Zoals reeds vele jaren, steeds prima
Geachte medewerkers Auto Hensgens
Zoals vermeld hebben wij uw werkplaats bezocht voor een winterinspectie en bandenwisseling zomer naar winter.
We zijn reeds jaren trouwe klant van onze garage in Maastricht zelfs reeds vooraf aan de start van uw vestiging in Maastricht.
Er is in al die jaren steeds een grote waardering voor uw medewerkers en uw service. Er zijn geen klachten of opmerkingen. We vragen enkel een verhelderend antwoord op onderstaande vraagstelling. U bent “onze garage” waar we onze auto graag met goed vertrouwen in uw handen geven.
We willen u twee vraagstellingen voorleggen waarop op zeker een antwoord kunt geven.
Met begrip dat alles duurder wordt en kosten moeten worden doorberekend heb ik de voorjaarsnota mei 2023 vergeleken met de najaarsnota november 2023 t.a.v. de bandenwisseling. Hierbij werd geconstateerd dat deze pitstop met 30% was gestegen t.o.v. de zomerwisseling. Is het uurtarief zodanig gestegen ?
We nemen reeds jaren deel aan het auto onderhoudsplan, waarvoor we maandelijks een bedrag betaalbaar stellen. Hiermee kunnen we de kosten van onderhoud verdelen, en zijn we verzekerd van een goede staat en veiligheid van onze auto door een zomer en wintercheck. We vinden dit een goede regeling en willen onze deelname en betaling voortzetten. Door u wordt naast het autoplan abonnement jaarlijks een gratis wintercheck aangeboden. Mijn vraag is, is er verschil in werkzaamheden tussen de (betaalde) autoplan abonnement wintercheck en uw jaarlijks gratis wintercheck aanbod ? We zien uw reactie graag tegenmoet Met vriendelijke groet
Fam. Wachelder, Landgraaf klantnr. 012428