Hele fijne garage, je voelt je erg welkom. Je wordt super goed begeleid en alles is mogelijk ;) Zeker een garage om even binnen te lopen

Mini Cooper S

Ca 5 weken geleden onze mini cooper's uit 2006 opgehaald. Afgeleverd met nieuwe bestickering, nieuwe koppelingsplaat en een grote beurt. Gepoetst als nieuw. Tot zover geen mankement aan de auto kunnen ontdekken. Er is gewoon een top auto afgeleverd. Aan deze auto gaan we nog jaren plezier aan beleven. Bedankt voor de uitstekende service bij verkoop en aflevering.

Een bezoek waarmee ik mijzelf helemaal op mn gemak voel!

Fijn gesprek, goede service, auto rustig bekeken, proefrit kunnen maken en vragen kunnen stellen onder het genot van een kopje koffie. Ik houd autobetaalbaar zeker in mn achterhoofd, erg goede plek, wat een toppers!

Super fijn

Wat een super fijn bedrijf zijn jullie! Alleen maar warmte en liefde voor jullie auto's en gasten! Niks is jullie te veel! Het was een feestje om naar jullie toe te komen! Ff bakkie, gezellig kletsen en dan alles regelen, dikke top! Nog steeds zo onwijs blij met mijn auto Dankjewel heren!

Super service

Begin mei bij deze garage voor een auto gaan kijken. Wij zochten een auto voor een specifiek doeleinden. Het meedenken, het menselijke en welwillendheid mag geprezen worden. Beslist niet zomaar "een handelaar" maar een keurig net bedrijf waar klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Een aanrader dus. Grtz Hans&Linda Breda

Heel prettig !

Na lang twijfelen of ik een andere auto ging kopen kwam ik uit bij Auto Betaalbaar. Hoe Arno mij geholpen heeft was het ritje naar Woerden meer dan waard. Ben heel blij met m’n aankoop ! Alleen Arno ... ik miste de strik toen ik m’n auto kwam ophalen.

Vriendelijk, betrouwbaar en correct

Ik heb mijn auto bij Arno en Luke gekocht, bijzonder aardige mannen. Luke stond mij uiterst vriendelijk en professioneel te woord. Ik had twijfels over een bepaalde auto die ik in gedachten had, maar door advies van Luke heb ik mijn keuze gewijzigd en daar totaal geen spijt van gehad. Elke dag geniet ik nog van mijn "nieuwe" auto, dus heren bedankt daarvoor. Arno en Luke jullie zijn toppers :-)

Eerlijke en betrouwbare autodealer!

Mijn ervaring met Autobetaalbaar is altijd goed geweest. Duidelijke communicatie, geen poes pas, gewoon zo als het is. Fijne manier van onderhandelen. Het team van Autobetaalbaar is professioneel!

mijn droomauto gevonden!

Na lang zoeken naar een MINI cooper 5 deurs in een oranje kleur kwam ik uit bij auto betaalbaar in Woerden, en wat een topservice! Een proefrit gemaakt en eventueel wouden ze de auto ook bij mij thuis brengen wat 2 uren rijden is. De auto afgeleverd met 6 maanden garantie. Ik had een storing met het bandenspanning systeem. Maar ik kreeg direct bericht dat ik naar een MINI/BMW specialist kon rijden om het te laten maken en de rekening op te sturen. Direct afgehandeld! Wat een top service, en wat ben ik blij met deze auto.

top!

Nog nooit eerder zo dicht bij huis een auto gekocht, maar liefst twee straten bij mij vandaan :-) Voor het maken van een proefrit werd de auto keurig op tijd bij mij thuis afgeleverd. Wat een luxe is dat. Koop was snel rond en voor de auto werd afgeleverd zijn de distributieriem, de waterpomp en de vier banden nog vervangen. Service van de zaak. O...en de cappuccino is heel erg lekker....ook een aanrader.

Fantastische ervaring met eerlijke, kundige mensen!

Onze ervaring had niet beter kunnen zijn met deze heren, vader en zoon. Telefonisch contact verliep snel, soepel en het werd snel duidelijk dat er een enorme schat aan kennis en ervaring aanwezig is Tot mijn grote verrassing werd de auto voor een proefrit gebracht vanuit Woerden naar Sneek zodat we in onze eigen omgeving de auto konden uitproberen. Alle informatie was duidelijk en werd onderbouwd door de papieren. Er werd alle tijd genomen zodat wij met een enorm goed gevoel tot aanschaf zijn overgegaan. Wat een topbedrijf!!!!

We waren super goed geholpen en eerlijke prijs terug voor onze uit. Vriendelijke mensen

Prachtige auto maar bovendien uitstekende service

Een maand geleden een auto aangeschaft bij dit bedrijf. Uitstekende auto en geen mankementen. Profesioneel bedrijf en de verkopers nemen alle tijd voor je. Echt een aanrader. Warm bedrijf en goede kwaliteit autos

Super vriendelijk en meedenkend

Super fijne ervaring en dankbaar voor de uitstekende service

Allerbelangrijkste: zeer vriendelijk.

Spontaan terecht gekomen bij deze auto, direct een afspraak gemaakt en paar dagen later.. de auto is van mij! Vanaf het eerste contact zeer vriendelijk en vooral niet opdringerig, zelfs op afstand in deze pandemie. Aanrader!

Super Corona Proof aankoop C3 Picasso

Hoe koop je een auto in dit gekke Coronatijdperk, als alle niet essentiële winkels gesloten zijn? Autobetaalbaar heeft hier een oplossing voor: u komt niet naar ons, wij komen naar u. Wat een uitvinding. Op de afgesproken tijd komt Arno met de auto die we op internet hebben uitgezocht en waarover we app- en telefonisch contact hebben gehad, onze oprit opgereden. We kunnen rustig kijken en een proefrit maken. Al dan niet met zijn tweeën: Arno maakt ondertussen een wandeling in de buurt. Nadien: een goed gesprek, niet aan een bureau in de showroom, maar gewoon lekker thuis, aan de eetkamertafel, met een kop koffie en een brandende houtkachel. Super relaxed. En hoe mooi, juist in deze bijzondere setting: geen doorsnee productgericht verkoopgesprek, maar veeleer een gesprek van mens tot mens. "Elk nadeel heeft zijn voordeel" aldus Arno, die zichtbaar geniet. En wij ook! Dank voor deze mooie ervaring, voor wie je bent, voor wat je hebt bereikt, samen met je team. Groet, Ine en Daan van der Meulen

Ontzettend vriendelijk

Een Opel Corsa gekocht, Heerlijke proefrit gehad Leuke huiselijke sfeer met de verkoper Zeker een aanrader als je hier een leuke auto tekoop ziet staan!

In twee woorden boven verwachtingen

Wij hebben afgelopen zaterdag een Station uit 2012 gekocht bij Arno. Deze vonden wij via AutoTrack. Thuis de proefrit gedaan en met 6 mnd garantie aangeschaft. Wij blijven klant en ook voor de onderhoud.

Een zaak met perfectie !

Arno is klantgericht & helpt jou met al je wensen voor een auto ! Monteurs weten wat ze doen !

Uitstekende service!

Ik laat mijn auto al jaren onderhouden bij autobetaalbaar. De service is goed, de mannen denken met je mee en ze zijn vooraf transparant in de reparatie en bijkomende kosten. Voor mij als auto leek zijn dit altijd belangrijke punten geweest. Dit heeft er toe geleid dat ik mijn nieuwe auto bij hun wilde aanschaffen en dit ook heb gedaan! Kortom, mijn complimenten aan de mannen. Ik ben een tevreden klant!

Heel goed!

Super relaxed een auto gekocht en verkocht. Wat een leuk gast is Luc. Hele fijne ervaring. Ik ga mijn onderhoud ook bij hen onderbrengen. Heb heel vertrouwen in hen!!! Supertent!

Geweldige service

2 maanden geleden colt cabrio gekocht. Display ging stuk.Is meteen gratis vervangen.

Geweldig bedrijf waar de klant nog koning is.

Ik kom hier nu al drie jaar auto gekocht waar in het begin wat problemen waren , maar dat is bij dit bedrijf geen probleem. Alles netjes opgelost zonder gedoe. Ook voor onderhoud beveel ik dit bedrijf aan. duidelijke afspraken en geen verassingen.

Goede ervaring bij eerste auto aankoop.

De verkoper was erg klantvriendelijk en eerlijk. Hij was bereid om extra energie te steken in de auto, zoals het verwisselen van de banden en het proberen weg te werken van een scheurtje, zonder hiervoor extra te vragen. Ook was er tijd voor een praatje. Het was een positieve ervaring.

Klantvriendelijk

Behulpzaam, klantvriendelijk, komen afspraken na.