Leerzaam, comfortabel en gezellig.

Ik vond het best een drempel om te gaan rijden ivm een ongeluk in het verleden. Ondanks dit heeft rij-instructeur Tommie mij wel onwijs gerust gesteld en goede lessen gegeven. Omdat ik zeker wilde zijn dat alles goed zou komen in situaties vroeg ik of hij kon laten zien hoe een ingreep eruit zou zien. Mede door dit te laten zien en vertellen voelde ik mij pas echt op mijn gemak en zijn we verder gaan rijden. In mijn ervaring nemen ze de tijd voor je en denken ze mee. Ik heb het echt onwijs gezellig gehad ook in de auto waardoor ik het lessen niet onplezierig vond.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Hele fijne rijlessen, heel veel geduld en veel oefenen!

Ik vond het allemaal maar lastig zoveel tegelijk waar je op moet letten maar door al het geduld, de vele rij uren, oefenen, oefenen en oefenen heb ik mijn rijbewijs gehaald! Heel blij en heb hierdoor echt weer een stuk vertrouwen in mezelf terug en een stuk vrijheidnop de weg!

• Rijinstructeur: Ismaël van Reede

Goede en meedenkende instructeur

Tijdens mijn rijlessen heb ik met Tommie gelachen en heel erg naar mijn zin gehad. Maar natuurlijk ook veel geleerd. Als ik een foutje maakte of iets niet lukte was Tommie begripvol en meedenkend. Hele leuke en gezellige rijinstructeur!

Tommie is een topper

Super fijne rij instructeur is super gezellig en denkt met je mee is voor iedereen een aanrader

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Ik voel mij ern stuk zekerder

Ik ben al wat ouder (70) en was wat onzeker aan het worden. Door een paar ritten met Rogier naast me heb ik dat kunnen doorbreken. Ik rij weer graag en zeker op de grote drukke wegen. Wat een fijne instructeur!

• Rijinstructeur: Rogier van Bochove

Rijden, zonder stres

Erg goed, en altijd relax. Echt een aanrader!!

Rustig en stessloos

Twee fijne lessen gehad, voel me weer wat zekerder achter het stuur!

• Rijinstructeur: Ismaël van Reede

Gezellig en leerzaam

Fijne ervaring goede sfeer in de auto. Als het moest was het stil in de auto. Maar dat was niet vaak nodig

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Inderdaad rijles, zonder stress!

Ik heb les gehad van Ruwin, en dit is mij altijd goed bevallen. Hij is erg geduldig en motiverend, waardoor ik nooit op heb gekeken tegen rijlessen (iets wat ik wel vaak om mij heen hoor). Ik heb ook best veel stress rondom toetsmomenten, waar hij mij ook kalm doorheen heeft geholpen. Echt heel fijn.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Fijne manier van les krijgen

Ik kwam van een andere rijschool af. Ik ben toen op praktijk examen geweest, ik kreeg te horen dat de basis er nog lang niet in zat. Ik ben toen overgestapt naar rijden zonder stress. in een keer geslaagd.

• Rijinstructeur: Dennis Nouwens

Gezellig en heel leerzaam

Elke les ervaar ik heel positief. Ik word niet onder druk gezet maar krijg de ruimte om fouten te maken en hij heeft altijd het geduld om het opnieuw uit te leggen. Tussen alles wat ik leer en oefen is het ook gezellig. Iets wat mij wel een fijn gevoel geeft. Ik kijk uit naar elke les en elke les heb ik er plezier in.

Onno

Onno is een geduldige en rustige instructeur. Dit heeft mij geholpen om niet alleen mijn rijbewijs in korte tijd te behalen, maar ook om vaardigheden te leren waar ik de rest van mijn leven profijt van zal hebben. Ik heb hier geleerd om mijn rust te bewaren in het verkeer, goed vooruit te denken en situaties te anticiperen.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Het is een leuke rijinstructeur en legt goed uit

Het waren leuke/leerzame lessen en heb er van genoten, bedankt ruwin

Super fijne instructeur!

Onno is een super fijne en rustige instructeur. Hij bleef rustig en geduldig wanneer ik angstig was. Alle situaties waarin ik onzeker was of een fout maakte, heeft hij met mij nagesproken en uitgelegd. Ook was hij flexibel met lessen inplannen waardoor ik met mijn drukke schema alsnog rijlessen kon volgen. Voor en tijdens het examen voelde ik mij extra gesteund! Een fijne ervaring!

Fantastisch

Ik heb het elke rijles naar mijn zin gehad en veel geleerd. Het was altijd leuk om weer te kunnen gaan rijden.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Top rijschool en de beste intructeur.

Mijn instructeur Tommie maakte van elke les een feestje. Hij is vriendelijk, aardig, geeft goede tips en helpt je inzicht geven op alle gebieden in het verkeer en ook met de bijzondere verrichtingen. Ik keek altijd uit naar de rijlessen en had ook altijd plezier in de auto. Tommie heeft mij veel zelfvertrouwen gegeven op de baan. Dan ook deze rijschool en instructeur aanbevelen in mijn omgeving.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Kundige uitleg die je helpt de rust terug te vinden

Onno is vriendelijk, geduldig en ziet heel goed wat je doet. Hij heeft me geholpen dingen beter te overzien en onnodige gewoontes af te leren. Zo heb ik in 3 lessen de rust bij het rijden terug kunnen vinden. Ontzettend fijn!

Geslaagd in 1 keer!

Altijd prettige rijlessen gehad. Rustige en duidelijke manier van uitleggen. Goede communicatie over het inplannen van rijlessen en mogelijkheden. Bij het begin van de lessen een boek gekregen met extra theorie informatie wat fijn is om je lessen mee voor te berijden. Hierdoor leerde ik snel en kreeg altijd nog wel een opfrisbeurt tijdens de lessen. Ik voelde me goed op mijn gemak en had goed vertrouwen in lessen wat het leren en gaan rijden erg prettig maakt. Ik heb zelf een pakket van 35 uur gedaan met TTT en eindexamen. Had hier precies genoeg aan na inschatting van mijn proef rid van de instructeur. 100% een aanrader als rijschool.

Uitstekende rij-instructeur

Meneer Verwoert neemt rustig de tijd om alles uitgebreid uit te leggen. Legt heel eenvoudig uit wat je de volgende keren anders kan doen tijdens je rijlessen. Een professional in het vak.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Na een minder fijne ervaring bij een andere rijschool ben ik overgestapt naar Rijles zonder stress. Daniëlle heeft mij zo goed geholpen met weer het vertrouwen terug krijgen in het rijden, ze heeft mij alles fijn aangeleerd en ze luistert goed wanneer je ergens mee zit. Ook kan je haar alles vragen en zal ze het geduldig vaker uitleggen wanneer je iets niet begrijpt. Echt een top ervaring en ik had elke keer weer zin in de gezellige rijles!

• Rijinstructeur: Daniëlle van Veghel
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Goede rustige veilige lessen met vertrouwen

Danielle steld je goed op je gemak geeft duidelijke aanwezig waar het nodig is en zoekt samen naar een oplossing zodat je meer vertrouwen krijgt in het besturen van de auto

• Rijinstructeur: Daniëlle van Veghel

De

Al enige jaren kamp ik met rijangst,op een gegeven moment heb ik besloten dat het zo niet meer verder kon en besloot hulp te zoeken. Na herhaaldelijk te zijn afgewezen door verschillende andere rijscholen welke mij aangaven mij niet te kunnen helpen kwam ik terrecht bij richard van rijles zonder stress. Na een kort telefoongesprek hebben wij een afspraak gemaakt voor een intake/proefles. Al tijdens de intake voelde het voor mij “goed” aan, richard luisterde aandachtig naar mijn verhaal en al heel snel kwam ik tot de conclusie dat hij mij wel eens verder kon gaan helpen met mijn angst. De rust en het begrip wat ik kreeg vondt ik erg prettig. Tijdens de lessen hebben wij veel en over mooie onderwerpen gesproken wat mij zeer op mijn gemak stelde en mij tegelijkertijd hielp met mijn problemen met autorijden. Ik mocht zelf aangeven waar ik naartoe wou rijden en ervaarde dat als heel prettig dit nam bij mij wat spanning weg. Deel van mijn angst bestond over het rijden over bruggen en zelfs na meerdere keren achter elkaar heen en weer over dezelfde brug bleef richard mij aanmoedigen en motiveren om de brug over te gaan wat mij een flinke boost aan zelfvertrouwen gaf, na tijden is het mij uiteindelijk gelukt om deze brug alleen over te gaan in mijn eigen auto met richard achter mij aan in zijn auto. Ik ben blij en dankbaar dat ik bij deze rijschool terrecht ben gekomen en samen met richard het autorijden voor mij weer een stuk aangenamer heb weten te maken. Richard, nogmaals dank!!.

Kijkgedrag

Sinds ik 3 jaar in Nederland heb gereden met mijn Georgische rijbewijs kon ik het examen niet halen, ik had gebrek aan kijken

Ik gun iedereen een Onno Knoth

Na 10 jaar niet gereden te hebben en flinke zenuwen te hebben bij de gedachte van rijden alleen al gestart bij Onno. Een aanrader! Vanaf eerste telefoontje en uitgebreide intake een goed gevoel/klik. Onno heeft mij in een aantal uur vertrouwen in het rijden terug gegeven en mijn rijangst is substantieel afgenomen. Ik zou hem beschrijven als rustig, positief, relativerend en empathisch. Hij heeft er echt een maatwerk traject van gemaakt waarin ik heb geleerd wat ik wilde op een manier en in het tempo dat bij mij past. Waarom geen 10? Ik had het prettig gevonden als ik had kunnen lessen in een automaat.

• Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Hele fijne, rustige instructeur. Erg tevreden!

Na ruim 15 jaar niet te durven rijden op de snelweg iom Peter de instructeur besloten voor een opfrisles te gaan. Erg blij dat ik de stap gezet heb. Ik voelde me erg op mijn gemak. Super relaxte begeleiding. Goede tips gekregen en voel me nu weer zeker genoeg om zelf de weg op te gaan. Had dit veel eerder moeten doen!

• Rijinstructeur: Peter Fransen

Bedrijfsgegevens

Brugakker 34 21

3704LH Zeist

[email protected]

Over Rijles Zonder Stress

Rijles Zonder Stress helpt iedereen zelfstandig, veilig en vol zelfvertrouwen (weer) op weg in het verkeer. Rijles Zonder Stress biedt moderne rijopleidingen aan voor iedereen die (weer) zeker op weg wil: jong en oud, mét of zónder rijbewijs. > bewezen effectieve RIS lesmethode > hoog slagingspercentage > 3D instructievideo's > vaste rijinstructeur

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.