GOEDE SERVICE EN VAKBEKWAME UITLEG

NA 40JAAR GOLF TE ZIJN GEREDEN KWAM IK PER TOEVAL BIJ DE FA.HENSGENS OP INTERNETT DE OPEL CROSSLAND TEGEN. NA ZO EEN EN ANDER OP INTERNET GELEZEN TE HEBBEN KREEG IK TWIJFELS MAAR DE VERKOPER WAS HEEL GERUSTSTELLEND MET DE WOORDEN "ZELF UITPROBEREN ". EN JA, IK HEB EEN GEWELDIGE WAGEN DIE TOTAAL VOLDOET AAN MIJN EISEN EN OOK V.D. NAVIGATIE EEN HEEL "SLIMME WAGEN "IS. DUS EEN HEEL TEVREDEN KLANT ERBIJ GEKREGEN EN VOORAL OOK OPEL-CROSSLAND MET EEN GOEDE DUITSE AFWERKING. IK HOOP ER NOG JAREN PLEZIER VAN TE HEBBEN. BEDANKT.

Had nieuwe accu nodig, bij zomerbeurt erachter gekomen. Kon zelfde dag nog terug voor plaatsen

Geweldige service

Ik ben nu 3 jaar klant bij Hensgens mobiliteitsgroep en ben zeer te spreken over onderhoud en service.

Op het nippertje

Via trekhaak.nl bij Hensgens de monteer datum geprikt en wordt je op de da g van de montage 5 minuten van te voren gebeld met de mededeling dat ze geen leen-auto hebben? Ze weten al een maand van te voren dat ik kom? Ronduit slechte communicatie, gelukkig is het na twee dagen belllen wel gelukt maar kom je daar aan en dan ben je gewoon een nummer, niks sorry voor het ongemak ofzo.......en Roger die aan de balie staat mag wel wat vriendelijker zijn, ik bedoel het is niet mijn fout dat er geen leen auto was, tjonge die heeft vakantie nodig of een andere baan.....

Op een vrijdagmiddag band kapot gereden met mijn Honda, wang gescheurd, geen reservewiel de spuitbus met plak help dan echt niet. Hensgens gebeld, no problem voor Patrick , monteur kwam met leen wiel en wisselde kapot voor nieuw. Binnen 2 uur was ik weer mobiel. Maandag om 08.05 uur tel. nieuwe band op org. velg was gemonteerd en kon weer omgewisseld worden. Chapo voor Hensgens.

Goede installatie, matige (wisselvallige) service!

Men adverteert met een gratis leenauto. Een halve dag vantevoren mailt men dat er geen auto beschikbaar is (men doet geen moeite om een telefoonnummer te achterhalen). Boodschap: regel zelf maar vervoer. Na aandringen wordt ik gehaald en gebracht. Maar ik heb die dag dus geen vervoer en moet afspraken afzeggen. Een verzoek om compensatie voor dit ongemak wordt behoorlijk bot (bijna lachend) afgewezen. Lichtpunten: goed meedenken bij de intake/opdrachtaanvaarding, aardige chauffeur en (voor zover te beoordelen) goede montage. Trekhaak blijkt overigens wel lakbeschadigingen te hebben, maar ja, daar valt mee te leven. Ik twijfel of dit 2 of 3 sterren waard is. Meer in ieder geval niet.

Nette en beleefde service.

netjes ,bellen voor extra's, vakkundig personeel voor Honda, oud-deaLer Honda. Nettere en betere service en klantbehandeling als officiële Limburgse Honda-dealer.

prima geholpen

prima geholpen

Fijne prettige onderhandeling en afhandeling, van de aanschaf van onze nieuwe auto.

Uiterst tevreden

Na een reparatie 100% klant vriendelijk.

gewoon top

geweldige service en advies bij oplossen problemen

2 nieuwe banden

nada t ik eerst de noodhulp had moeten gebruiken heb ik 2 nieuwe banden laten monteren super gegaan volgens afspraak beide trouwens aan te raden ook wat de noodhulp betreft

Montage van trekhaak geheel volgens afspraak. Super.

Van Hensgens kun je op aan.

Alles perfect geregeld en zelfs steeds weer goede tips.

Super tevrede

Ik ben super tevreden. Klant vriendelijke Blij met mijn nieuwe auto

Altijd tevreden

Wij komen al jaren bij Hensgens en we zijn altijd tevreden over de manier waarop ze te werk gaan.

klantvriendelijk, kundig en vertrouwd

Zeer grote beurt auto. Werkzaamheden vooraf telefonisch besproken. Alles prima en tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Ik vind de service geweldig!! Vriendelijk en hulpvaardig.

Goed geregled en alle afspraken keurig nagekomen

Monteren trekhaak, voor een redelijke prijs. Alles goed geregeld, afspraak is afspraak en ook gratis leen auto ter beschikking gesteld (is inclusief). Super!!

Uitstekende aankoop

Mijn 2e auto gekocht bij Hensgens Maastricht over de prijs en de inruilwaarde waren we het snel eens Auto netjes afgeleverd duidelijk tekst en uitleg gekregen over de auto door Luc Ik zie eea weer met veel vertrouwen tegemoet Ik moet zeggen het gehele team i. Maastricht staat mij aan ze doen wat ze beloven van de juffrouw aan de balie tot se aftersales door Ron

Toppie!

Ik heb een goede ervaring met deze garage...Goede service...zéér tevreden...

Zeer fijn geholpen

Deze firma heeft zijn uiterste best gedaan om mijn Hyundai perfect af te leveren Well done

Heel goede service en vriendelijk

professionele mooie organisatie die doen wat ze zeggen

perfecte afhandeling

Alles conform afspraak afgehandeld. Ook de after sales 100 %