Filters

6

Prima service

Prima service maar na elk bezoek tref ik iets in mijn auto aan wat niet netjes afgewerkt is. Denk bandenspanningslampje begint te branden op terugweg van garage. Mijn binnenverlichting was vervangen maar het kapje om de lamp viel er daarna gewoon uit omdat het niet goed was vastgeklikt. Het zijn altijd kleine dingen maar geeft me niet het gevoel dat alles goed nagekeken wordt. Ook beetje jammer dat ik geen vergelijkbare leenauto krijg maar een toyota aygo.

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief

Goede service en klant vriendelijk !!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top klantgericht autobedrijf

Vandaag voor de achtste keer een nieuwe auto opgehaald bij Hensgens in Maastricht. Door de uitstekende service van vriendelijke en behulpzame medewerkers gedurende de ruim 25 jaar dat ik hier klant ben ook nu weer hier mijn nieuwe auto gekocht. Als je op zoek bent naar goede service en mooie auto’s zeker de moeite waard om dit bedrijf te bezoeken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top Bedrijf.

Afgelopen zomer met 38 Graden een mooie witte Opel Mokka Inovation gekocht Bij Hensgens Nieuwstadt . Nu in het najaar kwamen we er pas erachter dat de stoelverwarming niet functioneerde . Dit probleem gemeld en is op een zeer correcte wijze afgehandeld en kosteloos gerepareerd op garantie . Een achteraf bijkomend probleem was dat ik ik plotseling veel koelvloeistof verloor en ik stil kwam te staan langs de weg is er razendsnel gereageerd door Hensgens werkplaats dat de auto een half uur later werd opgehaald en afgeleverd bij Hensgens en ik een leenauto ter beschikking kreeg . Maar zie daar ondanks de feestdagen tussen kerst en oud/nieuw is de auto binnen 1 dag weer kosteloos gerepareerd onder garantie . Over garantie afhandeling en service gesproken van Hensgens automobielen Nieuwstad en vd werkplaats chef en monteurs , komen zij hun toezeggingen en garantie voorwaarden voor 100% na. Gewoon een top bedrijf met echte Garantie .

  • Aanbevelen? Ja
10

Positief gevoel.

Mooie auto gezien in showroom. Goed gevoel bij inruil en aflevering!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service, vriendelijke bediening

Telefonisch contact i.v.m. kapotte accu, meteen afspraak volgende ochtend om 9.30 uur. Monteur stipt op tijd auto gestart en vervolgens naar garage voor nieuwe accu (accu bleek bij doormeten stuk). Werd meteen geholpen door bijzonder vriendelijke mensen. Ben pas klant maar heb nu al volste vertrouwen in Garage Hensgens

  • Aanbevelen? Ja
2

Onpersoonlijk en onbetrouwbaar

Auto gekocht bij Hensgens Nieuwstadt zeer vriendelijk ontvangen tot het koopcontract getekend was daarna alleen maar problemen.

  • Aanbevelen? Nee
9

Al 36 jaar klant (6de auto)

Wel eens discussie maar het wordt altijd opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
2

mooie auto, zeer slechte afhandeling na aankoop

In april 2022 een mooie auto gezien in jullie gelikte showroom. Binnen een half uur beslist dat dit de auto werd. Verkoopgesprek verliep niet geheel zoals je het graag zou willen, (ongepaste grap, neerbuigende houding over onze ruilauto, die niettemin, binnen een uur was door verkocht dus waarom moet dit zo) maar goed. Witte kentekenplaat, afneembare trekhaak en winterbanden erbij gekocht. Bij het ophalen van de auto was de sleutel van de afneembare trekhaak zoek, We wachten wel even af. Eenmaal thuis bleek de witte kentekenplaat er ook niet bij. Bellen: "oh ja, die ligt hier nog". Gevraagd om deze samen met de sleuteltjes op te sturen. 2 Weken later niks gehoord. Daarom gemaild. Sleuteltjes waren volgens de verkoper besteld, plaat lag er nog. Omdat we graag erop uit wilden met onze fietsendrager werd deze uiteindelijk opgestuurd. Twee weken later nog steeds geen sleutels. Bellen: bleek dat de sleuteltjes nog helemaal niet waren besteld omdat men het nummer van de trekhaak niet had. De verkoper had dit nog allemaal niet geregeld terwijl hij in de mail zei dat ze besteld waren. Uiteindelijk nummer doorgegeven, sleutels werden besteld. Of we ze kwamen ophalen (80 km retour). Aangegeven dat ze deze konden opsturen. Letterlijk antwoord: 'u bent dan wel verantwoordelijk als ze kwijtraken'. In een mail gereageerd hierop. Letterlijk antwoord; 'we verwachten van onze klanten ook wat pro-actief meewerken'. Daarnaast wel verontschuldigingen voor de manier van reageren. Uiteindelijk ongeveer 2 maanden na aankoop alles compleet. Deze week naar onze eigen garage om de zomer-, winterbanden te wisselen. Blijken de winterbanden niet geschikt voor onze auto. En ook nu is de reactie weer ver beneden peil. Geen verontschuldiging bellen, mailen om de verkoper tot actie te krijgen. We zijn nog steeds heel blij met onze auto maar voor de service kunnen we absoluut geen schoonheidsprijs uitreiken. Jammer ook dat je geen kans krijgt om eens met iemand hierover van gedachten te wisselen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer onvriendelijke baliemedewerker en zeer onpersoonlijk

Eerste en laatste keer een auto gekocht.

  • Aanbevelen? Nee
4

Prima auto, slechte service tijdens afhandeling

In april 2022 een mooie auto gezien in jullie gelikte showroom. Binnen een half uur beslist dat dit de auto werd. Verkoopgesprek verliep niet geheel zoals je het graag zou willen, (ongepaste grap, neerbuigende houding over onze ruilauto, die niettemin, binnen een uur was door verkocht dus waarom moet dit zo) maar goed. Witte kentekenplaat, afneembare trekhaak en winterbanden erbij gekocht. Bij het ophalen van de auto was de sleutel van de afneembare trekhaak zoek, We wachten wel even af. Eenmaal thuis bleek de witte kentekenplaat er ook niet bij. Bellen: "oh ja, die ligt hier nog". Gevraagd om deze samen met de sleuteltjes op te sturen. 2 Weken later niks gehoord. Daarom gemaild. Sleuteltjes waren volgens de verkoper besteld, plaat lag er nog. Omdat we graag erop uit wilden met onze fietsendrager werd deze uiteindelijk opgestuurd. Twee weken later nog steeds geen sleutels. Bellen: bleek dat de sleuteltjes nog helemaal niet waren besteld omdat men het nummer van de trekhaak niet had. De verkoper had dit nog allemaal niet geregeld terwijl hij in de mail zei dat ze besteld waren. Uiteindelijk nummer doorgegeven, sleutels werden besteld. Of we ze kwamen ophalen (80 km heen en terug). Aangegeven dat ze deze konden opsturen. Letterlijk antwoord: 'u bent dan wel verantwoordelijk als ze kwijtraken'. In een mail gereageerd hierop. Letterlijk antwoord; 'we verwachten van onze klanten ook wat pro-actief meedenken'. Daarnaast wel verontschuldigingen voor de manier van reageren. Uiteindelijk ongeveer 2 maanden na aankoop alles compleet. Deze week naar onze eigen garage om de zomer-, winterbanden te wisselen. Blijken de winterbanden niet geschikt voor onze auto. En ook nu is de reactie weer ver beneden peil. We zijn nog steeds heel blij met onze auto maar voor de service kunnen we geen schoonheidsprijs uitreiken. Jammer ook dat je geen kans krijgt om eens met iemand hierover van gedachten te wisselen.

  • Aanbevelen? Nee
4

Mooie auto, waardeloze afhandeling en organisatie

In april 2022 zagen wij een auto in Nieuwstadt staan die ons erg goed beviel, gelikte showroom en idd, dit was de auto die we wilden kopen. Binnen een half uur beslist. Verkoopgesprek begon nog aardig maar werd wat grimmiger met grapjes die niet helemaal goed vielen en een neerbuigend toontje over onze inruilauto (die jullie overigens binnen een uur alweer hadden doorverkocht, dus waarom dat toontje nodig is, is mij een raadsel). Afneembare trekhaak erbij, witte nummerplaat voor fietsenrek erbij en een set winterbanden. Dikke week later de auto opgehaald. Alles in orde behalve dat het sleuteltje van de afneembare trekhaak kwijt was. Er werd naar gezocht. Eenmaal thuis gekomen bleek de witte nummerplaat er ook niet bij te zitten. Bellen, die lag er idd nog. Of we hem even wilden ophalen (Margraten - Nieuwstad)? Afgesproken dat die samen met de sleuteltjes zou worden opgestuurd. Twee weken later, niks gehoord, mailen. Er werd gewacht op de sleuteltjes, die waren besteld. Gevraagd of ze de nummerplaat dan toch intussen wilden opsturen omdat we er graag op uit wilden. Is gedaan. Weer twee weken later nog niks gehoord. Dus maar gebeld. De sleuteltjes waren bij navraag nog helemaal niet besteld omdat ze het nummer van het slot niet hadden. Foto opgestuurd en in de mail gevraagd hoe die bij ons terecht kwamen. We konden ze komen ophalen. Aangegeven dat ik dat geen optie vond, het was tenslotte hun probleem. Letterlijk: 'we sturen ze op maar als ze kwijt raken in de post dan bent u verantwoordelijk'. Weer een mail gestuurd over deze manier van denken. Letterlijk: 'we zijn gewend dat klanten wat pro-actiever meedenken'. Wel met excuus voor de manier van uitdrukken. De winterbanden hadden we intussen naar Maastricht laten brengen om ze daar op te halen en naar onze eigen garage te brengen. Deze week een afspraak bij onze eigen garage om de banden te wisselen. Passen niet. Velg heeft vijf bouten, auto maar vier. Gelooft u het nog? Ondanks fijne auto nooit meer Hensgens.

  • Aanbevelen? Nee
4

Mooie auto, waardeloze afhandeling en organisatie

In april 2022 zagen wij een auto in Nieuwstadt staan die ons erg goed beviel, gelikte showroom en idd, dit was de auto die we wilden kopen. Binnen een half uur beslist. Verkoopgesprek begon nog aardig maar werd wat grimmiger met grapjes die niet helemaal goed vielen en een neerbuigend toontje over onze inruilauto (die jullie overigens binnen een uur alweer hadden doorverkocht, dus waarom dat toontje nodig is, is mij een raadsel). Afneembare trekhaak erbij, witte nummerplaat voor fietsenrek erbij en een set winterbanden. Dikke week later de auto opgehaald. Alles in orde behalve dat het sleuteltje van de afneembare trekhaak kwijt was. Er werd naar gezocht. Eenmaal thuis gekomen bleek de witte nummerplaat er ook niet bij te zitten. Bellen, die lag er idd nog. Of we hem even wilden ophalen (Margraten - Nieuwstad)? Afgesproken dat die samen met de sleuteltjes zou worden opgestuurd. Twee weken later, niks gehoord, mailen. Er werd gewacht op de sleuteltjes, die waren besteld. Gevraagd of ze de nummerplaat dan toch intussen wilden opsturen omdat we er graag op uit wilden. Is gedaan. Weer twee weken later nog niks gehoord. Dus maar gebeld. De sleuteltjes waren bij navraag nog helemaal niet besteld omdat ze het nummer van het slot niet hadden. Foto opgestuurd en in de mail gevraagd hoe die bij ons terecht kwamen. We konden ze komen ophalen. Aangegeven dat ik dat geen optie vond, het was tenslotte hun probleem. Letterlijk: 'we sturen ze op maar als ze kwijt raken in de post dan bent u verantwoordelijk'. Weer een mail gestuurd over deze manier van denken. Letterlijk: 'we zijn gewend dat klanten wat pro-actiever meedenken'. Wel met excuus voor de manier van uitdrukken. De winterbanden hadden we intussen naar Maastricht laten brengen om ze daar op te halen en naar onze eigen garage te brengen. Deze week een afspraak bij onze eigen garage om de banden te wisselen. Passen niet. Velg heeft vijf bouten, auto maar vier. Gelooft u het nog? Ondanks fijne auto nooit meer Hensgens.

  • Aanbevelen? Nee
4

Mooie auto, waardeloze afhandeling en organisatie

In april 2022 zagen wij een auto in Nieuwstadt staan die ons erg goed beviel, gelikte showroom en idd, dit was de auto die we wilden kopen. Binnen een half uur beslist. Verkoopgesprek begon nog aardig maar werd wat grimmiger met grapjes die niet helemaal goed vielen en een neerbuigend toontje over onze inruilauto (die jullie overigens binnen een uur alweer hadden doorverkocht, dus waarom dat toontje nodig is, is mij een raadsel). Afneembare trekhaak erbij, witte nummerplaat voor fietsenrek erbij en een set winterbanden. Dikke week later de auto opgehaald. Alles in orde behalve dat het sleuteltje van de afneembare trekhaak kwijt was. Er werd naar gezocht. Eenmaal thuis gekomen bleek de witte nummerplaat er ook niet bij te zitten. Bellen, die lag er idd nog. Of we hem even wilden ophalen (Margraten - Nieuwstad)? Afgesproken dat die samen met de sleuteltjes zou worden opgestuurd. Twee weken later, niks gehoord, mailen. Er werd gewacht op de sleuteltjes, die waren besteld. Gevraagd of ze de nummerplaat dan toch intussen wilden opsturen omdat we er graag op uit wilden. Is gedaan. Weer twee weken later nog niks gehoord. Dus maar gebeld. De sleuteltjes waren bij navraag nog helemaal niet besteld omdat ze het nummer van het slot niet hadden. Foto opgestuurd en in de mail gevraagd hoe die bij ons terecht kwamen. We konden ze komen ophalen. Aangegeven dat ik dat geen optie vond, het was tenslotte hun probleem. Letterlijk: 'we sturen ze op maar als ze kwijt raken in de post dan bent u verantwoordelijk'. Weer een mail gestuurd over deze manier van denken. Letterlijk: 'we zijn gewend dat klanten wat pro-actiever meedenken'. Wel met excuus voor de manier van uitdrukken. De winterbanden hadden we intussen naar Maastricht laten brengen om ze daar op te halen en naar onze eigen garage te brengen. Deze week een afspraak bij onze eigen garage om de banden te wisselen. Passen niet. Velg heeft vijf bouten, auto maar vier. Gelooft u het nog? Ondanks fijne auto nooit meer Hensgens.

  • Aanbevelen? Nee
4

Mooie auto, waardeloze afhandeling en organisatie

In april 2022 zagen wij een auto in Nieuwstadt staan die ons erg goed beviel, gelikte showroom en idd, dit was de auto die we wilden kopen. Binnen een half uur beslist. Verkoopgesprek begon nog aardig maar werd wat grimmiger met grapjes die niet helemaal goed vielen en een neerbuigend toontje over onze inruilauto (die jullie overigens binnen een uur alweer hadden doorverkocht, dus waarom dat toontje nodig is, is mij een raadsel). Afneembare trekhaak erbij, witte nummerplaat voor fietsenrek erbij en een set winterbanden. Dikke week later de auto opgehaald. Alles in orde behalve dat het sleuteltje van de afneembare trekhaak kwijt was. Er werd naar gezocht. Eenmaal thuis gekomen bleek de witte nummerplaat er ook niet bij te zitten. Bellen, die lag er idd nog. Of we hem even wilden ophalen (Margraten - Nieuwstad)? Afgesproken dat die samen met de sleuteltjes zou worden opgestuurd. Twee weken later, niks gehoord, mailen. Er werd gewacht op de sleuteltjes, die waren besteld. Gevraagd of ze de nummerplaat dan toch intussen wilden opsturen omdat we er graag op uit wilden. Is gedaan. Weer twee weken later nog niks gehoord. Dus maar gebeld. De sleuteltjes waren bij navraag nog helemaal niet besteld omdat ze het nummer van het slot niet hadden. Foto opgestuurd en in de mail gevraagd hoe die bij ons terecht kwamen. We konden ze komen ophalen. Aangegeven dat ik dat geen optie vond, het was tenslotte hun probleem. Letterlijk: 'we sturen ze op maar als ze kwijt raken in de post dan bent u verantwoordelijk'. Weer een mail gestuurd over deze manier van denken. Letterlijk: 'we zijn gewend dat klanten wat pro-actiever meedenken'. Wel met excuus voor de manier van uitdrukken. De winterbanden hadden we intussen naar Maastricht laten brengen om ze daar op te halen en naar onze eigen garage te brengen. Deze week een afspraak bij onze eigen garage om de banden te wisselen. Passen niet. Velg heeft vijf bouten, auto maar vier. Gelooft u het nog? Ondanks fijne auto nooit meer Hensgens.

  • Aanbevelen? Nee
2

Komen afspraken niet na en onvriendelijke baliemedewerker.

Op 27okt een Hyundai i20 gekocht de volgende dag accu leeg. De uitleg over de auto onvoldoende ik ben twee keer terug moeten gaan voor uitleg. Na drie weken bij controle verlichting van mijn fietsdrager en aanhanger weer de accu leeg. Afspraak gemaakt voor controle accu kom bij de onvriendelijke mijnheer afspraak niet bekend terwijl hij hem zelf aan mij heeft doorgegeven. Zéér onpersoonlijk behandeld geen contact met de monteur over de accu. Verder door de verkoper verkeerd ingelicht over Bovag garantie. De inhoudsopgave van het instructieboekje klopt niet het geeft de verkeerde pagina’s aan. Ik heb spijt van de aankoop bij Hensgens Nieuwstadt.

  • Aanbevelen? Nee
2

Komen afspraken niet na en onvriendelijke baliemedewerker.

Op 27okt een Hyundai i20 gekocht de volgende dag accu leeg. De uitleg over de auto onvoldoende ik ben twee keer terug moeten gaan voor uitleg. Na drie weken bij controle verlichting van mijn fietsdrager en aanhanger weer de accu leeg. Afspraak gemaakt voor controle accu kom bij de onvriendelijke mijnheer afspraak niet bekend terwijl hij hem zelf aan mij heeft doorgegeven. Zéér onpersoonlijk behandeld geen contact met de monteur over de accu. Verder door de verkoper verkeerd ingelicht over Bovag garantie. De inhoudsopgave van het instructieboekje klopt niet het geeft de verkeerde pagina’s aan. Ik heb spijt van de aankoop bij Hensgens Nieuwstadt.

  • Aanbevelen? Nee
2

Komen afspraken niet na en onvriendelijke baliemedewerker.

Op 27okt een Hyundai i20 gekocht de volgende dag accu leeg. De uitleg over de auto onvoldoende ik ben twee keer terug moeten gaan voor uitleg. Na drie weken bij controle verlichting van mijn fietsdrager en aanhanger weer de accu leeg. Afspraak gemaakt voor controle accu kom bij de onvriendelijke mijnheer afspraak niet bekend terwijl hij hem zelf aan mij heeft doorgegeven. Zéér onpersoonlijk behandeld geen contact met de monteur over de accu. Verder door de verkoper verkeerd ingelicht over Bovag garantie. De inhoudsopgave van het instructieboekje klopt niet het geeft de verkeerde pagina’s aan. Ik heb spijt van de aankoop bij Hensgens Nieuwstadt.

  • Aanbevelen? Nee
2

Komen afspraken niet na en onvriendelijke baliemedewerker.

Op 27okt een Hyundai i20 gekocht de volgende dag accu leeg. De uitleg over de auto onvoldoende ik ben twee keer terug moeten gaan voor uitleg. Na drie weken bij controle verlichting van mijn fietsdrager en aanhanger weer de accu leeg. Afspraak gemaakt voor controle accu kom bij de onvriendelijke mijnheer afspraak niet bekend terwijl hij hem zelf aan mij heeft doorgegeven. Zéér onpersoonlijk behandeld geen contact met de monteur over de accu. Verder door de verkoper verkeerd ingelicht over Bovag garantie. De inhoudsopgave van het instructieboekje klopt niet het geeft de verkeerde pagina’s aan. Ik heb spijt van de aankoop bij Hensgens Nieuwstadt.

  • Aanbevelen? Nee
2

Komen afspraken niet na en onvriendelijke baliemedewerker.

Op 27okt een Hyundai i20 gekocht de volgende dag accu leeg. De uitleg over de auto onvoldoende ik ben twee keer terug moeten gaan voor uitleg. Na drie weken bij controle verlichting van mijn fietsdrager en aanhanger weer de accu leeg. Afspraak gemaakt voor controle accu kom bij de onvriendelijke mijnheer afspraak niet bekend terwijl hij hem zelf aan mij heeft doorgegeven. Zéér onpersoonlijk behandeld geen contact met de monteur over de accu. Verder door de verkoper verkeerd ingelicht over Bovag garantie. De inhoudsopgave van het instructieboekje klopt niet het geeft de verkeerde pagina’s aan. Ik heb spijt van de aankoop bij Hensgens Nieuwstadt.

  • Aanbevelen? Nee
7

Beetje jammer

Op maandag 28-11 heb ik voor de eerste keer gebruik gemaakt van de werkplaats i.v.m een bandenwissel. Via de website heb ik een afspraak gemaakt, die ik later via de mail heb verzet. Deze wijziging is tevens per mail bevestigd. Helaas bleek bij aankomst dat deze afspraak niet vastlag. "We doen normaal geen bandenwissel na 11.00 uur", was de reactie. Na drie kwartier waren de winterbanden gewisseld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het kan gewoon niet nog beter dan nu !

Bij de aankoop van een andere auto heb ik ook een bezoek gebracht aan Hensgens Mobiliteitsgroep in Maastricht. Mijn eerste aanblik was dat het hier niet ging om gebruikte auto's maar om geheel nieuw uitgeleverde auto's van de fabriek, een overweldigende indruk moet ik toegeven. Mijn eerste contact met de (junior)verkoopadviseur resulteerde meteen tot een match en wat mij hierbij opviel was de professionele benadering, geen opdringen of wat dan ook maar duidelijke informatie en advies. Het was voor mij meteen duidelijk, dit is een vertrouwd bedrijf en heb daar dan ook een auto gekocht. Het hele traject tot en met de uitlevering van de auto ging gesmeerd en zonder mankementen. Niet alleen de naam van het bedrijf maar ook de inzet en kennis van zijn medewerkers maken het geheel ! en daar gaat het tenslotte om.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima behandeling, vriendelijke bediening

Ondanks dat ik een nieuwe klant ben met maar een kleine reparatie (kapotte lamp) ben ik prima geholpen en heb mij dan ook meteen als klant laten inschrijven

  • Aanbevelen? Ja
10

Compliment

Het is nooit fijn als er een dure reparatie aan je auto moet plaatshebben. Maar als er een medewerker als Ron dan met je meedenkt en de beste oplossing voor jou als klant bedenkt, dan voelt dat weer als onbetaalbaar. Dank je Ron!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zoals het verwacht mag worden

Gebeld voor probleem met starten.zelfde dag nog geholpen. Geen moment spijt van onderhoudsplan welke ik heb afgesloten.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bergerstraat 11

6226BA Maastricht

621983100

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.