Gezellige rijlessen

Je hebt 2 uurs lessen waardoor je goed de tijd hebt om te leren en zo krijg je alles enorm snel onder de knie. Gezellig en relaxed lessen. Ook wordt er enorm met je meegedacht kwa planning enz.

Leerzaam en vertrouwd

Goede duidelijke uitleg waar je snel en veel van leert

• Rijinstructeur: Miguel Rerimassie
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Fijne ervaring en snel mijn rijbewijs

Na een jaar rijles te hebben gehad bij een andere rijschool en ik rijangst had ontwikkeld ben ik bij Mathijs uitgekomen. Door middel van woorden en mij het vertrouwen geven was ik al snel van die angst af en durfde ik na een jaar rijangst al bij de tweede les de snelweg op! Wat een overwinning. Mathijs belicht het goede en als er dingen wat minder gaan zal hij op een rustige manier uitleggen hoe het voortaan handiger kan. Waardoor jij als leerling snel vertrouwen in jezelf krijgt, maar er ook een gezellige sfeer blijft in de auto!

• Rijinstructeur: Mathijs Hazebroek
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Plezier in auto rijden terug gevonden

Al een tijd last van uitstel gedrag om maar niet te hoeven rijden. Maar met hulp de punten aan kunnen pakken waar ik angst voor had. Inparkeren, navigeren, 4 baans drukke snelweg ect. Ook weer in een schakel auto gereden, wat ik verrassend genoeg weer snel op pikte. Het helpt echt als een rustig persoon je door die momenten heen helpt. Ik moet nu zelf doorzetten maar de lessen hebben zelfvertrouwen gegeven en het rijplezier is terug!

• Rijinstructeur: Peter Bisschops
  • Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Het gaf me vertrouwen in mijn eigen vaardigheid

Voor ik hier begon te lessen had ik het gevoel dat ik misschien niet voor het autorijden was gemaakt, dat ik er nou eenmaal slecht in was, maar door de rustige uitleg en feedback heb ik toch mijn examen kunnen halen en heb ik het gevoel dat ik toch niet incapabel ben

• Rijinstructeur: Arno Walop

Lachen en weer doorgaan

Heel flexibel en meegaand. Iemand die luisterd en inspeelt op de persoon en je het vertrouwen geeft dat je het ook echt kunt. De rijlessen hebben me heel veel bijgebracht en lol bezorgd. Ik ga het toch wel een beetje missen.

Goede ervaring

Goede ervaring. Alles word rustig opgepakt. Het word niet overhaast en als je even stil slaat dan word hier goed in geholpen. Is duidelijk en gaat niet sneller dan jij zelf aankan. Ik raad het zeker aan om hier te rijlessen, ook met faalangst is dit heel goed. Als iets even teveel word ga je verder met een ander onderwerp, zodat je niet negatief je rijles afsluit.

Erg goed en duidelijk!

Alles is goed georganiseerd en lessen worden snel en zonder problemen ingepland. Betrouwbaar bedrijf en rijinstructeur! Het zijn erg fijne lessen en het is geen probleem als je fouten maakt. Er wordt op een duidelijke manier besproken wat er beter kan. Als je iets goed doet wordt dat ook veelvoudig gezegd :)! Aan het begin en aan het einde van een les wordt er tijd vrijgemaakt om te bespreken hoe het gaat en wat we tijdens en bij de volgende les gaan doen. Ik heb eerder al 50 rijlessen afgelegd bij een ander bedrijf. Bij de eerste twee lessen bij deze rijschool deed ik het al stukken beter door de rustgevende en fijne sfeer! Ik heb nu nog maar ongeveer 11 lessen gehad en we zijn nu al aan het kijken naar het aanvragen van een praktijkexamen! Ik zou dit dus zeker aanraden aan iedereen. De rustgevende en betrouwbare sfeer, waar je gewoon fouten mag maken omdat dat hoort bij het leerproces, zorgt ervoor dat je alles snel leert en dat je vertrouwen krijgt in het autorijden! :)

Rijles met structuur

Ik was het vertrouwen in mezelf kwijt. Dankzij de gestructureerde lessen van Rijles Zonder Stress, en de RIS methode, merk ik weer vooruitgang.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Fijne leeromgeving en zeer vertrouwend

Tijdens mijn rijlessen mocht ik al snel echt al zelfstandig rijden met mijn instructeur die alles goed in de gaten hield. Dit gaf mij een veilig gevoel en het gevoel dat ik echt de kans kreeg te ontwikkelen.

• Rijinstructeur: Miguel Rerimassie
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Mijn zelfvertrouwen heeft een boost gekregen

Ik vond het een fijne opfriscursus, Peter stelde mij gerust. Hij gaf veel complimenten en tips. Tussendoor gezellig gekletst en veel geleerd!

Relaxt en duidelijk

De rijlessen zijn duidelijk en voor zover dat kan, ontspannen. Wat ik ook erg prettig vind is dat hij rustig stap voor stap je meer bijleert zodat het niet te veel is in een keer.

Fijne rijinstructeur

Fijne en goede rijinstructeur neemt de tijd voor alles en heeft geduld

• Rijinstructeur: Mathijs Hazebroek
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Echt goed! Kan goed en rustig uitleggen en goed tegen stress!

Ik was erg zenuwachtig maar ik heb het toch gehaald, bedankt Ruwin!

Geslaagd

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Weer vertrouwen gekregen om zelfstandig te gaan rijden.

Ik prima ervaring gehad. Na 6 jaar niet te hebben gereden heeft Peter mij geholpen om weer met zelfvertrouwen achter het stuur te gaan zitten en heeft vooral geholpen om mij zelf gecreëerde rijangst te overwinnen.

• Rijinstructeur: Peter Bisschops
  • Type rijopleiding: Opfriscursus

Hele fijne begeleiding en aardige instructeur!

Ik ben van super veel spanning naar plezier in het rijden gegaan dankzij mijn instructeur! Heel tevreden over.

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Peter geeft fantastische les waardoor je je echt op je gemak voelt en zelfverzekerd word.

Ik ben gaan lessen omdat ik al 8 jaar geen auto had gereden. Ik vond het heel spannend weer achter het stuur te kruipen. Tijdens het telefoongesprek met Peter was ik meteen al gerust gesteld en tijdens de lessen ook. De lessen waren gericht op mijn struikelpunten en dingen die ik spannend vind, maar wel op een rustige manier zodat het goed blijft voelen en je er echt ook zelfverzekerder door wordt. Ik ben heel blij dat ik deze stap genomen heb.

• Type rijopleiding: Rijangst overwinnen

Van het eerste gesprek tot na de les prima!!

Ik heb het als heel prettig en geruststellend ervaren Goede uitleg en heel duidelijk En heel geduldig Dus zeer tevreden

• Type rijopleiding: Opfriscursus

Goede duidelijke rijlessen die ook leuk zijn

Tijdens de lessen was het gezellig en dit zorgde voor een goede sfeer tijdens de lessen. Ook wordt er goed uitgelegd en feedback gegeven tijdens het rijden door

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Makkelijk en snel herexamen kunnen doen en gelijk geslaagd.

Helaas gezakt met de eerste keer, toen bij Ramon van Voorst terecht gekomen en met wat goeie lessen en een snel herexamen ben ik ook prachtig geslaagd.

• Rijinstructeur: Ramon van Voorst
  • Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Erg blij met het overwinnen van mijn rijangst

Ik heb een hele tijd niet gereden, en heb dankzij Peter mijn zelfvertrouwen weer helemaal terug. Peter begeleid je goed en rustig, en geeft goede tips. Ik stap nu weer zelfverzekerd mijn auto in.

Best driving school in Eindhoven

I had the best instructor!! Ruwin Verwoert thank you for all the hard work and lessons!! You made this possible!! I recommend rijles zonder stress 100% to anyone who wants to get their driving license the first time!!!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Amazing school: the name of the school matches with the teaching approach - a lot of pleasure from driving and no stress! Professional instructor Ruwin, who is extremely patient, honest and polite! There’s a personal approach to every person! I highly recommend this school. Extremely nice client service and a professional support!

• Type rijopleiding: Rijbewijs halen

Geweldig, zo kan het dus ook!

Gedurende mijn vorige rijopleiding bij een andere school miste ik de structuur en duidelijkheid die ik nodig had. De RIS methode met lesboek heeft mij enorm geholpen bij het daadwerkelijk begrijpen van het autorijden. Dankzij mijn instructeur Dennis is mijn zelfvertrouwen tijdens het rijden teruggekomen na mijn slechte ervaring met de vorige rijschool. Ik zou de rijopleiding zeker aanraden aan anderen, en waardeer de persoonlijke ondersteuning tijdens de opleiding enorm!

Over Rijles Zonder Stress

Rijles Zonder Stress wil iedereen zelfstandig, veilig en vol zelfvertrouwen op weg helpen in het verkeer. Daarom biedt Rijles Zonder Stress moderne rijopleidingen aan voor iedereen die zeker op weg wil: jong en oud, mét of zónder rijbewijs. > bewezen effectieve RIS lesmethode > hoog slagingspercentage > 3D instructievideo's > vaste rijinstructeur