Filters

10

Goed onderhoud

Alleen even wachten op het uitvoeren van de jaarlijkse onderhoudsbeurt! Alles conform het boekje. Hensgens voldoet prima aan mijn verwachtingen!

  • Aanbevelen? Ja
2

Wegduikgedrag na klacht

Ik was niet te tevreden over de door Hensgens geleverde winterbanden (bleken 1,5 maand na montage al versleten (aldus een andere medewerker)) en kreeg aan de balie te horen dat ik hierover teruggebeld zou worden. Niet dus. Ook op mijn uitgebreide mail hierover heb ik nog steeds geen reactie gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Snel en goed geholpen

Reservoir van de ruitensproeier lekte, en werd ter plekke meteen gerepareerd tijdens een kop koffie en wat e-mails checken.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik heb geen fijn gevoel bij dit bezoek overgehouden .

Onlangs een email ontvangen om de airco te laten controleren . Deze controle zal gratis zijn . Bij controle bleek mijn airco niet te voldoen . Had ik iets anders verwacht ? Ja!!!!!! Ik heb deze auto pas sinds 2-2-2022 , in januari 2023 nog apk en beurt laten doen. Toen werd er géén melding gemaakt van een airco die niet voldoet ! Reparatie wordt nu dus uitgevoerd , €109.- Garantie op deze reparatie wordt pas gegeven na discussie ! ! Mijn duidelijk vraag blijft hangen na een zeer vaag antwoord . "Want in januari 2022 waren de waardes van de airco binnen de marge ." Blijft de volgende vraag bij mij , Het onderhoudscontract dekt niet het bijvullen van airco . Dit contract dekt wel het bijvullen van oa de ruitensproeiervloeistof . Ligt dit aan het prijskaartje van de respectievelijke vloeistoffen? Alles bij elkaar , nee ik heb geen fijn gevoel aan dit bezoek overgehouden . En dit ligt niet alleen aan het feit dat er kosten van onderhoud zijn , maar aan de onduidelijkheid en de twijfelachtigheid achter de balie . Bovendien werd ik geroepen met meneer , had hij niet kunnen zien dat ik een vrouw ben ? Of bestaat jullie klantenbestand alleen maar uit heren ? Nee dus , voor deze ervaring geen aanbeveling verdiend . Eigenlijk ook niet 1 ster willen geven , maar ja , zonder steraanduiding gaat dit bericht niet weg .

  • Aanbevelen? Nee
10

Goede service. Top

Ben zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Een kleine omissie

Helaas is bij de kleine beurt vergeten de ruitenwissers ook te controleren, ďat had ik vergeten te melden, deze zijn versleten. Maar de mededeling dat de remschijven en blokken aan vervanging toe zijn is wel een pluspunt, gelijk een nieuwe afspraak ervoor kunnen maken

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Kleinigheden zoals ruitenwissers vervangen oliecontrole,bandenspanningcontroleren etc wordt direct geregeld. Heel fijn.

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet tevreden

Na melding beschadiging velg bij wisselen banden, dit zou ik volgens hun zelf hebben gedaan bij inladen in auto maar ik weet zeker dat dat niet zo is zij zijden dat ik ze maar bij hun had moeten opslaan zo komen ze er gemakkelijk vanaf. ik heb niets meer van hun gehoord zo als het er nu uitziet zal ik hier geen auto meer kopen ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer tevreden

Heel blij met mijn nieuwe Toyota Yaris Hybrid Alles volgens afspraak Super!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed.

Reeds jaren autos gekocht bij Hensgens. Altijd goede sevice. Zowel bij aankoop en inde garage een goede service. Ook de verkopers beleefd en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel

Professioneel vanaf de eerste kennismaking tot aan de aflevering en ook nog daarna. Niels is een jonge verkoper maar uiterst behulpzaam en bekwaam. Heeft alles goed uitgelegd en ook naderhand nog vaak antwoord gegeven op mijn vele vragen over de vele technische snufjes

  • Aanbevelen? Ja
4

Onvoldoende service

Derde jaar op rij beurt laten doen volgens onderhoudscontract. eerste jaar had ik marter onder de motorkap gehad deze had de isolatiedeken kapot gevreten. Deze laten vernieuwen, bleek later dat deze niet met voldoende klemmen was vastgezet zat gewoon los schijnbaar waren er een paar stuk gegaan bij demontage. Hierover gebeld zouden ze bestellen en mij laten weten als ze er waren,niks meer gehoord, tevens hadden ze de aircofilter vervangen een grote zooi achtergelaten op de mat. Tweede jaar gevraagd om deze alsnog vast te zetten dat werd dan ook gedaan. Gevraagd om eens naar de speaker in achterdeur te kijken deze bromde ontzettend. Toen ik de auto ging ophalen zeiden ze er was iets los geweest aan de speaker was. Op weg naar huis zet ik de radio wat harder bromde die speaker nog net zo hard. Afgelopen week voor derde keer voor de beurt en apk geweest, gevraagd of ze nu echt eens naar die speaker wilde kijken. Toen ik de auto op ging halen kreeg ik te horen dat de speaker gescheurd was, op de vraag of ze er een nieuwe in hadden gezet zeiden nee. Tevens was de auto afgekeurd op de voorbanden en was beetje schade rechts voor bij de mistlamp en deze zat los. Moest maar naar een schadebedrijf gaan kosten ca. 750 tot 1000 euro. Nogal een moeite om ff de lamp vast te zetten en mij te bellen of zeer een nieuwe speaker in mochten zetten ze hadden de bekleding toch van de deur. Heb een onderhoudscontract, maar ze hadden de remolie vervangen die moest ik afrekenen 12,95 voor de remolie en even maar 60,60 voor t verversen, voor pakweg 10-15 minuten werk langer is het beslist niet ben zelf automonteur geweest en weet waar ik over praat. Op de terugweg naar huis bij een bandenbedrijf gestopt en gevraagd wat bij hun een stel banden kost. was voor 420 euro klaar voor 2 banden, incl. mistlamp vastzetten en de schade verholpen op een acceptabele manier en apk gereed gemeld. Probeer volgend jaar nog 1 keer indien ik weer niet tevreden ben stop ik met het contract.

  • Aanbevelen? Nee
10

Direct geholpen

Problemen met bandenspanning. Op vrijdagmiddag binnengelopen en probleem werd meteen opgepakt en verholpen. Er bleek een spijker in een van de banden te zitten. Die werd gerepareerd en het waarschuwingssysteem gereset. Na 3 kwartier kon ik weer veilig wegrijden. Chapeau.

  • Aanbevelen? Ja
10

Al jaren een tevreden klant

Ik ben altijd zeer tevreden over de vriendelijke en vakbekwame service van de werkplaats. Zo'n 20 jaar geleden bracht ik mijn Honda al bij deze garage. Tijden zijn veranderd, ik rijd nu elektrisch. Maar ook nu is het onderhoud van mijn auto in goede handen van Ron, die hier al jaren werkt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en zeer vriendelijk geholpen door Niels v Neer.

Bij het eerste contact ging er even iets mis maar dit is zeer netjes opgelost . Ben zeer goed en vriendelijk geholpen zonder enige druk . Goede uitleg gekregen en alle tijd voor genomen. Bij aflevering werden onze telefoons even verbonden met de auto en ingesteld. Alle verdere contacten via mail waren zeer duidelijk en correct. Gezien mijn ervaring zou ik dit auto bedrijf zeker aanbevelen . Hebben zeer jonge auto,s en alles ziet er zeer verzorgd uit.

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en klantgericht.

Met betrekking tot het aanschaffen van een trekhaak: -geeft Hensgens prima adviezen over type, voor- en nadelen, gebruiksdoel, etc. en demonstreert dat met showroommodellen. - komt afspraken na m.b.t. prijs, levering, montage, tijdsduur, software-update, gratis huurauto, - demonstreert werking en bediening van de gekozen afneembare trekhaak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastic service, would 100% recommend

Excellent service from Niels at Hensgens Maastricht. Very helpful, easily reachable for any questions and very knowledgable. Would recommend to everyone in the market for a car, especially expats - made purchasing a car abroad very easy.

  • Would you recommend us? Yes
9

Top service

Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende dealer met oog voor de klant

Hele goede ervaring gehad met aanschaf nieuwe VW Caddy. Korte lijnen in de communicatie en zeer prettige samenwerking. Kortom een voorbeeld voor andere dealers.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super service

De servicebeurt werd snel en adequaat uitgevoerd. Mede door het geweldige serviceplan blijven de kosten ook nog eens extreem laag. Naast het onderhoud zijn de aftersales en receptie ook altijd bereikbaar voor probleemvragen e.d. Dus in één woord; super!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service bij aankoop van auto

Hele vriendelijke en behulpzame verkoper die echt de tijd voor je neemt. Gemaakte afspraken zijn allemaal nagekomen. Auto zag er top uit bij het afhalen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Bij de aankoop van onze nieuwe auto zijn wij uitstekend geholpen door Luc Willems. Komt zijn afspraken na. Bij een volgende aankoop gaan wij zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

Afspraak gemaakt, auto gebracht. Hensgens zijn beloofde werk gedaan. Zelfs gevraagd of ik naar huis gebracht kon woorden en gehaald. Ook dit is netjes gebeurt. Ik kreeg mijn auto terug, waar aan te merken was dat ze goed naar gekeken hebben.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hensgens Mobiliteit kopen zonder spijt.

Wij hebben een Kia Ceed gekocht, en zijn zeer tevreden. Verkoper nam ruim de tijd voor ons en ook de service was uitstekend. Auto voldoet volledig aan verwachtingen. Eerlijke kilometerstanden met volledige onderhoudshistorie. Wij bevelen Hensgens Mobiliteitsgroep zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een tevreden klant!

Mijn ervaringen met Hensgens zijn zeer positief. Alles volgens afspraak geregeld en prima service!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bergerstraat 11

6226BA Maastricht

621983100

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.