Goede service, duidelijke afspraken.

Heb al vele jaren onze nu 17 jarige Mitsubishi bij Hensgens Maastricht in onderhoud. Ze hebben een keer een fout gemaakt, maar hebben deze erkend en hersteld. Ze bellen als blijkt dat de reparatie duurder uitvalt dan verwacht, om te overleggen wat te doen en wat eventueel een alternatief is. Netjes.

Duidelijke afspraken me een acceptabele prijs / kwaliteit

Voor mij de eerste ervaring met Hensgens. Ze hebben mij een vertrouwd gevoel gegeven. Enige onduidelijkheid zit in de mobiliteitsgarantie maar ook daar komen we wel uit

Zoals altijd goede ervaring vriendelijk en prima service. Kom hier al jaren en altijd tevreden

Tot nu toe bevalt de auto prima.

De auto is echt een plezier om in te rijden. Wel nog een kleine opmerking over de "Hensgens Service met 6 maanden BOVAG garantie". Hiervoor betaalde ik € 695. Blijkens de factuur bestaat dit bedrag uit: 1. Afleveringskosten marge € 685,02 2. Tenaamstelling kenteken € 6,06 3. Tenaamstelling behandelingskosten € 3,92 Posten 2 en 3 zijn onvermijdelijke kosten. Deze behoren begrepen te zijn in de koopsom van de auto en zijn dus ten onrechte in rekening gebracht. Jammer want daarom kan ik geen 5 sterren geven.

Prima service reparatie naar volle tevredenheid uitgevoerd.

prima service

Goede terugkoppeling voor reparatie

Als men een reparatie nodig acht informeerde men de klant eerst. Daarbij leggen ze eerst de noodzaak uit en wat de kosten zullen zijn. Deze kostenbegroting is dan naar boven afgeschat zodat de uiteindelijke rekening nooit hoger is.

Over het algemeen zoals altijd goed.

Mijn vrouw die de auto heeft gebracht en opgehaald vond de vraag voor snelle betaling bij het in ontvangst nemen van de factuur vervelend en ongepast zeker omdat wij ons hele leven al alles op tijd en correct afhandelen of hebben afgehandeld. Zo'n domme opmerking accepteren wij maar een keer.

Altijd prima!

Verrassend goed, snel en zeer concurerend!!

Pas een nieuwe Honda CR-V gekocht (1000 km). Binnen de afgesproken (korte) levertijd geleverd. Prijs is scherp. Veel aandacht besteed aan de aflevering en onthulling van de auto. Doen ze leuk! Alle tijd voor de uitleg van alle opties en techniek. Kan ze van harte aanbevelen!

Auto een kleine beurt gehad alles prima verlopen

Heb een onderhoudscontract, kreeg van tevoren een oproep dat de auto een beurt moest hebben afspraak gemaakt en alles netjes gedaan.

Zonder afspraak kwam ik langs, werd direct geholpen. Auto meteen gemaakt. Zoals altijd is iedereen vriendelijk en behulpzaam!

snel en goed geholpen

vriendelijk en correct en kundig geholpen..... prima...

Top bedrijf, uitermate vriendelijke medewerkers en heel goede service !!!

Na enkele jaren een onderhoudscontract te hebben gehad voor onze peugeot hebben we na 275.000 mooie kilometers besloten op zoek te gaan naar een andere auto. Deze gevonden bij Hensgens Nieuwstadt in de vorm van een Hyundai iX20. wat een fijne auto, fijne hoge zit en alles erop en eraan. En net 46.500 km op de teller, mede dankzij het zoekwerk van de firma Hensgens en het streven naar kwaliteit, zeker ook bij gebruikte auto's, hebben wij een auto welke weer jaren mee kan. Chapeau !!! Familie Hensgens Nieuwstadt en al jullie medewerkers: bedankt !!

Klantvriendelijk, kwaliteit en service

Vol lof over Hensgens! Het personeel is klantvriendelijk, vakkundig, bieden goede kwaliteit en staan altijd voor u klaar.

primadeluxe

tijdige attendering per mail dat de auto een onderhoudsbeurt nodig had, goede terugkoppeling of onderdelen vervangen mochten worden duidelijke rekening nota

Nieuwe auto gekocht: flexibele en zeer zorgvuldige afhandeling!

Ik heb een nieuwe auto gekocht bij Hensgens. Omdat ik niet in Maastricht woon heeft men de auto bij mij thuis afgeleverd, alwaar de administratie verder werd afgewerkt: op naam zetten e.d.. Ik ben zeer tevreden over de zorgvuldigheid van de aflevering en de extra service!

Klantvriendelijke benadering en deskundige afwerking

Vele jaren ervaring met en vertrouwen in dit bedrijf

goed advies, vakkundig, eerlijke prijzen

In en na overleg met de klant wordt advies gegeven, gebaseerd op ervaring en vakkennis.

Wederom tevreden

Ga al jaren met onze Honda Jazz voor onderhoud bij Hensgens in Maastricht. Wordt er iedere keer weer netjes geholpen!!

Klantgericht

Snel en adequaat handelen, duidelijke afspraken die nagekomen worden.

is goed

wordt een vakkundige diagnose gemaakt , een prijs vast gesteld ,en een afspraak gemaakt voor reparatie.wij zijn er zeer tevreden mee

altijd gerichte goede service

al jaren onze auto hier in het onderhoud, ben er altijd super geholpen met deskundig advies

een zeer goede service

al jaren kom ik met mijn auto bij hensgens. een heel fijn contact met een uitstekende service. ik heb geen enkel min puntje, gr. tom schepers

topklasse bedrijf

onze eerste auto gekocht en is even dagje terug geweest voor wat kleinigheidjes. je word enorm goed geholpen de klantvriendelijkheid is echt geweldig en de service is ook super goed. we gaan vele veilige kilometers maken.

Uitstekend en correct geholpen

Defect aan de cruisecontrol is keurig verholpen (binnen garantie) en ook de additionele reparatie aan de schade is keurig gedaan. Zeer tevreden over geleverde service.