Top rijschool!!

Super fijne ervaring met Rijschool Pien, Ik heb les gekregen van Pien en dit als heel prettig ervaren. Ze geeft duidelijk en fijn uitleg, en neemt hierbij de tijd. Overigens is het ook nog eens heel erg gezellig. Pien kon mij heel goed helpen met mijn faalangst en coached je heel goed door momenten die je spannend vind. Ze kijkt heel goed naar wat iemand nodig heeft en denkt jn oplossingen. Echt een super ervaring en mede door al deze fijne puntjes ben ik in een keer geslaagd! Ik raad deze rijschool zeker aan.

Zoek niet verder, Pien is de beste

De manier waarop ze rijles geeft, doet Pien als geen ander: rustig, opbouwend en met veel geduld en plezier. Onze dochter heeft faalangst, maar Pien lukte het om haar genoeg zelfvertrouwen te geven. Ze slaagde in één keer.

Super fijne ervaring!

Alleen maar goede woorden over rijschool Pien! Vorig jaar kwam ik van een andere rijschool af en was het vertrouwen in mezelf redelijk kwijt geraakt. Toen ik bij Pien kwam had ik een hele andere en positieve ervaring met autorijden. Bij deze rijschool word je begrepen en écht gekeken naar je verbeterpunten! Nu heb ik mijn rijbewijs gehaald en kan ik er op vertrouwen dat ik veilig de weg op kan. Deze rijschool is een échte aanrader!

Echt een top rijschool!

Ik heb zelf bij rijschool Pien gereden en het was echt een top tijd! Gezellige instructeur die precies weet wat je nodig hebt!

Rijschool Pien is een hele fijne rijschool. Door mij het vertrouwen in mijzelf te geven en alles op mijn eigen tempo te doen, heb ik mijn rijbewijs gehaald. Er word echt gekeken wat het beste bij je past qua lessen en tijd. Maar ook wanneer ik even een duwtje in de rug nodig had, kreeg ik dat ook! Ik heb met veel plezier gelest bij Pien en raad zeker iedereen aan om hier te lessen!

Top rijschool, zeer deskundig.

Niets dan goede woorden over de rijschool. Lange wachtten door de Corona zeker waard! Les gehad van Rineke en Pien, beide top instructrices. Op latere leeftijd (51 jr) ben ik begonnen met de automaat. Ik was niet een vlotte leerling en ik vond het lessen in het begin spannend. Ik zit nu vol vertrouwen achter het stuur en ben ook in 1x geslaagd. Hier leer je echt goed auto rijden. Absoluut klasse rijschool!

Top Rijschool!!!

Top Rijschool!!!

Deze rijschool-instructeurs (m/v) zijn doorzetters!

In mijn ervaring dringen ze niet aan om een praktijkexamen te doen maar wachten ze totdat jij daar zelf ook mentaal klaar voor bent. Ik ben zelf iemand met faalangst en ik was geen makkelijke leerling, maar door het doorzettingsvermogen van deze rijschool ben ik in één keer geslaagd.

Hele fijne ervaring door top begeleiding

Mijn ervaring bij rijschool Pien is heel goed! De lessen zijn erg persoonlijk gericht en alles wordt goed en zorgvuldig uitgelegd, waardoor je ook veel zelfvertrouwen in de auto opbouwt. Ik heb lessen gevolg bij Jan. Hij heeft mij heel goed voorbereid met duidelijke uitleg en alle verschillende soorten situaties zijn een keer voorbijgekomen. Hierdoor ga je goed voorbereid je examen in, wat heel fijn is! Ik ben heel tevreden over mijn ervaring bij rijschool Pien en ik zou het aan iedereen aanbevelen!

Top rijschool, hier zit je goed!

Niets dan goede woorden over de rijschool. Lange wachtten door de Corona zeker waard! Rustige manier van les krijgen met alle tijd die je nodig hebt. In 1x geslaagd en altijd het volle vertrouwen gehad dat dit ook ging lukken door de goede lessen en begeleiding!

Top rijschool, vandaag in 1 keer geslaagd

Super ervaring gehad bij rijschool Pien. In 1 keer geslaagd. Ik kreeg rijles van Pien zelf. Hele fijne en gezellige lessen gehad. Goed begeleid. Zeker een aanrader om bij deze rijschool te gaan lessen. Heel erg bedankt voor alle lessen Pien

Fijne ervaring, en in één keer geslaagd

Vanwege de coronamaatregelen heb ik lang op de wachtlijst gestaan, maar het was het wachten zeker waard. Ik heb rijles gekregen van Jan. Hij was altijd heel geduldig en gaf een duidelijke uitleg. Hij heeft me goed voorbereid op het examen waardoor ik ook echt het gevoel had dat ik er klaar voor was. Ik heb elke week anderhalf uur les gehad, en op het laatst twee uur. Ik mocht binnen een jaar afrijden en ben in één keer geslaagd. Super tevreden. Bedankt Jan! :)

In 1x geslaagd door Pien

Ik heb bij Pien zelf les gehad en heb een super fijne ervaring meegemaakt. Alle lessen rond ze goed af met waar we de volgende keer beter op gaan letten en wat al goed gaat. Super leuke lessen met der gehad!

Top begeleiding van begin tot eind

Ik had van velen goede verhalen gehoord over rijschool Pien en deze zijn tijdens mijn ervaring zeker bevestigd. Ondanks de lange wachttijd, voornamelijk door de toen geldende corona maatregelen, ben ik snel en goed van start gegaan. Door de flexibiliteit en ruim ingeplande lessen kon ik op een goede manier progressie maken. Met opbouwende en nauwkeurige kritische feedback, heb ik mijzelf elke les kunnen verbeteren. Daarnaast was het ook leuk om de lessen te volgen door de gezellige en open gespreken die je tijdens je rit hebt met Pien. Kortom een fijne ervaring die ik iedereen aan kan raden! Bedankt, Pien!

goede lessen gekregen met duidelijke uitleg.

leuke lessen gehad en altijd met plezier gereden.

Uitstekende persoonlijke begeleiding

Onze zoon heeft rijlessen gehad bij Pien en in één keer geslaagd. Hij had last van examenvrees, maar dat is heel goed begeleid.

Het krijgen van rijles op niveau.

Ik heb mijn rijlessen bij Pien als fijn en professioneel ervaren. Ik was overgekomen van een andere rijschool waar het niet meer bij lukte. Bij Pien heb ik mijn zelfvertrouwen terug weten te vinden, met resultaat! Eindelijk mag ik zelf de weg op! Dankjewel Pien voor de serieuze maar ook grappige rijlessen! Met vriendelijke groet, Sam Ketel.

Echt een top rijschool!!

Super tevreden over rijschool Pien! Altijd met veel plezier rijlessen gevolgd, en natuurlijk veel geleerd. Ik ben heel erg blij met mijn keuze naar deze rijschool en zou dit zeker andere aanraden!!

Top rijschool!

Je krijgt duidelijke instructies, het is gezellig tijdens de lessen, de instructeur denkt met je mee, ziet wat jij nodig hebt en begeleid jou daarin.

Top rijschool!

Met plezier rijles gehad van Jan. Jan is geduldig en legt goed uit, vooral de uitleg van een situatie met kleine autootjes hielp goed. Na elke rijles goede feedback gekregen. Kortom leuke lessen met goede uitleg, waardoor je goed voorbereid het examen ingaat. Rijschool Pien is zeker een aanrader. Nogmaals bedankt voor de goede lessen Jan.

Rijschool Pien verdient een 10

Ik heb mijn rijlessen bij Jan gevolgd. Fijne, goede en duidelijke uitleg gekregen door Jan. Mijn zus en ik zijn allebei in 1x geslaagd. Rijschool Pien laat je echt pas afrijden wanneer je er klaar voor bent. Jan is een topper, bedankt!

Goede rijschool

Goede lessen gehad, bij Jan. Goed voorbereid voor het examen, en in 1 keer geslaagd.

Super fijne lessen!

Ik heb bij Rineke echt super fijne lessen mogen volgen en elke keer een andere route! De sfeer was altijd erg gezellig en ze nam overal de tijd voor! Rineke geeft erg realistische feedback waardoor je precies weet waar je aan toe bent en wat je kan verwachten. Als er iets fout ging of ik onzeker was wist ze me altijd gerust te stellen! Ondanks alle leerlingen wist zij altijd precies mijn knelpunten en waar ik nog aan moest werken. Dus als je op zoek bent naar een leuke, gezellige, fijne maar vooral goede rijschool raad ik het zeker aan!!

Zeker een aanrader!

Je had het gevoel dat je in goede handen was bij Rineke, ze wist precies waar je aan toe was, ze nam de tijd om iets goed uit te leggen, een goede begeleiding. Als er iets wat minder ging gaf Rineke aanmoedigende opmerking, waardoor je daarna zelfverzekerd door kon gaan. Het was altijd gezellig, en de manier waarop ze lesgeeft is erg prettig. Na een les stap je de auto uit met een gevoel van vertrouwen, zekerheid en dat je weer een stap dichter bij je doel bent, het examen halen. In 1x geslaagd, met complimenten aan Rineke.

Top rijschool!

Ik heb goed les gekregen bij Jan en in 1 keer mijn rijbewijs weten te behalen. Zeker een aanrader dus!