Super bedrijf !

Zeer klantgericht, meedenkend bedrijf

Zeer klantgericht, meedenkend bedrijf

Snelle en betrouwbare jongen met een passie voor auto’s!

Snel en goed geholpen in een traject waar ik zelf de weg niet in weet.

Graag gedaan Renze! Jij bedankt dat we als goede vrienden ook mee mochten denken in jullie 1e eigen gezinsauto! Nadien heb je even op eigen initiatief de auto aangepast met dikke (originele) wielen eronder: complimenten! Groetjes, Pieter

Top auto zaak, zeer tevreden!

Tanghe Automotive heeft een zoekopdracht uitgevoerd en exact de gewenste auto gevonden, geïmporteerd en opgeleverd binnen een kort tijdsbestek. Van open calculatie tot aflevering alles tot in de puntjes verzorgd met persoonlijke aandacht voor de klant. Zoek niet verder als je een premium auto zoekt, je bent bij deze twee heren aan het juiste adres.

Bedankt Rob, heel blij met schitterende geleverde e-Tron, maar ook je enorm frisse ingeruilde Audi A5. Dit alles i.c.m. uitermate prettig contract. Jij ook bedankt! Groet, Pieter Tanghe

Teleurstellende ervaring na de aanschaf van een Audi E Tron van €70.000

Op 21 december 2023 heb ik bij Pieter van der Tanghe een Audi E Tron S Line gekocht met een set velgen voor een totaalbedrag van circa €70.000. Het contact tijdens de verkoop verliep heel prettig, na 3 weken in de auto te hebben gereden bleek dat mijn linker camera spiegel lek was. Toen ik aanklopte voor garantie werd er via de mail verwezen naar de kleine lettertjes in de garantie overeenkomst waarin dit was uitgesloten. Bij de aanschaf van een tweedehands auto heb je normaal gesproken volgens de wet een jaar garantie (non-conformiteit). Ik heb een aantal keer gebeld maar er wordt niet meer gereageerd op mijn telefoontjes. Erg onprofessioneel en jammer dat je als klant op deze manier wordt afgewimpeld. Ik zou hier zeker niet opnieuw een auto aanschaffen.

Beste Henk Korporaal, Dank voor je review. Het structureel prettige contact erkennen wij inderdaad! Dat was tevens de reden dat we veel geduld hadden met wachten tot de volledige financiering geregeld was. De financiering was een uitdagende en heb ik uiteindelijk voor je weten te regelen, maar dat duurde de nodige tijd. In tussentijd had ik, zoals je weet de Audi minimaal 2x nogmaals kunnen verkopen. Het prettige contact was echter hetgeen wat ons dreef om onderling tot een overeenkomst te komen. Ik had in dit geval nu van jouw kant gerekend op iets meer geduld. Ik heb de lastigheid omtrent dit defect kort toegelicht. Namelijk een coulance verzoek bij Audi daar dit een product eigenschap is (zoals je weet hebben wij vooraf aan aflevering wel de rechter spiegel reeds preventief vervangen daar die enige sporen van vocht vertoonde). Die product-eigenschap is ook de reden dat die formeel tot een uitsluiting behoort: iets waar je letterlijk voor hebt getekend overigens. Toen ik dit echter aan je uitlegde (en erkende dat ik inderdaad per ongeluk een gemiste oproep van je heb verzaakt terug te bellen) kreeg ik ronduit de opmerking terug: ' gelul.' Mijn antwoord op die uiterst onbeleefde en misplaatste opmerking was het verzoek de review aan te passen met het oog op eerdere contacten en dat wij dan (coulance van Audi of niet) de spiegel KOSTELOOS zouden vervangen. Hiervan heb je geen gebruik gemaakt, want na dit voorstel heb je hem elders zelf laten vervangen. Om het gehele traject voor een ieder even helder te schetsen van welke service je wel gebruikt maakte (overigens zonder positieve review van je te ontvangen): -je meende een geluid aan de remmen te horen; -ik heb je direct uitgenodigd op locatie en ik had reeds nieuwe remmen besteld voor het geval dat we die moesten vervangen onder garantie; -eenmaal hier bleek er echter niks aan de hand met de remmen; -maar op jouw verzoek, voor je gemoedsrust, heb ik de externe partij achter ons de remmen ook laten controleren, hierbij heb je persoonlijk meegekeken; -conclusie: er was echt niks aan de hand. En je was gerustgesteld. De rekening voor dit uur werkplaats-tarief van de externe partij heb ik voor rekening genomen, vanuit service/prettig klant contact. Overigens, als er zakelijk/ondernemer gekocht wordt is er geen sprake van non-conformiteit en zijn de nadrukkelijke voorwaarden van garantie van toepassing. Wat je schetst is dus niet waar, juist om een grijs gebied en discussie te voorkomen hebben we hele duidelijke documentatie hiervoor ter inzage en ondertekening: wat je ook hebt getekend. Kortom: ik had gehoopt een redelijkere termijn qua geduld van je te krijgen en moet helaas constateren dat ik het prettige onderlinge contact volledig verkeerd heb ingeschat. Met vriendelijke groet, Pieter Tanghe

Zeer prettig

Zeer open en professioneel geholpen. Alles correct en netjes afgehandeld met eerlijk advies

Bedankt Pascal, het was me een genoegen en ik zie de schitterende X5 al met enige regelmaat rijden in het dorp. Geniet ervan! Mvg, Pieter Tanghe

Liefhebbers met een hoog service niveau

Goed geadviseerd en samen de juiste keuzes gemaakt

Helemaal Perfect

Hier kunnen veel autobedrijven wat van leren.

Wat een compliment Rudy! Dank en gaaf te zien dat je ons voor een eventuele extra / vervangende auto ook al weet te vinden. Tot volgende week! Mvg Pieter Tanghe

Service excellence

Heb de auto ongezien gekocht. Heb Pieter Tanghe enkel aan de telefoon gehad. Had blindelings vertrouwd op de reviews online. Was wel even spannend! Maar ben zeer zeer tevreden. Service was excellent!

Zeer prettig en betrouwbaar

Ik ben heb nu voor de derde keer zaken met Pieter gedaan, twee keer voor de hulp bij de verkoop van een auto en een keer voor het importeren van een auto uit Duitsland. Ik heb niets dan goeds ervaringen met hem. Eerlijk, komt afspraken na, en is transparant. Ik kan hem van harte aanbevelen.

Bedankt Enrico, ik zie al uit naar de volgende opdracht. Het contact is meer dan prettig en gezellig te noemen. En de wagen welke je bestelde maakte het enkel maar leuker, wat een gave BMW! Tot de volgende. Mvg Pieter Tanghe

Briljante service!

Dat ik nu alweer een auto koop via Pieter Tanghe en dus een terugkerende klant ben, dat zegt alles denk ik.

Bedankt Louïs! Hoe noemden we je ook alweer? O ja: we vonden in jou een 'gelijke in het doorslaan.' ;) We leverden een geweldige Countryman, daarbij mocht ik de personalisatie tot in detail voor je uitvoeren waarbij jouw ook voor detail onmisbaar was. Gaaf! Het ga je goed en tot een eventuele volgende. Groet, Pieter Tanghe

Prettige ervaring

Pieter is kritisch , wat mij goed is bevallen. Denkt met je mee, en zegt het ook als het beter is een bepaalde keuze niet te doen. Ik kom zeker voor een volgende auto terug bij Thange automotive.

Wij hebben een hele mooie e-tron gekocht bij Tanghe. Klantvriendelijk en uitstekende service ! Ook wat betreft verkoop van onze oude auto zijn wij uitstekend geholpen volgens afspraak.

Wij zijn fan van Tanghe Automotive

Via Marktplaats terecht gekomen bij Rik. We werden super ontvangen in hun mooie nieuwe pand in Kampen. Na een proefrit met onderweg veel uitleg over de auto was het tijd voor koffie. Zeer professioneel en kundig geholpen door Rik. Wij zijn zeer tevreden richting huis gereden in onze nieuw Audi E-Tron. En stappen iedere dag weer met plezier in onze auto.

Rik heeft ons prima geholpen bij de zoektocht naar een passende auto.

Wij zijn erg blij met de manier waarop Rik ons heeft geholpen. Met zijn deskundige en kritische blik heeft Rik ons geholpen aan een auto waar we inmiddels veel plezier van hebben. Top gedaan!

Hele positieve ervaring!

Zeker een aan te bevelen hier uw droomauto aan te schaffen!

Vertrouwd en kundig

Audi e-tron gekocht bij Rik in Kampen. Vertrouwen is absoluut geen punt, dat is er direct. Professioneel en kundig!

Zeer deskundig advies en de perfecte Audi Q5 uit Duitsland geimporteerd

Geadviseerd door Rik Tanghe

Een feestje op wielen!

Het was de 10e keer dat Rik Tanghe mij heeft geholpen met de aan- en verkoop en import van een auto. En elke keer weer weet Rik een feestje te maken van dit proces. De afspraken die voorafgaand aan elke actie worden gemaakt zijn duidelijk en realistisch. Geen enkel detail wordt over het hoofd gezien en zo komen de mooiste vierwielers voorbij met de beste uitrustingsniveaus of prijs-kwaliteitverhouding. Als zowel koper en verkoper is het zeer comfortabel om iemand naast je te hebben die de juiste keuzes weet te beargumenteren en daarmee de investering in die dienst altijd weer terugverdiend. Zodra de keuze is gemaakt of het contract is getekend kan de reis, naar veelal Duitsland, en daarmee het echte feest beginnen. Altijd toch weer spannend, maar nooit zonder het gewenste resultaat. En als het een keer niet uitkomt kan de auto ook op transport en wordt het feest in de schitterende showroom in Kampen gevierd. Voor mij en mijn omgeving is de aan- of verkoop van een auto niet meer los te zien van Tanghe Automotive. Op naar de 20.

zeer prettig en betrouwbaar

Uitstekend autobedrijf met eerlijke service en top klasse auto's.

Bent u opzoek naar een top klasse auto met een eerlijk verhaal? Bij Tanghe Automotive bent u aan het goede adres. Bij binnenkomst werden we meteen gastvrij onthaalt met een kopje koffie en alle tijd om de auto te bekijken, alle opties te proberen en te bespreken en de boekjes en service historie door te nemen. Pieter is een prettige, eerlijke verkoper met verstand van zaken met passie voor exclusieve auto's. Dit blijkt ook hoe de auto afgeleverd wordt en zelfs na de levering staat hij paraat om eventuele vragen of problemen op te lossen.

Bedankt Ingmar! Je was de juiste koper bij de juiste auto. Een Audi S6 welke in detail klopte, maar die details en achtergrond werden ook vakkundig door je gecontroleerd en beoordeeld. Mooi om te zien dat deze vrij unieke S6 naar een liefhebber ging. Bedankt en wie weet tot de volgende of zelfs de Tanghe Automotive Rally! Mvg, Pieter Tanghe

Perfectie door persoonlijkheid

Tijdens de vakantieperiode de auto van onze wensen gevonden bij Tanghe Automotive. Zelfs tijdens de vakantie ons goed van informatie kunnen voorzien eerlijk en transparant. De flexibiliteit en service zijn buitengewoon goed. Wij kijken ernaar uit om ook in de toekomst weer via Tanghe Automotive onze volgende auto aan te schaffen.

Deskundig en snel geregeld!

Uitstekend geholpen door Pieter! Blij met mijn aankoop!

Thom bedankt voor je mooie bericht, jij bedankt voor de leuke opdracht. Geniet van je fraaie Audi A5!

Super service bij het zelf ophalen van een auto uit Duitsland

Hele goede begeleiding.

Puur kwaliteit

Al onze auto's gaan via Tanghe automotive en dat zal niet veranderen. Oprecht meedenkend advies, betrouwbare auto's en een ongekend eerlijk bedrijf!

Bedankt Justin, al een fraai aantal BMW's samen mogen doen. We zien je graag binnenkort weer, al is het maar voor een bakje koffie. Maar daarvoor weet je ons gelukkig ook te vinden ;) Groet, Pieter Tanghe