Zonder rijangst en met vertrouwen auto rijden!

Goede lessen met humor en duidelijke uitleg. Onno geeft op positieve en opbouwende manier feedback over wat al goed gaat en wat beter kan. Dankzij de prettige sfeer in de auto kreeg ik het vertrouwen en de ruimte om mijn rijangst en onzekerheid in de ogen te kijken en eraan te werken. Inmiddels mijn rijbewijs gehaald en ga met vertrouwen en plezier de weg op. Bedankt Onno voor je geduld en je positieve instelling!

• Rijinstructeur: Onno Knoth
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Veilig en met zelfvertrouwen leren rijden

Ik heb voor rijles zonder stress gekozen omdat ik zie dat het verkeer een bizar iets is. Het wordt steeds drukker en drukker, en het lijkt alsof je steeds vaker andermans fouten op moet lossen. Als je niet zelf de dupe wilt worden van andermans fouten moet je dus zo zelfverzekerd mogelijk autorijden. Bij rijles zonder stress hanteren ze het RIS (rijles in stappen). En hiermee sla je niets over en doe je pas examen als je alles onder de knie hebt. Ik begon met angst voor autorijden en voor her verkeer, maar heb dankzij Ismaël van Reede van Rijles zonder stress in 1 keer mijn examen gehaald.

Fijne rijschool

Ramon is een fijne instructeur die kalm en rustig lesgeeft. Ik kwam van een andere rijschool en ben erg blij dat ik over ben gestapt naar rijles zonder stress. Ramon wist mij, ondanks mijn faalangst en migraine aanvallen, goed te begeleiden in de lessen. Hij dacht bij mij mee in oplossingen om de lessen haalbaar te maken. Door ziekte redde ik lessen van twee uur niet en in overleg hebben we die toen verkort om zo ook het leren te vergemakkelijken. Ik kreeg zo meer zelfvertrouwen en haalde mijn examen in één keer, iets wat ik in het begin van mijn rij opleiding niet had verwacht.

• Rijinstructeur: Ramon van Voorst

Super fijn

Na een mindere ervaring met een ander instructrice bij Jennifer weer het zelfvertrouwen terug gekregen achter het stuur en zo de puntjes op de i kunnen zetten om mijn rijbewijs te halen. Super gezellig in de auto en fijn contact onderling.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Op een hele fijne manier heeft Marcel me veel meer zelfvertrouwen in de auto gegeven!

In zes weken heb ik veel meer zelfvertrouwen gekregen in de auto. Het was fijn dat Marcel op een rustige en motiverende manier les gaf. zijn positieve feedback was heel prettig. Ik ben heel blij dat ik deze stap heb genomen!

• Rijinstructeur: Marcel Veldkamp
  • Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Leerzaam met humor

Ik ben blij met de keuze voor Jennifer. Ze stelt ke op je gemak. Door haar humor heb ik ook genoten van deze opfriscursus.

• Type rijopleiding: Opfriscursus

Veel leuke kilometers gemaakt

Op een leuke manier leren rijden, ondanks dat ik tegen trauma vocht van een eerder auto ongeluk.

Heel prettig

Fijne rijschool en goede voorbereiding op het rij examen!

Zeer prettig.

Nadat mijn dochter bij een andere rijschool al eerder examen had gedaan, is zij overgestapt. Bij Jennifer zijn alle onduidelijkheden keurig netjes en in alle rust uitgelegd en de puntjes op de I gezet. Waarna ze geslaagd is voor het rij examen.

Hele gezellige lessen!

Ik heb hele leuke rijlessen gehad, en heel blij dat ik m’n rijbewijs heb!

Leuk leerzaam en doelgericht

Vanaf dag 1 was het al gezellig praten en dat door het gehele traject, heb alles goed op kunnen nemen en kunnen uitwerken in praktijk zeker een aanrader!!!

• Rijinstructeur: Daniëlle van Veghel
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Mijn zoon snel zn rijbewijs gehaald dus voor mij als vader zijnde geldt ook zonder stress

Na de vakantie is mijn jongere zoon aan de beurt

• Rijinstructeur: Daniëlle van Veghel
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Leerzaam, comfortabel en gezellig.

Ik vond het best een drempel om te gaan rijden ivm een ongeluk in het verleden. Ondanks dit heeft rij-instructeur Tommie mij wel onwijs gerust gesteld en goede lessen gegeven. Omdat ik zeker wilde zijn dat alles goed zou komen in situaties vroeg ik of hij kon laten zien hoe een ingreep eruit zou zien. Mede door dit te laten zien en vertellen voelde ik mij pas echt op mijn gemak en zijn we verder gaan rijden. In mijn ervaring nemen ze de tijd voor je en denken ze mee. Ik heb het echt onwijs gezellig gehad ook in de auto waardoor ik het lessen niet onplezierig vond.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Hele fijne rijlessen, heel veel geduld en veel oefenen!

Ik vond het allemaal maar lastig zoveel tegelijk waar je op moet letten maar door al het geduld, de vele rij uren, oefenen, oefenen en oefenen heb ik mijn rijbewijs gehaald! Heel blij en heb hierdoor echt weer een stuk vertrouwen in mezelf terug en een stuk vrijheidnop de weg!

Goede en meedenkende instructeur

Tijdens mijn rijlessen heb ik met Tommie gelachen en heel erg naar mijn zin gehad. Maar natuurlijk ook veel geleerd. Als ik een foutje maakte of iets niet lukte was Tommie begripvol en meedenkend. Hele leuke en gezellige rijinstructeur!

Tommie is een topper

Super fijne rij instructeur is super gezellig en denkt met je mee is voor iedereen een aanrader

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Ik voel mij ern stuk zekerder

Ik ben al wat ouder (70) en was wat onzeker aan het worden. Door een paar ritten met Rogier naast me heb ik dat kunnen doorbreken. Ik rij weer graag en zeker op de grote drukke wegen. Wat een fijne instructeur!

• Rijinstructeur: Rogier van Bochove
  • Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Rijden, zonder stres

Erg goed, en altijd relax. Echt een aanrader!!

• Rijinstructeur: Richard Kornelisse

Rustig en stessloos

Twee fijne lessen gehad, voel me weer wat zekerder achter het stuur!

• Type rijopleiding: Opfriscursus

Gezellig en leerzaam

Fijne ervaring goede sfeer in de auto. Als het moest was het stil in de auto. Maar dat was niet vaak nodig

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Inderdaad rijles, zonder stress!

Ik heb les gehad van Ruwin, en dit is mij altijd goed bevallen. Hij is erg geduldig en motiverend, waardoor ik nooit op heb gekeken tegen rijlessen (iets wat ik wel vaak om mij heen hoor). Ik heb ook best veel stress rondom toetsmomenten, waar hij mij ook kalm doorheen heeft geholpen. Echt heel fijn.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Fijne manier van les krijgen

Ik kwam van een andere rijschool af. Ik ben toen op praktijk examen geweest, ik kreeg te horen dat de basis er nog lang niet in zat. Ik ben toen overgestapt naar rijden zonder stress. in een keer geslaagd.

• Rijinstructeur: Dennis Nouwens

Gezellig en heel leerzaam

Elke les ervaar ik heel positief. Ik word niet onder druk gezet maar krijg de ruimte om fouten te maken en hij heeft altijd het geduld om het opnieuw uit te leggen. Tussen alles wat ik leer en oefen is het ook gezellig. Iets wat mij wel een fijn gevoel geeft. Ik kijk uit naar elke les en elke les heb ik er plezier in.

• Rijinstructeur: Richard Kornelisse

Onno

Onno is een geduldige en rustige instructeur. Dit heeft mij geholpen om niet alleen mijn rijbewijs in korte tijd te behalen, maar ook om vaardigheden te leren waar ik de rest van mijn leven profijt van zal hebben. Ik heb hier geleerd om mijn rust te bewaren in het verkeer, goed vooruit te denken en situaties te anticiperen.

• Rijinstructeur: Onno Knoth
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Het is een leuke rijinstructeur en legt goed uit

Het waren leuke/leerzame lessen en heb er van genoten, bedankt ruwin

Brugakker 34 21

3704LH Zeist

Over Rijles Zonder Stress

Rijles Zonder Stress helpt iedereen zelfstandig, veilig en vol zelfvertrouwen (weer) op weg in het verkeer. Rijles Zonder Stress biedt moderne rijopleidingen aan voor iedereen die (weer) zeker op weg wil: jong en oud, mét of zónder rijbewijs. > bewezen effectieve RIS lesmethode > hoog slagingspercentage > 3D instructievideo's > vaste rijinstructeur