beste heer de Wildt, ik begrijp uw onvrede over de onkosten die u heeft moeten maken om de auto te repareren. Echter kan ik niet voorkomen dat een OPEL onderdeel via internet als imitatie goedkoper wordt aangeboden. de prijs die wij hebben berekend voor de bobine is ook de prijs die OPEL aangeeft. voor de arbeidstijd staat een vaste periode incl. de diagnose van 0.7 periodes. wij hebben u 0.6 periodes in rekening gebracht, dit omdat de monteur sneller klaar was met het herstel. Als u er voor kiest om alsnog een bobine via internet aan te willen schaffen ben ik bereid om de bobine terug te nemen en de door u betaalde onderdeel prijs van de bobine terug te betalen. Echter zal ik dan geen garantie meer kunnen geven van 2 jaar op dit onderdeel. Ik ga er van uit dat dit begrijpelijk is. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, Albert van der Voorn Service manager Mulders Nijmegen.
Weurtseweg 301
6541 AT Nijmegen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.