Vriendelijk en eerlijk bedrijf

Ik heb in December een Cupra 300 performance gekocht bij Direktauto’s. Mijn eerste indruk was er positief, fijne showroom en had wel het gevoel dat alle auto’s die daar stonden met zorg uitgezocht zijn, kwaliteits occasions dus. Ik ben vriendelijk ontvangen, kopjekoffie gehad en heb op mijn gemak de auto kunnen bekijken en heb een proefrit gemaakt. Auto voelde super goed aan en was goed verzorgd. Boekjes waren compleet, dus heb ik de auto gekocht. Aflevering ging heel soepel, ze hebben ze auto helemaal voor me schoongemaakt, zelfs de motor ruimte en het panoramadak. Ze hebben zelfs ‘s avonds laat nog tijd voor me gemaakt om de auto op te kunnen halen wanneer het mij uit kwam. Kortom super fijn autobedrijf met goede service!

provisionele mensen die met je meedenken

ontvangst en service is geweldig weten waar ze het over hebben en proberen alles op te lossen ..auto’s zijn top

Snelle en goede service

Direkt auto's heeft snel geleverd kon binnen enkele dagen mijn auto al ophalen. Pracht autos die ze daar hebben.

Snel en eerlijk geholpen!

Alles was snel en goed geregeld zonder gezeur. Geen verrassingen achteraf. Bedankt en wellicht tot een volgende keer!

Super relaxte dealer

Ik heb gisteren mijn Seat Leon FR geüpgraded naar de Seat Leon Cupra bij Direkt Auto’s. Ondanks dat mijn oude auto wat problemen had met het vebruik van de olie hebben ze mij toch een eerlijke prijs voor de auto gegeven. Ook tijdens het overschrijven was alles gewoon heel relaxed en geven ze je ook lekker de tijd om alle spullen van de oude auto naar de nieuwe te verhuizen. Kortom geweldige service!!

Een top bedrijf met prachtige auto's

Ik kan een Cupra R tegen met een lage km stand en alles was super goed en snel geregeld.

Fijn autobedrijf

Zeer mooie auto’s

Seat Leon Cupra 300 ST gekocht bij dit bedrijf. Fijn en snel contact gehad en proefgereden. Het duurde even voordat ik mijn eigen auto had verkocht en ik ben altijd netjes geholpen in de tussentijd met vragen. Komen ook zeker niet opdringerig over. Na aankoop in de eerste maand bleek de accu niet goed te zijn en was er een kabelbreukje ergens en dit hebben ze in de avonduren dezelfde dag nog opgelost onder garantie! Helemaal top natuurlijk. Ik zou hier zeker mijn volgende auto weer kopen!

Top bedrijf, top service en super professioneel!

Gudo heeft mij van begin tot eind geholpen, top vent is het en super meedenkend. Hij heeft me super goede service verleend en ook meegedacht waar mogelijk. Zeer transparant en heeft zelfs in zijn welverdiende vakantie nog aan me gedacht. Een hele strakke Cupra afgeleverd en tot de dag van vandaag nog super blij mee! Al met al zeker aan te raden aan andere!

Kennis van zaken en relaxte sfeer

Per toeval terecht gekomen bij Direkt Autos. Direct bij binnenkomst goed ontvangen. Totaal niet opdringerig en laten je rustig kijken. Proefrit was geen probleem en hoefde daarbij niet allerlei papieren te tekenen. Na aanschaf goed contact gehouden en kon hem al na 4 werkdagen ophalen, hij moest namelijk nog op kenteken worden gezet. Bij thuis komst ging er een speaker kapot en zonder enige extra kosten is deze snel weer vervangen. Al met al zeker een aanrader als je een CUPRA zoekt.

Snel, vakkundig en vriendelijk

Direkt Auto's, één van de weinige auto garages/specialisten waarbij je een zen gevoel krijgt bij de eerste stap op hun erf, staan nette auto's vanaf het begin, weten zeker wat marketing is, want we kwamen voor een Mercedes... maar interesse vloog naar alle auto's die op het erf stonden. Naar mijn mening, kopen zij ook alleen maar auto's in, wat zij zelf ook graag in bezit zouden willen hebben met een snelheid waar je u tegen zegt. Dus.... Top Gear!!! The don'ts die ze weglaten als, rondhangen/beetje in een groepje staan kijken of je wel gaat kiezen/ je oren van je hoofd wegkletsen hoe mooi een auto wel niet is... en dat blah blah gevoel om je er snel vandoor te laten gaan met of zonder auto. Dat doen ze niet!!! Heerlijk.... Wij zijn zelf door Guido geholpen, die gaf ons ruim de tijd, voor een onderonsje met de auto waarvoor we kwamen, toont interesse in men op zich waardoor hij dus eigenlijk al weet of de auto bij je past en laat je vrij in je keuze. Een extra beurt aan de auto of wat imperfecties wegwerken was voor hem meer service, dan extra dit en extra dat. Dat gaf dus een extra goed gevoel... Kortom wil je een mooie, unieke of snelle auto, waar je lang plezier mee gaat hebben. Ben je bij Direkt aan het goede adres en hwn je een wow garantie waarmee je weg zult rijden. Menig mens zullen hun nek verzwikken omdat je bolide van Direkt Auto's zo gaaf is. Bedankt heren voor mijn mooie CLA Groet, Ashwina

Lekker relaxed

Mooie cupra gekocht Goede prijs/kwaliteit Reageert snel op berichten, ook na aankoop! Een aankoop van een auto voelt hier goed. Mocht een lekkere proefrit maken.. niet op het laatste streepje benzine;) Top auto- top service- top mentaliteit Jaar dealer garantie Cupra kopen!! Direkt Auto's

Super auto gekocht bij direkt autos :d

Super goede service en de auto's zijn in showroom staat. De nummer 1 cupra dealer van Nederland.

100% vertrouwen in deze zaak

Ikzelf ben absoluut geen technicus, maar al mijn collega’s in de autoschade feliciteren mij met mijn goede aankoop!

Helemaal super!

Auto netjes geleverd. Geen gekke dingen of mankementen. Klantvriendelijk.

Mijn seat Leon cupra aangekocht bij direct auto’s na goed contact via de telefoon met de verkoper. Na de testrit de auto gelijk mee naar huis kunnen nemen. Tijdens de koop is de auto nog een keer gepoetst dus auto tip top in orde. Achteraf bleek mijn wieldop niet in de kofferbak te zitten, na een Whatsappje kreeg ik hem een dag later alsnog in de brievenbus. Super service!

Mijn vriend wilde graag een proefrit maken in een Seat Leon. Voor zijn verjaardag heb dat ik kunnen regelen bij Direkt Auto’s. Super vriendelijk en leuk dat dit mocht. Mijn vriend was erg tevreden.

Tevreden klant

Ben goed geholpen. Ruim assortiment in cupra's.

Geweldig top bedrijf

Goede service goed geholpen echt een aanrader

kan niet beter

ik kom binnen voor een testrit en het voelde meteen alsof we bekende waren. relaxte sfeer binnen het bedrijf. voelde me meteen welkom. ook hebben ze een hele mooie collectie in de showroom. heel leuk om naar te kijken. verder ben ik gegaan voor een Sear Leon CUPRA st. na 1 testrit was ik al verliefd. ik ben goed geholpen met de financiering waardoor ik de auto nu in bezit heb. zeer tevreden!

Top autobedrijf!

Afgelopen maand een prachtige Seat Leon ST Cupra gekocht bij Gudo. Gudo is een top gozer met enorm veel kennis, gastvrijheid en vooral geduld! Auto werd afgeleverd met 1 jaar dealer garantie, zie je tegenwoordig nergens meer. Het contact tussen door was ook super fijn, je kunt hem altijd bereiken voor vragen. Kortom, een top garage!

Goede service en kwaliteit

Zeer fijn om hier mijn Cupra te kopen. Guido heeft veel kennis van de cupra’s en heeft een zeer mooie collectie staan. Fijn dat er bij de aankoop een jaar lang dealer garantie inbegrepen zit. Guido is eerlijk en recht door zee. Ik kon zelfs bij aankoop het nieuwere multimedia systeem laten inbouwen. Erg fijne service! Ik kan het iedere autoliefhebber aanraden hier een auto aan te schaffen. Guido en Direkt auto’s bedankt! Ik heb nu weer een auto om trots op te zijn.

Goede zaak en vriendelijke verkoper die er verstand van hreeft

Vlot en goed geregeld.

Helemaal top en betrouwbaar!

Hierbij wil ik Guido heel erg bedanken voor zijn klantvriendelijkheid, ik heb een hele mooie seat leon cupra mogen aanschaffen bij hem, een hele betrouwbare dealer!!

Super service

Ik kwam kijken voor Leon Cupra, kon zo een testrit maken en kreeg een goede prijs terug voor mijn oude auto. Fijne verkoper met veel verstand van de Cupra's. Echt een aanrader, als je opzoek bent naar een Cupra.

Groenwoud 19 5151RM Drunen