Filters

10

Top zaak

Vandaag mijn auto opgehaald, een opel Meriva. We zijn vanaf dag 1 toen we gingen kijken totdat we ermee wegreden zeer goed geholpen door verkoper Jan Menten. Hij stond voor alle vragen open en gaf een hele duidelijke uitleg waar alle knopjes en hendeltje voor diende. We kregen nog 2 kleurstiften mee voor het geval als er kleine steenslag op de lak zou komen. Dit was de tweede auto die we hier kochten en ik kan alleen maar zeggen top. Ook heb ik het onderhoudsplan laten doorlopen want dat is een heel goed plan. Ik kan Dhr Menten alleen maar complimenteren zopie ook garage Hensgens.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service !

Mijn ervaringen zijn heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Het periodieke onderhoud wordt uitgevoerd a.h.v. opgave Toyota. Ik betaal daarvoor een maandelijks bedrag. Een fijne combinatie want de auto rijdt altijd prima! Een tevreden klant dus...

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect uitgevoerd

Demontabele trekhaak laten monteren, perfect gemaakt en uitgelegd, super guys

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Wat wil je nog meer verlangen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd zeer goed geholpen

Bij een reparatie word ik altijd gebeld over de kosten Altijd vriendelijke balie medewerkers Ben heel erg tevreden over Hensgens

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd super service en behulpzaam

Al jaren klant naar volle tevredenheid!

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik heb me uitermate onvriendelijk en beneden de maat behandeld gevoeld

Over de verkoper en de auto Mazda CX3 met kenteken J 142 ZZ ben ik heel tevreden . Buiten Ron waar ik positief over ben ben ik niet te spreken over wijze waarop klanten bejegend worden en met name Selena heeft absoluut geen benul hoe met klanten om te gaan. Huidig probleem was een niet werkende airco . In Maastricht , mijn vaste garage voor onderhoud zit men in een verbouwing en kon ik niet geholpen worden , eerste moment was half juli dat men een plaatsje had . Suggestie van reparatie in Nieuwstad kwam niet in haar op en toen ik dat opperde moest ikzelf maar bellen . Zo gezegd zo gedaan en maandag om 08.00 uur had ik een afspraak . Onderweg vanuit Maastricht gingen plotseling alle waarschuwingslampjes branden inclusief knipperend stopteken. Gestopt op autoweg maar na 10 minuten werd het me te gevaarlijk en ben langzaam doorgereden naar Nieuwstad. Daar kwam ik kwartier te laat aan . Patrick was duidelijk niet amused wat ik me kan voorstellen en gaf daar duidelijk blijk van . Hij gedroeg zich zeer arrogant , keek niet op of om en gedroeg zich zeer onbeschaafd . Zo zout had ik het in Maastricht nog niet meegemaakt . Om kwart over 10 kreeg ik de rekening van 150,00 euro , airco was gemaakt en waarschuwingslampjes hebben ze geen oorzaak voor kunnen vinden . Airco functioneerde toen ik wegreed . Toen ik ‘s middags ok 15.00 uur in de auto stapte blies airco alleen maar warme lucht en bleek de reparatie ondeugdelijk te zijn uitgevoerd .volgende dag heb ik Patrick gebeld en meegedeeld dat het mislukt was . Ik mocht donderdag terugkomen om te laten onderzoeken wat het was , hij zou dan een offerte maken en kijken of er in Juli een plekje te vinden was om reparatie uit te voeren . Auto zonder airco in de zomer is niet te doen . Ik heb woensdag de airco laten repareren bij garage Ber Meertens in Gronsveld naar voller tevredenheid en ben zeer benieuwd naar jullie reactie in deze . Ik heb bij jullie nota bene een onderhoudsplan .

  • Aanbevelen? Nee
10

Geen opmerkingen

Goed contact met de baliemedewerker, werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed meegedacht

Fijne communicatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service!

Toen onze fietsendrager was gestolen en wij met spoed een nieuwe nodig hadden, werden we zeer vriendelijk en deskundig geholpen door de medewerkers van het Trekhaakcentrum. Ze dachten actief mee, zorgden voor een perfecte installatie en alle details werden gecontroleerd. Ook kregen we goed advies voor een nieuwe kentekenplaat. Echt een top service!

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurstelling

Meer dan 10 jaar was ik een zeer tevreden klant van garage Hensgens. De service was altijd opperbest. Echter, bij mijn laatste beurt in november 2024 werd vooraf gemeld, dat ik zowel nieuwe remblokken alsook nieuwe remschijven nodig had. Ik betwijfelde dat en vroeg een second opinion van een garage in de buurt, waar ik woon. Conclusie: de blokken kunnen nog minimaal een jaar mee en de schijven zijn nog prima (Mercedes, 52000 km; rustige rijder). Deze vervanging heb ik daarom ook niet laten uitvoeren. Recent heb ik de winterbanden laten vervangen door de zomerbanden uit de opslag. In het verleden betaalde ik altijd ongeveer € 80 hiervoor. Nu was de rekening € 149. Gestegen kosten was de uitleg. Kan ik me voorstellen, en 10% verhoging zou ik billijk hebben gevonden, maar geen 80%. Kortom een flinke teleurstelling in de service van garage Hensgens.

  • Aanbevelen? Nee
9

Steeds vriendelijk en goede service

Telefonisch goed bereikbaar en als er kosten gemaakt moeten worden bellen ze of het akkoord is. Steeds tevreden over de service .

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Klaar terwijl u wacht met kopje koffie en lekker stukje Limburgse vlaai,waren er voor APK , zeer vriendelijk en gastvrij , een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrouwbaar garagebedrijf met goede service

We zijn al een aantal jaren klant bij Hensgens en voelen ons goed geholpen bij ze. Voor zowel de verkoop/koop van de auto, als de het onderhoud en de hele goede hulp bij pech. Onze laatste aankoop door Lieke was zeer naar wens. Ze hielp ons vakkundig en gaf ons de ruimte om de keuze rustig te maken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Korte controle van mijn auto gevraagd en direct uitgevoerd.

Omdat ik op het punt stond om naar Zuid-Duitsland af te reizen, ben ik spontaan naar de garage gereden voor een controle, zonder afspraak direct geholpen. Half uur gewacht en ik kon veilig mijn reis beginnen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles vlgs afspraak correct afgehandeld

Je weet vantevoren wat er gebeurd

  • Aanbevelen? Ja
10

ZeerGoed!

Ik liet Apple CarPlay installeren in mijn Mazda CX5. Ik kreeg een gratis leenauto mee. De monteur legde mij zeer vriendelijk en duidelijk uit hoe ik apple CarPlay kan gebruiken. Goede service dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima Service

Altijd vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte aftersales service

Zeer teleurgesteld in deze garage: nalatig advies leidde tot ernstige motorschade en onprofessionele houding richting klant met slechte aftersales service.

  • Aanbevelen? Nee
8

Zeer tevreden.

Na het bezoek aan de garage rijdt de auto soepel en vloeiend. Het was goed merkbaar, dat de auto onderhanden is genomen. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed

Afgelpen vrijdag een set nieuwe banden. Goed gemonteerd en uitgebalanceerd voor een redelijke prijs. Groetjes, Martin

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Bij Apk bleken de banden niet oke meer te zijn. . Dit is vervolgens snel opgelost, De auto is weer topis weer top in orde en kon op tijd goedgekeurd worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service !

De service is prima. Ik had alleen het idee dat door de snelheid van oplossen de communicatie achter bleef.

  • Aanbevelen? Ja
9

Z E E R TEVREDEN

zoals gewend. enigste gebrek: geen invaliden W C (met beugels zodat de invalide zelf kan op staan )

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bergerstraat 11

6226BA Maastricht

621983100

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.