Prima en op tijd

Mooi bedrijf snelle afhandeling en goede medewerkers

Zoals gewoonlijk: top!

Al jaren zeer tevreden klant.

Slecht

IN EEN WOORD KUT GARAGE

- Tijdige aankondiging onderhoud - Makkelijk maken afspraak - Comfortabele wachtruimte met koffie - Uitvoering onderhoud binnen opgegeven tijd - Kwaliteit onderhoud op basis vertrouwen door ervaring - Vriendelijk personeel -

Goed geholpen

Goed geholpen

Prima!

Goede en snelle service.

Ik werd snel en netjes geholpen.

Ik belde met een lekke band en kon direct terecht en na 20 minuten reed ik met een gerepareerde band de garage weer uit. Heel fijn .

uitstekend, ik word deskundig en vriendelijk geholpen

nog altijd zeer tevreden!

Ik wordt altijd erg netjes behandeld. het werk wat verricht is is altijd zoals afgesproken

Zeer tevreden!

Altijd een vriendelijk ontvangst en goede service!!

Tevreden klant

Ik ben zeer tevreden over het laatste onderhoud van mijn auto. Specifiek over het meedenken betreffende een duurdere kostenpost.

Tevreden

Vriendelijk geholpen.

UITSTEKEND

PRIMA GEHOLPEN EN RECEPTIE UITERST VRIENDELIJK

netjes en goed gegaan

Alles netjes en met vriendelijke mensen geholpen

Fantastische gedaan door het team van Frank Verkerk !

De Service is perfect (gelukkig beter als de Grandland) (die helaas niet in de buurt komt van mijn 3 Insignia's !

Tevreden

Tevreden klant,goed overleg.Beter dan een paar jaar geleden met Dhr Michiel Bos Een hele verbetering bij de firma Mulders

Snelle en vakkundige service

Al jaren ben ik een tevreden klant van de Opel garage van Mulders (en haar voorgangers) voor zowel auto-onderhoud als -aanschaf .

Goed geregeld allemaal, op de lesauto na.

Goed ervaren. Ik vond het wel heel erg vervelend dat mijn leenauto een automaat was. Dit is voor mij een min punt. Vandaar geen 10 maar een 8.

Deskundig advies

Vriendelijk personeel, denken mee. Bellen netjes van te voren wat het gaat kosten. Alles goed geregeld

Uitstekend geholpen en voorgelicht

Zeer vriendelijk geholpen, goed uitgelegd wat ze gingen doen, kopje koffie tijdens het wachten en tot slot nog een autowasbon, chapeau

Vriendelijk en duidelijk behandeld

Vriendelijk en duidelijk behandeld

goed snelle reparatie met duidelijke communicatie

het geconstateerde probleem met de achterdeur is eerst tijdelijk weer gangbaar gemaakt zodat de onderdelen besteld konden worden en ik ondertussen verder kon met mijn werk. Op korte termijn een afspraak geregeld en vakkundig gerepareerd. Kortom prima service

Vriendelijk, behulpzaam en snel!

Zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben en over de uitleg achteraf van wat er aan mijn auto was gedaan.

Een warm bad

Het was een fijne behandeling de service is uitstekend er was een klein probleem daardoor zou de wachttijd. Een klein uur extra toen kwamen ze met een GRATIS LEENAUTO. dat noem ik echt een geweldige service. Ik vond alleen de beurt wel duur maar ja daar is niks aan te doen.