Zen

Onno heb ik ervaren als een adequate en een slimme man. Met de juiste handvaten weet hij je bewust te maken hoe het anders kan. Dit gaf mij rust en focus die ik nodig had!

Super goed!

Mijn Rijless instructeur Arno Walop is erg flexibel, vriendelijk, erg behulpzaam en grappig. Hij heeft veel geduld. Ik was erg nerveus om te rijden vanwege niet zo goede ervaring met mijn eerste rijschool. Ik had in het begin zoveel stress, maar hij werd NOOIT boos op me als ik fouten maakte of veel aan het twijfelen. Instructeur komt op voor zijn student. Hij geeft me een heel veilig gevoel en motiveert enorm. Hij neemt elke fout door die ik tijdens de rijles heb gemaakt. Hij stopt en schrijft de situatie op het papier en geeft dan uitleg wat er is gebeurd, wat er had kunnen gebeuren en geeft vervolgens het juiste antwoord, hoe deze situatie te vermijden. Later laat hij me weer op deze route rijden, zodat ik de situatie opnieuw kan ervaren en de fout kan vermijden die ik eerder had gemaakt.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Zelfvertrouwen in rijden terug gekregen

Ik heb mijn rijbewijs jaren geleden gehaald, maar durfde al snel daarna niet meer te rijden. Dankzij Rijles zonder Stress kwam ik erachter dat ik het eigenlijk nog best in mijn vingers had en daarnaast heb ik nog veel handigheden bijgeleerd. Inmiddels heb ik het zelfvertrouwen om het vanaf nu zelf te gaan doen.

• Rijinstructeur: Ismaël van Reede
  • Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Vol vertrouwen de weg op na een fijne rijopleiding.

Na een prettige rijopleiding van een aantal maanden ben ik in één keer geslaagd voor mijn theorie- en praktijkexamen. Dat heeft zeker te maken met de rustige manier van lesgeven door Lea en de gestructureerde lesmethode. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen en ga nu met veel plezier en zelfvertrouwen de weg op.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Een aanrader voor iedereen die zonder stress zijn rijbewijs wil halen!

Bij Arno voel je je op je gemak. Hij legt dingen goed en rustig uit. De app waar je je lessen kan inzien is ook erg handig.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Stressvrij rijles met een goede dosis humor

Ik ervaar de rijles als heel fijn omdat dennis heel rustig is en als er iets fout gaat hij dat vaak met humor mee om gaat. Ik heb de neiging om voor mezelf te hoge eisen te stellen en ik vind het lastig te accepteren als iets fout gaat deze houding maakt het voor mij makkelijker maakt om hier mee om te gaan en zorgt ervoor dat ik minder in mijn hoofd zit en ik niet volledig overprikkeld raak halverwege de les

Goede rijlessen

Goede rijlessen en duidelijke instructies. Fijn in de in omgang en alles is heel duidelijk

super rijschool :D

ik ben overgestapt van een andere rijschool naar deze, ik merkte gelijk ook dat ik veel vriendelijker en fijner behandeld werd en dat alles lekker op een gezellig rustig tempo gaat! Met Dennis is het altijd gezellig en kun je ook lekker op je gemakje alles leren! ze houden rekening met je en dat vind ik super fijn! ik zou deze rijschool zeker aanraden aan anderen :)

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

zelfs een stresskip als ik had een geweldige ervaring! Geslaagd bij de eerste keer!!!!!!!

Ik begon mijn reis om mijn rijbewijs te halen 2 jaar geleden. Ik was ingeschreven bij een andere rijschool maar na een aantal lessen moest ik van leraar wisselen omdat hij me erg nerveus maakte. Zo kwam ik bij de lessen van Peter terecht. Vanaf het eerste moment voelde ik me erg rustig. Ik kan niet echt zeggen dat hij een bepaalde manier van lesgeven had, gewoon zijn kalme aanwezigheid was genoeg voor mij om me ontspannen achter het stuur te voelen. Het hielp me enorm dat hij me niet nerveus maakte als ik fouten maakte. Hij legde rustig uit wat het alternatief kon zijn of hoe ik het anders had kunnen doen en dan gingen we verder. Aan het eind van de les noemde hij altijd alle dingen die ik goed had gedaan, wat heel veel hielp voor mijn zelfvertrouwen. Als je iemand bent die veel worstelt met angst en zelfvertrouwen raad ik Peter zeker aan als rijinstructeur!

• Rijinstructeur: Peter Bisschops

Veilig - fouten maken mag

Ik heb rijles gehad van Arno. Het was voor mij 5 jaar geleden dat ik mijn rijbewijs had gehaald en ik had die twee jaar daarna zo weinig gereden dat ik het op een gegeven moment niet meer durfde. Toen ik met een rijangst pakket na 3 jaar niet rijden weer begon te lessen was ik erg bang in de auto. Kruispunten,snelwegen, dubbele rondes.. ik kreeg het Spaans benauwd. Arno daagde me hier en daar een beetje uit om het te proberen, maar bouwde dit langzaam op. Ik voelde mij op mijn gemak om te zeggen dat ik op een gegeven moment toch echt wel die snelweg weer af wilde en dat werd serieus genomen, waarna ik daarna wel weer opnieuw de snelweg durfde te proberen. Mijn angst is niet helemaal weg, maar ik rij al wel weer een beetje en doe zelfs de dingen die ik erg spannend vind. Ik ben erg blij dat ik hiervoor heb gekozen. Ik voel mij al een stuk zekerder in de auto.

• Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Zonder stress weer de weg op

Arno is rustig, begripvol en zorgt dat je weer vol vertrouwen de weg op kunt. Dus niet alleen voor mensen die hun rijbewijs willen halen, maar ook voor mensen met een rijbewijs die al lang niet meer gereden hebben.

• Type rijopleiding: Opfriscursus

Super fijne rijschool

Hele fijne rijschool! Geduldige instructrice en alles helder uitgelegd. Drie verschillende rijscholen gehad maar deze was echt verreweg de beste!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Arno Walop is een topinstructeur!

Arno maakt de benaming rijles zonder stress meer dan waar. Ik voel me erg op m'n gemak bij hem en kan op eigen tempo verder ontwikkelen. Ik heb het gevoel dat ik goed word klaargestoomd voor het echte werk!

Rijlessen zonder stres !

Fijne lessen en duidelijke constructies.

Uitstekend!

Na een leuke proefles waarin Miguel ook uitleg gaf hoe hij les geeft kreeg ik een goede indruk en heb ik mijn rijlessen verder bij Miguel gevolgd. Miguel geeft prettig les. Migeul is positief ingesteld, wat nodig als je fouten maakt of het even niet meer weet. Hij luistert en brengt oplossingen aan of kijkt wat je nodig hebt om verrichting uit te voeren of te leren. Na elke rijles heb je een feedback moment. Dat is heel fijn omdat je doorneemt wat je goed doet en wat nog aan gewerkt moet worden. Hij geeft goed uitleg. Ik heb het fijn gevonden dat je 2 uur les hebt, zodat je meer vertrouwd raakt met rijden . Het is fijn om een boek te hebben zodat je goed kan voorbereiden op de les. Dankzij de lessen bij Migeul heb ik mijn rijbewijs in een keer gehaald. Ik raad Migeul aan bij iedereen om te gaan rijden. Bonuspunt zijn de snoepjes.

• Rijinstructeur: Miguel Rerimassie
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Ik heb weer zin om te rijden

Ik heb les gehad van Ramon. Op een rustige en vriendelijke manier wist hij mij stapsgewijs weer zekerder te maken zodat ik nu weer vlot in het verkeer rijden kan. Daarnaast heeft hij humor en is het altijd gezellig tijdens de les.

• Rijinstructeur: Ramon van Voorst
  • Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

stessloos van mijn rijangst afgekomen.

Ik had mij geen betere instructeur dan Ramon kunnen wensen .Relaxed ,maar professioneel .Snapte heel snel hoe ik in elkaar zit en pastte zijn manier van les geven op mij aan .Na 16 jaar niet gereden te hebben zit ik nu ontspannen en met vertrouwen in de auto .Ramon legt alles rustig uit en ik snap nu pas heel veel dingen die ik naar het halen van mijn rijbewijs niet snapte .Desnoods legt hij het 4 keer uit op verschillende manieren zonder 1 blijk van irritatie .Bedankt Ramon !.

• Rijinstructeur: Ramon van Voorst

Positief en gezellig

Ik heb een zeer positieve ervaring. Er is altijd een goede sfeer en er wordt regelmatig gelachen. Ik krijg vaak tips en aanwijzingen. Ze laat me ook zelf de fout maken wat ik erg fijn vind waardoor ik het beter leer. Over het algemeen ben ik erg tevreden.

Een goede ervaring

Hele fijne rijlessen gehad en vertrouwen gekregen achter het stuur.

Veiligheid, rust en zekerheid

Joey is een super ervaren rijder en heel prettig in communicatie. Altijd in voor een grapje en kan je ook peilen op slechte dagen. Rustige en goede positieve manier van leren auto te rijden. Zeker aan te raden!

Heel goed

Goede begeleiding tijdens de lessen en dingen worden goed uitgelegd.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Als je bij 1 iemand autorijden moet leren dan zit je goed bij Joey!

Ik vind het fijn om les te hebben bij rijden zonder stress omdat in dit geval Joey, mijn instructeur mijn problematiek begrijpt en daar ook rekening mee houdt, verder voel ik me wel relaxed bij hem en met zijn rijervaring moet ik wel mijn rijbewijs kunnen halen!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Meer rust, overzicht en vertrouwen

Ik heb een rijbewijs, maar na jarenlang niet gereden te hebben werd de drempel om achter het stuur te kruipen steeds hoger. Na een paar lessen bij Joey is mijn vertrouwen weer helemaal terug. Joey geeft op een prettige manier les en legt helder en rustig uit. Hij heeft mij vooral geleerd om beter te kijken. Daardoor heb ik meer rust en overzicht achter het stuur, en heb ik veel meer vertrouwen om te rijden. Ik kan Joey van harte aanbevelen!

• Type rijopleiding: Opfriscursus

Heel prettig en rustig

Ik heb voor deze school gekozen omdat ik zelf een lichte vorm van rijangst ervaarde bij een andere rijschool. Bij Rijles Zonder Stress zijn de lessen heel rustig en ontspannen, en als ik een foutje maak dan kan ik erom lachen en het de volgende keer beter doen, in plaats van dat ik in de stress schiet.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Fijne instructeur en goede uitleg!

Joey is als persoon rustig en legt je alles duidelijk uit. Ook al moet het soms 100 keer! Hij heeft veel geduld en het is fijn dat je alles in stappen leert. Ook krijg je een boek als huiswerk mee en beoordeelt hij jouw iedere les en je weet precies aan wat je moet werken. Ik beveel rijles zonder stress zeker aan en dan ook stress vrij!

Over Rijles Zonder Stress

Rijles Zonder Stress wil iedereen zelfstandig, veilig en vol zelfvertrouwen op weg helpen in het verkeer. Daarom biedt Rijles Zonder Stress moderne rijopleidingen aan voor iedereen die zeker op weg wil: jong en oud, mét of zónder rijbewijs. > bewezen effectieve RIS lesmethode > hoog slagingspercentage > 3D instructievideo's > vaste rijinstructeur