Ik heb geen fijn gevoel bij dit bezoek overgehouden .
Onlangs een email ontvangen om de airco te laten controleren . Deze controle zal gratis zijn . Bij controle bleek mijn airco niet te voldoen .
Had ik iets anders verwacht ? Ja!!!!!! Ik heb deze auto pas sinds 2-2-2022 , in januari 2023 nog apk en beurt laten doen. Toen werd er géén melding gemaakt van een airco die niet voldoet !
Reparatie wordt nu dus uitgevoerd , €109.- Garantie op deze reparatie wordt pas gegeven na discussie ! !
Mijn duidelijk vraag blijft hangen na een zeer vaag antwoord . "Want in januari 2022 waren de waardes van de airco binnen de marge ."
Blijft de volgende vraag bij mij ,
Het onderhoudscontract dekt niet het bijvullen van airco . Dit contract dekt wel het bijvullen van oa de ruitensproeiervloeistof . Ligt dit aan het prijskaartje van de respectievelijke vloeistoffen?
Alles bij elkaar , nee ik heb geen fijn gevoel aan dit bezoek overgehouden . En dit ligt niet alleen aan het feit dat er kosten van onderhoud zijn , maar aan de onduidelijkheid en de twijfelachtigheid achter de balie . Bovendien werd ik geroepen met meneer , had hij niet kunnen zien dat ik een vrouw ben ? Of bestaat jullie klantenbestand alleen maar uit heren ?
Nee dus , voor deze ervaring geen aanbeveling verdiend . Eigenlijk ook niet 1 ster willen geven , maar ja , zonder steraanduiding gaat dit bericht niet weg .