Hele fijne instructeur

Ik heb een jaar gelest met Miguel, Ik heb onwijze faalangst, maar met Miguel was ik altijd ontspannen. Niet alleen heeft hij me geholpen met mijn rijbewijs halen, maar ik kon ook altijd gezellig kletsen tijdens rijles.

Positief en Motiverend

Duidelijk en direct les, op een positieve manier.

• Rijinstructeur: Richard Kornelisse
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

De instructeur is ondersteunend, rustig en instructief.

De instructeur geeft me in de opfriscursus het vertrouwen dat het goed gaat, stuurt bij waar nodig en geeft feedback waar ik mee verder kan!

• Type rijopleiding: Opfriscursus

No stress from the begging to the end

I already have my license but was always insecure to drive. I needed some practice so I bought a package. In the beggining I was very afraid to get speed on the road. Roads for me were too intense. Slowly I was getting there and by the end of the classes I was way more confident. Experience is still needed for sure but if I feel I need more classes now I will contact Ruwim again for sure.

• Rijinstructeur: Ruwin Verwoert
  • Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

De rijlessen waren uitstekend, met een focus op veiligheid, wat resulteert in een zelfverzekerde en

mijn ervaring was ronduit positief. Vanaf het allereerste moment voelde ik me welkom en op mijn gemak bij mijn instructeur, wat een belangrijk aspect is als je aan een nieuwe vaardigheid begint. De rijinstructeur was niet alleen zeer professioneel, maar ook geduldig en bekwaam. Hij nam de tijd om mijn sterke punten en zwakke punten te begrijpen, en paste zijn lesmethoden dienovereenkomstig aan.

• Rijinstructeur: Richard Kornelisse
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Super fijne instructeur. Goede uitleg, geduld, advies , tips! Ik heb een geweldige ervaring gehad tijdens heel veel uurtjes rijden! Bedankt Dennis voor alles!!!!

• Rijinstructeur: Dennis Nouwens
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Op een leuke manier je rijbewijs halen!

Voor mij was dit een hele leuke manier om mijn rijbewijs te halen! Ik heb mij altijd op mijn gemak gevoelt in de auto. Arno heeft je binnen no time door en weet dus precies hoe hij je het beste moet opleiden. Wat mij betreft de beste! Mocht je dus nog twijfelen voor een rijschool, kies rijschool zonder stress bij Arno Walop

Prettig

Prettige ervaring, neemt tijd voor je en zo boek je snel vooruitgang.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Goede ervaring met deze rijschool

Ik heb rijles gehad bij Rijless zonder stress met Ramon en dit beviel mij erg. Erg relaxte en rustige instructeur. Hij doet niet moeilijk met ophalen en afzetten op verschillende plekken, zelfs tot op 15km van Alkmaar. Rijlessen duurden bij mij 2 uur waardoor je lekker de tijd hebt om veel te rijden. Al met al heb ik een goede ervaring gehad en kan ik deze rijschool zeker aanbevelen.

• Rijinstructeur: Ramon van Voorst

Rijlessen zonder stress!

Top ervaring. Neemt alle tijd om je nieuwe dingen aan te leren en is goed in om opbouwend feedback te geven. Geeft je voldoende stof mee om na te denken over je eigen handelen in het verkeer. Al met al een aanrader voor elke leerling!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Echt rijles zonder stress!

Rijles zonder Stress Utrecht is echt de beste keuze geweest! Lea is een relaxte instructeur die je de tijd geeft om stappen te maken in het leerproces in je eigen tempo en ze geeft heldere uitleg over de werking van de auto en het verkeer. Je merkt aan alles dat het doel is om je zelfverzekerd de weg op de sturen, en niet zo snel mogelijk een examen laten doen (met eindeloze herexamens tot gevolg).

• Rijinstructeur: Lea de Zwijger

Goeie lessen!

Ik wil graag mijn oprechte waardering delen voor de geweldige ervaring die ik heb gehad bij Arno. Vanaf het allereerste contact tot het behalen van mijn rijbewijs, was de service buitengewoon professioneel en vriendelijk. Zeker aan te raden voor mensen die last hebben van faalangst.

Relaxed en vakkundig

Ik ben na 5 jaar niet gereden te hebben weer bij Ismaël in de auto gestapt. De naam rijles zonder stress is zeker van toepassing. Ik had niet verwacht zo snel weer met vertrouwen rond te rijden, en rijles zelfs leuk te kunnen vinden! Ismaël geeft op een hele fijne manier les, met een goede balans tussen uitleg en alles zelf laten ervaren/bedenken. Heel veel dank!

• Rijinstructeur: Ismaël van Reede

Hele fijne rijschool!

Ik heb hele fijne lessen gehad. Werd heel erg op mijn gemak gesteld nadat ik van een andere rijschool kwam. Beste keuze geweest om over te stappen!! Mega dankbaar voor alle lessen en hoe er met mij mee gedacht werd.

was leuk en leerzaam

ik had een heel aardige rijinstructeur . hij legde alles rustig uit werd nooit geïrriteerd of agressief

Fijne manier van lesgeven

Op een comfortabele manier lesgeven op een vriendelijke manier, maakt de lessen leuk. Vond alles top!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Fijne en duidelijke rijlessen.

Peter is een zeer goede en ervaren rij-instructeur. Hij weet goed wanneer in te grijpen en wanneer niet. Na de ingreep legt hij goed uit wat je zou kunnen verbeteren voor de volgende keer. Daarnaast legt Peter goed uit wat de bedoeling is wanneer hij je iets nieuws aan gaat leren.

Les van uitstekende kwaliteit

De lessen zijn informatief, duidelijk en de instructeur is zeer makkelijk in de omgang. Soms wordt er iets te vaak stilgestaan naast de weg, wat ook verteld had kunnen tijdens het rijden. Daarom geen 5 sterren maar 4. Verder perfecte lessen die ook precies lang genoeg duren.

• Rijinstructeur: Onno Knoth
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Ik had een paar jaar al niet meer gereden maar sinds de opfriscursus durf ik weer de weg op het heeft mij heel veel geholpen ook word alles rustig uitgelegd, gewoon super !! Dankjewel Ruwin

• Rijinstructeur: Ruwin Verwoert
  • Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Fijne sfeer tijdens het rijden,rustige manier van les geven en geeft vertrouwen

Als ik iets wil weten wordt het goed uitgelegd en bij het rijden blijft hij rustig

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Prettig, duidelijk en op mijn tempo

Bij rijles zonder stres zit ik veel rustiger in de auto en wordt alles goed en duidelijk uitgelegd. De communicatie is fijn en goed. Ik heb alle vertrouwen dat ik veilig leer rijden. Heel blij met deze rijschool en rij instructeur!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Hele fijne en ontspannen rijlessen

Ik ben het autorijden weer leuk gaan vinden en heb ontzettende fijne rijlessen gehad!

• Rijinstructeur: Peter Bisschops
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Goede hulp en prettige rij instructeur

Een eerlijke rijschool die je wilt helpen om beter te worden met rijden, met genoeg flexibiliteit qua tijden en planningen

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Rustgevende, fijne instructeur, die je op een fijne manier het rijden leert! Neemt ten aller tijden tijd om je rustig, en vakkundig uitleg te geven.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Fijn proffesioneel en zeer behulpzaam

Een fijne rijschool waar ik net vertrouwen en plezier les. Goede opbouwende krietiek met duidelijke voorbeelden en oplossingen.

Brugakker 34 3704LH Zeist

Over Rijles Zonder Stress

Rijles Zonder Stress wil iedereen zelfstandig, veilig en vol zelfvertrouwen op weg helpen in het verkeer. Daarom biedt Rijles Zonder Stress moderne rijopleidingen aan voor iedereen die zeker op weg wil: jong en oud, mét of zónder rijbewijs. > bewezen effectieve RIS lesmethode > hoog slagingspercentage > 3D instructievideo's > vaste rijinstructeur