Filters

10

Compliment

Het is nooit fijn als er een dure reparatie aan je auto moet plaatshebben. Maar als er een medewerker als Ron dan met je meedenkt en de beste oplossing voor jou als klant bedenkt, dan voelt dat weer als onbetaalbaar. Dank je Ron!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zoals het verwacht mag worden

Gebeld voor probleem met starten.zelfde dag nog geholpen. Geen moment spijt van onderhoudsplan welke ik heb afgesloten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Komplete service

Altijd perfecte service, gevraagd en ongevraagd. Chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed geregeld en ontvangen

Blijf goede doel steunen is een mooi gebaar! En eerlijk is eerlijk, een klein presentje voor de klanten is natuurlijk ook altijd weer leuk om te ontvangen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppers!

Zeer professioneel in alles maar ook vooral gewoon lekker eerlijk tegen de klant, denken met je mee en gaan erg coulant met hun werkuren tellen om wanneer de rekening best hoog uitvalt. Ze zijn piur en oprecht gebleven en dat mèt dat stukje extra gratis service erbij maamt ze voor mij een zeer fijne wn betrouwbare dealer waar ik dan ook volledig van vertrouwen uit ga en idd.. De auto rijdt weer heerlijk en kan er weer een paar jaartjes tegenaan. Ook hrt onderhoudsplan geeft zekerheid voor een mooie prijs. Tot ziens :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen

Accu snel vervangen zonder afspraak, voor een veel lagere prijs dan bij de officiële dealer. Vriendelijke receptionist, koffie tijdens het wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben zeer tevreden over Hensgens.TOP

Onderhoud en inspectie zijn zeer aan te bevelen bij Hensgens Maastricht

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Vrijdag nieuwe toyota cross hybrid opgehaald in Maastricht, keurig in orde gemaakt door de monteurs winterbanden mooi zwart gemaakt, en keurig met ons afgehandeld door verkoper Niels was zeer vriendelijk. conclusie top

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer correct en vriendelijk. Prima service

Ik ben al jarenlang klant bij Hensgens en ben nog nooit teleurgesteld in welk opzicht dan ook.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Ik kan niks negatiefs bedenken. Mijn persoonlijke ervaringen zijn tot nu toe steeds positief. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
2

Ratelt soms als brommobiel

Is onderzocht, zou een producteigen geluid te zijn volgens Patrick Hindrix. Ben hier ontervreden over, mogelijk is er wat af te stellen of er is iets serieus mis. Toyoya zou hier iets moeten doen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service, duidelijke communicatie

Heb bij Hensgens Nieuwstadt in 2020 een nieuwe RAV 4 executive gekocht en maak gebruik van het Auto Onderhoud Plan. Ben zeer tevreden over de service en ze doen wat ze zeggen. Ik rijd veel kilometers maar de onderhoudsbeurten zijn snel en gemakkelijk te plannen en ik kan er bij uitvoering op wachten en ze worden snel verricht en zonder bijkomende kosten of problemen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en vooral supersnel geholpen

Onze auto herkende zaterdagavond (de dag voor vertrek op vakantie) de sleutels niet meer. Hulp via mobiliteitspas leidde niet tot oplossing, maar auto zou maandagmorgen worden afgeleverd bij Hensgens Maastricht. Om 09.00 werden we al gebeld dat de oorzaak gevonden was; dat een accu besteld zou worden en dat we om 12.30u lekker op pad zouden kunnen. Als extra service de auto zelfs nog even gecontroleerd. Wederom een hele fijne ervaring. De 5sterren zijn (zoals inmiddels gebruikelijk) weer dik verdiend. Topgarage!!

  • Aanbevelen? Ja
7

Niet helemaal positief

Moest bij onderhoud van mijn Toyota Chr ondanks onderhoudscontract € 1.65 aan km geld betalen en dan staat er in gratis auto dit is belachelijk zeker voor een goede klant. en zijn er nog meer dingen eigen risico van € 500 schade kosten. op deze manier zal ik hier geen auto meer lenen.³

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Auto gebracht voor reguliere onderhoudsbeurt. Netjes en vriendelijk geholpen. Prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals gewoon: helemaal goed!

Bij het afgeven van de autosleutel bleek dat ik, tijdens het maken van de afspraak, niet de juiste informatie heb gekregen over de mogelijke kosten van de onderhoudsbeurt. De baliemedewerker die ik daar nu sprak gaf me de juiste informatie en heeft alles op een hele nette manier, voor beide partijen, geregeld. Gewoon super!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Correcte en juiste informatie

Tijdens de koop van een andere auto werden we door het personeel en bedrijfsleiding vriendelijk behandel en werd er duidelijke informatie verstrekt. We hopen en denken dat dit zo blijft. Groet J. Pasmans

  • Aanbevelen? Ja
10

Deskundige montage trekhaak en goede communicatie

Goed vakmanschap en deskundigheid bij montage van trekhaak op mijn VW Phaeton, goede en korte communicatielijnen, prima service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles is goed verlopen.

Alles is goed gedaan

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig...

... vriendelijke ontvangst, leenauto stond klaar die ik voor een kleine vergoeding voor benzine mocht gebruiken en mijn auto stond op het afgesproken tijdstip klaar. Dankzij het afgesloten onderhoudsplan zonder verdere kosten. Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
5

Heb er spijt van dat ik in het onderhoudsplan zit

Heb de (LPG) auto één onderhoudsbeurt moeten brengen voordat ik mocht instappen. Daar hebben ze de auto geïnspecteerd. En vervolgens een aantal dingen gerepareerd. Een paar dagen later had ik problemen met vermogen wat wegviel. Had ook een motorlampje wat brande, deze is weg gehaald en als die niet terug kwam was alles ok. De auto naar een lpg specialist gebracht. Bleek dat bougies zo slecht waren dat ze 'corrosie' op de bougies en bobines zichtbaar waren. Daarnaast bedenk je voordat je gebruik maakt van het afslepen. Heb alle kosten zelf moeten betalen (afslepen plus uurloon), omdat bleek dat het na de net ingebouwde radio kwam dat mijn auto niet meer reed. De AA service had de auto niet afgesloten, omdat de deur niet goed in het slot zat. Na mijn onvrede te hebben geuit ben ik benaderd om uit het plan te stappen en heb ik de reeds betaalde maandbedragen terug gekregen. Daarnaast heb ik ook de leenauto die je meteen meekrijgt niet hoeven betalen. Daar ben ik ontzettend blij mee.

  • Aanbevelen? Nee
10

Bedrijf met klantgerichte instelling, transparant en deskundig verkoop beleid.

De contacten met verkoper Dino Korpershoek zijn tijdens aankoop en onderhandelingsproces correct en met gevoel voor realisme verlopen. Hensgens Mobiliteitsgroep is een bedrijf waar men zich als klant gerespecteerd voelt. Dat is visie en klantenbinding op lange termijn. Ik kan iedereen dit bedrijf voor de aankoop van een auto aanbevelen, niet in de laatste plaats dank zij het talent en professionalisme van dhr Korpershoek!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed

Zomercheck verliep snel en ik werd goed geïnformeerd over bepaalde onderdelen. Monteur heeft het persoonlijk toegelicht en vlak voor het vertrek nog eens gecheckt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettige ontvangst

Na een prettige ontvangst met koffie en een wachttijd die wordt opgelost met de mogelijkheid tot tv kijken wordt de jaarlijkse beurt uitgevoerd. Een vriendelijke monteur gaf mij na het uitvoeren van de beurt nog enige uitleg en hielp mij met het monteren van de fietsdrager

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klant vriendelijk en meedenkend.

Zeer professioneel auto bedrijf met kundige verkopers in ons geval was het Dino die ons met raad en daad te woord stond en ons vooral vrij liet in onze keuzes. Wij zijn daar goed ontvangen , en met goede raad en daad geïnformeerd. De auto waar we eigenlijk voor kwamen werd hem niet, ons oog viel op een andere. En dat zit serieus in de pen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bergerstraat 11

6226BA Maastricht

621983100

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.