geweldig , hartelijk

je wordt inderdaad behandeld als goede vriend

Deskundig en prettige ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb bij outland een geweldige auto gekocht. De service omtrent aflevering is perfect. Erg prettig. Gr Maurice

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende uitleg en service, ook na aflevering en ’s’avonds goed geholpen en bereikbaar vooruitleg

Uitstekende uitleg bij aflevering en ook na deze aflevering was Harold s’avonds bereikbaar om eea met het alarm toe te lichten waardoor ik weer verder kon. (Overigens had ik bij de oplevering niet goed opgelet, anders had ik niet stil gestaan.) Verder is het personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Ik heb nu 2 keer een auto bij Outland gekocht, een oude Defender en recent een nieuwe Range Rover en beide ervaringen zijn positief. Ik zou Outland dus zeer zeker aanbevelen.

Zeer positief

Vanaf het eerste moment fantastisch geholpen en geadviseerd!

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

TOP!

Harold heeft me uitstekend geholpen. Alle zorgen zijn uit handen genomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij dit bedrijf voel je je echt klant , vanaf de eerste keer binnen lopen tot uiteindelijke de aanschaf , geweldig!

nog echte oprechte service

Vind het zeer prettig zaken doen, en super after-sales!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Supergoed geadviseerd en de aflevering was een feestje

Het persoonlijke advies bij aankoop maar ook altijd welkom zijn bij een klein onderhoud, bandenwissel etc is altijd gezellig en wordt snel ingepland. Alles is heel persoonlijk en daar hou ik van.

Mooi bedrijf zonder kapsones

Hier wordt je gewoon goed geholpen. Je krijgt alle tijd om rustig rond te kijken. Ze geven direct antwoord op je vragen en hebben duidelijk verstand van zaken. Bij het ophalen is alles top geregeld en tijdens de koffie met gebak krijg je alle uitleg over de wagen. Een hele goede service en zeer prettige mensen bij Outland.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Outstanding niet alleen op papier mar zeker in praktijk!!

Klantgericht, betrouwbaar, vriendelijk, behulpzaam, respectvol, alles klopt tot in detail. Je voelt je 100% klant. Chapeau voor Harold en Casper.

Gewoon top!

Top ervaring! Super service!

Exceptional Service Experience at Outland: A Well-Valued Customer

From the moment I entered their dealership, I was warmly welcomed and made to feel like a valued customer. The personal attention and care provided by the owner, Harold, was unparalleled. What set Outland apart was their commitment to taking the time to thoroughly explain every aspect of the cars. Harold and his team demonstrated a genuine dedication to ensuring that I was fully informed and comfortable with my decision. They went above and beyond to address all my queries and concerns, creating an environment of trust and confidence. Ultimately, it was this exceptional level of service that solidified my decision to purchase a Range Rover Velar from Outland. Knowing that I would continue to receive such attentive care throughout my ownership journey made the buying experience truly remarkable. I cannot praise Outland enough for their exceptional service, which made me feel like a well-valued customer. I wholeheartedly recommend their dealership to anyone seeking a personalized and memorable buying experience.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klasse geregeld tijdens en na de deal

Top zoals ik altijd gewend ben

Uitmuntend!

Wij werden vanaf het begin tot het eind uitmuntend geholpen door Harold en Kasper. Voortaan kiezen we onze auto’s uit bij Outland.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettige ervaring met dit autobedrijf

Prettige samenwerking met het bedrijf Outland. Op de site van Outland een leuke auto gevonden en op afstand besteld (zonder 1 keer gezien te hebben). Ik had direct het volste vertrouwen dat dit bedrijf deze deal tot een goed einde zou brengen. Bij aankomst in Aalsmeer was alles geregeld en stond de auto er piekfijn bij. Harold bedankt voor het vertrouwen, jouw geduld en de prettige samenwerking. Tot over 2 jaar.

klant is koning!

Prettige samenwerking bij het zoeken naar de gewenste Defender. Kennis van zaken en men neemt de tijd voor je. Aflevering is een feestje en Harold; wat heb je een fraaie detail voor het reserve-wiel bedacht! Kortom; erg blij met de auto.

Briljante service!

Nieuwe Range Rover gekocht, moest er lang op wachten maar de oorzaak lag bij Range Rove, niet bij Outland. De service tijdens die traject was netjes en de levering van de auto uiteindelijk was top. Vriendelijke service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende ervaring met deze auto dealer

Zeer fijne ontvangst en hele goede aflevering door Casper . Harold heeft veel kennis van de auto en het hele bedrijf straalt veel vertrouwen en vakkennis uit

Fijn correct

Is natuurlijk nog zeek kort, maar tot op heden content alhoewel ik nog wel een alarm issue heb, maar ga er van uit dat dit ook opgelost gaat worden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat een genot om met zeer deskundige mensen een deal te mogen doen.

Geweldige auto’s, zeer goede prijs kwaliteit verhoudingen, deskundig advies en enorm meedenkend. Echt de perfecte formule. Zeer professioneel bedrijf.

prima, alle afspraken nagekomen en contacten heel snel en prettig

prima, alle afspraken nagekomen en contacten heel snel en prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne sfeer, leuke mensen met veel kennis geven een goed gevoel

Het voelt bij Outland prettig en betrouwbaar. Wordt altijd goed geholpen en krijg het idee dat er werkelijk met je wordt meegedacht. Zou ze zeker aanraden bij bekenden van me.

top

liefde voor een hoog niveau en kostbaar product, en totaal maatwerk en aandacht voor de klant voelde me meteen thuis geen gladde praatjes geen arrogantie

TOPSERVICE!!!

WOW: Wat een prachtig bedrijf en wat een TOPSERVICE! Harold en Casper zijn beide echte gastheren, zeer deskundig, vol passie voor auto's en je voelt je meteen serieus genomen en zeer welkom! Alles klopt bij Outland, we hoefden daarom niet lang na te denken over onze aankoop. De aflevering was echt een feestje, je wordt in de watten gelegd en ze nemen echt alle tijd voor je en niet te vergeten de aftersales!! Zoals ze zelf als zeggen: BUITENGEWOON IN ALLES!!

Oosteinderweg 335 1432AX Aalsmeer

Over Outland

Outland is gespecialiseerd in zeer recente Land Rovers. Het inkopen is Casper op het lijf geschreven. Met inmiddels bijna 25 jaar inkoopervaring en een zorgvuldig opgebouwd netwerk van Land Rover dealers en importeurs in Nederland, Duitsland en België, weet hij precies welke modellen hij wel of niet moet kopen. Harold heeft de afgelopen 20 jaar diverse functies bekleed binnen de Land Rover organisatie. Hij kent de auto én de wereld eromheen als geen ander. Zijn route: van monteur naar junior verkoper naar commercieel directeur. In die functie gaf hij leiding aan twee Land Rover dealers en werd hij uitgeroepen tot ambassadeur van Land Rover in Nederland.