Top, snel en goede service

Ik kwam met een grote mooie auto, maar omdat ik graag kleiner en zuiniger wilde voor in de stad ging ik opzoek. Via marktplaats en recensies mijn keuze gevallen op een mooie bmw. Konden diezelfde dag nog terecht, Na een proefrit en een goede deal een week later de nieuwe auto opgehaald. Ik rijd hem nu bijna een week en hij is perfect en loopt goed. Super blij met de keuze !

Betrouwbaar & reageert snel

Mooie Audi A3 gekocht bij Direkt Auto’s. Alles soepel en snel verlopen. Aanrader :)

Vriendelijke personeel en top kwaliteit auto

Top inruil deal afgesloten met eerlijke prijzen werd goed geholpen met de papieren en overal een goeie ervaring! Zaak ging zelfs 2 uur eerder open omdat ik niet op een ander tijdstip kon!

Lekker normaal

Een fijne zaak. Nog ouderwets makkelijk met afspreken, geen overdreven gedoe en gewoon recht door zee. Tijdens het kopen van de range rover totaal geen druk gemerkt van de verkoper/eigenaar. Lekker relaxed en open en eerlijk. Een aanrader dus !

Top bedrijf zeker een aanrader

Zeer te vreden ! Op zaterdag een afspraak gemaakt voor de zondag was geen probleem 👍 wat zeer fijn was Vriendelijke kerel 👍zeer nette en professionele zaak alles keurig in orde volgende auto gaat hier zeker weer vandaan komen

Top service!

Mijn volkswagen golf bij autodireckt gekocht. Erg tevreden over de staat van de auto en hoe die is onderhouden. De eigenaar is een top man die fijne afspraken met je kan maken en goede service levert. Erg tevreden met mijn aankoop bij autodireckt!

Uitstekend.

Ik vond ze heel klantvriendelijk en erg behulpzaam. Ik heb mijn Renault Clio 2 dagen geleden opgehaald en ben er ontzettend blij mee. Alles was zoals omschreven en geen verrassingen bij het bezichtigen van de auto. Ze zijn klantvriendelijk en daarnaast goed bereikbaar voor eventuele vragen.

Goed, eerlijk en vriendelijk

Wij hebben een prachtige Seat Leon gekocht bij Direct Auto's. Vanaf het eerste contact vriendelijk te woord gestaan. Er wordt goed meegedacht met de klant. Een vertrouwd en eerlijk bedrijf, scherpe prijzen, goede kwaliteit en een uitstekende service. Top!

Goed en eerlijk bedrijf!

Mijn A-klasse hier 2 weken geleden gekocht Erg blij mee!😃 natuurlijk eerst een proefrit gemaakt Aardige en eerlijke verkoper houd zich aan de afspraken! Kortom een goed bedrijf! Waar ik zeker weer heen zou gaan als ik een andere auto wil

Snel, vriendelijk en uitstekende service!

De koop van onze VW was een prettige ervaring. Helaas bleek er echter een fabrieks mankement met de auto te zijn maar door de goede service is dit spoedig en uitstekend opgelost!

Good

I bought a VW Golf , it was a very good price and good service!

• Would you recommend us? Yes

Goede auto's met scherpe prijzen

Heb al twee auto's gekocht daar en allebei zeer tevreden over goede service en fijne mensen om zaken mee te doen

Goede service!

Een paar weken geleden hier een Peugeot 208 gekocht. Net bedrijf, goede informatie en proefrit gemaakt. Later gaf de auto een storingsmelding aan contact opgenomen met Direkt auto's. Konden de auto direct brengen ter controle. Melding was weg, echter kwam deze na een tijdje nogmaals terug. Auto is bij ons thuis opgehaald door Direkt auto's, leen auto gekregen en alles is netjes gemaakt gelukkig een kleinig heidje. Auto rijd weer prima! Super vriendelijke service en snel.

Hele goede service!

Super blij met ons fiatje 500 😊 heel goed geholpen!

Prima deal! Snel en goed van vertrouwen.

Aankoop Mini Cooper Pepper 1.6 D Prima deal! Eigenaar (Gudo) is een flexibele kerel die zich aan afspraken houdt, geen onzin verkoopt, zegt waar het op staat en heus wel wat mee wil bewegen. Tevens waren we ook meteen van onze oude auto af tegen een acceptabel prijsje. Al met al een hebben we een zeer goed gevoel overgehouden aan een deze koop.

Eerlijk zaken doen

Kocht een auto maar er bleek iets niet goed te zijn. Heb hierover gemaild en werd meteen teruggebeld. Er werd begrip getoond en we hebben geschikt, zodat ik weer opzoek kon gaan naar een ander auto! Kijk daar kan je als klant iets mee!!!!!!

Polo gti daar gekocht. In de advertentie stond dat de auto zo goed als nieuw was. En dat klopte ook zeker.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben onze vw polo gti bij dit bedrijf gekocht omdat ze je goed helpen, eerlijk zijn en direct reageren zodra je een mailtje/ appje stuurt. Afspraak maken na werktijd is ook geen probleem bij dit bedrijf. We hebben een keuring en een beurt aan de auto zelfs cadeau gekregen. Dus twijfel niet en koop bij dit betrouwbasr bedrijfje auto je wordt 100% goed en eerlijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hij is vriendelijk en je kunt bij hem altijd terecht voor je auto\'s hij help graag en denkt mee wat het slims is voor je auto en heel veel keus van auto\'s \r\nruime opening tijden help ook in de avond uren.\r\nwij zijn zeer tevreden over dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer korrekt behandeld, duidelijk en recht door zee.\r\nAanrader voor eenieder die een goed prijs/ kwaliteit auto nodig heeft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardige verkoper, geeft vertrouwen en levert wat hij schrijft.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Direkt auto’s een Seat Leon aangeschaft, en werd telefonisch goed te woord gestaan toen ik vragen stelde over de auto. Ook was ik van harte welkom om de auto te bekijken en proef te rijden. Er werd geen druk gelegd om een beslissing te nemen zelfs werd de auto gereserveerd tot na het weekend zodat ik rustig de tijd had om er over na te denken. Prijs kwaliteit erg goed te noemen en ook werden alle afspraken nagekomen en was het met een nieuwe APK afleveren geen enkel probleem. Ook zijn beide heren prettig in de omgang en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden. Ik kan alleen maar positief zijn over direkt auto’s. Bij ophalen van de auto nog gebak meegenomen als blijk van waardering, ik denk dat dat genoeg zegt!