Reactie van het bedrijf
Beste John, uw verhaal is onvolledig en u laat bewust zaken weg in uw review. Dit vinden wij jammer. De auto was niet goed schoongemaakt, die schuld ligt inderdaad bij ons. Het was een aflevering om je als autobedrijf voor te schamen, dit zullen we ook niet ontkennen. Daarom namen we ook onze verantwoordelijkheid om een nieuwe complete interieur/exterieur reiniging te doen. De tussentijdse communicatie is ook niet adequaat geweest, daar heeft u ook gelijk in. Maar vergis u niet, we waren wel degelijk met uw casus bezig.
U bent vervolgens voor een Second Opinion naar Nieuwstadt gegaan, waar werd geconcludeerd dat luchtfilter niet was vervangen. Er was wel duidelijk aangegeven dat je kon zien dat de olie WEL vervangen was. De luchtfilter hoefde conform schema ook nog niet vervangen te worden. De informatie die de verkoper u verstrekte in Maastricht, klopte ook. We hebben werkorder/pakbon erbij gezocht en alle onderdelen die geboekt waren, zijn ook vervangen in uw auto.
We zijn in gebreke gebleven bij het leveren van kwaliteit, maar we hebben u nooit te nimmer voorgelogen, dus daar gaan we allesbehalve ook NIET mee akkoord. We hebben onze verantwoordelijkheid genomen en alles opgelost. Dat u niet tevreden bent over ons snappen we ook, maar ons natrappen met een 2 online vinden wij onredelijk, maar dat is uw keuze.
Mvg, Hensgens Maastricht