Fijne manier van lesgeven

Op een comfortabele manier lesgeven op een vriendelijke manier, maakt de lessen leuk. Vond alles top!

• Rijinstructeur: Miguel Rerimassie
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Fijne en duidelijke rijlessen.

Peter is een zeer goede en ervaren rij-instructeur. Hij weet goed wanneer in te grijpen en wanneer niet. Na de ingreep legt hij goed uit wat je zou kunnen verbeteren voor de volgende keer. Daarnaast legt Peter goed uit wat de bedoeling is wanneer hij je iets nieuws aan gaat leren.

Les van uitstekende kwaliteit

De lessen zijn informatief, duidelijk en de instructeur is zeer makkelijk in de omgang. Soms wordt er iets te vaak stilgestaan naast de weg, wat ook verteld had kunnen tijdens het rijden. Daarom geen 5 sterren maar 4. Verder perfecte lessen die ook precies lang genoeg duren.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Ik had een paar jaar al niet meer gereden maar sinds de opfriscursus durf ik weer de weg op het heeft mij heel veel geholpen ook word alles rustig uitgelegd, gewoon super !! Dankjewel Ruwin

• Rijinstructeur: Ruwin Verwoert
  • Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Fijne sfeer tijdens het rijden,rustige manier van les geven en geeft vertrouwen

Als ik iets wil weten wordt het goed uitgelegd en bij het rijden blijft hij rustig

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Prettig, duidelijk en op mijn tempo

Bij rijles zonder stres zit ik veel rustiger in de auto en wordt alles goed en duidelijk uitgelegd. De communicatie is fijn en goed. Ik heb alle vertrouwen dat ik veilig leer rijden. Heel blij met deze rijschool en rij instructeur!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Hele fijne en ontspannen rijlessen

Ik ben het autorijden weer leuk gaan vinden en heb ontzettende fijne rijlessen gehad!

• Rijinstructeur: Peter Bisschops
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Goede hulp en prettige rij instructeur

Een eerlijke rijschool die je wilt helpen om beter te worden met rijden, met genoeg flexibiliteit qua tijden en planningen

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Rustgevende, fijne instructeur, die je op een fijne manier het rijden leert! Neemt ten aller tijden tijd om je rustig, en vakkundig uitleg te geven.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Fijn proffesioneel en zeer behulpzaam

Een fijne rijschool waar ik net vertrouwen en plezier les. Goede opbouwende krietiek met duidelijke voorbeelden en oplossingen.

Goede instructeur

Wat ik als prettig heb ervaren is dat Onno voor, tussendoor en na de rijles gebruik maakt van een grote tablet waarbij hij met behulp van apps ingewikkelde verkeerssituaties en theorie visueel verduidelijkt door deze te schetsen.

Tommie top manneke

Geweldig, met Tommie als rijinstructeur was elke rijles weer genieten. Alles was duidelijk en op een rustige manier uitgelegd.

Zeer goede begeleiding.

Voelde mij heel erg bij haar op mijn gemak. Goede uitleg.

• Rijinstructeur: Jennifer Kautz

Gezellig en effectief

Altijd gezellig in de auto en uistekend les!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Zonder stress mijn rijbewijs behaald!

Na jaren geleden meermaals gezakt te zijn voor mijn rijbewijs besloot ik het autorijden toch nog maar eens te proberen. Mijn oog viel hierbij op een proefles bij Rijles Zonder Stress. Na een paar rijlessen bij Tommie was ik al snel van de zenuwen en onzekerheid af. De rust en gezelligheid in de auto zorgden ervoor dat het rijden weer leuk werd. Bij Tommie weet je zeker dat je fouten mag maken en dat je op je gemak in de auto zit. Resultaat: meteen geslaagd voor mijn examen! Ik zou deze rijschool dus zeker aanraden voor iedereen die op een relaxte manier naar zijn/haar rijbewijs toe wil werken.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Geweldig uitleg en voelde me op me gemak.

Was al 1 keer gezakt en verspilde mijn geld aan een bedrijf die het niet waard is. Rijles zonder stress was zeker ik kwam best wel onzeker binnen en daarna geslaagd vol met vertrouwen. Dankjewel

Duidelijke en rustige begeleiding

Bij een andere rijopleiding een aantal keer gezakt. Zodra ik begon bij de lessen van Dennis, voelde ik meer gemak en structuur in de lessen. Werken volgens het RIS boekje vind ik ook heel prettig, ik weet waar ik sta en waar ik mee aan de slag moet.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Erg gezellig en goede advieze, top lessen

Prettig en gezellig

Blij met de lessen van Rijles Zonder Stress/Onno

De lessen zijn goed opgedeeld in verschillende onderdelen per keer, waardoor er niet op teveel punten tegelijk in wordt gegaan. Het blijft daardoor overzichtelijk en goed te begrijpen. Onno kan goed uitleggen en blikt tijdens de les terug om uitleg te geven op momenten van lastige verkeerssituaties. Zo kan ik de lesstof goed tot me nemen en verwerken. Ik voel me zelfverzekerd achter het stuur en zie uit naar het behalen van mijn rijbewijs. Bedankt Onno!

Ik kan het!

Rijangst hebben en ook nog te zeggen tegen iedereen is moeilijk. Ik ben van ver gekomen en durf nu stukjes te rijden op de snelweg, veel oefenen, de angst is nooit helemaal weg maar ik doe het wel. Lat niet te hoog leggen en tegen jezelf zeggen je kunt het, positief denken. Dit heeft Dennis mij geleerd.

Uitstekend!

Hele fijne ervaring gehad met rijles. Echt een aanrader! Ik durf nu weer met volle vertrouwen de weg op. Super bedankt, jullie zijn de beste.

• Rijinstructeur: Daniëlle van Veghel

Een goede ervaring

Ik vind het een hele fijne rijschool. Ik heb ervaren dat ik zonder moeite heb leren rijden.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Erg goed en zonder stress

Mijn ervaring is erg goed en zonder stress. Alles heel relax en rijinstructeur heeft veel geduld. Zeker een aanrader!

• Rijinstructeur: Richard Kornelisse

Fijn, veilig en gemoedelijk

Na jaren uitstellen, toch maar gestart met lessen. Erg blij dat ik ben gestart, de vriendelijke, humoristische en deskundige Dennis is een erg fijne rij instructeur.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Fijne rijlessen en goede uitleg.

Ik heb eerder rijlessen gehad, bij twee andere instructeurs en ben erg tevreden over Onno van Rijles Zonder Stress. De rijlessen verlopen soepel, Onno denkt mee met wat jij nodig hebt en geeft goede uitleg en inzichten.

Brugakker 34 21

3704LH Zeist

Over Rijles Zonder Stress

Rijles Zonder Stress wil iedereen zelfstandig, veilig en vol zelfvertrouwen op weg helpen in het verkeer. Daarom biedt Rijles Zonder Stress moderne rijopleidingen aan voor iedereen die zeker op weg wil: jong en oud, mét of zónder rijbewijs. > bewezen effectieve RIS lesmethode > hoog slagingspercentage > 3D instructievideo's > vaste rijinstructeur