Filters

10

Klant is koning.

Auto thuis opgehaald en teruggebracht. Geen onnodige kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
6

Totale verkooptraject niet goed verlopen.

Na bezichtiging en proefritten in 2x Audi A3 zijn we uitgekomen op een A3 uit 2017. De eerste aankoopgesprekken liepen goed. Na aankoop en tevredenheid kregen we op dag 2 een pechgeval, waarna bleek dat er geen grote onderhoudsbeurt (wel betaald) uitgevoerd was en dat er (slechte) winterbanden, ook helaas door mij niet gecheckt, op de auto waren gemonteerd. Na opvolging van de onderhoudsbeurt en het monteren van nieuwe banden, op mijn kosten (?) zijn we zeer tevreden over de auto maar blijven we met een lichte kater zitten over de extra kosten voor de nieuwe banden. De korting en het gratis monteren waren een geringe tegemoetkoming.

  • Aanbevelen? Ja
10

Supergoede service

Goede uitleg over mijn aankoop, Heel fijn contact gehad met Aarnoud van TB. Heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooie occasions voor een goede prijs en nette service

Wij waren op zoek naar een gebruikte volkswagen en kwamen terecht bij TB occasion center. Vanwege de tekorten aan nieuwe autos zorgt TB voor jonge importauto's. De verkoop ging netjes en alles was goed geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geregeld.

Snelle service en voor aanvullende information en/of hulp zijn ze goed bereikbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect en was super

Het wasgezellig en geweldig

  • Aanbevelen? Ja
9

Ruimdenkend en goed advies.

Ik ging voor een Audi A5 cabrio, maar werd verliefd op een rode nog geen jaar oude Audi A3. Deels elektrisch, fijn voor korte ritjes. Ben goed geadviseerd en op iedere vraag is een vakkundig antwoord gegeven. Dankjewel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig verkoopproces

De verkoopadviseur gaf direct alle gewenste informatie en heeft het verkoop- en afleverproces keurig verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik kom er al jaren en wordt nog steeds ontvangen als een koning

Altijd vriendelijk, altijd bereid voor een antwoord, altijd de beste info en altijd een bakkie koffie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Service gericht

Duidelijkheid betreft de eventuele reparatie kosten. Zeer klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Goede service

Vakkundige en klantgerichte vriendelijke behandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
10

Mijn ervaring met Van den Udenhout is gewoon heel erg goed en dat al vele jaren.

Ze staan altijd voor je klaar. Kundig, persoonlijk en professioneel personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
3

Wisselvallig!

Ik ben nu al een jaar klant bij jullie, ik ben begonnen met een grote beurt. Dit leek op het eerste oog netjes te zijn verlopen, maar dit bleek ander! Nog geen week later ben ik stil komen te staan met pech, de wegen wacht gebeld want na de grote beurt ben ik niet op de hoogte gesteld dat ik ook de audi serves kon bellen. De wegen wa cht heeft de auto bekeken en verteld dat de bougies oud en versleten waren, terwijl hij een groote beurt had gehad. Vervolgens ben ik terug gegaan, en kreeg ik te horen dat de wegen wacht gelijk had maar ik moest wel weer dee reparatie kosten betalen. Na dit opgelost te hebben werd er nog gezegd dat ik voorlopig er weer tegen aan kon. Dat heeft 3 maanden geduurd afgelopen zaterdag ben ik weer stil komen te staan! Toen heb ik gebeld met de pech hulp en de werk plaats alles geregeld en verteld heb ik de auto bij jullie achter gelaten en moest ik wachten op maandag. Op maandag had ik al een afspraak voor een apk dus dit kwam toevalig goed uit. Maandag om 2 uur had ik nog niks gehoord, dus ik besloot om zelf even te bellen om vervolgens te hooren dat ze er niks van wisten en dat ze niet eens wisten waar de auto was. Toen ze eindelijk wisten waar mijn auto was ging de montuur even kijken. Ik werd terug gebeld en er werd verteld dat ik weer 1300 euro moest betalen voor een nieuwe accu en er zou koelvloeistof lekken in de motor. Dit vind ik erg raar want hij heeft nog niet zo lang geleden een grote beurt gehad en nu weer een groot bedrag aan onderhoud! Ik heb ook aan de telefoon gevraagd of dat er iets mogelijk was kwa vervoer want ik heb een auto nodig voor mijn werk, dit was dan mogelijk en gratis op de brand stof Na tot ik mijn eigen auto weer terug kreeg. Klint netjes geregeld, maar toen ik de auto een half uur later ging op halen wist niemand van niks. De auto sleutel moest nog gezocht worden en ik kreeg ook geen duidelijke informatie over het inleveren van de auto. Vervolgens werd ik naar buiten gestuurd. Zonder te vertelen waar de auto

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (Volkswagen/Audi)
10

Onderhoud in goede handen

Men is bij van Udenhout transparant in het onderhoud wat gedaan moet worden. Alle onderhoud in overleg. Goede service vanaf inplannen tot en met het weer ophalen van je auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veghel
9

prima

goede service en vriendelijk personeel. Goed georganiseerd en uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veghel
1

Ontzettend slechte ervaring

Bij aflevering van mijn nieuwe (lease) auto, waren de sleutels kwijt. Gevolg afleverdatum werd uitgesteld, tegemoetkoming hierin nul komma nul. Vervolgens na een half jaar door het regelen van de nieuwe sleutels een ontregelde sleutel die niet meer werkte, wat niet aan de batterij lag. Wederom een nieuwe sleutel besteld. Het garage bedrijf daar (andere locatie dan waar de lease auto was afgeleverd) nam het het zo nauw met de klanten binding, slechte service. Vervolgens is laatste vestiging met de noorderzon vertrokken, zonder dat ik er van op de hoogte was. Dit betekend dat ik minimaal 20 km moet gaan rijden voor service waar ik niet blij mee ben. Klap op de vuurpijl wordt mijn onderhoudsbeurt door een fout in het systeem verkeerd gepland en mag ik zelf terugbellen voor een nieuwe afspraak. Ik heb nog nooit te maken gehad met zo'n arrogante organisatie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? N.v.t.
10

Prima voor elkaar

Precies uitgevoerd zoals toegezegd, en vriendelijk geholpen. Zelfs de 2 leenfietsen, voor ‘n bezoekje aan de stad, stonden keurig klaar. Goed geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
9

goede service en meedenkend

Ging voor een oliecheck die aangegeven werd als controle in het dashbord. Alles goed geregeld en tevens geadviseerd om achterbanden te vervangen die versleten waren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
10

Mijn Nissan Qasqai Tek+ gekocht

Het is een nette showroom met zeer vriendelijk personeel. Niet opdringerig en nemen de tijd voor je, wat ik zeer prettig vind persoonlijk. Ze hebben een groot aanbod aan auto's staan. Zeer positief gesprek gehad met Aarnaud na testrit met de auto. Punten doorgenomen waar ik tegen aangelopen was. Bij de aflevering van de auto waren allle rest punten netjes afgehandeld, prima service Auto nu bijna 4 weken in mijn bezit en ik rij er met plezier in. Aarnoud bedankt voor het prettige gesprek wat we voor de koop en na de koop van de Nissan Qasqai hadden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Is goed.

Duidelijke uitleg van de baliemedewerker wat er aan de auto gedaan moest worden. Naartevreden uitgevoerd. - puntje oudere vw auto niet altijd originele vw onderdelen nodig.? Prijs goedkoper.???. Denk ik.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veghel
10

Top ervaring, klant is duidelijk koning

Er wordt ruim de tijd voor je genomen en alles wordt goed uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Veldhoven
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven
7

Aankoop met inruil zonder opdringerigheid.

Goed geholpen, realistische inruilprijs. Proces verliep zeer efficiënt doordat we eerst op basis van fotos van de in te ruilen auto hier al een inruilprijs op kregen. Op die manier weet je vooraf al of het zinvol is om te gaan kijken naar de auto die je op internet hebt gezien. Werden verder ook netjes geholpen, dus ik kan TB zeker aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig geholpen

Prettig en professioneel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Den Bosch (SEAT/ ŠKODA)
10

Prima geholpen met duidelijke communicatie

De online omgeving is erg makkelijk, ook om de gemaakte afspraak te verzetten. Verder verliep alles soepel!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/Kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • In welke vestiging bent u geweest? Vestiging Eindhoven

Bedrijfsgegevens

Balkweg 1

5232 BT 's-Hertogenbosch

073 646 4400

[email protected]

Over Autobedrijf Van den Udenhout

Autobedrijf Van den Udenhout is een van de grootste Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, CUPRA & Volkswagen Bedrijfswagens dealer van Nederland, met vestigingen in Den Bosch, Eindhoven, Veldhoven, Oss, Boxtel, Breda, Halsteren en Roosendaal. Naast de verkoop en het onderhoud van de hiervoor genoemde merken biedt Van den Udenhout een scala aan diensten zoals autoverhuur, fleetsales, zakelijke lease, private lease, schadeherstel en een Bedrijfswagen Inbouw Centrum (BIC). Daarnaast heeft Van den Udenhout in 2022 John Vermeulen Fietsplezier overgenomen en is John Vermeulen Fietsplezier in 2023 omgegoten in een nieuw jasje én heeft het een nieuwe naam gekregen genaamd: VELOO

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.