Super contact en service

Tom is zeer betrouwbaar en heeft kennis van zaken. Hij is goed bereikbaar en denkt mee! Aardige vent die niet voor de korte termijn gaat.

Betrokken, professioneel en prettig.

Een echte aanrader. MBK Administratiekabtoor van der Eijk Richard van der Eijk

Tom helpt goed bij het maken van een keuze uit het grote aanbod aan auto's

We moesten opeens een nieuwe auto kopen omdat onze oude auto was aangereden en total-loss verklaard. Een nieuwe auto zoeken is niet onze hobby en een keuze maken uit het grote aanbod is een uitdaging. Tom heeft ons goed geadviseerd en geholpen. We zijn nu naar grote tevredenheid een Honda Jazz rijker.

Tom heeft op een zeer professionele wijze onze auto verkocht!

Onze auto is door Tom nog extra opgepoetst voordat hij professionele foto's heeft gemaakt in zijn 'werkplaats' met speciale belichting en draaischijf. Daarna is de auto in een duidelijke advertentie op Marktplaats gezet. Tom heeft in goed overleg met ons en met voordurende afstemming de prijs uitonderhandeld naar alle tevredenheid. Daarna eveneens op keurige wijze de overdracht van de auto geregeld. Chapeau!! €350 meer dan waard 👌🏻

Goeie hulp, vriendelijk, kundig

Tom heeft me goed en snel geholpen aan een nieuwe auto. Hij heeft geholpen met kiezen welk type past bij mijn wensen en budget. Bij de keuring was hij vriendelijk, duidelijk en kundig. Hij heeft ook goed onderhandeld, dus ik heb een goede deal en vertrouwen in mijn aankoop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact en fijne samenwerking. Tom heeft verstand van zaken en van auto\'s en dat is fijn aangezien ik zelf geen verstand van auto\'s heb. Een mooie frisse youngtimer cabrio gekocht en erg veel plezier van.
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom is een fijn persoon, die zich inleest in de wensen van de klant en goed advies geeft.\r\nBij het kijken naar de auto heeft hij ons opgehaald van het station. Top service!
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact. Transparante verkoper zonder verrassingen achteraf.
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop andere auto die ik gevonden had en waar Tom mee ging kijken om de auto te beoordelen. Hierbij heeft hij de gehele auto nagekeken, zowel op lak(spuitwerk) als rijden. Daarna ook nog de auto op de brug gehad. Ook verzorgde hij het gesprek en de onderhandeling met de dealer.
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie V70 bij Tom gebracht en na een week al verkocht voor een reële prijs, zowel voor mij als de koper. Erg tevreden met de service en betrouwbaarheid, dikke aanrader voor zowel aankoop als verkoop. Bedankt Tom!
  • Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg deskundig en prettig geholpen! Met Tom weet je dat je een goede auto koopt en de juiste prijs krijgt voor de auto die je verkoopt. Niet voor niets heeft hij me al twee keer geholpen. Aanrader!
  • Reden bezoek: Aankoop service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze auto binnen twee weken verkocht! Wij zijn super blij met de bemiddeling van Tom. Er wordt goed meegedacht. Al het werk uit handen. Echt fijn. Bedankt voor alle hulp!
  • Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima dienstverlening, ik beveel Tom van harte aan!
  • Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom Wesselingh heeft mij goed geholpen bij de verkoop van mijn auto; Hij heeft een goede advertentie gemaakt en deze op meerdere websites geplaatst, en onderhandelingen gevoerd met de kopers.\r\n Ik heb mijn auto dankzij Tom snel en voor een goede prijs kunnen verkopen.\r\n Dit is echt een aanrader!
  • Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben positief verrast omtrent de aankoop van een auto via een automakelaar. Je krijgt van Tom een eerlijk en transparant advies! Direct na aankoop een defect xenon lampje vervangen die (m.b.v Tom) door de vorige eigenaar werd betaald. Klasse Tom, dank voor alles! \r\nMvg,\r\nBilal
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van onze auto in samenwerking met de automakelaar. We hadden met spoed een auto nodig en de automakelaar heeft gelijk actie ondernomen en heeft een perfecte auto voor ons gevonden. Binnen een paar dagen hadden wij onze nieuwe auto voor de deur staan. Top. Bedankt Tom.
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met Tom een auto kopen is een feestje! Hij is er deskundig, klantvriendelijk en geeft vooral vertrouwen, want een auto kopen is best een grote beslissing. Vaak zie je door de bomen het bos niet meer en wat is nou een goede auto? Erg tevreden met de aankoop en blij met de adviezen van Tom!
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom heeft ons weer prima geholpen. Deze keer bij het zoeken naar een auto voor om de deur. Onze speciale wens: een automaat. Binnen een paar uur had hij er maar liefst drie gevonden die aan onze wensen voldeden. Prima en snel gewerkt Tom!
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom heeft ons uitstekend geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto. Binnen een week was alles rond. Zijn meerwaarde lag vooral in de onderhandelingen en de beoordeling ter plaatse.

• Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over de hulp van Automakelaar aan huis bij de aanschaf van mijn auto. Tom heeft alles goed geregeld en de communicatie verliep perfect!
  • Reden bezoek: Aankoop service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Seat Leon 5 jaar geleden bij Tom ( Auto Maas) gekocht en nu weer verkocht. Betrouwbare en eerlijke verkoper. De keuze om via Tom mijn auto te verkopen was dus snel gemaakt. Ook het gemak en niet het hele gedoe bij zelf online verkoop besloten mij tot het kiezen van automakelaaraanhuis.nl.

• Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuk en communicatief goed bedrijf. Veel aandacht voor de klant. Flexibel en goed verzorgd.
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaringen met Tom, de verkoop van mijn Tesla ging soepel en snel. Ook het overzetten op de nieuwe eigenaar, en de uitbetaling verliepen erg snel. Volgende auto\'s verkopen we zonder twijfel weer via Tom!