Meer dan tevreden.

Ik kreeg een onverwachte storing en reed naar mijn garage ze gingen me gelijk helpen en ik en mijn vrouw ( incl. rollator) werden thuis gebracht en ook weer opgehaald toen de auto klaar was. Daar kunnen veel garages nog wat van leren.

Beste familie Ten Berge, Bedankt voor de mooie woorden! Groet, Team Hensgens

Precies gegaan zoals afgesproken.

Hallo Gerrit, Bedankt! Groet, Team Hensgens

Prima gerepareerd en volgens afspraak top

Zoals altijd top garage

Beste Wim, Bedankt voor uw 10! Groet, Team Hensgens

Service waar ik blij van word

Ook nu weer prima geholpen. Antwoord op alle vragen, vriendelijk en kundig. Wij zijn heel blij met de keuze voor deze garage. Adieëje Tinus

Hallo Tinus, Bedankt voor de perfecte score! Groet, Team Hensgens

Fijne service

Vriendelijk personeel. Goede uitleg. Goed geholpen.

Hallo Yolanda, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Hensgens Nieuwstadt

Nog steeds even vriendelijk

Ik heb niks te klagen. Alleen als ik vraag om naar de saftybelt bestuurder na te kijken, ga ik vanuit dat niet alleen gesmeerd word maar ook gekeken word dat het goed naar binnen gaat en dat is niet gebeurd. Ga nog steeds niet alleen naar binnen moet het zelf in duwen.

Altijd goed

Altijd goed

Hallo John, Bedankt voor de 8! Mag ik u vragen wat wij beter kunnen doen zodat we volgende keer een 10/10 van u mogen verwachten? Groet, Team Hensgens

Zeer plezierige ervaring

Montage trekhaak zeer goed gedaan, goed contact bij overdracht en goed vervangend vervoer, weliswaar niet in dezelfde klasse als eigen voertuig maar toch acceptabel..

Hallo Harm, Bedankt voor de beoordeling! Groet, Team Hensgens

uitstekend,heb verder niets toe te voegen

rij al ongeveer 40 jr honda ben bij hensgens nieuwstad altijd netjes en correkt geholpen

Hallo Frans, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Hensgens

Top service!

Auto gebracht voor een onderhoud beurt. Alles goed geregeld. Netjes afgehandeld

Hallo Jessie, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Hensgens

Ok

Jammer dat de dag voor de afspraak werd gebeld dat geen leenauto meer ter beschikking was. Ondanks een onderhoudscontract toch nog 170 euro kosten. Blijkbaar zit olie verversen en andere kleine dingetjes niet in het contract. Verder alles goed.

Hallo, Bedankt voor uw beoordeling! We begrijpen dat het uiterst vervelend is wanneer op korte termijn de vervangende auto afgemeld wordt. Helaas hebben wij af en toe reparaties die langer duren als verwacht. Deze klanten kunnen we dan uiteraard niet zonder auto zetten. Inzake de additionele kosten, deze staan ook bij het Auto Onderhouds Plan beschreven. Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben. Groet, Team Hensgens

perfect behandeld

alles volgens afspraak afgehandeld

Hallo Ger, Bedankt! Groet, Team Hensgens

sfeer en beleving.

Van inruiling tot aankoop goede begeleiding. Gaan eventueel voor je op zoek naar de juiste auto voor je. Bij ons ook gedaan. Top.

Hallo Martin, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Hensgens

Zeer goede service

Tijdens een kopje koffie en een stukje vlaai, werden mijn winterbanden netjes verwisseld voor de zomerbanden uit de opslag.

Hallo Wim, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Hensgens

Zeer klantvriendelijk!

29 maart 2024 mijn auto ingeruild voor een nieuwere occasion. Goede informatie vooraf ontvangen adhv mijn wensen. Er werd goed met ons meegedacht, ze zijn klantvriendelijk en servicegericht. Ze hebben mij ook als nieuwe klant voor het onderhoud binnen.

Hallo Nicole, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Hensgens

Vriendelijke verkopers

Mooie auto gekocht. Toyota corolla cross. Gelukkig op voorraad. Vriendelijke verkoper Niels. (Ook Luuk) Goede uitleg. Neemt alle tijd voor je. En nu hopen op veel veilige kilometers.

Beste familie Deckers-Steijns, Bedankt voor de mooie woorden richting onze collega's! Groet, Team Hensgens

Duurt een bandenwissel overal een uur ?

Voor de bandenwissel bij Hensgens heb ik online een afspraak gemaakt voor 8 uur in de ochtend op een maandag. Ik was ruim op tijd aanwezig. Om 9.05 mocht ik afrekenen. Duurt een bandenwissel altijd zo lang ?

Hallo Guido, Wij begrijpen uw vraag inzake de wielenwissel, zeker als u op zondag naar Max Verstappen kijkt en u ziet dat 4 banden vervangen worden in ongeveer 2,5 seconde. Gemiddeld duurt een wielenwissel ongeveer 45 minuten, maar dit kan oplopen wanneer banden extra uitgebalanceerd moeten worden. Wij hopen dat wij u voldoende geïnformeerd hebben.

Zeer tevreden over onze Nissan Juke en de garage

Wij hebben vorige week onze auto opgehaald. Zijn zeer tevreden. De verkoper ( Luc ) heeft ons goed geadviseerd. Hij was zeer attent en behulpzaam!! Ook met de inruil heeft hij ons heel goed geholpen. Al met al raden wij deze garage aan.

Hallo Thea en Paul, Bedankt voor de mooie woorden! Groet, Team Hensgens

Zeer prettig geregeld onderhoudscontract.

Ik heb een onderhoudscontract met Hensgens Mobiliteitsgroep, waarbij alle onderhoudsbeurten prettig geregeld zijn. Ik krijg tijdig een melding als de auto aan een onderhoudsbeurt toe is. Verder wordt er contact opgenomen als er iets is gedaan moet worden dat apart betaald moet worden, inclusief de extra kosten. De beslissing of je dit wil bepaal jezelf. Voor mezelf vind ik als het de veiligheid ten goede komt + levensduur dan doe ik dat. Verder geef ik aan de planning door dat ik een leenauto ter beschikking wil. Gewoon perfect.

Hallo Rob, Bedankt voor de mooie toelichting! Groet, Team Hensgens

Als altijd heel tevreden, dank, JR.

Dank, maar weer.

Hallo, Bedankt voor de beoordeling! Groet, Team Hensgens

Hallo Maurice! Bedankt voor de 9! Groet, Team Hensgens

Profesioneel

Vriendelijke ontvangst. Zeer duidelijke uitleg na keuring en onderhoud. Ga zo door!

Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Hensgens

Afspraken nagekomen zoals afgesproken

Afspraken zijn netjes nagekomen, tevens heeft men telefonisch contact opgenomen alvorens men onderdelen heeft vervangen. Leenauto (Dacia Spring) voor mij een maatje te klein

Hallo Roger, Bedankt voor de mooie beoordeling! Mocht u in de toekomst een grotere leenauto wensen, geef dit even aan bij het maken van de afspraak en in de mate van het mogelijke proberen wij hier dan ook rekening mee te houden. Groet, Team Hensgens

Onder het genot van een kopje koffie kreeg mijn auto een zomercheck en tevens werden de banden verwisseld wat professioneel is afgehandeld.

Hallo Ger, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Hensgens

Professioneel en vriendelijk.

Was weer een positieve ervaring bij Hensgens Mobiliteitsgroep!

Hallo Peter, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groet, Team Hensgens