Filters

9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf waar service hoog in het vaandel staat
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ging voor de jaarlijkse beurt van onze Hyundai ix20 automaat , vtv gevraagd wat het ging kosten , en deze klopte bij het afrekenen, hadden met een paar stempels erbij een volle kaart om 50,00 van de te betalen rekening af te halen , Toppie
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De medewerkers zijn zeer netjes en leggen alles goed uit. Service staat op een hoog niveau. Ga zo door!
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden klant over de service onderhoud en deskundigheid en klantvriendelijkheid zo blijven mobiliteitsgroep Hensgens Nieuwstadt.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar en goede service
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf gekocht bij hengens nieuwstadt,prima ,naderhand een onderhoudscontrakt genomen ,prima,krijg mail dat je weer langs moet komen ,anderhalve maand later apk keuring ,dus weer naar hensgens,hadden ze bij de beurt kunnen doen,moet de klant daar zelf aan denken?was een schakelaar kapot,geen apk keuring,dus weer terug en alles weer in orde ,niks van te zeggen ,prima gedaan,maar 3 keer rijden naar nieuwstadt en dan voor het inbouwen van de schakelaar 10 euro betalen ,hengsgens heeft ook een stempel kaart,bij zoveel stempels krijg je korting op onderdelen moet je om vragen,wordt niet aangeboden en dat is helaas niet zoals het hoort,en schijnbaar bij de onderhoudsbeurt krijg je geen stempels,hebt toch ongeveer 25 euro per maand betaaldvoor de rest hensgens aan te bevelen en hoop pas over een jaar weer daar de auto weer topfit terug te krijgen
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met onze Hyundai ix35 destijds aangeschaft bij Hensgens in Nijmegen voor het derde jaar oprij voor APK en onderhoudsbeurt naar vestiging in Nieuwstadt geweest en dat is ons goed bevallen.\r\n\r\nAfspraken worden perfect nagekomen, mochten er bijzondere reparaties nodig zijn wat van te voren niet was voorzien dan wordt er eerst gebeld.\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwstadt
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon goed.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Kon rustig rondlopen in de showroom, zonder dat iemand direct met een verkooppraatje naar me toe kwam. Ik had op de site reeds gezien welke auto ik wilde kopen. De verkoper legde me uit wat hun servicepakket inhield en ben ook overgegaan tot aanschaf van dit pakket.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds 2011 komen we bij Hensgens Maastricht met onze oudere Volvo V70 (inmiddels 19 jaar) die af en toe problemen heeft. Wij zijn in alle opzichten uiterst tevreden over Hensgens, de algemene professionaliteit, en het goede humeur en de vriendelijkheid van Ron en Audrey met wie we het meest te maken hebben. We voelen ons, ondanks een oudere auto, en wat minder dan gemiddelde technische autokennis, altijd als klant gewaardeerd. Reparaties worden snel uitgevoerd, en altijd begrijpelijk uitgelegd, vallen goedkoper uit dan bij onze vorige garagist. Neem daarbij de vele tips die Ron over de jaren heeft gegeven over omgang met de auto, en we hebben niets dan lof.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds ik klant ben bij Hensgens (4 jaar) kan ik alleen maar zeggen dat het allemaal perfect loopt. Pluim!
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Bergerstraat 11

6226BA Maastricht

621983100

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.