Zoals het hoort te zijn

Wij bestelden een Hyundai Ionic van 2019. Daar zouden wat kilometers op kunnen staan. Inderdaad! Er stonden 53 km op de teller! Een spiksplinternieuwe auto voor een tweedehandse prijs. Heel de aankoop en aflevering verliep correct en vriendelijk.

Geen opmerkingen.

Terugroepactie software. In half uurtje gepiept.

Goede service, duidelijke communicatie.

Nieuwe Toyota RAV4 gekocht voor mijn bedrijf. Na bij meerdere Toyota dealers geweest te zijn, bij Hensgens gevonden wat ik bij deze dealers miste. Goede en duidelijke voorwaarden en afspraken en veel services. Daarnaast ondersteuning en begeleiding bij alle financieel en administratieve afwikkelingen.

Een warme ontvangst ondanks de wind en de regen.

We zijn vriendelijk geholpen geworden en de korte wachttijd mochten we lezende invullen onder het genopt van een lekker kop koffie en Limburgse vlaai.

Voldoet aan onze verwachting.

Bij Hensgens een nieuwe Toyota Corolla gekocht.Alevering op 6 Februari is heel soepel verlopen.De auto is door Ruben aan ons correct overgedragen.En wij zijn heel tevreden over de auto.

Zoals altijd prima geholpen!

Ik word altijd prima geholpen: vriendelijk, snel, leenauto... Top!

Keurig

Goed en netjes

alles verliep volgens afspraak en was prima in orde.

Kunnen niets anders zeggen, super service

Na zeer rare storing in mijn auto, zijn Patrick en de monteurs super service blijven verlenen, mijn auto is weer als nieuw, nogmaals super service.

Zeer prettige onderhandelingen met verkoper en prima service geleverd

Onze aankoop van de Toyota RAV4 is bij Hensgens zeer prettig verlopen. Vreemd genoeg hebben de onderhandelingen online en telefonisch plaats gevonden en dit gaf toch een goed gevoel. De aflevering met extra pakketten was erg mooi uitgevoerd en wij zijn dan ook zeer tevreden.

Top geleverd

Erg tevreden met mijn aankoop

Klantvriendelijk

Super, ik heb een voor mij bijna nieuwe auto gekocht nog nooit gedaan. Kwam ik bij Hensgens voor hem op te halen was hij ook nog gepoetst en ingepakt, super. Ik voelde mij een koningin😊🤭

Vriendelijk personeel en goed geholpen😃😃

Deskundige personeel en goed geholpen. Deze zaak is een aanrader

Super service

Je wordt altijd super goed geholpen dankjewel

Ben nu enkele jr bij Hensgens...en alles wat men zegt maken ze ook helemaal waar. Ik ben dus ook super te breiden. Zoek je iets goeds..betrouwbaars? Niet lang denken..loop eens binnen bij Hensgens Nieuwstadt.

super service

op maandag morgen twee kapotte banden net voor dat wij op vakantie gingen naar hensgens gegaan binnen twee uur op vakantie super zoals altijd

Altijd goed geholpen

Altijd wordt ik correct geholpen, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ik ben zonder afspraak binnen gelopen bij Hensgens Mobiliteitsgroep Maastricht met de vraag of er tijd was voor de APK keuring. Na een kort overleg met de werkplaats werd de auto gekeurd en hoefde ik geen afspraak te maken.

Super service ! 👍😎

Zeer klantvriendelijk, zowel verkoop als ook technisch personeel werkplaats. UITZONDERLIJK!!!!!!

zeer goed correct en snel geholpen

Zeer goed, correct en snel geholpen, zowel receptie als werkplaats.

Niet goed

Nadat ik een occasion, met Bovag garantie heb gekocht merkte ik dat de auto tijdens het rijden naar links trekt. Ik heb deze klacht gemeld, ben vervolgens terug gegaan naar garage Hensgens. Daar werd me verteld dat de auto naar links trekt omdat de profielen van de voorbanden verschillen. Dit zou na verloop van tijd vanzelf "stabiliseren". Ik vind het niet fijn in een auto te rijden die naar links trekt en overweeg dan ook om de Bovag in te schakelen. Al met al heb ik geen fijn gevoel overgehouden aan de koop.

Super bedrijf

Voor de eerste keer bij Hensgens geweest voor de beurt en apk. Super service en vriendelijk personeel. ik ga nooit meer naar een ander!

Verslavend

Ik ben per ongeluk met een schade bij een andere garage (Nijmegen - geen Honda dealer) terechtgekomen: DRAMA! Dat doe ik dus niet meer. Bij Hensgens klopt het altijd en ik kom daar met plezier ((terug).

Gewoon goed.

Gemakkelijke afspraak te maken. Je kunt zelf goed inplannen. Vriendelijk en vakkundig personeel. Apk en Beurt goed uitgevoerd.

Goede service en afspraak is afspraa,

Auto snel en volgens afspraak geleverd. Had niet anders verwacnt want dit is zoals het altijd gebeurt bij Hensgens in Maastricht