goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Volvo V40 D4 gebracht voor een onderhoudsbeurt. \r\n\r\nTegenvaller was wel dat de complete distributie vervangen moest worden. \r\nLag niet aan het autobedrijf, maar aan Volvo die zeer recent de vervangings-interval ervan flink heeft teruggebracht.\r\n\r\nOnderhoud en reparatie zijn wel vakkundig uitgevoerd met een uitgebreide uitleg over de vervangen onderdelen in het bijzijn van de oude onderdelen. Waterpomp bleek lekkage-sporen te vertonen, dus toch goed dat het vervangen werd.\r\n\r\nAuto is nu helemaal tiptop in orde en ik kan er met een gerust hart weer vele km\'s tegenaan.\r\n\r\nGoed bedrijf met een informele sfeer en mensen die verstand van zaken hebben en liefde voor het vak.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het adres in Brabant voor klantvriendelijke professionele hulp. Alles klopt: service, vertrouwen en kwaliteit. Een aanrader. Na een bezoekje kun je weer veilig met je Volvo op weg.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snel en vakkundig geholpen me wat reparaties en APK voor mijn Volvo V70

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en altijd goed geprijsd, Geen dure reparaties en extra kosten gewoon duidelijke afspraken. als er extra zaken uit een apk komen wordt je netjes gebeld. kom al jaren bij deze garage en heb al veel mensen verwezen. Maandag gaat mijn Mitsubishi Spacestar er weer naar toe voor zijn jaarlijkse APK en ik maak mij geen zorgen ik weet dat ik goed geholpen wordt

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende en zeer prettige ervaringen sinds vele jaren.\r\nDeskundige toelichtingen bij iedere vorm van onderhoud.\r\nAltijd mogelijkheden voor afspraak op korte termijn.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en zeer deskundig.\r\nEchte volvo specialisten.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al tientallen jaren een sterk service-bereid en deskundig bedrijf waar je met een VOLVO graag naar toe gaat.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede partner als je een garage nodig hebt!\r\nDoen wat ze beloven, voor een goede prijs,met een uitstekende kwaliteit.\r\nEn op tijd !!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via mijn broer bij bedrijf terecht gekomen.\r\nauto starten niet meer netjes thuis opgehaald en gerepareerd.\r\nhebben factuur nog niet ontvangen vandaar prijs/kwaliteit.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk. Mensen met verstand van zaken. Ik kon snel terecht.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede beoordeling voor een grote beurt met check van de staat van de auto!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor de eerste keer kennis gemaakt met Autobedrijf Broeders.\r\nZeer goed en vriendelijk ontvangen en alles correct uitgevoerd, incl. de A.P.K. keuring.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer deskundige en flexibele service tegen een scherp tarief

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ondanks dat ik niet juiste groupon bon bij mij had, toch uitstekend geholpen .Mocht zonder te betalen vertrekken en de grouponcode mailen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd klaar om te helpen. Houdt zich aan afspraken. Goede service en vriendelijk tgo. klanten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, vlotte en vriendelijke service.\r\nZeer tevreden!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kreeg een peperdure rekening!\r\nEn er was niet eens een huurauto.

Elke, Heb je ook bekeken wat er allemaal is gebeurt aan je V70 met 462.000 km voor deze 'peperdure' rekening?