• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door de positieve reviews op internet over autobetaalbaar ben ik na een vrij lange zoektocht uitgekomen bij deze garage in Woerden. Ik heb geen verstand van auto’s. Daarom ben ik vrij voorzichtig en durf ik autoverkopers niet direct te vertrouwen en vind ze snel opdringerig en uit op een snelle deal.\r\nMijn ervaring bij autobetaalbaar heeft me positief verrast. Hoe fijn is het dat je iemand kan vertrouwen bij het aanschaffen van een auto. Ik mocht meteen een proefrit doen en mijn vragen werden direct en zorg- vuldig beantwoord. Er wordt geluisterd en gezocht naar oplossingen. \r\nMet een mooie tweedehands Kia cee’d reed ik weg bij een garage die ik iedereen kan aanbevelen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een bedrijf dat ik iedereen zou aanbevelen! Fijne mensen, goede service en de gemaakte afspraken worden nagekomen. Een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super Goed!!!! Ik heb een auto gekocht en mijn oude ingeruild. Ik kan niet anders zeggen dan TOP geregeld allemaal! Echt een aanrader! Deskundig advies, goede service en klantvriendelijk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meerdere auto\'s gekocht.. zowel werkpláats als verkoop zeer plezierig en enthousiast.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf leuke goeie auto gekocht top service aardige mensen , ik miste 1 dakstrip en was binnen een week geregeld en gemonteer zonder moeite echt 👍🏼

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer klantvriendelijk, betrouwbaar advies en een uitstekende service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hier een Ford Focus van 2007 gekocht het bedrijf is erg betrouwbaar en je wordt er goed geholpen.Toen wij de auto ophaalden zaten er twee nieuwe voorbanden op omdat de oude weinig profiel hadden dit was kosteloos gedaan.Ik kan iedereen aanraden om hier een auto aan te scheffin. Ook Arno die ons te woord stond bij de aankoop is een gezellige man en komt eerlijk over, al met al een goed bedrijf ik geef dit bedrijf dan ook een 10+.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring is prima.\r\nZijn super vriendelijk geholpen door Arno de eigenaar. Het voelde gelijk goed en vertrouwd.\r\nZal zeker mensen aanraden hier zaken te doen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf denkt met de klanten mee!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg goed geholpen. Fijne persoonlijke benadering van verkoper naar klant.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg vriendelijke eigenaar. Nog geen ervaring met aftersales en/of onderhoud.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer betrouwbaar en goede service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden ovet de manier hoe ik geholpen ben, beloften die de verkooper deed kwam hij ook allemaal heel netjes na. \r\nKort samen gevat een aanrader voor ieder die voor een betrouwbaare tweede handse auto wil gaan kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In april hier een auto gekocht en mijn oude auto ingeruild. Een hele goede service en nette prijzen! Er wordt goed met je meegedacht. Echt een topservice! De auto is zo netjes afgeleverd dat ik weer jaren veilig op pad kan!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wij zijn vriendelijk en behulpzaam behandeld \r\nje kan er zelfs je verzekering regelen \r\neen aanrader dit bedrijf !!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk en meedenked met de klant en zijn wensen was zeer snelgeregeld mede omdat onze eigen auto problemen had en we dus snel vervanging nodig hadden prima geregeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een 2de auto kwamen wij uit bij autobetaalbaar. De auto betrof een chevrolet spark. Deze gekocht. Werden prettig geholpen. Afleverdatum werd iets uitgesteld omdat er nog een airco pomp en condensator gemonteerd moesten worden. Al met al een fijn bedrijf. Auto is top. Komen zeker weer bij Arno, later dit jaar moet de andere auto worden vervangen.\r\nFamilie Bos uit Zwolle

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf na een lange zoektocht voor een goede nette Peugeot 407 SW kwam ik uit bij autobetaalbaar in Woerden.\r\nhet eerste telefonische contact met de eigenaar was ruim voldoende om per direct een afspraak te maken.\r\nna een hartelijke en gezellige ontvangst was het tijd om de desbetreffende auto te beoordelen.\r\neen zeer goed onderhouden auto met een duidelijke history tot in de puntjes verzorgd.na een voldane proefrit is de koop gesloten en was ik op 1 september eigenaar van dit mooie exemplaar.\r\nnu 30.000 km verder is de auto nog steeds top en rijdt als nieuwstaat geen issues uiteraard wel standaard onderhoud remblokken,olie wissel.\r\n3 weken geleden airco koelde niet voldoende 1 telefoontje afspraak gemaakt en wederom weer een warm welkom 1 uur later was dit verholpen bijvullen systeem en rijden maar weer.\r\nconclusie een zeer goed team staat achter autobetaalbaar en hierin staat de klant centraal.