Super correct en vriendelijk te hulp geschoten

Super correct en vriendelijk geholpen top

Prima service gehad.

Alles netjes volgens afspraak uitgevoerd

Alles netjes volgens afspraak uitgevoerd

Goed, vriendelijk, geholpen, prijs/ kwaliteit is goed

Service is prima

Wij zijn vanaf het begin tot de aflevering zeer goed geholpen

Tijdens de aanschaf van de auto is alles zeer duidelijk doorgesproken of kopen of leasen . niks was te veel en op alle vragen kregen we netjes antwoord.

Klantvriendelijk, deskundig en flexibel

Hoewel het benodigde onderdeel niet op voorraad was, zeer goed geholpen door de reparatie tussendoor te doen

Auto weggebracht voor onderhoud en keuring, stond de leenauto al klaar. Toen mijn auto klaar was kreeg ik netjes een telefoontje dat ik mijn auto weer kon ophalen fijn geholpen goede service

Prettige/vriendelijke en deskundige ontvangst en uitleg.

Vriendelijke ontvangst. Heldere en deskundige uitleg. Alles volgens afspraak uitgevoerd.

alles keurig geregeld en op tijd

Alles is keurig geregeld. We krijgen ook tijdig een herinnering. De jaarlijkse beurt duurt maximaal 75 minuten, dus je kunt er gemakkelijk op wachten. Kortom; ik ben zeer tevreden

heel goed, erg tevreden

deskundig en vriendelijk

gewoon goed werk

helaas in eerste instantie niet helemaal gelukt en tweed keer pech, maar wel naar tevredenheid opgelost

PRIMA

ZEER TEVREDEN

Ik ben super behandeld.

De reparatie is naar behoren uitgevoerd.

positief

Fijn geholpen en op afgesproken tijdstip klaar.

Heel goed

Ik ben heel goed geholpen en heb heel goede uitleg gekregen over wat het probleem met het koelwater was .

Prima. Gastvrijen deskundig

Leen auto. Snelheid afspraak en vriendelijkheid aan de balie is er fijn

Zeer tevreden, afspraak is afspraak.

Servicebeurt volgens afspraak op tijd en op maat uitgevoerd. Vervangend vervoer goed geregeld. Goede klanten contact en uitstekende service.

in het algemeen tevreden, maar helaas geen my Opel korting gekregen.

in het algemeen tevreden, maar helaas geen MyOpel korting gekregen. Reden is onduidelijk. de mulders wasbon van deze keer is OK, heeft een geldigheidsdatum van 31 jan 2020. Helaas heb ik de Wasbon die ik bij de vorige beurt heb gekregen niet kunnen gebruiken omdat deze geldig was tot 31 dec 2018, minder dan een maand na beurt op 12 dec 2018.

aan een kant prima, aan de andere kant roept het vraagtekens op.

Ik blijf het vreemd vinden dat de Wegenwacht mijn accu niet mag vervangen.

Fantastisch goed geholpen door professioneel personeel

Ik kom al jaren bij deze Opel garage. Mijn ervaringen zijn altijd positief geweest. Klantvriendelijk en professioneel.

Ben prima geholpen.

Alles keurig op tijd geregeld.

Afspraak is afspraak.....

Prima service! Zo als het hoort te werken. Bellen voor afspraak, netjes te woord worden gestaan, auto brengen, vervangend vervoer staat klaar. Belletje dat de auto weer klaar staat die zelfde dag. Gratis waskaart en kortingscoupon mee als presentje. Top!

Snelle service

duur

Vorig jaar onderdelen laten vervangen die nu weer kapot waren... Mijn auto is 2 jaar geleden (occasion) gekocht en heb nu al 600+ euro aan extra kosten gehad buiten de bij jullie dure grote en kleine beurt

Volgens afspraak snel geholpen.

Zeer prettig.