Filters

10

Zeer tevreden

Alle informatie is gehoord en goed opgepakt en verholpen. Fijn zo'n onderhouds abbonnement

  • Aanbevelen? Ja
10

De service beurt is perfect uitgevoerd

De service beurt is perfect uitgevoerd alles correct uitgevoerd

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geholpen

We zijn door Ian Menten geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto. Zijn informatie werd op een vakkundige , vriendelijke en geduldige manier gepresenteerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend werk geleverd door een top bedrijf !!!

Had een afspraak gemaakt binnen twee weken voor een beurt en een APK, zo gezegd zo gedaan. Het is altijd een prettig en veilig gevoel als je op de weg bent en weet dat je auto in een top conditie verkeert omdat het onderhouden wordt door een van de beste garages in Limburg !!!

  • Aanbevelen? Ja
9

complete service verlening zonder een enkel min-punt

Trekhaak gemonteerd met zeer heldere afspraak over de opdracht. goed uitgevoerd met gratis gebruik van prima huurauto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Tevreden met het auto onderhoudsplan.alles netjes uitgevoerd Overleg als er iets gerepareerd moet worden.alles conform afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

De service kon niet beter

Omdat ik ziek was kon ik niet zelf met mijn auto naar de garage. Ik mocht mijn auto niet meer gebruiken vanwege het defect. De garage heeft mijn auto opgehaald, onderdelen besteld, gerepareerd en de vgl dag teruggebracht. Ik vind dit een geweldige service terwijl ze met te weinig personeel zaten, ook vanwege ziekte.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ontvangst bij Receptie vriendelijk, bij naam en deskundig

Ontvangst bij Receptie vriendelijk, cliënt wordt bij naam gekend en begroet, bekend met aard van te verrichten reparaties en waarschijnlijke duur van de werkzaamheden. Vervangend vervoer wordt bij te verwachten langere werkzaamheden aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Vakmensen! Top auto!

  • Aanbevelen? Ja
8

Vakwerk

Op het jaarlijks onderhoud van mijn RAV 4 helemaal niets aan te merken. Wat opvalt, maar geldt voor alles wat je consumeert in de gehele maatschappelijke breedte is, dat in 2 jaar ook de prijzen van jaarlijks onderhoud met 35% gestegen zijn. Kan ik helaas van mijn inkomen niet zeggen. Maar dit doet niets af aan de kwaliteit van het geleverde. Misschien, omdat we niet veel km maken, de tijd tussen de beurten met 35% oprekken.

  • Aanbevelen? Ja
6

Standaard ervaring

Mijn ervaring is maar 3 sterren waard omdat ik moest bijbetalen voor een zogenaamde benzine reiniger. Maar het is een nieuwe auto die ik heb dus er kan nog geen sprake zijn dat het benzine systeem gereinigd moet worden dat zou een slechte zaak zijn bij een nieuwe auto. Hierdoor hen ik een wrange nasmaak over de beurt omdat er toch bijbetaald moet worden voor een product wat helemaal niet nodig is bij een nieuwe auto! Bovendien is dit niet vermeldt toen ik voor de beurt kwam en staat ook niet in de kleine lettertjes. Dus dit is een product wat je niet nodig hebt bij een nieuwe auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel erg tevreden over de service

Ideaal zo een onderhoudscontract bij garagebedrijf Hensgens in Nieuwstad. Leen auto gehad in de tijd dat er uitgebreid werd gewerkt aan de grote beurt en apk. Zo fijn dat wij op onze auto, al 4 jaar, kunnen verlaten. Met dank aan de goede service van de garage. Ook de persoonlijke benadering naar ons toe is fijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk

Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima garage en fijne service

Prima garage fijne service

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en met aandacht voor de behoeften van de klant

Ik moest dringend de accu van mijn auto vervangen (door de kou in combinatie met slijtage was deze de dag ervoor verlopen). Zonder afspraak werd ik vriendelijk begroet, op een comfortabele bank gezeten, een kopje thee aangeboden en op de hoogte gebracht van de prijs voordat de reparatie werd uitgevoerd. Binnen een half uur kon ik weer vertrekken. Echt professioneel en heel vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Snelle afhandeling probleem

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Er is alleen een probleem met de ventilator die maakt na de service beurs een hoop herrie

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Trekhaak laten monteren, conform afspraak binnen 1 dag gereed en kreeg daarbij een fatsoenlijke leenauto met geen extra kosten achteraf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service, klantgerichtheid, openheid, eerlijkheid...helaas niet vanzelfsprekend. Wel voor Hensgens!

Mijn vorige auto kwam van Hensgens. Besloot hem daarom ook weer in te ruilen bij Hensgens. Ook omwille van het mooie aanbod aan occasions. Eén had mijn bijzondere interesse. Online contact gezocht en de dag erna al 'live' bekeken. Goed inruilvoorstel. Alle medewerking voor testrit, alle tijd voor mijn vragen. Met vertrouwen dan ook handtekening gezet onder koopovereenkomst. Daags voor aflevermoment een keurig telefoontje. Of ik gedacht had aan het omzetten van mijn verzekering van de oude op de nieuwe, of ik de benodigde documenten had gevonden, of ik nog vragen had...Heel netjes, heel attent, heel klantvriendelijk. Door omstandigheden afleverdatum moeten aanpassen van mijn kant. Alle begrip en medewerking van Hensgens. En toen kwam de dag van het afhalen. Een uur (!) liep de medewerker heel uitgebreid en geduldig alles met ons na wat we zouden meten weten over de auto. En als een kind zo blij reed ik de showroom uit met onze nieuwe aanwinst. Helaas vielen de dag erna een paar kleine zaken op die nog aandacht behoefden. Zaken die aan het kritisch oog van koper én verkoper ontsnapt waren bij de oplevering. Dat kan gebeuren. Meteen per mail contact gezocht. Ik werd deze dag teruggebeld en de afspraak om het alsnog te herstellen werd gemaakt. Volgende week moet de auto daarvoor terug...maar dat doe ik graag en met vertrouwen dat het helemaal goed komt! Topmensen, topservice...topbedrijf. Er kan altijd iets niet helemaal goed gaan. Dat hoort bij mensenwerk. In de verkoop leren we dat iedere vraag of 'akkefietje' een kans is om je (meer)waarde écht te laten blijken. Dat doen ze bij Hensgens! Chapeau. Waarom toch zo uitgebreid verslag doen en niet gewoon maar roepen dat Hensgens geweldig is? Omdat klagers altijd uitgebreid schrijven en dan een diepe onvoldoende geven die het gemiddelde enorm omlaag haalt. Tevreden mensen doen vaak niet veel moeite om hun succeservaring te delen. Hensgens verdient een uitgebreide en positieve beoordeling. Van harte aanbevolen!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

service was perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geholpen.

Al jaren snel en goed geholpen tegen zeer redelijke prijs altijd vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden.

Tijdens de APK keuring is een mankement aan de audio installatie hersteld. Een reparatie die ze ook hadden kunnen laten wachten tot de afspraak voor de beurt die voor een later tijdstip gepland staat. BEDANKT!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

Prima dienstverlening.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

Jaarlijkse onderhoudsbeurt zoals andre jaren goed uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Je wordt direct geholpen als het mogelijk is.

Ben zeer tevreden en compliment aan de Ron

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Bergerstraat 11

6226BA Maastricht

621983100

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.