Reactie van het bedrijf
Geachte Heer Pisters,
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent, echter vergeet u een paar belangrijke elementen uit uw review. Ten eerste heeft u de auto , een Colt Cabrio van 17 jaar oud met 100.000 km zonder garantie gekocht. Vervolgens liep u tegen een aantal problemen aan (11.000 km later) met o.a. de raammechanismes, waar niemand u mee kon/wilde helpen, zelfs de Misubishi dealer niet. Hier had u zelf al veel onderzoek naar gedaan. Wij hebben vervolgens meegedacht en de ruitmechanismes besteld uit italië en onder een coulance voorstel gemonteerd, waarbij wij ook een groot deel van de kosten gedragen hebben. Deze reparatie heeft een groot deel van de problemen opgelost, maar nog niet allen, waar weer vervolgdiagnose voor nodig was. Deze kosten wilde u niet meer maken, waarbij wij u vervolgens ons heeft gevraagd de auto op te kopen, wat wij ook gedaan hebben. Dit is zijn allemaal uw keuzes. U had de auto ook elders ter reparatie kunnen aanbieden of uw auto aan iemand anders kunnen verkopen, maar u weet donders goed dat u dan niet beter af was geweest. Uw verwachtingspatroon bij een auto van 15 jaar oud is naar onze mening niet realtisch. Uw verwachting dat iedere reparatie tot een complete oplossing direct leidt ook niet en dat wij deze kosten zouden moeten dragen, ook niet. Het is jammer dat u opzettelijk belangrijke details uit uw klacht/verhaal weglaat.
Desondanks staat onze deur altijd open.
Mvg, Auto Hensgens Nieuwstadt