geval dat u hier melding van heeft gemaakt. Kunt u uw contactgegevens (inclusief kenteken) mailen naar [email protected]? Dan nemen wij graag contact met u op om tot een gewenste oplossing te komen.
Ik ben goed geholpen met de aankoop van mijn nieuwe Audi.
Vriendelijk en deskundig geholpen.
Prpmpt en adequaat!
Fantastisch dat er na 22 jaar nog een terugroepactie is
Zeer professioneel en correct.
je voelt je gewaardeerd als klant. alles conform afspraak.
Ervaren als oprecht vriendelijk en eerlijk behandeling
Ben pas 3 weken klant
We hebben de aankoop van onze VW T-ROC als zeer prettig ervaren. We zijn fijn en deskundig geholpen door Dennis. Al onze wensen zitten in en op de auto en ook nog binnen het budget. Alle afspraken die gemaakt zijn, zijn ook nagekomen.
Zie ook de ingestuurde vragenlijst van onderzoeksbureau Ipsos van 10 september j.l., op verzoek van Audi Nederland. Ik ben uitermate tevreden over de klantoriëntatie van - in het bijzonder - de service adviseurs van Audi (Ary Keuninx, Marco Boom en Hans Baak): het probleemoplossend vermogen van en meedenken met de klant door de service adviseurs, de transparantie van de informatievoorziening, en de prettige contacten in de omgang spreken mij erg aan. Dit betreft niet uitsluitend het laatste bezoek, maar geldt voor al mijn ervaringen gedurende de afgelopen jaren, in het bijzonder m.b.t. mijn A4 met kenteken 3-KDX-00 (heb ook nog een A6): tot 2x toe heeft Van den Udenhout - met dank aan o.a. de service adviseurs - mij uitstekend geholpen, enerzijds richting Pon (een organisatie waar ik een slechte ervaring mee heb: mobiliteitsgarantie terwijl je in het buitenland vastloopt), anderzijds bij de aanpak van een substantiële motorschade. Hulde.
Dennis heeft de tijd voor ons genomen en alle ins en outsider helder besproken
Ben vandaag met mijn niet meer werkende navigatie SD kaartje naar de werkplaats receptie gegaan. De navigatie software is er opnieuw opgezet en er was een probleem met het kaartje zelf. Een kleine beschadiging aan de kaart was de boosdoener. De receptionist heeft dit prima verholpen en dat alles onder de noemer service! Nogmaals dank!
Vanaf onze binnenkomst zijn we geweldig geholpen en geadviseerd met onze wensen door de heer Gerton Fens. Omdat ik door mijn leeftijd niet meer in aanmerking kom om een auto te leasen, is ons een keuze geadviseerd die paste bij onze wensen en financiële mogelijkheden. Ook nadat ik door een bedienings foutje van de boordcomputer belde voor advies kon ik meteen langs komen en werd het probleem meteen opgelost. Geweldig.
Uitstekend geholpen bij het afhalen van mijn nieuwe Audi. Heldere uitleg van de auto. After sales kan duidelijk beter.
Bezoek bij Van Udenhout Den Bosch gedaan op zoek naar het nieuwe model audi Q5 50 TSI-e welke op de website stond uit 2021 met positie Den Bosch. Bij het bezoek bleek dat het model in Eindhoven stond met aluminium dakrails ipv zwart zoals het model dat in Den Bosch stond. Uiteindelijk een overeenkomst gesloten maar 's-avonds e.e.a. gecontroleerd en toen bleek het tocht het oude model uit 2020 te zijn wat ik inruilde (ook uit 2020 het oude model) Dat was niet de bedoeling en daarom de order geannuleerd. Ik werd op de voorwaarden gewezen dat ik hiervoor een forse boete moest betalen en verzoek om een tot een oplossing te komen. Daarmee akkoord gegaan en nieuwe afspraak en nieuwe opdracht afgerond (€ 5500,00 extra). De aflevering ging totaal verkeerd omdat de verkoper onvoldoende kennis had. Geen voertuigcode, geen uitleg/inrichting over het systeem en een pakket van € 199,00 teveel berekend wat niet werd afgeleverd. Besloten om met de verkoopleider een gesprek aan te gaan om deze problemen te bespreken en op te lossen. Alle fouten die er gemaakt waren besproken en laten zien. Uiteindelijk 2 x terug moeten gaan om uitleg te krijgen en instellen van het scherm. Advies van mij was om nieuwe verkopers een goede opleiding te geven voordat hij auto's gaat verkopen en geen ervaring heeft voor het opleveren. Dan de audi verzekering waar ik een aanvraag voor had gedaan met de voorwaarden voor deze Audi Q5 50 TSI-e. Er is namelijk vaak een extra beveiligingssysteem nodig bij de aankoopprijs. Per e-mail bevestigd gekregen van een andere ervaren verkoper dat dit allemaal op order was en geen beveiligingssysteem nodig. Zelf de e-mail die van een verzekeringsmedewerker was mee gestuurd gelezen en zag dat een auto die niet sneller was dan 6,5 sec. tot 100km per uur onder de € 75.000,00 geen beveiligingssysteem nodig was. Deze Q5 50 TSI-e rijdt in 6,1 sec. tot 100 km per uur en das wel een extra beveiligingssysteem nodig. Kosten € 1138,00 en abonnement vanaf € 21,72 per maand.l
Vriendelijke medewerkers, bereid tot informatie, correcte afhandeling
Balkweg 1
5232 BT 's-Hertogenbosch
Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA & Volkswagen Bedrijfswagens dealer van Nederland, met vestigingen in Den Bosch, Eindhoven, Veldhoven, Oss, Boxtel, Breda, Halsteren en Roosendaal. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC). Daarnaast heeft Van den Udenhout in 2022 John Vermeulen Fietsplezier overgenomen en is John Vermeulen Fietsplezier in 2023 omgegoten in een nieuw jasje én heeft het een nieuwe naam gekregen genaamd: VELOO
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.