Hele fijne garage !!!

Met veel plezier en een goed gevoel een mooie Peugeot 208 uit 2014 aangeschaft bij Arno. De levering liet even op zich wachten, omdat in de inclusieve onderhoudsbeurt voor levering ook onderdelen zijn beoordeeld en vervangen, die pas op termijn aan vervanging toe zouden zijn. Hadden ze kunnen laten, maar dat bleek hun eer te na! In tussentijd kosteloos een leenauto meegekregen! Prima service, vertrouwenwekkende ervaring en heel fijn contact!!!

Hier voelde ik mij een klant waarnaar geluisterd werd

Deze zaak geeft mij direct vertrouwen. Geen verkooppraatjes, maar goed naar mij luisteren en dan met een voorstel komen dat bij mij past en niet wat er toevallig in de showroom staat. Overigens een mooie collectie voorraad waar genoeg tussen staat wat aan verschillende wensen kan voldoen.

Fijn ervaring!

Hier wordt meegedacht en de wensen van de klant gerespecteerd. Ze nemen alle tijd. Je voelt je gelijk welkom. Zeer fijne omgang met team autobetaalbaar.nl.

Een voorbeeld voor autobranche

Van A-Z perfect geholpen door Arno & team. Positief verrast door de persoonlijke benadering, het meedenken en de professionaliteit. Ook na de verkoop uitstekende service gekregen. Zo kan het dus ook in de autobranche.

Eerlijk en transparant met sympathieke mensen

Ik heb fijn zaken gedaan met Autobetaalbaar. Ik kreeg alle tijd om proef te rijden, zelfs twee keer. Verder kreeg ik een goede inruilwaarde voor mijn eigen auto. Het is een leuk bedrijf met een gezellige sfeer waar nog ouderwets aandacht is voor de klant.

Adverteren met APK prijzen kan duidelijker.

Het keuren van een benzine auto kost inclusief afmeldkosten minimaal 29,00 euro .Deze prijs betaal je ook als de auto niets mankeert. Als er wel wat gerepareerd moet worden dan komen er op de rekening mogelijk andere tarieven te staan.

Super tevreden!

Je word gastvrij ontvangen en krijgt goed en eerlijk advies. Betrouwbaar en top service. Aanrader!!

Gewoon betrouwbaar

Ik zag een leuke auto op de website. Heb contact opgenomen. En gewoon super netjes ontvangen. Gewoon normaal hoe het hoor. Zodat je je gelijk op je gemakt voelt.

Vandaag de Kia Rio opgehaald bij Arno en Luke en ik ben zeer tevreden over hoe het allemaal gegaan is. Vorige week de auto mogen bekijken en helemaal verkocht aan deze auto. Ze wilden eerst nog wat puntjes op de i zetten voordat ze hem aan mij wilden afleveren en vandaag was hij dan helemaal af. Hij ziet er super netjes uit en motorisch alles in orde. Klantvriendelijk en een goede service, fijn dat ik er 6 maanden garantie op heb mocht er onverhoopt iets mis zijn. Ik ben er heel blij mee!

Top service!

Super blij met de service van autobetaalbaar! Ik heb hier mijn eerste auto gekocht bij Arno, hij neemt de tijd om alles goed uit te leggen en geeft goed informatie over de auto. Afhandeling ging soepel en erg vriendelijk. Ik woon in Utrecht maar blijf zeker bij autobetaalbaar in Woerden voor al mijn onderhoud.

Prettig, informeel en professioneel

De persoonlijke benadering is prettig en snelheid van handelen hoog door goed te anticiperen op mijn wens. Door veel kennis van zaken en ervaring werd ik goed en realistisch geïnformeerd m.b.t de (om)mogelijkheden qua model, aanschaf en financiële afwikkeling.

Heel blij met mijn allereerste autootje! Top service!!! Persoonlijk, mega snel, meer dan tevreden!

Persoonlijk, mega snel, meer dan tevreden! Dank! (Na een lange zoektocht naar een passende auto ben ik uiteindelijk toevallig bij dit bedrijf terecht gekomen. Precies de auto die ik zocht, en ik kon hem vrijwel meteen ophalen! Super gepoetst en nagekeken, mijn occasion is helemaal als nieuw!!) (Inmiddels ook al een keertje terug geweest voor een ruitenwisser en ander ding, gelijk geregeld. Zo fijn!!)

De juiste garage die mee denkt met zijn klanten

Met de aankoop van onze auto waren er kleine probleempjes. Men denkt met de klant mee en wordt naar tevredenheid opgelost. Super

Klantvriendelijk en uitstekend!

Vanaf het eerste telefoontje:...Eerlijk!!,duidelijk!! En alles zoals afgesproken!!.Wij zijn een heel tevreden klant!! En kunnen dit bedrijf alleen maar aanbevelen!

Tja,kan ik nog niet beoordelen.

Voor mijn gevoel.

Betrouwbare handelaar

5 jaar geleden hadden wij een nieuwe auto nodig, na wat zoekwerk vonden we een goed exemplaar via autobetaalbaar.nl. Alhoewel de auto iets boven ons budget lag was er ruimte om tot een mooi midden te komen over de prijs. Nu 5 jaar later zijn wij nog steeds blij met onze aankoop. De auto is zeer betrouwbaar gebleken en doet het nog steeds prima. Goed zaken doen met deze verkoper, we kunnen hem zeer aanbevelen.

Fantastisch

Een fantastisch bedrijf die de tijd neemt voor de klant, en zeer vriendelijk en mee denkend zijn. Een aanrader voor iedereen die een auto zoekt.

Aanrader! - Persoonlijke aandacht voor mens & auto -

Op zoek gaan naar een tweedehands auto is niet mijn hobby, maar mijn ervaring bij Autobetaalbaar.nl maakt het toch een leuke beleving! Nadat ik een leuke auto had gezien op de site, kon ik direct de weg op voor een proefrit. Het was super fijn te merken dat er geen 'haast' was met de verkoop, maar dat er alle tijd en aandacht was voor of de auto passend zou zijn. Ik kon dan ook met vol vertrouwen de keuze maken de auto te kopen. Toen de auto helemaal rij-klaar gemaakt was, werd er zelfs nog met me meegedacht over het verzekeren. Echt een super service en fijn contact!

Amazing Service,well Done Autobetaalbar!

Autobetaalbar bought for me exactly the Lexus that I'm looking for, in a very short time and they arrange all the documents and insurance fro me and this is amazing due the tough time of the auto market right now. They are very professional, assertive and focus on customer needs, for an expat in NL Autobetaalbar is the ideal one stop shop for all expat Car Lovers!

Wie wist dat een auto kopen gezellig kon zijn?

We hebben een Skoda fabia gekocht bij Luke en zijn erg blij met onze nieuwe wagen. Het was een hele goede ervaring. Ze denken mee, luisteren naar je behoeftes, zijn open over de keuzes en wat ze wel en niet kunnen doen. Het fijnste vond ik dat er geen verborgen kosten waren. What you see is what you get. Ze willen je op pad sturen met de best mogelijke auto en dat geeft veel vertrouwen. Het blijft een grote uitgave, maar bij hun weet je dat het geen weggegooid geld is. Ik kan ze aan iedereen aanraden, want ze zetten de klant op 1.

Goede auto en goede service

We hebben een hele fijne auto gevonden bij autobetaalbaar.nl Ik heb weinig verstand van auto's, dus ik vind het kopen van een tweedehands auto een beetje spannend. Hoe weet ik of de auto was in goede staat is, en me geen oor wordt aangenaaid? Gelukkig waren de verkopers vriendelijk en open. Ik had het idee dat ze eerlijk zijn en dat ze oprecht willen helpen als er toch iets mis blijkt te zijn met de auto. Volgens mij hebben we een eerlijke prijs betaald, zonder te hoeven onderhandelen of vage kortingen te krijgen. De auto is goed nagekeken, en tot nu toe nog geen problemen mee gehad. We zijn erg tevreden!

Fijne contact en lekker to the point!

Mijn eerste autootje gekocht bij Autobetaalbaar. Vond ik vrij spannend, maar met de expertise en no-nonsense houding van de mannen bij dit bedrijf is het zo in een flits gelukt. De koop en oplevering ging rete-snel. Veel tips gekregen ook over onderhoud en kon alle vragen stellen die ik had. Toen mijn achterlicht stuk ging in de eerste week kon ik meteen terugkomen voor reparatie. Echt fijn. Would recommend!

Erg vriendelijk en goed geholpen!

Kwam hier om mijn eerste auto te kopen. Na een test rit gehad te hebben, de min puntjes van de auto besproken en er werd beloofd deze te verhelpen! Nu 2 weken en een apk en beurt verder en nog steeds tevreden met het bedrijf en mijn aankoop. De mensen die er werken zijn geen pushende autodealers die een sale proberen te maken. Ze zijn erg vriendelijk en duidelijk.

Top service!

Goed geholpen en goede uitleg gehad! Ontzettend blij met mijn auto ;)

Hele fijne garage, je voelt je erg welkom. Je wordt super goed begeleid en alles is mogelijk ;) Zeker een garage om even binnen te lopen