Kalm en professioneel

Danielle was enorm kalm en gaf hele goede tips. Ik kon na 3 lessen zelfverzekerd de weg op!

• Type rijopleiding: Opfriscursus

Gezellige en leerzame lessen!

Mijn ervaring bij Arno in de auto is altijd goed geweest. Hij heeft me heel snel veel dingen kunnen leren op een rustige en gezellige manier. Daarnaast was er ook ruimte om even een praatje te houden wat de lessen ook een stuk leuker maakte.

Goed effectieve autorijles

ik voelde me welkom en goed geïnformeerd. De instructeur is zeer professioneel, geduldig, heeft veel ervaring en is goed gezelschap. Hij gaf duidelijke uitleg en zorgde ervoor dat ik me op mijn gemak voelde achter het stuur. Zijn feedback was altijd constructief en hij hielp me om zelfvertrouwen te krijgen in mijn rijvaardigheden.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

De rijlessen zijn erg ontspannen en ik word goed geholpen

Lea is een hele lieve vrouw en helpt me en geeft duidelijke uitleg. Ze helpt me wanneer nodig en hierdoor maak ik snel grote stappen

• Rijinstructeur: Lea de Zwijger

Persoonlijk, motiverend en effectief

Ik zou Marcel aan al mijn vrienden als rij-instructeur aanbevelen. Naast dat hij een fijne ruimte creëert om te leren, is Marcel ook nog eens super betrokken. Hij weet goed wat je leerstijl is en past zich daar op aan. Hij maakt de lessen altijd gezellig en weet goed hoe hij je het beste kan laten groeien in het rijden. Marcel is gewoon echt een topper. Jammer om afscheid te moeten nemen van de gezellige lessen, maar fijn om geslaagd te zijn :)

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Geweldige manier van les geven

Ik heb bij Rogier mijn lessen gevolgd, hij laat je fouten maken en gaat je daarna uitleggen hoe het beter kon. Ik heb in 35 uur lessen in 1 keer mijn praktijk examen gehaald. Geweldige rijschool met veel geduld en super vriendelijk

• Rijinstructeur: Rogier van Bochove
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Goede begeleiding en erg vriendelijk

Ik vind Richard een hele fijne rijinstructeur. Hij legde alles goed en rustig uit en stelde me op gemak wanneer nodig.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Gezellige, zeer leerzame en aangename rijlessen

Ik was in het begin erg bang om achter het stuur te zitten en vond het mega spannend. Maar Daniëlle heeft me zo op mijn gemak gesteld, waardoor ik steeds meer vertrouwen in mezelf kreeg. De lessen worden in stappen gegeven, waardoor er echt tijd wordt genomen voor het aanleren van het rijgedrag. Dit vond ik erg fijn, want er wordt echt gekeken waar JIJ behoefte aan hebt en wat JIJ aankan. Kortom: een super positieve ervaring :)

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Goede rijlessen, ik ben in één keer geslaagd

Duidelijke uitleg tijdens de rijlessen en geduldige instructeur, zeker een aanrader!

Enorm blij

Na 20 jaar niet rijden (geen auto, stad = fiets), durfde ik niet zomaar weer achter het stuur. Sterker nog: ik kon me niet voorstellen dat ik ooit solo in de auto zou stappen. Na de eerste les bleek: rijden kun je, nu nog het geloof. Na in totaal 6x2 uur lessen, kon ik door omstandigheden weer 3 maanden niet rijden. Weer die drempel. En toch, na die lessen met Peter, was deze drempel te doen. En rijd ik nu. Dus voor degenen die denken: ga je daarna écht..? Ja, daarna ga je echt, echt rijden. Dus boek Peter, en stap ook weer achter het stuur. Muziek aan en gaan! PS Ideaal: Peter stapt wanneer je er klaar voor bent, ook bij jou in je eigen auto. Dat vond ik enorm prettig! (Uiteraard ben je dan zelf de verantwoordelijke/aansprakelijk, maar dat is ook je doel). Communicatie: Peter luistert goed wat je wel en niet fijn vindt, en past zich aan. Zijn doel is echt dat jij je op je gemak voelt.

• Rijinstructeur: Peter Bisschops

Alles ging helemaal perfect

Mijn ervaring met deze rijschool is echt top, helemaal niks om iets op te merken. vriendelijke gast die dennis. Niet alleen mijn rijbewijs gehaald maar ook een nieuwe maat erbij. Sowieso aan te raden aan iedereen die zonder stress de weg op wil ;)

• Rijinstructeur: Dennis Nouwens
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Precies de opfriscursus die ik nodig had

Omdat ik al een paar jaar niet gereden had en voor werk moest gaan autorijden kwam ik bij Daniëlle van Rijles zonder Stress uit. Binnen een paar lessen voelde ik me alweer een stuk zekerder op de weg. Daniëlle denkt geweldig met je mee en laat je je heel snel weer op je gemak voelen op de weg. Echt een aanrader!

• Type rijopleiding: Opfriscursus

Super begeleiding

Tommie heeft mij geleerd dat autorijden ook leuk kan zijn! Door de gezelligheid in de auto vond ik autorijden niet spannend meer en kan ik nu vol zelfvertrouwen zelfstandig de weg op!

• Rijinstructeur: Tommie Rutten
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Super relaxt en snel mijn rijbewijs!!

Ik ben bij rijleszonderstress gekomen nadat ik een slechte ervaring had bij een andere lesschool. Ik was super nerveus om bij Arno te beginnen maar merkte al snel dat mijn nervositeit nergens voor nodig was. Heb binnen een paar maanden na al een jaartje les te hebben bij de voorgaande school mijn rijbewijs gelijk gehaald. Super fijne sfeer in de auto en er word ruimte gegeven om fouten te maken en er zelf van te leren op een veilige manier.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Goede duidelijke lessen en mijn rijbewijs in 1x gehaald. Ook is het erg gezelig tijdens het lessen.

Goede ervaring. Heel veel geduld. Precies wat ik nodig had

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Erg fijne en goede rijschool.

In 1 x geslaagd door de fijne en duidelijke lessen. Elke keer 2 hele leerzame uren. Fijn contact en heel flexibel. Zeker een aanrader.

Ontzettend fijne begeleiding!

Ik ben bij Marcel terecht gekomen met rijangst en hij heeft met veel geduld en kunde mij begeleid waardoor ik nu zelf na 10 jaar weer durf te rijden!

• Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Toen ik mij ging aanmelden voor een proefles, had ik rijangst. Naast iemand in de auto zitten vond ik al spannend in het verkeer. Door de open houding, rustige benadering, positieve en duidelijke feedback op dingen die ik wel en nog niet goed deed, groeide mijn zelfvertrouwen beetje bij beetje met als resultaat dat ik binnen 1 jaar al mijn rijbewijs heb mogen halen, na 1x op geweest te zijn voor mijn praktijkexamen. Ik ben dus zeker zeer tevreden!

• Rijinstructeur: Ruwin Verwoert

Fijne begeleiding

Er was tijdens de rijlessen veel rust en aandacht voor mijn vragen en het opfrissen van kennis en skills. Stapje voor stapje kwam er weer vertrouwen in het rijden.

• Rijinstructeur: Ismaël van Reede
  • Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Beste rij instructeur en school (misschien wel ter wereld)

De lessen waren fantastisch, Onno heeft ongelofelijk veel geduld en altijd een positieve houding. En zijn passie voor het autorijden werkt aanstekelijk. Hij is sensitief en heeft het door als iets teveel, of te lastig is. Of als je juist uitgedaagd kunt worden. Ik kan deze rijschool en vooral ook instructeur Onno ten zeerste aanbevelen als je, inderdaad, zonder stress (of met althans gedoceerde stress) je rij examen wilt halen. Onno bedankt!!!

• Rijinstructeur: Onno Knoth
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Precies wat ik nodig had!

Na minstens tien jaar niet meer gereden te hebben in verband met rijangst nam ik de stap om naast Marcel in de auto te stappen. Zijn geduld, humor, begeleiding en positieve aanmoediging heeft me enorm goed gedaan. Al na drie rij momenten samen reed ik weer ruim 200kilometer zelfstandig naar mijn familie in het noorden. Het overwinnen van mijn angst en onzekerheid geeft me een vorm van vrijheid die ik niet voor mogelijk had gehouden. Dank je Marcel, voor dat wat je hebt kunnen geven. En dank voor je flexibiliteit om precies dat door te nemen waar ik behoefte aan had. Ik zal je aanwijzingen en positieve bekrachtigingen met me meedragen wanneer ik in de auto stap! Alle goeds voor jou. Warme groet, Eva

Fijne rijschool

Er word goed naar geluisterd en uitgelegd Als je extra vragen heb of iets nog wilt oefenen is dat ook geen probleem, ze stellen je gerust. Had een hele leuke gezellige insctructeur waarmee je sirrieus kon zijn maar ook grapjes kon maken

• Rijinstructeur: Mathijs Hazebroek
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Boost voor mijn zelfvertrouwen op de weg

Super fijne rij instructeur. Ik had ruim 10 jaar niet gereden en was niet comfortabel op de weg. Zoveel bruikbare tips en feedback gekregen en rijlessen helemaal aangepast aan mijn wensen. Zo blij dat ik dit heb gedaan. Ik ga nu de auto in zonder zweethanden en spanning.

• Rijinstructeur: Onno Knoth
  • Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Heel erg goede rijinstructeur, wordt goed geluisterd en zeker ook mee denkend. Erg aardig en vriendelijk.

• Rijinstructeur: Rogier van Bochove

Brugakker 34 21

3704LH Zeist

Over Rijles Zonder Stress

Rijles Zonder Stress helpt iedereen zelfstandig, veilig en vol zelfvertrouwen (weer) op weg in het verkeer. Rijles Zonder Stress biedt moderne rijopleidingen aan voor iedereen die (weer) zeker op weg wil: jong en oud, mét of zónder rijbewijs. > bewezen effectieve RIS lesmethode > hoog slagingspercentage > 3D instructievideo's > vaste rijinstructeur