Laid back met inhoud en heel veel passie!

Superb Experience! BAM!

Top geholpen door casper

Heel blij met mijn nieuwe range rover evoque

Open concreet en eerlijk

Door een vriend ben ik terecht gekomen bij Outland. Ik was op zoek naar een Range Rover en ben uitstekend geholpen door Harold met een Range Rover naar mijn wensen. Na 4 dagen kreeg ik een lekke band op de snelweg en ben mijn Range Rover 3 dagen kwijt geweest. Harold vond het zo sneu dat de nieuwe voorbanden door Outland betaald werden. Wat een service!!!

top

• Deskundigheid/Vakmanschap

Harold is een top adviseur en een vakman!

Ik ben ontzettend tevreden met mijn nieuwe Range Rover sport SVR en wil graag mijn dankbaarheid delen voor het uitstekende service van Harold. Zijn expertise en vriendelijkheid maakten het aankoopproces een plezier. Ik raad iedereen die opzoek is naar een prachtige Range Rover aan om hier langs te gaan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van A tot Z super kan niet beter.

Harold staat dag en nacht klaar, zelfs in zijn vakantie wat een extreme service. De aflevering van onze Defender P400e Dynamic HSE SVR edition Vossen-Urban Black/Black was een belevenis, alles tot in de puntjes verzorgt. Een dikke 10.

Mooi bedrijf

Recent heb ik een Defender P400e aangekocht. Mijn ervaring met Outland is absoluut goed., Wat een mooie auto’s. Ik ben goed geholpen en een misverstand(tje) is keurig opgelost. Een blije klant erbij…

Super ervaring!

In één woord; GEWELDIG!

Fantastische ervaring

We hebben voor de tweede keer een auto gekocht bij Outland. En kan het iedere aanraden!! Ik kom zeker terug. Eerlijke service en er wordt de tijd genomen, gewoon verzorgd allemaal!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer net bedrijf met vriendelijke mensen en goede service

Veel tijd en aandacht krijg je bij de aankoop van je nieuwe auto. Ook tijdens het proces tussen aankoop en de dag dat de auto er is wordt je bijzonder goed geholpen. Niks wordt aan het lot overgelaten. Van verzekeringsaanbieding ( zeer scherp trouwens) tot herinnering aan zaken doe je snel vergeet bij het inleveren van je oude auto. Ook goede hulp bij installeren van Apps e.d. en afhandeling en/of aanmeldingen die noodzakelijk zijn, worden allemaal door Harold opgepakt. Kortom: top bedrijf met goede service!

Uniek

Vanaf testrit tot verkoop was een unieke beleving! De aflevering was perfect. Alles werd perfect uitgelegd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Van ontvangst tot verkoop en uitlevering keurig geregeld.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel en goed gevoel!

Hier bij Harold (Outland) een gevoel gekregen van iemand met veel (!) verstand van zaken. Harold is transparant; legt eea uit; open en gezellig. Zijn team om hem heen komt familiair over, in harmonie :). Ook nog uitstekende koffie en thee. En bij de aflevering uitermate gezellig; in de watten gelegd en dan nog een zeer uitgebreide uitleg. Met veel geduld ons (niet techneuten:) )alles uitgelegd ! Oftewel: een gezellige, professionele familie! Houden zo !!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geregeld bij Outland!

Zoals het hoort ;)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service en enorm klantgericht

Van kennismaking tot levering een super klantgerichte benadering.

Klantvriendelijk professioneel bedrijf.

Auto besteld voor mijn vrouw. Perfecte ontvangst met professionele uitleg. Wij zijn zeer tevreden de deur uitgegaan. Heel klantvriendelijk en professioneel bedrijf."

• Deskundigheid/Vakmanschap

Feestje om hier een auto te kopen !

Dit is voor ons de 2e keer dat we een auto kopen bij Outland. En weer is het alsof je “ thuis” komt. Hier ben je geen nummer maar een klant die zeer kundig en vriendelijk geholpen wordt. Niets is teveel. Het ophalen van de auto is een feestje, koffie met gebak erbij en echt alles uitgelegd tot het kleinste detail. Kortom weer een dikke 10 van ons.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer professioneel. Geweldige service en perfecte aflevering.

Uitstekende en vriendelijke service

Een super fijne service bij professionele mensen die net dat stapje extra doen en met je meedenken! Zo zou elke garage moeten zijn!!!

Geweldige ervaring!

Persoonlijke benadering en kennis van zaken waren voor mij doorslaggevend. Aflevering van de Range Rover Sport was ervaring om nooit te vergeten.

Buitengewoon!!!

Snel, vriendelijk, vakkundig en met daadkracht! Alles is mogelijk en zo geregeld, top!

geweldig , hartelijk

je wordt inderdaad behandeld als goede vriend

Deskundig en prettige ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb bij outland een geweldige auto gekocht. De service omtrent aflevering is perfect. Erg prettig. Gr Maurice

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende uitleg en service, ook na aflevering en ’s’avonds goed geholpen en bereikbaar vooruitleg

Uitstekende uitleg bij aflevering en ook na deze aflevering was Harold s’avonds bereikbaar om eea met het alarm toe te lichten waardoor ik weer verder kon. (Overigens had ik bij de oplevering niet goed opgelet, anders had ik niet stil gestaan.) Verder is het personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Ik heb nu 2 keer een auto bij Outland gekocht, een oude Defender en recent een nieuwe Range Rover en beide ervaringen zijn positief. Ik zou Outland dus zeer zeker aanbevelen.

Over Outland

Outland is gespecialiseerd in zeer recente Land Rovers. Het inkopen is Casper op het lijf geschreven. Met inmiddels bijna 25 jaar inkoopervaring en een zorgvuldig opgebouwd netwerk van Land Rover dealers en importeurs in Nederland, Duitsland en België, weet hij precies welke modellen hij wel of niet moet kopen. Harold heeft de afgelopen 20 jaar diverse functies bekleed binnen de Land Rover organisatie. Hij kent de auto én de wereld eromheen als geen ander. Zijn route: van monteur naar junior verkoper naar commercieel directeur. In die functie gaf hij leiding aan twee Land Rover dealers en werd hij uitgeroepen tot ambassadeur van Land Rover in Nederland.