Geweldige garage

Altijd vriendelijk en meedenkend. Goede kwaliteit voor een eerlijke prijs

Alles snel en volgens afspraak gedaan

Alles snel en volgens afspraak gedaan

snel een afspraak en keurig geholpen

Netjes volgens afspraak de auto klaar en keurig gehplpen

Klantvriendelijk!

Na een aanrijding op het terrein van garage Mulders, uitstekend geholpen met afhandelen van de schade en vervangend vervoer geregeld.

Ben goed geholpen

Ben als klant goed geholpen, zo als het hoort. Ben zeer tevreden.

Prima zaak ook de koffie!

Kom zeker weer terug!

Goed vakmanschap en service

Duidelijk en heldere communicatie en fijn geholpen en uitleg wat er aan de hand was.

Goed, ook budgettair

Prima afhandeling

Receptie overleg was top

Dik tevreden

Vriendelijk en behulpzaamp

Snel geholpen ook al had ik geen afspraak

Zoals ik gewend ben.

kwaliteit is het belangrijkste

Goed geregeld

De airco deed niet en ik liet het repareren. Alles ging soepel.

Teveel enquette

Volgens mij is dit de derde digitale enquete en ben ik ook al twee keer gebeld over mijn tevredenheid. Jullie kunnen ook overdrijven en wat minder van mijn tijd vragen.

Helemaal top.

Het probleem werd netjes opgelost, er werd rustig de tijd voor genomen.

Top service. Coronaproef

Kleine beurt snel en gedegen uitgevoerd. Tijdens het wachten persoonlijke benadering en lekker kopje koffie.

zeer netjes

wij worden netjes behandeld en afspraak is afspraak

Prima geregeld

Goed geregeld Ik ben al een keer geld en heb de beoordeling ookk al een keer verstuurd Ik ben ook al door de laes maatschappij gebeld

Goede service, duidelijke communicatie

prima service

goede voorzieningen, snel geholpen, vrinedelijk personeel

prima geregeld. Afspraak per website gemaakt, netjes een bevestiging. Vooraf de kosten doorgekregen, de factuur was volgens afspraak. Ik werd netjes gebeld toen de auto klaar was, en ik kreeg nog een gratis wasbon voor de ANAC wasstraat. Heldere communicatie, daar hou ik van

Altijd goed

ik kom al mijn hele leven bij deze garage, die begon als bosch&jansen

Soepel, snel en klantvriendelijk

Soepel, snel en klantvriendelijk

Prijsafspraken vooraf bekend en kloppen ook met de factuur. Auto op tijd klaar en er is direct met mij telefonisch contact opgenomen over de bijzonderheden. Slechts 1 minpuntje: Ik had gevraagd om een E-bike als vervangend vervoer. Met het brengen van de auto bleek die in reparatie te zijn. Er werd wel direct vervangend vervoer aangeboden, hier heb ik geen gebruik van gemaakt. Ik ben op een normale fiets vertrokken.