Filters

10

super contact met de verkoper Tijs.

zeeeeeer prettig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

Uitstekende Service

Fijn contact, klantvriendelijk, professioneel. Gewoon goede dienstverlening! Gelukkig het kan nog in Nederland. Bedankt voor de service Nick!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

Netjes en op tijd geholpen

Prettige medewerkers die je vragen beantwoorden en graag zaken voor je uitzoeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
10

Prima!

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Goede service, vriendelijk en behulpzaam

Goede service, meedenkende mensen, auto snel en netjes gerepareerd

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
2

Absurde prijzen, weinig transparantie

Bij van Udenhout worden absurde prijzen gerekend, welke bij andere garages goedkoper zijn. Via de app geef je toestemming voor een reparatie (bij mij 0 euro, gezien verzekering), maar bij aankomst mag je wel opeens een bedrag afrekenen. Daarnaast adviseren zo plots allerlei reparaties. Deze geweigerd en naar eigen garage gegaan. Aldaar blijkt dit totaal niet nodig. Ik zou adviseren niet met hen in zee te gaan. Je betaald teveel en ze proberen je van alles aan te smeren.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
6

Deels opgelost

Vanmorgen een telefoontje ontvangen en de toezegging dat de gemaakte reparatie kosten vergoed gaan worden. Als er nu nog namens vdn Udenhout een mooie geste komt voor het missen van een halve dag vakantie plezier worden het weer 5 sterren

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
8

Zeer goede ervaring bij dealer in Veghel

Hulpvaardig, meedenken, goede service, vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veghel
10

Alles perfect

Alles perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
8

Auto wordt prima onderhouden

prijsopgave niet op de laatste dag svp en extra werkzaamheden niet zonder overleg vooraf uitvoeren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss
9

Afspraken zijn goed nagekomen.

Alles werd gedaan zoals afgesproken, leen auto stond gereed, achteraf werden de werkzaamheden prima uitgelegd. Alles was goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
10

Goede en snelle service

Goede en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Vriendelijk, vakbekwaam en nam alle tijd bij het kopen èn afleveren

Goede ervaring en zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Goed afspraken maken en betrouwbaar dealerbedrijf

Positieve ervaring

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
6

Slechte communicatie, Ik ben niet tevreden deze ronde.

Deze keer ging er veel niet goed. Ik moest mijn auto in Oss afleveren omdat er aan de accu gewerkt moest worden. (door de brand in Den Bosch tijdelijk naar Oss, geen probleem voor mij.) Daar zou ook de leenauto klaarstaan. Ik had om een elektrische gevraagd bij het maken van de afspraak (weken geleden) maar ook dat is niet gehonoreerd. Kom ik aan in Oss moest ik toch naar Den Bosch en daar wisten ze weer van niets, hij zou toch naar Oss op transport moeten. 's Avonds zie ik in de app dat de auto in Boxtel staat, heel vreemd. Ook was er meer dan 50km met de auto gereden, zonder verdere uitleg. Als laatste was de auto aan de laadpaal gehangen om op te laden. Ik dacht, ok, heel fijn (ondanks dat hij niet helemaal leeg was). Bleek later dat dit met mijn eigen laadpas gedaan was, vind ik niet zo netjes, thuis laad ik veel goedkoper. Ik ben dit niet gewend van van den Udenhout.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
10

Prima service

Prima service, handig dat je van te voren ziet wat het gaat kosten. Het enige jammere is dat ik wel de uitleg van de Carwash kaart kreeg maar uiteindelijk niet de kaart zelf. Gemiste kans.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
8

Goed geholpen met een garantie kwestie

Ik ben goed geholpen nadat in eerste instantie bleek dat ik geen aanspraak kon doen op de garantie die op moment van schrijven nog van toepassing is en met een probleem op de achterste motor van de E-tron. De garantie afdeling heeft het toch voor elkaar gekregen dat de garantie alsnog geclaimed kon worden. veel dank voor deze effort en service. Dat word erg gewaardeerd !

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
9

VdU geeft vertrouwen, deskundigheid en klantvriendelijkheid.

Bezoek was nodig vanwege Skoda connect update, ME 3.7. Haperingen en bugs in het infotainment systeem veroorzaakten onbegrijpelijke, onprettige ingrepen tijdens het rijden. Deze zijn terug te vinden in “mijn dossier.” Tevens liep de actieradius sterk terug van 429 naar 347 kilometer op 80% laadniveau bij dezelfde verbruikers (rijstijl, airco, e.d.). Het is te vroeg om te kunnen stellen dat vermelde punten zijn verdwenen, dit vereist een aantal laadmomenten en rijervaringen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
9

Nette afhandeling van de klacht

A.g.v. een indicatielampje ter controle naar de dealer. Na onderzoek bleek dat bij de volgende servicebeurt het defect kan worden verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss
9

Prima service, echter ver vantevoren plannen vind ik een nadeel

Over het algemeen zijn mijn ervaringen uitstekend met van Udenhout, echter het vantevoren plannen van een afspraak duurt veel te lang tussen de planning en de uiteindelijke uitvoering

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss
10

Prima service

Goede service bij het onderhoud, goed advies bij de aankoop

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

Top

Xxx

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss
4

Niet serieus genomen

Heb deze week 2x contact gehad. Bij de eerste keer gaf ik aan dat er een storing was. Mevrouw kon de service afdeling niet bereiken. Ik zou worden teruggebeld, dit was na ruim 1 uur niet het geval. Waarop ik weer belde en toen ik mocht ik langskomen maar moest wel tussen 1,5 en 2 uur wachten. De melding was weg en ben daarom niet langsgekomen. Dinsdag om 15:30 belde ik opnieuw met dat mijn auto niet startte. En ik de 3 foutmeldingen wilde laten uitlezen op verzoek van Audi NL. Peggy kon de service afdeling weer niet bereiken. Ik zou worden teruggebeld tot op heden (inmiddels is het donderdag) niks meer gehoord. Ik snap dat het druk kan zijn in de vakantieperiode ivm collega’s die met verlof zijn. Alleen vind ik wel dat ik als klant altijd een terugkoppeling hoor te krijgen en helemaal als dat wordt toegezegd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
1

Er werd slecht gecommuniceerd. Auto heeft 4 weken in garage gestaan!

Auto moest voor APK en grote beurt. Nooit problemen gehad met auto. Deed het altijd. Monteur proefrit gemaakt Toen hij auto binnen wide zetten deed deze het niet meer. Ze zij 4 weken aan het uitzoeken geweest waar het aan kon liggen. Uiteindelijk zei men dat het regelapparaat stuk was. Moest vernieuwd worden. Toen ik na 4 weken auto eindelijk kon ophalen bleek de map waar instructieboek en handleiding voor radio etc. en nog meer papieren inzaten, kletsnat te zijn geweest. Gevraagd hoe dat gekomen was. Zou wel bij mij gekomen zijn, zei men. Nou ik weet wel 100% zeker dat dit niet was toen ik auto bracht. Ik kijk nl regelmatig in dat boek. Mijn vertrouwen in garage is helemaal weg.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Oss
10

Altijd goed

Altijd goed en netjes geholpen. Doen wat ze beloven.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)

Bedrijfsgegevens

Balkweg 1

5232 BT 's-Hertogenbosch

073 646 4400

[email protected]

Over Autobedrijf Van den Udenhout

WELKOM BIJ VAN DEN UDENHOUT GROEP Autobedrijf Van den Udenhout is één van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA en Volkswagen Bedrijfswagens dealers van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, 's-Hertogenbosch, Oss, Boxtel, Veldhoven en Best. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Van den Udenhout Schade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).

Over van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, SEAT, CUPRA, ŠKODA & Kalkhoff e-bikes dealer van Nederland, met vestigingen in Eindhoven, Helmond, 's-Hertogenbosch, Oss, Son, Veldhoven en Veghel. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel (Carlux Autoschade) en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC).

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.