• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze vw polo gti bij dit bedrijf gekocht omdat ze je goed helpen, eerlijk zijn en direct reageren zodra je een mailtje/ appje stuurt. Afspraak maken na werktijd is ook geen probleem bij dit bedrijf. We hebben een keuring en een beurt aan de auto zelfs cadeau gekregen. Dus twijfel niet en koop bij dit betrouwbasr bedrijfje auto je wordt 100% goed en eerlijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hij is vriendelijk en je kunt bij hem altijd terecht voor je auto\'s hij help graag en denkt mee wat het slims is voor je auto en heel veel keus van auto\'s \r\nruime opening tijden help ook in de avond uren.\r\nwij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer korrekt behandeld, duidelijk en recht door zee.\r\nAanrader voor eenieder die een goed prijs/ kwaliteit auto nodig heeft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige verkoper, geeft vertrouwen en levert wat hij schrijft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Direkt auto’s een Seat Leon aangeschaft, en werd telefonisch goed te woord gestaan toen ik vragen stelde over de auto. Ook was ik van harte welkom om de auto te bekijken en proef te rijden. Er werd geen druk gelegd om een beslissing te nemen zelfs werd de auto gereserveerd tot na het weekend zodat ik rustig de tijd had om er over na te denken. Prijs kwaliteit erg goed te noemen en ook werden alle afspraken nagekomen en was het met een nieuwe APK afleveren geen enkel probleem. Ook zijn beide heren prettig in de omgang en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden. Ik kan alleen maar positief zijn over direkt auto’s. Bij ophalen van de auto nog gebak meegenomen als blijk van waardering, ik denk dat dat genoeg zegt!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen alleen was de dop voor de speciale wielbouten bij de dealer of Direkt auto\'s zoekgeraakt

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik kocht hier mijn kia ceed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke mensen, afspraken zijn nagekomen, goede prijs en geen problemen met de auto. Wij zijn tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima auto gekocht. Wel enorm risico genomen. Onderhoudsboekjes waren incompleet en daardoor roept dat te veel vragen op. Auto was op paar plekken bijgespoten. Zag er zeer goed uit. De motor redt het allemaal. Dankzij vriendelijke en servicegerichte benadering medewerkers hebben we de auto kunnen kopen. Waarvoor dank. Ik zou wel andere locatie zoeken met mooie receptie. Er is potentie maar wordt er niet uitgehaald.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en nog betaalbaar je moet soms even geduld hebben maar dat heb ik er zeker voor over

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb medio april 2018 een auto gekocht. Prima afhandeling en een goede service. Zaken die eigenlijk geen garantie waren werden toch netjes afgehandeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super, snel en vriendelijk geholpen en de auto die ik gekocht heb verdoet helemaal aan mijn wensen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Inmiddels twee auto’s aangekocht. Goed geholpen , duidelijke afspraken , prima tevreden !

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Polecam sprzedawcę auto w 100% zgodne z opisem. Miła obsługa 👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prijs technisch zeer interessante auto\'s. Goede service en goede kwaliteit. Behulpzame mensen.

Over Direkt Auto's