Nette autogarage met aardige mensen in een woord top!! Zeker een aanrader

Top service

Bied netjes mooie autos aan geen rotzooi! Mooi prijs ook nog eens!!

seat leon

Snelle en goede service. Maakt tijd voor zijn klanten, ook in de avond. Mijn airco werkte niet goed. Het probleem dezelfde dag opgelost. Defect onderdeel vervangen door de verkoper. Nu weer een perfect werkende airco. Bedankt !!! Top gozer!!!

Eerlijk en betrouwbaar autobedrijf!!

Na maanden zoeken op marktplaats eindelijk de Seat Leon FR gevonden die voldeed aan mijn eisen bij Direct Auto’s. Zonder afspraak binnen gelopen en werd meteen vriendelijk te woord gestaan door Gudo. Hele leuke auto’s zien staan maar ik wist waar ik voor kwam, dus meteen ter zake. Auto bekeken en zonder probleem een proefrit gaan maken. Auto was tip top in orde en wilde hem graag inruilen voor mijn huidige (oudere) Leon. Na het bekijken van mijn auto kwam er een schappelijke inruilwaarde op tafel en zijn we uiteindelijk tot een akkoord gekomen. Gudo was heel open en eerlijk in zijn gesprek dus een echte aanrader om eens te gaan kijken.

Zeer goed geholpen

Goed geholpen met het vinden van de juiste wagen voor ons.en een uitstekende service

Kia Rio gekocht, fijne ervaring.

Dinsdag 24 maart heb ik bij Direct Auto's een zeer mooie Kia Rio gekocht. Ik werd goed en snel geholpen. Na 1 testrit was ik er uit. Bedankt.

Snelle goede en betrouwbare service.

Afgaande op recenties van het internet ben ik bij Direkt Auto's uitgekomen om mijn eerste auto te kopen. De auto's die er stonden zagen er allemaal goed uit en ik heb daar ook gelijk een auto gekocht. De service was goed (kreeg er zelfs een mooi setje winterbanden bij). Het voelde ook betrouwbaar aan en ik ben zeer gelukkig met de aankoop.

Een bedrijf met super service.

Auto aangeschaft waarbij ik dik tevreden ben! Voor mij is service belangrijk en dat was helemaal top! Bedankt!

Vlotte en heldere service

Goed geholpen door de verkoper, heeft op het eind ook nog eens mijn olie aangevuld, top 👍

Uitstekende behandeling

Duidelijk, helder, eerlijk, betrouwbaar!

Helemaal geweldig die services

Mooie auto’s en goede prijzen!

Zeer te vreden over mijn aankoop!

Top gozer...

Direkt Auto’s is een bedrijf met super service.

Via marktplaats bij Direkt Auto’s een nette Seat Leon FR gevonden met een scherpe prijs en een lage kilometerstand. Direkt even contact gelegd en kreeg al snel reactie en een afspraak gemaakt zelfs op zondag. De eigenaar was beleefd en kwam zijn afspraken na. Mijn oude auto heb ik een goede inruilprijs voor terug gekregen, kortom een bedrijf waar je met een gerust hart weg rijd in je nieuwe auto.

Top service

Zeer vriendelijk, word snel geholpen,

Een zeer goede ervaring

Het was een zeer aangename ervaring om zo relax te onder handelen over een auto, ik heb normaal gesproken niet zo'n aangename ervaring met auto dealers, maar dit ging gewoon natuurlijk van zelfsprekend eigenlijk. Dus een zeer prettige ervaring.

Mooie auto's en goede hulp

Kwam binnen om naar een mooie auto tekijken die ik online had gezien. Na even in de auto gezeten tehebben en een rondje erom heen had gelopen ging ik voor een proefrit. Na de proefrit was ik verkocht en wist ik dat het een goede auto was. Alles verliep goed en kon de auto direct mee nemen. Erg tevreden.

Vriendelijke verkoper

Had de verkoper opgebeld voor bezichtiging a klasse en zijn wezen en n kijken en na een week de auto opgehaald en alles netjes afgehandeld Vriendelijke verkoper en houd zich aan de afspraak Auto netjes gekeurd en rijd super Dank je wel voor de goede service Een dikke 10 👍🏻

Dik tevreden en zeker aan te raden

Auto eergisteren gezien via Google. Ik kon de volgende dag terecht. Nette auto's. Geen snelle verkooppraatjes. Fijne en goede service. Vandaag de auto gekocht en ben er helemaal blij mee, auto van binnen en buiten tip top. Ik weet waar ik voortaan heenga.

Ontspannen aankoop

Fijne aankoop gedaan van een mooie BMW 116i. We hebben de auto eerst mee genomen voor een check bij de dealer, was allemaal geen probleem. Kregen mooi bedrag terug voor onze inruilauto. De BMW is in perfecte staat opgeleverd. Prima bedrijf om zaken mee te doen!

Helemaal top!

In december 2018 heb ik mijn Smart gekocht bij Direkt Auto's. Perfecte service bij de koop van mijn auto maar ook daarna kon ik direct terecht wanneer ik belde voor een kleine beurt en de APK-keuring. Vriendelijk personeel en een zeer goede bereikbaarheid (zowel bellen als whatsapp).

Super goede service. Eerlijke, vriendelijke en geduldige man!

We zijn super goed geholpen. Wat we fijn vonden is dat het allemaal niet zo dwingend is en je gewoon rustig mag rond kijken en zo nodig een proefronde mag maken.

Mooie aito tegen goede prijs

Ik heb een Mercedes A180 gekocht. Zag er goed uit. Ook goede prijs waardoor ik niet naar Duitsland hoefde. Nu 4 weken in bezit en geen enkel probleem. Net bedrijf, geen gladde verkoper.

Zeer goede service

Zeer goede service, alle zaken snel geregeld. Binnen 2 dagen hadden we onze nieuwe auto. Direkt auto's is een aanrader!

Prima garage

Op alle punten goed. Eerlijk, betrouwbaar etc

Helder en duidelijk

Heb een VW golf 7 gezien op site. Ge-appt en duidelijk afspraken gemaakt over inruil auto. Omdat ik uit Groningen kom rijdt je er ook niet zo even heen. Alles binnen een uur afgehandeld. Vriendelijk ontvangen. Auto tot nu toe perfect.