goede service

was daar voor autobeurt en apk. ik had iets kapot aan ruitenwisser reservoire en er werd direct een oplossing bedacht zodat de auto niet afgekeurd werd en dat zonder extra kosten. altijd prima service hier en kom er graag

Helemaal OK

Ik herhaal: Helemaal OK

goede service

heel goed geholpen

Goed opgelost

Had eerder in maart een vervelend akkefietje gehad met afspraak en veiligheidsriem die al enkele jaren stuk was. Is nu prima opgelost geworden door het bedrijf Er is me verteld dat mijn klacht is gecommuniceerd met betreffende ,en de riem is in half uurtje teruggeplaatst. Nog een vermelding waard is de communicatie met de baliemedewerkster die alles prima afgehandeld heeft.

Prima automobiel- en garagebedrijf!

Ik kom al 6 jaar naar Hensgens - Nieuwstadt voor onderhoud van mijn Mazda CX5. Deze blijkt nog steeds een prima aankoop te zijn geweest. Het mobiliteitsplan werkt voor mij perfect en de deskservice, persoonlijke aandacht, vriendelijke en gastvrije behandeling in combinatie met de technische kwaliteit van de garagemedewerkers zijn top! Zelfs de koffie en de vlaai tijdens het wachten verdienen een dikke voldoende.

Service erg achteruit gegaan

15 jaar klant en wordt eigenlijk gedwongen om iets te laten doen, wat wettelijk helemaal niet mag. Op mail met opzegging wordt op 1 vraag na, op alles geen antwoord gegeven! Met RDW en wetswinkel gebeld, hierop volgt nog gepaste aktie.

Helemaal goed

Snel nieuwe accu geplaatst

Alles top geregeld volgens afspraak!

Omdat er op korte termijn geen leenauto was, ben ik naar huis gebracht en weer opgehaald. Er waren wel genoeg alternatieven beschikbaar inclusief een elektrische scooter, maar het regende die dag heel hard. Prima opgelost zo! ;-)

Remlicht schakelaar kapot direct hulp aan huis en in de garage direct geholpen ook de haal en breng service is geweldig top garage

Mijn ervaring is te kort om er al een mening over te hebben.

n.v.t.

Wij komen terug!

Wat een fijne ervaring hebben wij gehad bij hensgens. Vriendelijke ontvangst aan de balie door een jonge dame! Zeer beleefd en goed op de hoogte van wat een beurt inhoud. Goede communicatie in de loop de dag ( ook eventueel extra kosten bespreekbaar maken ). Auto was op tijd klaar. Alle personeelsleden zijn vriendelijk. Ik kom zeker terug!

Afspraak nagekomen

Alles goed verlopen

Monteur erg vriendelijk en behulpzaam

Auto rijd heerlijk na de oh beurt

Jaarlijks onderhoud, in zoverre controleerbaar, goed

Bij thuiskomst bleek het service-boekje niet ingevuld. Reden bij navraag : Service-boekje lag niet klaar op de zit van de rechter voorstoel. Service-boekje zat in het vak achter de bestuurdersstoel. Er is aan mij, aanwezig in de showroom, niet gevraagd waar het service-boekje was opgeborgen. Gevolg : Als klant kan ik nu apart van Spaubeek naar Nieuwstadt rijden om het boekje in te laten vullen. M.i. weg erg gemakkelijk opgelost en teleurstellend.

zeer tevreden

Snel en goed geholpen

Goed geholpen , vriendelijke receptie

Correcte afhandeling

Positief

Gelukkig geen bijzonderheden, auto was snel klaar voor de onderhoudsbeurt. Tegen de middag kon ik de auto reeds ophalen.

Zeer tevreden afspraken zijn goed nagekomen en werk zaamheden goed gedaan dus zeer tevreden

Zeer ĝoet

Goed geholpen en netjes afgeleverd en een vriendelijke verkoper

Zeer tevreden over alle medewerkers en controle aan de auto

Professonele benadering en oplossing van het probleem. Tevens goede nazorg in de vorm van advies om herhaling te voorkomen

Superservice

Zoals altijd snel en vriendelijk geholpen.