• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig contact en fijne samenwerking. Tom heeft verstand van zaken en van auto\'s en dat is fijn aangezien ik zelf geen verstand van auto\'s heb. Een mooie frisse youngtimer cabrio gekocht en erg veel plezier van.
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom is een fijn persoon, die zich inleest in de wensen van de klant en goed advies geeft.\r\nBij het kijken naar de auto heeft hij ons opgehaald van het station. Top service!
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn contact. Transparante verkoper zonder verrassingen achteraf.
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop andere auto die ik gevonden had en waar Tom mee ging kijken om de auto te beoordelen. Hierbij heeft hij de gehele auto nagekeken, zowel op lak(spuitwerk) als rijden. Daarna ook nog de auto op de brug gehad. Ook verzorgde hij het gesprek en de onderhandeling met de dealer.
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een mooie V70 bij Tom gebracht en na een week al verkocht voor een reële prijs, zowel voor mij als de koper. Erg tevreden met de service en betrouwbaarheid, dikke aanrader voor zowel aankoop als verkoop. Bedankt Tom!
  • Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg deskundig en prettig geholpen! Met Tom weet je dat je een goede auto koopt en de juiste prijs krijgt voor de auto die je verkoopt. Niet voor niets heeft hij me al twee keer geholpen. Aanrader!
  • Reden bezoek: Aankoop service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze auto binnen twee weken verkocht! Wij zijn super blij met de bemiddeling van Tom. Er wordt goed meegedacht. Al het werk uit handen. Echt fijn. Bedankt voor alle hulp!
  • Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima dienstverlening, ik beveel Tom van harte aan!
  • Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom Wesselingh heeft mij goed geholpen bij de verkoop van mijn auto; Hij heeft een goede advertentie gemaakt en deze op meerdere websites geplaatst, en onderhandelingen gevoerd met de kopers.\r\n Ik heb mijn auto dankzij Tom snel en voor een goede prijs kunnen verkopen.\r\n Dit is echt een aanrader!
  • Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben positief verrast omtrent de aankoop van een auto via een automakelaar. Je krijgt van Tom een eerlijk en transparant advies! Direct na aankoop een defect xenon lampje vervangen die (m.b.v Tom) door de vorige eigenaar werd betaald. Klasse Tom, dank voor alles! \r\nMvg,\r\nBilal
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn zeer tevreden over de aankoop van onze auto in samenwerking met de automakelaar. We hadden met spoed een auto nodig en de automakelaar heeft gelijk actie ondernomen en heeft een perfecte auto voor ons gevonden. Binnen een paar dagen hadden wij onze nieuwe auto voor de deur staan. Top. Bedankt Tom.
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met Tom een auto kopen is een feestje! Hij is er deskundig, klantvriendelijk en geeft vooral vertrouwen, want een auto kopen is best een grote beslissing. Vaak zie je door de bomen het bos niet meer en wat is nou een goede auto? Erg tevreden met de aankoop en blij met de adviezen van Tom!
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom heeft ons weer prima geholpen. Deze keer bij het zoeken naar een auto voor om de deur. Onze speciale wens: een automaat. Binnen een paar uur had hij er maar liefst drie gevonden die aan onze wensen voldeden. Prima en snel gewerkt Tom!
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom heeft ons uitstekend geholpen bij de aankoop van een nieuwe auto. Binnen een week was alles rond. Zijn meerwaarde lag vooral in de onderhandelingen en de beoordeling ter plaatse.

• Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over de hulp van Automakelaar aan huis bij de aanschaf van mijn auto. Tom heeft alles goed geregeld en de communicatie verliep perfect!
  • Reden bezoek: Aankoop service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Seat Leon 5 jaar geleden bij Tom ( Auto Maas) gekocht en nu weer verkocht. Betrouwbare en eerlijke verkoper. De keuze om via Tom mijn auto te verkopen was dus snel gemaakt. Ook het gemak en niet het hele gedoe bij zelf online verkoop besloten mij tot het kiezen van automakelaaraanhuis.nl.

• Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super leuk en communicatief goed bedrijf. Veel aandacht voor de klant. Flexibel en goed verzorgd.
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaringen met Tom, de verkoop van mijn Tesla ging soepel en snel. Ook het overzetten op de nieuwe eigenaar, en de uitbetaling verliepen erg snel. Volgende auto\'s verkopen we zonder twijfel weer via Tom!
  • Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via Tom een leuke auto kunnen aanschaffen. Snelle en vlotte communicatie en prima service. Heeft de aankoop super geregeld.
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige ervaring met dit bedrijf tot twee maal toe eerst in 2015 als 1 van de eerste klanten en later in 2017 bij vervanging van mijn private Lease auto.
  • Reden bezoek: Het aanschaffen van een lease auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tom heeft de auto op dinsdag bij ons opgehaald en foto\'s gemaakt en op vrijdag was deze al verkocht en alles super netjes afgehandeld duidelijk en correct.\r\nEen aanrader.
  • Reden bezoek: Het verkopen van mijn auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt een top bedrijf! Ik ging met mijn vriend mee om voor de tweede keer te kijken naar de auto die hij graag wou. Toen we aankwamen stond de auto netjes klaar. Ik was onder de indruk van het concept van het bedrijf! We werden erg vriendelijk ontvangen door Tom. Ik heb nog nooit zo een eerlijke verkoop meegemaakt. Dikke aanrader dus!!
  • Reden bezoek: Het kopen van een auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op een willekeurige vrijdag naar de automakelaar gereden om te kijken voor een Renault Clio RS. Ik wist niet van te voren wat ik van het bedrijf kon verwachten. Toen wij aankwamen werden wij aangsproken door eigenaar Tom en vertelde ik dat ik kwam voor de Clio. Ik wist niet dat hij de auto niet in de zaak had staan... gelukkig ging Tom de eigenaar van de RS bellen met de vraag of hij langs wou komen voor een bezichtiging. Ik kreeg te horen dat de auto er met 10 a 15 minuten zou zijn. Na een bak koffie kwam de RS aangereden. Ik mocht gelijk een proefrit maken en was onder de indruk van de bijna nieuw staat van de auto. Alles tot in de puntjes perfect verzorgd. Nadat ik terug kwam vroeg ik of we de auto mochten inspecteren op de brug om nog eventuele problemen te vinden. De eigenaar vertelde mij en me maatje alles over de auto wat ik zelf wel heel mooi vond. Tom was in de tussentijd bezig met een andere klant en liet ons in alle rust en alle tijd de auto onderzoeken. We kregen zelfs een werkplaatslamp erbij om goed te kunnen kijken. Na een fijne proefrit en een inspectie konden we niets vinden wat aan de auto zou mankeren. Het was inmiddels 5 uur en had met Tom afgesproken om zaterdags erop terug te komen. \r\nOp zaterdag werd ik gebeld door Tom met de vraag of hij ons nog kon verwachten. Eenmaal terug in mijdrecht stond de koffie alweer klaar en zijn we tot een mooie deal gekomen voor de Clio. Wat mij verbaasde was de open en eerlijke manier waarop Tom de auto aanbood en dat er ruimte was om de auto zo goed te kunnen inspecteren. Want laten we eerlijk zijn... dit is zeldzaam bij auto handelaren. Al met al hele gave ervaring en ik raad het zeker aan om via Tom of met Tom zaken te doen. Toptoko!

Over Automakelaar aan Huis