Filters

10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mulders Nijmegen.\r\nBandenwissel. Bij de vorige wissel in het najaar kreeg ik al een kilometer buiten de garage de mededeling dat een band te zacht was (< 2.2). Nu expliciet gevraagd om de banden harder op te pompen (ca. 2.6). Dit bleek wel erg letterlijk genomen door de monteur. Spanning lag nu veelal op 2.8 en na enkele kilometers op de autobaan al op 3.0. Dus opnieuw heb ik daarna zelf de spanning moeten corrigeren bij een tankstation. Met dit soort ongemak dient de klant niet geconfronteerd te worden als hij rechtstreeks uit jullie garage wegrijdt. \r\n\r\nVerder stoort me enigszins de ´leeswijzer´ over hoe je de evaluatie/enquete dient in te vullen. De interpretatie van gewenste waarderingen is teveel bezien vanuit een in Duitsland gangbaar referentiekader; in Nederland is een 8 of 9 goed tot zeer goed. De aandacht van een bedrijf of instelling dient zich mijn inziens meer te richten op de borging van die 8 bij alle klanten, in plaats van op het verkrijgen van een 10. \r\n\r\nU hoeft overigens naar aanleiding van dit bericht geen contact met me op te nemen. Dank, groet.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beter een merk dat is veel overzichtelijker rij al vanaf 1986 Opel en al negen nieuwe auto \'s gekocht service stuk beter
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service! Aardig personeel.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf APK Keuring met kleine beurt. Helaas werd in 1e instantie de auto afgekeurd. Later mbv reparatie alsnog goedgekeurd.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf tijdens wachttijd gevraagd naar doc. omtrent de Opel Crossland X; helaas geen folder; wel info door verkoper maar deze was niet erg spraakzaam! van een collega ontving ik een set foto kopieen.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben nog altijd netjes behandeld, en als ik vragen heb/ had zijn ze ook beantwoord.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Toen ik mijn auto vorig jaar kocht werd er door de verkoper wel 3/4 keer nadrukkelijk bij verteld dat als ik een tevredenheidsenquete zou moeten invullen ik dan altijd alles op 10 moest invullen want 7 of 8\'daar hadden ze niks aan. Dit had volgens hem te maken met een bonussysteem dat er gehanteerd word bij Opel. Dit vond ik heel vreemd want wat heb ik als klant ermee te maken wat er voor extraatjes te verdienen zijn door de verkopers. Ook word er gezegd dat als je je auto niet bij de \"officiele\" dealer/ garage laat onderhouden je garantie komt te vervallen. Dit is ook niet juist volgens de wet. Ik zou bij iedere willekeurige garage mijn auto moeten kunnen brengen als deze de normen hanteren die Opel stelt. Waarschijnlijk ben ik dan met het uurloon voordeliger uit. Ook typisch vind ik dat na 1 jaar standaard de ruitewissers zijn \'versleten\'. De oude zouden dan mee aan de klant gegeven moeten worden zodat je ook weet dat ze zijn vervangen. De hele wereld draait om geld. Alleen ja of nee bij deze enquete is summier want op enkele vragen zou ik iets anders \r\n in willen vullen.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en vriendelijk persosoneel.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na overname van de Karl heb ik besloten om het onderhoud bij Mulders te laten (daar is de auto in het verleden ook aangeschaft en onderhouden). Het is fijn dat je de auto ook ‘s middags kan brengen en dan kunt wachten tijdens het onderhoud. Pechhulp NL kosteloos verlengd en tegen een kleine bijbetaling uitgebreid voor Europa. Top!
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alleen jammer dat er geen service afdeling in Wijchen is.Mogelijk is het dat de volgende auto geen Opel meer wordt.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en goede service, top!!
  • Reden bezoek Andere reden
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf we zijn niet helemaal tevreden met een deel van de reparatie. Er zat een draaiknop los voor het bedienen van de radio/navigatie. Deze is weer vastgezet maar helaas niet op de juiste manier. Doordat deze nu is vastgelijmd kan deze knop niet meer volledig gebruikt worden.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf overall prima, auto gebracht voor terugroepactie importeur (hoofdremcylinder)\r\nWerkzaamheden snel en correct verlopen, alleen jammer dat door de monteur verzuimd is om achter in de kofferbak de afdekking van het accu compartiment, fles olie e.d. weer terug te plaatsen.
  • Reden bezoek Andere reden
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf . Zeer deskundig\r\n. Komt afspraken na\r\n.korte wachttijden\r\n.altijd een vervangende auto\r\n.zeer zakelijk balie-personeel, wel \r\n correct maar erg kil ( minder \r\n gezellig ) ze zijn erg kort af, \r\n Jammer.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Weurtseweg 301

6541 AT Nijmegen

024 350 3000

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.